Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 DAGENS GLADTRÅD

Go down 
+49
Anne&Denniz
Marianne&Jaimy
Marianne
Hilde-pin
Nero-Noir
Bente
ylva
tintin
ulla
Rune Monsen
jeanette
Cathrine&Jazzi
Ane
Hera
ElinK
CAMALIS
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Katharina
Anita.K
Maiken
Surpottan
Susanne
Eva
Liv
camillahoel
Fixa
Fly
saradino
Linn
NinaM
Anne
Maria
Caroline
Marion G
Kennel Mirenzo
Gry Elena
AH
Lex
Fanny
-linda-
Kinkade
Marita
Marte
Ann-Helen
Julie
Lene
Garp
Kaja
53 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
AvInnlegg
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyOns Mar 21 2012, 11:45

Fanny skrev:
sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny
Jeg synes klubben har en meget flott leder happy6
Det har vært rolig og trivelig den tiden Caroline har sittet på topp.
Styret har nok også mye å si her, har ikke tenkt å glemme dem biggrin ei heller alle andre som bidrar for at medlemmene skal få gode tilbud til det aller meste!
Jeg hadde neppe vært medlem i dag hadde det ikke vært for at det skjedde en endring i stemningen i miljøet.
Klubben, som den er i dag føler jeg at jeg kan være stolt av flower3
Det skjer noe! Folk er aktive og positive!
JEG LIKER DET happy5 happy5 happy5

Er så enig, Fanny biggrin Caroline gjør en kjempegod jobb! Det er lett å glemme når alt er bare velstand happy3 Caroline og resten av styret har fått til mye dette året, syns jeg!

Distriktskontaktene er også i full sving og ordner en hel masse for at medlemmene skal ha gode tilbud happy5

Dere er så flinke alle sammen wawe3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Marian




Antall Innlegg : 504
Join date : 26.03.2011

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyOns Mar 21 2012, 11:58

Linn skrev:
Fanny skrev:
sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny
Jeg synes klubben har en meget flott leder happy6
Det har vært rolig og trivelig den tiden Caroline har sittet på topp.
Styret har nok også mye å si her, har ikke tenkt å glemme dem biggrin ei heller alle andre som bidrar for at medlemmene skal få gode tilbud til det aller meste!
Jeg hadde neppe vært medlem i dag hadde det ikke vært for at det skjedde en endring i stemningen i miljøet.
Klubben, som den er i dag føler jeg at jeg kan være stolt av flower3
Det skjer noe! Folk er aktive og positive!
JEG LIKER DET happy5 happy5 happy5

Er så enig, Fanny biggrin Caroline gjør en kjempegod jobb! Det er lett å glemme når alt er bare velstand happy3 Caroline og resten av styret har fått til mye dette året, syns jeg!

Distriktskontaktene er også i full sving og ordner en hel masse for at medlemmene skal ha gode tilbud happy5

Dere er så flinke alle sammen wawe3

Jeg er såååå enig!!! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 732855
Til Toppen Go down
http://www.norwinstars.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyOns Mar 21 2012, 17:53

Tusen takk for skryt sidehug
Det er hyggelig å få slike tilbakemeldinger biggrin
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyTor Mar 22 2012, 19:54

Fanny skrev:
sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny
Jeg synes klubben har en meget flott leder happy6
Det har vært rolig og trivelig den tiden Caroline har sittet på topp.
Styret har nok også mye å si her, har ikke tenkt å glemme dem biggrin ei heller alle andre som bidrar for at medlemmene skal få gode tilbud til det aller meste!
Jeg hadde neppe vært medlem i dag hadde det ikke vært for at det skjedde en endring i stemningen i miljøet.
Klubben, som den er i dag føler jeg at jeg kan være stolt av flower3
Det skjer noe! Folk er aktive og positive!
JEG LIKER DET happy5 happy5 happy5

Veldig enig med deg!!
Caroline er en super leder for klubben, og jeg håper hun får fortsette happy6
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyTor Mar 22 2012, 20:47

Tusen takk, Marte sidehug
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyMan Apr 02 2012, 20:36

Anita.K skrev:


Ann Kristin (TinTin ) - ei koselig & morsom dame ... Som man kan prate hund med i times vis ....

