| DAGENS GLADTRÅD | |
|
+49Anne&Denniz Marianne&Jaimy Marianne Hilde-pin Nero-Noir Bente ylva tintin ulla Rune Monsen jeanette Cathrine&Jazzi Ane Hera ElinK CAMALIS Benedicte Nina (Kennel Dijontoma) Katharina Anita.K Maiken Surpottan Susanne Eva Liv camillahoel Fixa Fly saradino Linn NinaM Anne Maria Caroline Marion G Kennel Mirenzo Gry Elena AH Lex Fanny -linda- Kinkade Marita Marte Ann-Helen Julie Lene Garp Kaja 53 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
NinaM
Antall Innlegg : 316 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Jan 23 2011, 21:14 | |
| | |
|
| |
Anne&Denniz
Antall Innlegg : 197 Join date : 29.07.2010 Age : 45 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Jan 24 2011, 19:26 | |
| - Lene skrev:
- Denniz - en herlig pinschergutt med MASSE personlighet. Bittelitt forelska...
Oj, er nesten aldri inne på denne tråden ettersom jeg knapt kjenner noen her Flax at jeg tok turen innom likevel, nå ble jeg glad på vegne av go'klompen min Denniz setter opp sin stolteste positur og sender deg en stooor eplekjekk smask Og her kommer mitt skryt: Lene - Den eneste jeg kjenner litt her inne. Du virker som vennligheten selv og jeg ser at du har mange talenter Maiken - Har jeg ikke møtt men virker som en tøff jente som gjør ting på sin måte. Jeg er imponert over hvor mye du har fått til med Trayan og det er veldig inspirerende Jeg har nesten ikke møtt noen hunder og de fleste jeg har møtt husker jeg ikke navnet på. Men er selvsagt enig med de som har skrevet om Azarel, han er en knalltøff gutt og veldig vakker Lille Uva er også helt nydelig Denniz forelska seg litt i henne når vi var på tur og passet på at hun ikke hang etter | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Jan 24 2011, 21:12 | |
| Gry Elena - alltid flink til å kommentere innlegg, og har en blid og positiv tone på forumet Caroline - sniker inn en gratulasjon her og ønsker deg masse lykke til med framtidsplanene. Spennende Jazzi - agilityprinsessa kjempeherlig jente som jeg håper at jeg og Smulen treffer igjen om ikke så altfor lenge Nadira - kjempeflott jente veldig fotogen til Elin - nå må vel pusungen ha vokst litt??? Flere bilder????? | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Feb 02 2011, 17:51 | |
| | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| |
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Feb 02 2011, 19:46 | |
| | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Feb 03 2011, 10:47 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Feb 15 2011, 07:44 | |
| Maria - all ære til Troms' flinke distriktskontakt som planlegger kurs Utrolig flott initiativ Håper dette blir høyt verdsatt av de som bor i Troms, og at kurset blir en knallsuksess Vivi - har enormt lyst til å skryte litt av Vivi, som har laget nok et fantastisk halsbånd til Smulen min Kvaliteten er upåklagelig, og det faktum at man kan velge selv hvordan det skal se ut er jo bare helt.... SUPERT! Flink du, Vivi Tequila - min søsters lille skatt og Smulens festligste lekekamerat Lille fine jenta med det herligste vesenet man kan tenke seg Gutten i Norwinstars Q-kull - som absolutt ikke heter Quark , og som jeg gjerne skulle hatt (og da hadde han fått hete Quark!). Vakker liten valp som jeg tror kommer til å vokse seg enda vakrere... | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Feb 15 2011, 10:47 | |
| | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Mar 09 2011, 20:14 | |
| | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Mar 09 2011, 21:09 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Apr 18 2011, 18:05 | |
| Psssst! Hva skjedde med denne fine tråden da????? Noen bør absolutt sparke den igang igjen (dere ønsker neppe at jeg skal gjøre det, for jeg kjenner jo nesten ingen ) | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Apr 18 2011, 18:25 | |
