| DAGENS GLADTRÅD | |
|
+49Anne&Denniz Marianne&Jaimy Marianne Hilde-pin Nero-Noir Bente ylva tintin ulla Rune Monsen jeanette Cathrine&Jazzi Ane Hera ElinK CAMALIS Benedicte Nina (Kennel Dijontoma) Katharina Anita.K Maiken Surpottan Susanne Eva Liv camillahoel Fixa Fly saradino Linn NinaM Anne Maria Caroline Marion G Kennel Mirenzo Gry Elena AH Lex Fanny -linda- Kinkade Marita Marte Ann-Helen Julie Lene Garp Kaja 53 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Des 09 2010, 09:51 | |
| | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Des 09 2010, 10:30 | |
| | |
|
| |
jeanette
Antall Innlegg : 478 Join date : 16.06.2009 Age : 46
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Des 09 2010, 13:22 | |
| | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| |
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| |
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Des 09 2010, 14:36 | |
| | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Des 09 2010, 19:10 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Jan 19 2011, 19:20 | |
| alle sammen På tide å sparke igang denne igjen eller???? Den har havna sørgelig langt ned på lista Lage litt sport ut av dette???? "Stafett" eller noe sånt???? Sleng over utfordringen om å si noe pent til et annet forummedlem???? Eller bare fortsette som tråden var Ylva - LOVE U Gud bedre for et herlig menneske!!!!!!!!!!! Liv - såvidt sett deg på utstilling (i ringen). Du hadde jo en finger (eller tispe da...) med i spillet når Smulen min kom til verden Er bare rett og rimelig at du også får litt cred Tusen takk til deg også for at jeg har en så herlig hund Satser på at jeg får truffet deg en dag, gleder meg masse til det!!!!!! Xina - djiiiiiiiz for ei vakker tispe Har ikke ord..... Draka - (gir blanke i at hun ikke er pinscher eller dp) utrolig nydelig lita jente Kjempemoro å hilse på i Letohallen. Trodde det var meningen at rasen skulle være veldig reservert Hun var ikke noe av det jeg forventa hvertfall, HUN VAR MYE BEDRE | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jan 20 2011, 10:09 | |
| | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jan 20 2011, 10:34 | |
| Får prøve å hjelpe til med å dra litt igang her da Kizz - En dame med meningers mot. Du er også kjempeflink til å spre glede på forumet, og det kan jaggu trenges i perioder. Du er superflink! Håper vi møtes på treff en gang Marte - Snakk om en fantastisk start for kennelen din. 3 vakre valper er nå klare for å reise ut i verden. Vi på forumet har fått tatt en liten del i oppveksten takket være mange flotte bilder. Du er en kjempeflink fotograf som tar utrolig mange morsomme og fine bilder. Ønsker deg lykke til videre med Kennel Acrobatix. Skulle gjerne kommet på valpebesøk denne gangen, men får ta det igjen nesten gang Acotbatix Acqua Di Gio - Lille røde tjukkebolla Makan til søt og sjarmerende valp. En utrolig fotogen liten frøken som det skal bli moro å følge videre! Azarel - En av de første pinscherene jeg så (som jeg har lagt merke til), og som fascinerte meg med en gang. Det er faktisk over 1 1/2 år siden, og Azarel er fortsatt like vakker. Han har et utrolig flott uttrykk, og må være en av de mest fotogene hundene her inne | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jan 20 2011, 11:05 | |
| Siterer denne jeg! - ElinK skrev:
Kizz - En dame med meningers mot. Du er også kjempeflink til å spre glede på forumet, og det kan jaggu trenges i perioder. Du er superflink! Håper vi møtes på treff en gang Elin - Du og Vegard er bare to helt fantastiske mennesker! Rett og slett! Tok Ny inn som om hun var deres egen (ja, jeg veit du skulle ønske det Men vi kan ordne en gal pinschervalp til dere når det passer seg bedre) | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jan 20 2011, 11:31 | |
| | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jan 20 2011, 15:44 | |
| - ElinK skrev:
Azarel - En av de første pinscherene jeg så (som jeg har lagt merke til), og som fascinerte meg med en gang. Det er faktisk over 1 1/2 år siden, og Azarel er fortsatt like vakker. Han har et utrolig flott uttrykk, og må være en av de mest fotogene hundene her inne Aawww! Tusen takk for skryt av lille prinsen min! Får vel henge meg på å skryte litt igjen jeg også da: Fanny (Kizz) og ElinK - to damer som sprer mye glede her på forumet og som er kjempeflinke til å legge ut fine og morsomme bilder av de flotte vofsene sine. Denniz - en herlig pinschergutt med MASSE personlighet. Bittelitt forelska... Draka - for et bedårende vesen! Jeg er egentlig ikke noen mynde-person, men kan jo ikke annet enn å bli fascinert av den vakre lille damen. Er nok bittelitt forelska her også... | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jan 20 2011, 17:53 | |