Chi O'din Miami - herlig fin lita frøken som er super glad i alle biggrin ...




Tusen takk for fine ord Anita Smile Alltid morro å skravle hund med deg og vakreste Mooni wub4


Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyMan Jul 16 2012, 10:04

Dytter litt på denne jeg...


Marian - For alt du har gjort for meg, både før og "etter" sidehug Har ikke ord...

Irene - Fordi du visste hva som "skulle til", og for at du fortalte meg det. Og ikke minst for at vi har fått kommet og surra i den fantastiske hagen din sidehug

Elin - Fordi du forstår sidehug


Martin - OMG for en vakker hund!!!!! wub4

Scot plain3 - verdens beste snutenusser wub4
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyMan Jul 16 2012, 14:17

Sender en gladklem til dere som har jobbet med klubbens nye hjemmeside!!! veldig fin og oversiktlig, og så oppdateres den raskt og med artige nyheter.. Godt jobbet!! happy5
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyOns Nov 07 2012, 09:51

...og da bare sparker jeg liv i denne igjen happy4

Anne Cecilie - som nylig spratt opp fra medlem til leder av den flotte Aktivitetsavdelinga i klubben. Imponert over hvor mye du har bidratt med, både der og i andre verv! Og selv om du garantert har mye å gjøre, så tar du deg alltid tid til å komme med ros og oppmuntring. Du er en skatt sidehug

Gry Elena - Et annet meget spesielt menneske. Som alltid er positiv, og som er enormt flink til å få andre til å føle seg vel (går sterkt ut fra at jeg ikke bare snakker for meg selv nå). Jeg har ledd flere ganger og tenkt "hahaha, hun vet utmerket godt hva hun skal si for å få folk til å strekke seg enda lengre, og ønske å fortsette". Du skal ha takk for at du er den du er, rett og slett sidehug

Ane - Effektiviteten er imponerende. Irriterende nok lar du deg ikke alltid rive med av "gode idèer happy4
Du har en fantastisk evne til å se ting fra flere sider happy6 Og det er moro og koselig å være i samme rom som deg.
Du stråler, søte deg sidehug


Flaks - hærrejemini for en vakker liten sak da wub4

Chanel - N.Y.D.E.L.I.G. wub4
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
AVA

AVA


Antall Innlegg : 457
Join date : 17.08.2011
Age : 45
Bosted : Tvedestrand

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyOns Nov 07 2012, 14:29

Takk Fanny. Chanelsen sender masse susser. sad3

Er bare FANNY som får skryt av meg i dag..
Ikke fordi det ikke finnes mange som fortjener det altså....
Men synes Fanny trenger og fortjener litt ekstra!

For en ståpåvilje, for et iniativ og humør!
Du er GULL verdt!!! bravo3
Til Toppen Go down
http://minpinlove.weebly.com/
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyFre Nov 09 2012, 07:34

Jeg bare fortsetter happy4 (hvor søren blir det av dere andre?????)

Starter med en sidehug til Elin som er så innmari koselig og morsom å "skravle" med blah2
Elin har jeg jo kjent i en eeevighet (eehhh, nei, bare såvidt møtt happy4 )
Hun er også i besittelse ( lol! ) av en fantastisk snutenusser wub4 Scot

Så må jeg få sagt at jeg er KJEMPEGLAD for at Maria og Elisabeth ville være en del av aktivitetsgruppa wawe3
Jeg gleder meg masse til å samarbeide med dere happy5

Og så er det Lena da wink3
Som er en frittgående høne happy4 (eller frittalende om du vil).
Det er en egenskap som jeg setter stor pris på, og som til tider får meg til følgende:
* gape/måpe
* le uhemmet
* holde på å fly i taket av irritasjon
(jeg er 99% sikker på at Lena har humor what3 , så derfor tillater jeg meg å fjase biggrin )

Ellers vil jeg takke for koselige pm'er mens jeg satt og sleit med bildekonkurransen sidehug
Utrolig trivelig!!!!