| Dagens oppmerksomhet går til min kjære Kaja: Takk for at du er du!! Og ikke minst, takk for at du samlet oss til en kjempe koselig kveld på lørdag! Det var utrolig hyggelig!! Det er uungåelig og ikke gi Caroline en klem: Takk for at du også er du og for at du alltid er tilgjengelig for litt skravling Også vil jeg si hipp hurra til Nina, som er i vinden med Tia om dagen Gleder meg til å bli enda bedre kjent med deg Av hunder vil jeg trekke fram go'gutten Ani i dag, som har blitt pappa for aller første gang! Gleder meg til å følge disse små!! Og flotte, blinde Jonas, som er så flink til å gå spor til tross for alt han har vært gjennom Og tusen takk til den alltid så sprudlende Fanny, som dro i gang igjen denne tråden | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Apr 19 2011, 08:34 | |
| - Marte skrev:
Det er uungåelig og ikke gi Caroline en klem: Takk for at du også er du og for at du alltid er tilgjengelig for litt skravling
Takk det samme, Marte Gleder meg masse til torsdag Jeg vil gratulere Linn som akkurat har gitt ut bok Den er kjempebra! Jeg er stolt av deg for den strålende jobben du har gjort Takk til Kaja og alle som var hos Kaja på lørdag for en koselig kveld Jeg ser frem til neste gang Så en skryt til noen hunder: Ursula V Majori's Donk er en av de flotteste dvergene jeg vet om. Hun er bestemor til Corza og Missy. Jeg synes også E-valpene til Liubavo ser veldig lovende ut Blir spennende å se dem i virkeligheten om noen måneder | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Apr 25 2011, 19:52 | |
| | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Apr 25 2011, 21:49 | |
| Tusen takk, Caroline og Fanny Caroline: Fordi du er en av dem som virkelig brenner for klubb og hundene og fordi du er en kjempejente tvers i gjennom Jeg ønsker deg all mulig lykke som leder i klubben, noe jeg er sikker på at du takler på en flott måte Fanny: Fordi du er en positiv og hyggelig jente, som muntrer opp verden rundt deg Lille Tia: Som endelig fikk hull på ballongen og dro championatet i boks Ei skikkelig godjente, som jeg husker hadde en utpreget personlighet allerede ved 4 uker og siden bare har bekreftet den Missy: Ei herlig, lita gladjente, som jeg gleder meg til å se mer av Pen er hun også! Emma: Ei gøyal og vakker Otto-datter, som blir morsom å følge utviklingen til. Happydappy leketroll | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Apr 27 2011, 21:13 | |
| Takk, Fanny og Linn | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Mai 08 2011, 16:49 | |
| Dagens første må vel gå til den skuddfaste MIMI Flotte jenta til Jannicke Bøyer meg i støvet Så har jeg lyst til å dra fram TIA Masse flotte resultater den siste tiden (ikke rart, for hun er virkelig pen!) Mennesker..... Hmmmmm.... Bare nødt til å få med VIVI (som jeg sikkert har nevnt alle gangene... ) Er i ekstase over de nye halsbåndene!!!! Knallfine var de Og så er det jo VERDENS SNILLESTE MARIAN | |
|
| |
NinaM
Antall Innlegg : 316 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Mai 10 2011, 21:57 | |
| Oj, denne tråden har ikke jeg sett på en stund Tusen takk Kizz og Linn for så gode ord om Tia-min Takk for lykkeønskninger i AG, Vivi! Vi får se hvordan det går da vettu Jeg vil gjerne gi Marte og Caroline en stor klem hver - kjempekoselig å bli bedre kjent med dere, og det er så gøy å bare skravle og fnise "jæi kallær på deiiiiii" Ellers vil jeg gjerne dra frem Kizz som er så blid og positiv her på forumet - ikke minst flink til å skryte av andre, sånt liker vi Må skryte av noen hunder og vel: Tellus til Gry: fy søren for en herlig liten klump! Gleder meg til å se hvordan denne karen utvikler seg!!! Missy: En vakker og herlig liten frøken | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Mai 11 2011, 05:57 | |
| Takk Dette må jo være tidenes koseligste tråd, så den bare KAN IKKE bli glemt Hunder først... Frismilla Beauty Is My Crime - har ikke sett eller hørt noe om henne i det siste, men jeg forelska meg så inderlig i den nydelige lille jenta Håper alt står bra til med det lille vakre vesenet Tangetoppen's My Johnny Depp In Red - *hjertesukk* jeg tror aldri jeg kommer til å møte en hund som ham, noensinne! Vakrere, godere hund skal man hvertfall få lete lenge etter Og så var det mennesker da Ylva - et av de fineste menneskene som labber rundt på jorda, og som har misunnelsesverdige gode kvaliteter Verdens beste Pompel Gleder meg til grilling osv. Julie - ser fram til å møte deg en vakker dag har mine mistanker om at jeg kommer til å treffe et menneske som er "i samme gata" som Pompel (enkelte er jo bare MAGISKE jo ) Ønsker deg masse lykke til med alle framtidsplanene Spennende å følge med og snoke på hjemmesiden din | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Mai 11 2011, 09:10 | |
