Drar igang denne litt igjen jeg...er jo så utrolig mange mennesker og hunder som fortjener masse skryt!!
Humøret er ikke helt på topp nå som jeg har ligget alt for lenge inne og vært ubrukelig, men nå ble jeg jaggu i akutt godt humør og sitter og smiler fra øre til øre etter å ha lest igjennom denne tråden igjen og sett alt det pene folk har å si om hverandre!
Tror vi alle kan trenge litt positivitet i hverdagen i ny og né!
Så var det å velge hvem man skal skryte litt av denne gangen da...er jo så mange man har lyst til å gi en klapp på skulderen, men man får bare begynne ett sted og ta det derfra...
Maiken (Borgersen):Du slutter aldri å imponere meg og jeg har sagt det før, men sier det igjen, jeg skulle ønske jeg hadde halvparten av det pågangsmotet, den målrettetheten, det konkurranseinstinktet og den arbeidsmotoren du har!
Ja, jeg sa arbeidsmotor, haha, for du er så fantastisk flink til å jobbe med hundene dine og det blir bare bedre og bedre, helt fantastisk hvordan du bare har tatt oksen ved hornene, krummet nakken og gått på med stort mot når du har begitt deg ut på en helt ny gren med malletrollet og allerede har kommet så utrolig langt på så kort tid!
Hadde det vært meg så hadde jeg helt sikker bare sett alle problemene og aldri kommet igang i det heletatt...
Blir så inspirert og i så godt humør av å se filmene av deg og vovvene og gleder meg til du skal ut og konkurrere med den lille sprettballen din etter hvert også, og atter en gang gjøre Pinscher-Norge stolte I'm sure...vi heier på dere!!!
Ane (Bråten) og Martin:Enda et par hundeeiere som imponerer meg veldig, og jeg må nesten bare nevne dere sammen side det er det at dere er så sammen om alt når det kommer til Stretto som imponerer meg nesten mest!!!
Jeg syns det er så utrolig hyggelig å se hvor engasjerte og flinke dere begge to er i Strettisen deres og hvordan dere alltid reiser rundt på ting med han sammen...ikke sjalu i det heletatt...!
Dere er så utrolig flinke til å være aktive og allsidige med gutten deres, jeg tar av meg hatten for dere og skjønner ikke hvordan dere klarer å være så flinke å få med dere så mye forskjellig og hvordan dere klarer å få til å samarbeide så fint om samme hunden!
Jeg har visst noe å lære for jeg tror jeg er alt for kontroll-freak og altfor bestemt på at ting skal gjøres på min måte til at jeg hadde fått til det der, så dere må nok kurse meg litt på det der...!
Kjempeimponert over hvor engasjerte dere er i å lære og bli bedre når det er noe dere syns det er mamsen og papsen må bli bedre på for å få vist fram go'gutten på best mulig måte, og jeg kommer aldri til å glemme første AG-kurset deres hvor Martin til og med klarte å fullføre og belønne Strettisen før han ga seg, selv om han lå på bakken med brukket arm selv...det er bare dere i et nøtteskall asså, sier alt om dere som hundeeiere...APPLAUS!!!
Gleder meg til å se hva framtiden har å bringe videre for dere og go'gutten deres og gleder meg til å følge dere videre i konkurranse innen de forskjellige grenene etter den fantastiske rally-debutten deres, som jeg aldri har sett maken til!!!
Dere er jo bare drømmevalpekjøperne på alle måter og Strettisen er like heldige som har dere som det dere er som har han...
Vi heier på dere og håper på flere trivelige treningsøkter i framtiden!
Og så hunder...
Bobby (Schnaffentangens Sunshine Blue):Må bare begynne med å trekke fram denne herlige gutten fordi at jeg akkurat så en ny treningsflm av han på FB, og det var AKKURAT det jeg trengte nå!!!
Blir bare i så usannsynlig godt humør hver gang jeg ser filmer med den gutten der!!!
Har aldri truffet han, men herre gud for en fantastisk herlig liten gledesspreder, om så bare gjennom filmer på nett...
Et helt nydelig lite sjarmtroll med en arbeidsglede og abeidsmotor som bare lyser laaang vei, og som hvert fall smelter mitt hjertet med den logrende halen og voldsomme iveren sin...en gutt som har fått meg til å se affenpinscheren med helt nye øyne!!!
Jeg gleeeeeder meg til å følge han og mamsen hans videre og håper virkelig dere kommer til begynne å konkurrere etter hvert og får vist at affen duger til så mye mer enn bare å vise seg i utstillingsringen, og viser hvor flinke dere er i LP-ringen, så alle andre også får gleden av å se den glade lille raggen i aksjon!!!
HEIA HEIA, og væææær så snill og keep the treningsvidos coming!!!
(Skulle ønske jeg fant et bilde av han i aksjon, men det klarte jeg ikke...)
Luke (Tangetoppen's Jedi Luke Skywalker):Denne lille kjekkasen må jeg trekke fram ikke fordi at han virkelig har rasket med seg i utstillingsringen, men fordi at han er nok en dvergpinscher av den typen jeg virkelig syns vi trenger å se mer av...!
For en fantastisk herlig liten gla'gutt med et gemytt som gjør han til en super reklameplakat for rasen sin!
En liten sprettball som bare eeelsker alt og alle enten det er tobente eller firbente, og så skader det jo ikke akkurat at han er knakanes vakker å se på og man må jo bare bøye seg i støvet for den fantastiske utstillingskarrieren han har hatt til nå, til tross for at han såvidt har rukket å bli junior!
Man er jo bare nødt for å bli i godt humør når man ser den lille sprettballen i ringen, der han hopper inn i perfekt "stå" med logrende hale og sprader rundt i super trav og med en attityd som viser at han tror han er den eneste i ringen og vet akkurat hvor kjekk han er og at alle ser på han!
Ble ikke no mindre imponert av den lille sjarmøren etter Marte's og min Danmarstur, der vi kjørte 9 t hver vei og lå på hotell med to hannhunder og to tisper, hvorav den ene var høyløpsk, og han oppførte seg akkurat like eksemplarisk som mitt lille englebarn, Otto, uten ett eneste knyst på hele turen...det er guttene sine det tenker jeg...!
Klapp på skulderen til Elisabeth for å ha laget en så flott gutt, ikke bare utad, men mest av alt innad, og til Marte som er så utrolig flink med han og viser han fram på beste vis...jeg gleder meg til å følge dere videre til nye høyder og framtidige bragder!!
(Alle bildene er hentet fra her på forumet!)