Og til slutt en oppfordring:
I disse facebooktider så skjer det jo bare mindre og mindre på hjemmesider og også her på forumet.
Da jeg registrerte meg her, i august 2010, var forumet LEVENDE, og jeg hadde enormt stort utbytte av å lese og spørre om alt og ingenting.
Det siste halve året har det vært mindre aktivitet her, noe jeg synes er litt synd.
Kan dere ikke "komme tilbake", og være her litt mer?
Forumet er gull verdt for både nye og gamle, og kanskje spesielt nye.

Ha en finfin dag alle sammen DAGENS GLADTRÅD - Page 12 732855
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Kennel My Alter Ego




Antall Innlegg : 84
Join date : 21.12.2011

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyFre Nov 09 2012, 14:27

Fanny skrev:

Og så er det Lena da wink3
Som er en frittgående høne happy4 (eller frittalende om du vil).
Det er en egenskap som jeg setter stor pris på, og som til tider får meg til følgende:
* gape/måpe
* le uhemmet
* holde på å fly i taket av irritasjon
(jeg er 99% sikker på at Lena har humor what3 , så derfor tillater jeg meg å fjase biggrin )

leer3 happy6
Frittgående høner legger de beste egga sies det!!! cool3

Koselig å se at det er liv i denne tråden igjen, og kaster meg gjerne på bølgen!

Starter først med Fanny jeg!!
Moahahah.. skal vi seeeee...
Neh.. er i det sentimentale hjørnet i dag, og om det er en dame (jente?) som fortjener gode ord, så er det jammen meg deg Fanny! sidehug
Makan til positiv dame skal man lete lenge etter. Din omsorg for dine dyr og de menneskene du har rundt deg, får meg titt og ofte til kjenne klumpen i halsen!
(sa jeg at jeg var sentimental?) lalala2
Du står på fra morgen til kveld, og gjør en fabelaktig jobb med å samle klubben!
Vi har enda ikke møttes så mange gangene, men du skal vite at jeg setter utrolig stor pris på deg!

Min kjære Anette! sol
Kunne skrevet en milelang tekst om deg, men du vet.. I LOVE YOU!
Takk for at du er akkurat den du er, og takk for at du tar meg akkurat slik jeg er!! wub3

Ingrid Wesenberg! sidehug
Ikke sikker på hvem jeg er mest glad i.. deg eller bikkja.. what3
Men til trøst er jeg veldig glad i dere begge altså!! happy6

Kan jeg skrive om mange???

Sender gode tanker til et par til jeg!

Marian! hihihi! Rooosa faktisk!!
Takk for mange gode samtaler, og kjøøør forsiktig i dag!!
Pass deg for late katter og lastebiler!!
Så håper jeg på isbesøk i morgen!!

Dorthe!
Tusen takk for all den gode jobben du gjør med Caspersen!!
Dere er et superteam, og jeg gleder meg til fortsettelsen! happy5

Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptySøn Nov 11 2012, 20:53

Så flott å se at det har kommet så mange nye på forumet!
Gleder meg til å "bli kjent" med dere happy6

Skal vi se...

Ingen nevnt, ingen glemt happy4


EDIT:
Anette og Lena sidehug takk for fine ord Embarassed
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 38
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyTir Nov 13 2012, 19:25

Fanny : Som har vært så flink å laget den flotte kalenderen på så kort tid Very Happy BRA JOBBA Very Happy


Sylvia : Som i tide å utide hører og svarer på alle rare spm jeg kan komme med Very Happy Takk for at du er den oppdretteren du er Very Happy


Ann Kristin : Ei sprudlende prateglad dame som jeg digger å dra på Utstilling å div med Very Happy Å som man kan prate Hund med i timesvis biggrin


Så er jeg enig med Fanny at det er litt dødt her inne og på hjemmesider p.g.a Face...
Håper det tar seg opp igjen å folk bruker både forumet å hjemmesidene sine litt mere igjen biggrin biggrin
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyTir Nov 13 2012, 21:03