| Lenge siden jeg har skrevet her - men nok av hunder og mennesker å skryte av GALINA - Kennel Semper Ante, en vanvittig hyggelig dame å ha besøk av, som vi veldig gjerne vil ha besøk av igjen. Snill og hjelpsom til fingerspissene, og med bena godt plantet på jorden. I tillegg til å være en fantastisk person, er hun en meget dyktig oppdretter som har flere supre avkom å se tilbake på. Og jeg er meget takknemlig for at vi fikk låne hennes fabelaktige Semper Ante High Hope til våre to fine frøkenere! Marte: jeg blir liksom aldri ferdig med å skryte av deg *fnis*, men tusen tusen takk for at du tok med deg Kenya for meg til Kr.Sand, uten den muligheten hadde det neppe blitt noe Stor-cert for henne der. Caroline: Tusen takk for all hjelp med oppgaven min! Det var gull verdt. **** Missy: Som jeg synes er ei strålende lita frøken, minner så masse om Jaimy til tider atte. Belle: Dalis vakre datter hos Rottefangeren, ei riktig flott frøken som jeg tror vi vil få se mye til fremover | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Jul 06 2011, 12:09 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Lør Okt 22 2011, 12:40 | |
| Helt nederst på siden fant jeg denne... som helt klart burde tørkes støv av og tas i bruk igjen Noen tobeinte: Starter med å takke Marian for at hun sa fra da en fjomp hadde knabba bilder fra meg , og til Anette som sa fra da fjompen bare fortsatte (jeg deler bilder villig vekk jeg, hvis man spør først ) Irene - fordi det er så innmari trivelig å dumpe innom og skravle hund. Og så noen firbeinte: Dino - for de søte, gode nussene han deler ut Vanvittig herlig gutt Ollo - Trodde jo et øyeblikk at hun kanskje likte meg... helt til jeg fant ut at det var lommene mine hun peila seg inn på Ollo er en av de morsomste hundene jeg har møtt! Full av sprell, en hund som virkelig tiltaler meg Kombinasjonen av futt og fart, og kos på fanget er uslåelig! | |
|
| |
Marian
Antall Innlegg : 504 Join date : 26.03.2011
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Des 05 2011, 16:01 | |
| Tusen takk, Fanny! Jeg ruller denne videre... FANNY:Finnes det en mer optimistisk person enn deg? Du er en sann gledesspreder, og din iver innen hund er fantastisk! Er så stolt av deg, skal du vite! IRENE DAHLEN:I gode og onde dager. Det summerer vel alt. Du verden alt du må tåle fra meg. Ingen andre har vel stått så fast ved min side i all slags stormer. Jeg tror du kjenner meg alt for godt. Har en fin quote som passer utmerket: “I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” ― Marilyn Monroe Vi er bare dømt til å være "du och jag, Irene. Du och jag." LUKE:For en kjekkas! For ei stjerne! Du verden så heldig du er, Marte! Du har skutt gullfuglen! Ikke mange sorte dp'en jeg faller pladask for altså! MISSY:Nok en svart dp som jeg visste ville hevde seg bra i ringene. Ei jente som, i ung alder, har vist hva hun er god for! Ei kjempeherlig frøken du har, Caroline! (Og en skikkelig mammadalt! hehe) | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Des 08 2011, 14:55 | |
| WOOOOOHOOOOOO, DET ER SNART JUUUUUUUL Ane - setter utrolig stor pris på at det finnes ETT menneske som gidder å lese bloggen min , til tross for at den jevnt over sikkert er dørgende kjedelig Julie - takk for masse god hjelp (selv positive mennesker står litt fast en gang iblant ) Jeg gleder meg enormt til å følge med på hva som skjer hos deg framover!!! Tusen takk for fine ord, Marian ble glad jeg og litt flau Nå gir jeg blanke i reglene om å ikke dra fram egne hunder for jeg bare MÅ få skryte litt til av jentene mine!!! Smulen og Smurfen er de kuleste hundene i verden, og det eneste de mangler er vinterpels Toro - digger ørene!!!!! Devildog Sånn for øvrig ønsker jeg alle sammen en knallfin jul Jeg skal ha lang juleferie!!!!! Og gjett om vi skal ut å trekke akebrett | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD | |
| |
|
| |
| DAGENS GLADTRÅD | |
|