| Åh, tusen takk for kjempe koselige ord Elin!! Kaja og Caroline: Tuen takk for at dere alltid gir meg gode råd og alltid gidder å høre på meg Fanny(Kizz) og Elin: Forumets mest positive personer! Dere har en utrolig god egenskap, nemlig å glede seg på vegne av andre! Hold på den, det er en veldig veldig god egenskap å ha!! Ani, Lex, Zeus ( og Nitro? ): Gleder meg til å heie på dere i debuten av Little devils på lørdag!! LYKKE TIL | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jan 20 2011, 18:50 | |
| Marte - jeg kan aldri få skrytt nok av deg, du fortjener alle de godord du kan få. Takk for at vi kan snakke om alt, alltid snakke om alt, være enige og enige om å være uenige le og fjolle . Du er verdens beste turkamerat og jeg stortrives i ditt selskap. Alle burde ha en venn som deg! (sikker på at du ikke fikk lyst på en sølvtann etter vi var i Gøteborg?) Caroline: Jeg liker våre friske diskusjoner og tankeutvekslinger. Du har alltid mange gode tanker om ting og tang, og jeg synes du er en fabelaktig person. Fanny: jeg liker din positive attitude. Det skaper en herlig stemning Jeg går utenom "reglene" og skryter av min egen hund: Jaimy; ingen over, ingen ved siden.. Han er min store kjærlighet i hannhundsverdenen og jeg simpeltent ELSKER denne hunden!! Bosse: en riktig fining i hundeverdenen med herlige bevegelser! | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jan 20 2011, 18:58 | |
| | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jan 20 2011, 19:06 | |
| | |
|
| |
Fanny
| |
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jan 20 2011, 20:31 | |
| Tusen takk, Marte og Kaja Jeg synes dere begge er trivelig jenter og jeg synes det er moro å dra på turer med dere Det er også veldig gøy å diskutere med dere Andre som fortjener en gladmelding: Nina med Tia: Du er veldig hyggelig og det var moro å bli bedre kjent med deg i Gøteborg. Det må vi gjenta Nina med Otto og Jonas: En utrolig positiv person som alltid har gode ord å komme med. Snart må vi ta oss en tur Må si meg enig i at: Experience Brave Boss Mr er en kjempeflott hannhund Warscot's Master Of The Universe er en meget lovende hannhund som har gjort det svært bra i ringen. Det blir spennende å følge han videre | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Jan 21 2011, 04:54 | |
| Elin - alltid moro å lese innleggene dine, se bilder av Scot (og pusen seff ). Og så er du så innmari flink til å svare på trådene rundtomkring Møtes helt sikkert på treff en gang, sånn helt plutselig Gleder meg til det! Kaja - til min store glede og fornøyelse brøt du "regelen" om hvem man kan skryte av Glimrende!!!! Synes ikke det gjør noe at man skryter av hunden sin jeg Og atter en gang... så synes jeg det var genialt å lage denne tråden Penny - nyyyydelig dp Utrolig vakker på bildene hvertfall Q-kullet til Norwinstars - da var de endelig her Masser av gratulasjoner til Ylva og Marian Jeg gleder meg vanvittig de til å se dem vokse seg til!!!! | |
|
| |
Marianne&Jaimy
Antall Innlegg : 58 Join date : 17.10.2010
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Jan 21 2011, 18:15 | |
| Kaja tusen takk for fine ord Utrolig glad for at jeg møtte deg, du er alltid positiv og smilende og at du er så inkluderende og drar meg med på utstillinger og svarer på alle mulige spørsmål som jeg plumper ut med Jeg vil også skryte av Marte som jeg kjenner igjennom Kaja, større solstråle tror jeg man skal leite lenge etter Tusen takk til begge to som har tatt så godt imot meg og fikk meg til og føle meg som hjemme ved første stund | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Jan 21 2011, 19:55 | |
| | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Jan 21 2011, 22:25 | |
| Kan el ikke skryte for mye av det som er bra? Marte og Caroline: to jenter med kunnskap, egne meningen og et brennende engasjement for sine rase. Jeg gleder meg virkelig til å se hva dere får til i årene som kommer Kaja: Min diskusjonspartner gjennom tykt og tynt, alltid positiv selv om utsiktene ser mørkegrå ut, full av kunskap og spennede ideer. Stiller alltid opp når jeg trenger hjelp eller bare noen å skravle med og stiller sterkt i kampen om "årets-beste-vertinne" tittelen You're the best! Ace: Ingrid sin lille svenske: en herlig glad og pen liten gutt som jeg liker bedre og bedre for hver gang jeg møter ham Lille:(til Alice) Som startet ut litt forsiktig men som har tatt oss alle med storm...herlige lille pølse-gutten | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Lør Jan 22 2011, 11:10 | |
| Om jeg føler meg litt nedfor kan jeg bare ta en svingom innom denne tråden her. TUSEN takk for alle supre komplimenter! Gjør meg ydmyk og veldig veldig glad! Sylvia; Jeg liker å ha dere alle her på middag, det er så koselig, så jeg skulle ønske vi fikk det til enda oftere | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Jan 23 2011, 14:29 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD | |
| |
|