Fanny skrev:
Så må jeg få sagt at jeg er KJEMPEGLAD for at Maria og Elisabeth ville være en del av aktivitetsgruppa DAGENS GLADTRÅD - Page 12 122899
Jeg gleder meg masse til å samarbeide med dere DAGENS GLADTRÅD - Page 12 738600
Har ikke fått med meg dette, men det er gjensidig!! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 332565 Gleder meg til å se hva vi får til sammen! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 103536


I dag vil jeg gi ros til Annja som virkelig setter mentalitet i høysete i sitt oppdrett på dvergpinscher! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 557338 Ikke bare tester du hunder og kull i "hytt og gevær", men resultatene hundene viser til er kjempegode, noe som viser at du tar de riktige valgene og får frem hunder med "hode på rett plass". Det er enkelt å lage pene hunder, men det krever langt mer å lage gode hunder mentalt sett i en rase som har sine utfordringer, men du får det til!! Well done!! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 332565

Også må selvsagt Fanny få ros for jobben hun har lagt ned i å lage en så flott kalender til oss!! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 738600 Godt jobba!! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 332565

Av hunder så må jeg trekke frem Arn (Arn v. Art&Craft) som har bestått funksjonsanalyse!! FANTASTISK BRA!! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 98102 DAGENS GLADTRÅD - Page 12 98102


Også må jeg trekke frem lille, skjønne Flaks, som ikke bare ser superfin ut, men som høres ut som en hund etter min smak også; trygg, miljøsterk, sosial og tilgjengelig! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 576514 DAGENS GLADTRÅD - Page 12 576514 DAGENS GLADTRÅD - Page 12 576514
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyOns Des 12 2012, 22:30

Først og fremst, tusen takk for alle hyggelige ord om gutta mine og meg i denne tråden, setter stoooor pris på det biggrin sidehug
Har lenge tenkt å skrive innlegg i denne tråden, men er så mange man vil nevne at det til nå har blitt med tanken happy3 Men nå hiver jeg med i det, så får jeg heller bare huske å skrive flere innlegg biggrin

Fanny: Ingen over, ingen ved siden biggrin Du er en sprettball fylt med godt humør og gode ideer jump3 (Er jeg ikke alltid med på de sier du happy4 ) Blir alltid knallbra til slutt da happy6 Du sprer godt humør overalt hvor du er sunny Om du møter nye og uerfarne farvann, tilegner du og ønsker deg kunnskap om det, en flott egenskap happy6

Elin: Alltid like hyggelig å skravle med deg, om det er på tur eller utstilling eller hva som helst happy3 Og spesielt de fantastiske øyturene våre, med resten av kompaniet med på tur laughs Nå er det altfor lenge siden sist vi traff hverandre, men nå er det ikke lenge til neste gang biggrin Er så glad for at vi har blitt kjent med både du og Vegard. Og Scottelotten selvsagt, alltid like herlig å se hvor glad han blir for å se oss wub3

Jonas: En fanttastisk hund uten sidestykke wub4 Har sagt det mange ganger før, men en hund med mer livsglede skal man lete etter biggrin Og måten han ser på en på, uten å kunne se, fantastisk wub3 Tror jeg strigråt når jeg leste om bronsemerkeprøven han tok med deg Nina, det var så fin lesning happy3 Vakre Jonas, tror han har gjort et stort inntrykk på mange happy3

Poppy: Kom på at jeg tror aldri jeg har nevnt søsteren til Stretto for dere her på forumet. Vi besøkte henne, og hennes eier som er pensjonist, i Gøteborg en dag under MyDOG i fjor. Både jeg og Martin falt pladask for frøkna wub4 Vi hadde ikke lyst til å dra derifra, det eneste vi hadde lyst til å gjøre var å hundenappe frøkna med oss hjem happy4 Hun var den feminine utgaven av Stretto,de hadde så mange like fakter og løp rundt med barnebarna til eieren hennes og hoppet hinder i hagen. Fikk ikke til simultanhopping da, selv om vi prøvde å få til ett for fotografen laughs
Var så hyggelig å møte de, og ikke minst høre deres historie. Det var hans kone som hadde bestemt at de skulle ha hund igjen, (de hadde tidligere hatt boston terrier) og det var også hun som bestemte navn på hunden, og begynte søken etter den rette hunden for de. Mannen var selvsagt enig, og sammen dro de etterhvert på besøk til oppdretter. Sammen skulle de starte på sin pensjonist tilværelse. Ikke lenge etter at de hadde fått hjem Poppy, ble hans kone syk. Hun ble desverre ikke frisk, og gikk bort. Hadde han ikke hatt Poppy i sitt liv, ville det nok ikke vært like lett å starte på hverdagens rutiner igjen. Båndet som de to hadde var bare så fantastisk å se på, frøkna gikk løs overalt, og de hadde en så fin symbiose på ting happy3 Man blir jo så rørt når man ser hvilken glede en hund kan gi wub3

Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyOns Des 12 2012, 23:03

Ja da var klokken over tolv da, og et nytt innlegg er lov, hihi laughs Er jo så mange man har lyst til å si noe godt om biggrin

Caroline: Vår fantastiske leder for klubben, ihvertfall i mine øyne happy3 Hvordan du klarer å holde styr på alt skjønner ikke jeg laughs Men superflink er du, og du fortjener masse kred for det du gjør happy3 Og innmari hyggelig å være sammen med er du også biggrin

Maria: Ei jente som setter mentalitet høyt biggrin Er fortsatt litt snurt for at det var Stretto som fikk hilse på deg under D4A i fjor, og ikke meg laughs Men hyggelig å høre at han gjorde et positivt inntrykk happy3 Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive så gjennomførte innlegg på forumet, det er til hjelp for mange happy3 Og ikke minst at du er blitt en del av aktivitetsavdelingen, og skal jobbe videre mot MH i klubben i 2014 happy5

Be Meja´s Bag in Box: Også en pinscherfrøken som jeg hadde lyst til å hundenappe etter et besøk i Sverige i sommer biggrin Ordentlig fanghund, glad i alle, og bare tvers igjennom god wub4

Bobby: wub4 En affenpinschergutt som viser at han både har både brains og beauty i massevis, og viser seg frem i både utstilling og lydighetsringen happy5 Gleder meg så til å følge dere fremover Anne Cecilie, dere er et herlig team biggrin
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyTor Des 13 2012, 16:27

Tusen takk smellkyss3



Jeg har lyst til å trekke fram to personer som har "gitt av seg selv" til klubbens medlemmer loveshower*

Monica stilte tvert opp som sponsor på forespørsel, og selv på vanvittig kort varsel diska hun opp med egenproduserte produkter fra Moria show leads and collars, til oktoberutstillinga DAGENS GLADTRÅD - Page 12 362368

Siri Jeanette var like kjapp til å si ja da hun fikk spørsmål om hun kunne tenkt seg å sponse vinneren av Årets bilde!
Kjempeflott premie donerte hun fra butikken sin, Dyrisk DAGENS GLADTRÅD - Page 12 362368


My Alter Ego's Alpha Number One: SÅPEBOBLEHUNDEN wub4 Holdt på å le meg ihjel da jeg så bildene, og gliser bare ved tanken biggrin

Norwinstars One In A Million: Jeg er veldig hemmelig forelska i Ollo! Hun er så ufattelig kul at det ikke skulle vært lov happy5
Og så er hun ubeskrivelig vakker plain3

Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyTor Des 13 2012, 21:26

Takk for fine ord sidehug

Jeg vil også komme med noen gladord.

Monica : er utrolig dyktig til å lage halsbånd. Jeg har selv kjøpt et og er strålende fornøyd med det biggrin

Tor M. : er Monicas make og er like trivelig som sin fru. Han er engasjert og jeg håper og tror han vil bli en kjemperessurs for klubben med tiden. Han har allerede, i samarbeid med Mona, satt i gang handlerkurs i Bergen happy5

Megamagee Legato Lungo: Jeg har ikke sett han live enda, men det får jeg gjort i romjulen. Jeg digger underkjeven hans og jeg håper vi får se mange slike underkjever fremover.

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 8238624300_5025881b67_b

Schnaffentangens Sunshinekull : må si jeg er imponert over at hele kullet på fire har blitt nordiske championer på så kort tid. Gratulerer!
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 48
Bosted : Sandefjord

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyTor Des 13 2012, 22:01

Har sittet å lest litt i tråden her nå, og skam på meg som ikke har bidratt siden mars 2011.. Embarassed Men jeg ser jeg er enig med meg selv i alle fall. Så starter med å sittere meg selv fra den gangen:
Lex skrev:


Tusen takk til alle dere som bruker positiv energi på klubben vår! biggrin

Jeg er så heldig å ha mange venner i dette rasemiljøet som gjør at jeg koser meg med både utstilling, agility og klubbaktiviteter. biggrin Men denne gangen må jeg trekke frem to damer som er like gale som meg... I morgen tidlig reiser NINA, MARTE og jeg til Sverige på Svensk Vinner 2012 i Stockholm. Så langt høres det jo relativt normalt ut, MEN vi er 3 jenter og 5 dverger som skal kjøre i en Nissan Micra! what3 Og jeg gleder meg!!! Masse lykke til i helgen jenter, dere er toppen!!

Av hunder vil jeg denne gangen få trekke frem bestemor sin lille Jedi - Schwima's Jedi Siri Tachi, som på sitt siste valpeshow på Kongsberg klinte til med BIR og BIG3. I romjulen skal hun debutere som junior, og vi gleder oss stort!! Gode lille jenta som hopper og danser av lykke når hun ser meg, selv om det stort sett alltid betyr mye bursitting og lange bilturer. Jeg er kjempespent på fortsettelsen. wub4

En annen liten hund som virkelig fortjener skryt er Prinsesse Penny - Mirenzo's Petit Astoria. Sammen med eier og handler Helene har de sopet med seg stort sett det som er av premier på agilitybanen. I kometfart har denne ekvipagen klatret seg oppover, og jeg er helt sikker på at dette er en liten hund Agilitynorge kommer til å virkelig få bryne seg på fremover! excited

Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyFre Des 14 2012, 00:02

Ny dag (eller natt biggrin ), og nye muligheter happy6

Lene/Linn (PP): (Dere får tåle å stå sammen på akkurat denne, mulig dere blir separert en annen gang laughs ) For takket være dere begge har vi et supert medlemsblad som jeg vet det står mye innsats og jobb bak happy5 Dere er begge superflinke, og jeg gleder meg like mye hver gang det nærmer seg PP tid i postkassa biggrin Og for at dere begge er flinke forum brukere med hyggelige ting på hjertet happy3

Ellinor: For de supre treningene på Skedsmokorset, og for din konstruktive kritikk happy6 Du svarer alltid på spørsmål en måtte ha, har mye kunnskap å gi, og er alltid hyggelig å skravle med happy3 Gleder meg stort til våren og nye treninger biggrin

Ares: Guttebassen wub4 Denne gutten har jeg bare blitt mer og mer glad i, spesielt etter at han grodde seg et par .. laughs Var så gøy å se drivet han hadde på ag-banen, og følge dere i forskjellige aktiviteter happy3 Gleder meg til flere utflukter frem mot sommeren biggrin (Og Ida: du må love å oppdatere bloggen jevnlig når dere eventuelt flytter fra byen wink3 )

Tellus: En dp-gutt som stjal en liten del av hjertet mitt plain3 Herlig og snill som dagen er lang, og en av Stretto sine favoritt kompiser biggrin Kosehund med stor K som deler ut supre snutenuffer, og som innimellom ser ut som en liten sprettball jump3 Håper å få sett han igjen i 2013 happy3

Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptySøn Des 16 2012, 20:16

Ane skrev:
Maria: Ei jente som setter mentalitet høyt DAGENS GLADTRÅD - Page 12 103536 Er fortsatt litt snurt for at det var Stretto som fikk hilse på deg under D4A i fjor, og ikke meg DAGENS GLADTRÅD - Page 12 131748 Men hyggelig å høre at han gjorde et positivt inntrykk DAGENS GLADTRÅD - Page 12 557338 Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive så gjennomførte innlegg på forumet, det er til hjelp for mange DAGENS GLADTRÅD - Page 12 557338 Og ikke minst at du er blitt en del av aktivitetsavdelingen, og skal jobbe videre mot MH i klubben i 2014 DAGENS GLADTRÅD - Page 12 738600
Tusen takk for koselig tilbakemelding! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 103536
Håper å komme til NPK sitt årsmøte og seminar i april, så om du og skal dit, så får vi hilst på hverandre. DAGENS GLADTRÅD - Page 12 557338 Og ja, Stretto sjarmerte meg i senk med sitt trygge og glade vesen. DAGENS GLADTRÅD - Page 12 576514

-------------------------------------------------------------------------

Jeg må få trekke frem et team som jeg aldri har møtt, men som jeg får fulgt gjennom Sylvia på fb; Enja (Kinkade Any Number Can Play) og Annette Eggen som rasket med seg en finfin 6. plass i Nordisk Mesterskap i freestyle i dag! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 98102 Kjempemoro og godt jobba!! GRATULERER!! DAGENS GLADTRÅD - Page 12 738600 DAGENS GLADTRÅD - Page 12 738600
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Marian




Antall Innlegg : 504
Join date : 26.03.2011

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyOns Jun 05 2013, 11:37

Else Hegbom plain3
Min aller første kontakt med NPK for snart 10 år siden. Else er en dame som jeg blir kjempeglad for å treffe igjen. Hun har sterke meninger og snakker rett fra hjertet. Noe jeg setter veldig pris på. Jeg er så utrolig glad i Else, og jeg setter enorm pris på den støtten hun har gitt meg og ikke minst hennes interesse i alt som skjer. Vakker dame både på innsiden og utsiden! plain3

Det er en emosjonell opplevelse å se Else og Ask i utstillingsringen. Virkelig en klasse for seg selv! Noe som er et av årets høydepunkt for meg! happy5

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 602272_10152863687810392_2038822886_n
(Bildet er lånt fra Fanny Wedde sine bilder på facebook)

Til Toppen Go down
http://www.norwinstars.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyTor Jun 13 2013, 06:35

Først vil jeg starte med å takke utstillingskomitèen (og alle som hjalp til)
for en flott gjennomført Spesialutstilling flowersforyou Godt jobbet!

Kjempekoselig å se så mange kjente og ukjente, blide og glade fjes Smile

Og alle de vakre hundene da wub4


Har nylig blitt kjent med en oppdretterspire som har en fantastisk herlig innstilling til avl happy5
Gleder meg enormt til å se hva du får til i årene som kommer, Christina Holmen!

Og med Christina fikk jeg også møte ei tispe man kan være misunnelig for at man ikke har selv!
Cleo - Estrellapinsch Black Hydra wub4
Herrejemini for en fabelaktig hund!!!! For et fantastisk flott gemytt!
*bøye seg i støvet*

Charlotte & Leif fortjener medalje for å ha huset oss da vi dro til Ålesund i vår Very Happy
Vi kom med dunder og brak, noe de tok med en ro jeg ikke har sett maken til, hahaha Very Happy
Null stress! (skjønner fremdeles ikke at det er mulig...)
Og jeg er så innmari glad for at et av "hjertebarna mine" fikk en så fantastisk familie smellkyss3
For de er nemlig heldiggrisene som fikk gleden av å eie minien "min" plain3 Norwinstars Volbeat.
Han er en perle, og han kunne ikke fått et bedre hjem!
Og det er så innmari koselig å treffe både ham og dere sidehug
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 EmptyTir Sep 24 2013, 08:42

Anita Ck Takk for at du er den du er... jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med deg!
Topp dame og supertrivelig "reisepartner", å all den kunnskapen du sitter inne med happy6 happy6 happy6 Tommelen opp for deg happy4 

Hege Anita Kjempetrivelig ung dame Smile Gleder meg til å bli bedre kjent med dere og den flotte flokken deres wub3




Hickson King Kharon: For en herlig sjarmiss,lykkelig og sprudlende kar, en real gledesspreder... wub4

Spin Dizzy Dolce Vita: Kjempe søt liten gladjente Smile
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Sponsored content





DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 12 Empty

Til Toppen Go down
 
DAGENS GLADTRÅD
Til Toppen 
Side 12 av 13Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Dagens...
» Dagens undring...
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: