| DAGENS GLADTRÅD | |
|
+49Anne&Denniz Marianne&Jaimy Marianne Hilde-pin Nero-Noir Bente ylva tintin ulla Rune Monsen jeanette Cathrine&Jazzi Ane Hera ElinK CAMALIS Benedicte Nina (Kennel Dijontoma) Katharina Anita.K Maiken Surpottan Susanne Eva Liv camillahoel Fixa Fly saradino Linn NinaM Anne Maria Caroline Marion G Kennel Mirenzo Gry Elena AH Lex Fanny -linda- Kinkade Marita Marte Ann-Helen Julie Lene Garp Kaja 53 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Mar 21 2012, 11:45 | |
| | |
|
| |
Marian
Antall Innlegg : 504 Join date : 26.03.2011
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Mar 21 2012, 11:58 | |
| | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Mar 21 2012, 17:53 | |
| Tusen takk for skryt Det er hyggelig å få slike tilbakemeldinger | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Mar 22 2012, 19:54 | |
| | |
|
| |
Caroline
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Mar 22 2012, 20:47 | |
| Tusen takk, Marte | |
|
| |
tintin
Antall Innlegg : 252 Join date : 13.06.2009 Age : 49 Bosted : Melhus
| |
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Jul 16 2012, 10:04 | |
| Dytter litt på denne jeg... Marian - For alt du har gjort for meg, både før og "etter" Har ikke ord... Irene - Fordi du visste hva som "skulle til", og for at du fortalte meg det. Og ikke minst for at vi har fått kommet og surra i den fantastiske hagen din Elin - Fordi du forstår Martin - OMG for en vakker hund!!!!! Scot - verdens beste snutenusser | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| |
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Nov 07 2012, 09:51 | |
| ...og da bare sparker jeg liv i denne igjen Anne Cecilie - som nylig spratt opp fra medlem til leder av den flotte Aktivitetsavdelinga i klubben. Imponert over hvor mye du har bidratt med, både der og i andre verv! Og selv om du garantert har mye å gjøre, så tar du deg alltid tid til å komme med ros og oppmuntring. Du er en skatt Gry Elena - Et annet meget spesielt menneske. Som alltid er positiv, og som er enormt flink til å få andre til å føle seg vel (går sterkt ut fra at jeg ikke bare snakker for meg selv nå). Jeg har ledd flere ganger og tenkt "hahaha, hun vet utmerket godt hva hun skal si for å få folk til å strekke seg enda lengre, og ønske å fortsette". Du skal ha takk for at du er den du er, rett og slett Ane - Effektiviteten er imponerende. Irriterende nok lar du deg ikke alltid rive med av "gode idèer Du har en fantastisk evne til å se ting fra flere sider Og det er moro og koselig å være i samme rom som deg. Du stråler, søte deg Flaks - hærrejemini for en vakker liten sak da Chanel - N.Y.D.E.L.I.G. | |
|
| |
AVA
Antall Innlegg : 457 Join date : 17.08.2011 Age : 45 Bosted : Tvedestrand
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Nov 07 2012, 14:29 | |
| Takk Fanny. Chanelsen sender masse susser. Er bare FANNY som får skryt av meg i dag.. Ikke fordi det ikke finnes mange som fortjener det altså.... Men synes Fanny trenger og fortjener litt ekstra! For en ståpåvilje, for et iniativ og humør! Du er GULL verdt!!! | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 09 2012, 07:34 | |
| Jeg bare fortsetter (hvor søren blir det av dere andre?????) Starter med en til Elin som er så innmari koselig og morsom å "skravle" med Elin har jeg jo kjent i en eeevighet (eehhh, nei, bare såvidt møtt ) Hun er også i besittelse ( ) av en fantastisk snutenusser ScotSå må jeg få sagt at jeg er KJEMPEGLAD for at Maria og Elisabeth ville være en del av aktivitetsgruppa Jeg gleder meg masse til å samarbeide med dere Og så er det Lena da Som er en frittgående høne (eller frittalende om du vil). Det er en egenskap som jeg setter stor pris på, og som til tider får meg til følgende: * gape/måpe * le uhemmet * holde på å fly i taket av irritasjon (jeg er 99% sikker på at Lena har humor , så derfor tillater jeg meg å fjase ) Ellers vil jeg takke for koselige pm'er mens jeg satt og sleit med bildekonkurransen Utrolig trivelig!!!! Og til slutt en oppfordring: I disse facebooktider så skjer det jo bare mindre og mindre på hjemmesider og også her på forumet. Da jeg registrerte meg her, i august 2010, var forumet LEVENDE, og jeg hadde enormt stort utbytte av å lese og spørre om alt og ingenting. Det siste halve året har det vært mindre aktivitet her, noe jeg synes er litt synd. Kan dere ikke "komme tilbake", og være her litt mer? Forumet er gull verdt for både nye og gamle, og kanskje spesielt nye. Ha en finfin dag alle sammen | |
|
| |
Kennel My Alter Ego
Antall Innlegg : 84 Join date : 21.12.2011
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 09 2012, 14:27 | |
| - Fanny skrev:
Og så er det Lena da Som er en frittgående høne (eller frittalende om du vil). Det er en egenskap som jeg setter stor pris på, og som til tider får meg til følgende: * gape/måpe * le uhemmet * holde på å fly i taket av irritasjon (jeg er 99% sikker på at Lena har humor , så derfor tillater jeg meg å fjase )
Frittgående høner legger de beste egga sies det!!! Koselig å se at det er liv i denne tråden igjen, og kaster meg gjerne på bølgen! Starter først med Fanny jeg!! Moahahah.. skal vi seeeee... Neh.. er i det sentimentale hjørnet i dag, og om det er en dame (jente?) som fortjener gode ord, så er det jammen meg deg Fanny! Makan til positiv dame skal man lete lenge etter. Din omsorg for dine dyr og de menneskene du har rundt deg, får meg titt og ofte til kjenne klumpen i halsen! (sa jeg at jeg var sentimental?) Du står på fra morgen til kveld, og gjør en fabelaktig jobb med å samle klubben! Vi har enda ikke møttes så mange gangene, men du skal vite at jeg setter utrolig stor pris på deg! Min kjære Anette! Kunne skrevet en milelang tekst om deg, men du vet.. I LOVE YOU! Takk for at du er akkurat den du er, og takk for at du tar meg akkurat slik jeg er!! Ingrid Wesenberg! Ikke sikker på hvem jeg er mest glad i.. deg eller bikkja.. Men til trøst er jeg veldig glad i dere begge altså!! Kan jeg skrive om mange??? Sender gode tanker til et par til jeg! Marian! hihihi! Rooosa faktisk!! Takk for mange gode samtaler, og kjøøør forsiktig i dag!! Pass deg for late katter og lastebiler!! Så håper jeg på isbesøk i morgen!! Dorthe! Tusen takk for all den gode jobben du gjør med Caspersen!! Dere er et superteam, og jeg gleder meg til fortsettelsen! | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 11 2012, 20:53 | |
| Så flott å se at det har kommet så mange nye på forumet! Gleder meg til å "bli kjent" med dere Skal vi se... Ingen nevnt, ingen glemt EDIT: Anette og Lena takk for fine ord | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Nov 13 2012, 19:25 | |
| | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Nov 13 2012, 21:03 | |
| - Fanny skrev:
- Så må jeg få sagt at jeg er KJEMPEGLAD for at Maria og Elisabeth ville være en del av aktivitetsgruppa
Jeg gleder meg masse til å samarbeide med dere Har ikke fått med meg dette, men det er gjensidig!! Gleder meg til å se hva vi får til sammen! I dag vil jeg gi ros til Annja som virkelig setter mentalitet i høysete i sitt oppdrett på dvergpinscher! Ikke bare tester du hunder og kull i "hytt og gevær", men resultatene hundene viser til er kjempegode, noe som viser at du tar de riktige valgene og får frem hunder med "hode på rett plass". Det er enkelt å lage pene hunder, men det krever langt mer å lage gode hunder mentalt sett i en rase som har sine utfordringer, men du får det til!! Well done!! Også må selvsagt Fanny få ros for jobben hun har lagt ned i å lage en så flott kalender til oss!! Godt jobba!! Av hunder så må jeg trekke frem Arn (Arn v. Art&Craft) som har bestått funksjonsanalyse!! FANTASTISK BRA!! Også må jeg trekke frem lille, skjønne Flaks, som ikke bare ser superfin ut, men som høres ut som en hund etter min smak også; trygg, miljøsterk, sosial og tilgjengelig! | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Des 12 2012, 22:30 | |
| Først og fremst, tusen takk for alle hyggelige ord om gutta mine og meg i denne tråden, setter stoooor pris på det Har lenge tenkt å skrive innlegg i denne tråden, men er så mange man vil nevne at det til nå har blitt med tanken Men nå hiver jeg med i det, så får jeg heller bare huske å skrive flere innlegg Fanny: Ingen over, ingen ved siden Du er en sprettball fylt med godt humør og gode ideer (Er jeg ikke alltid med på de sier du ) Blir alltid knallbra til slutt da Du sprer godt humør overalt hvor du er Om du møter nye og uerfarne farvann, tilegner du og ønsker deg kunnskap om det, en flott egenskap Elin: Alltid like hyggelig å skravle med deg, om det er på tur eller utstilling eller hva som helst Og spesielt de fantastiske øyturene våre, med resten av kompaniet med på tur Nå er det altfor lenge siden sist vi traff hverandre, men nå er det ikke lenge til neste gang Er så glad for at vi har blitt kjent med både du og Vegard. Og Scottelotten selvsagt, alltid like herlig å se hvor glad han blir for å se oss Jonas: En fanttastisk hund uten sidestykke Har sagt det mange ganger før, men en hund med mer livsglede skal man lete etter Og måten han ser på en på, uten å kunne se, fantastisk Tror jeg strigråt når jeg leste om bronsemerkeprøven han tok med deg Nina, det var så fin lesning Vakre Jonas, tror han har gjort et stort inntrykk på mange Poppy: Kom på at jeg tror aldri jeg har nevnt søsteren til Stretto for dere her på forumet. Vi besøkte henne, og hennes eier som er pensjonist, i Gøteborg en dag under MyDOG i fjor. Både jeg og Martin falt pladask for frøkna Vi hadde ikke lyst til å dra derifra, det eneste vi hadde lyst til å gjøre var å hundenappe frøkna med oss hjem Hun var den feminine utgaven av Stretto,de hadde så mange like fakter og løp rundt med barnebarna til eieren hennes og hoppet hinder i hagen. Fikk ikke til simultanhopping da, selv om vi prøvde å få til ett for fotografen Var så hyggelig å møte de, og ikke minst høre deres historie. Det var hans kone som hadde bestemt at de skulle ha hund igjen, (de hadde tidligere hatt boston terrier) og det var også hun som bestemte navn på hunden, og begynte søken etter den rette hunden for de. Mannen var selvsagt enig, og sammen dro de etterhvert på besøk til oppdretter. Sammen skulle de starte på sin pensjonist tilværelse. Ikke lenge etter at de hadde fått hjem Poppy, ble hans kone syk. Hun ble desverre ikke frisk, og gikk bort. Hadde han ikke hatt Poppy i sitt liv, ville det nok ikke vært like lett å starte på hverdagens rutiner igjen. Båndet som de to hadde var bare så fantastisk å se på, frøkna gikk løs overalt, og de hadde en så fin symbiose på ting Man blir jo så rørt når man ser hvilken glede en hund kan gi | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Des 12 2012, 23:03 | |
| Ja da var klokken over tolv da, og et nytt innlegg er lov, hihi Er jo så mange man har lyst til å si noe godt om Caroline: Vår fantastiske leder for klubben, ihvertfall i mine øyne Hvordan du klarer å holde styr på alt skjønner ikke jeg Men superflink er du, og du fortjener masse kred for det du gjør Og innmari hyggelig å være sammen med er du også Maria: Ei jente som setter mentalitet høyt Er fortsatt litt snurt for at det var Stretto som fikk hilse på deg under D4A i fjor, og ikke meg Men hyggelig å høre at han gjorde et positivt inntrykk Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive så gjennomførte innlegg på forumet, det er til hjelp for mange Og ikke minst at du er blitt en del av aktivitetsavdelingen, og skal jobbe videre mot MH i klubben i 2014 Be Meja´s Bag in Box: Også en pinscherfrøken som jeg hadde lyst til å hundenappe etter et besøk i Sverige i sommer Ordentlig fanghund, glad i alle, og bare tvers igjennom god Bobby: En affenpinschergutt som viser at han både har både brains og beauty i massevis, og viser seg frem i både utstilling og lydighetsringen Gleder meg så til å følge dere fremover Anne Cecilie, dere er et herlig team | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Des 13 2012, 16:27 | |
| Tusen takk Jeg har lyst til å trekke fram to personer som har "gitt av seg selv" til klubbens medlemmer Monica stilte tvert opp som sponsor på forespørsel, og selv på vanvittig kort varsel diska hun opp med egenproduserte produkter fra Moria show leads and collars, til oktoberutstillinga Siri Jeanette var like kjapp til å si ja da hun fikk spørsmål om hun kunne tenkt seg å sponse vinneren av Årets bilde! Kjempeflott premie donerte hun fra butikken sin, Dyrisk My Alter Ego's Alpha Number One: SÅPEBOBLEHUNDEN Holdt på å le meg ihjel da jeg så bildene, og gliser bare ved tanken Norwinstars One In A Million: Jeg er veldig hemmelig forelska i Ollo! Hun er så ufattelig kul at det ikke skulle vært lov Og så er hun ubeskrivelig vakker | |
|
| |
Caroline
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Des 13 2012, 21:26 | |
| Takk for fine ord Jeg vil også komme med noen gladord. Monica : er utrolig dyktig til å lage halsbånd. Jeg har selv kjøpt et og er strålende fornøyd med det Tor M. : er Monicas make og er like trivelig som sin fru. Han er engasjert og jeg håper og tror han vil bli en kjemperessurs for klubben med tiden. Han har allerede, i samarbeid med Mona, satt i gang handlerkurs i Bergen Megamagee Legato Lungo: Jeg har ikke sett han live enda, men det får jeg gjort i romjulen. Jeg digger underkjeven hans og jeg håper vi får se mange slike underkjever fremover. Schnaffentangens Sunshinekull : må si jeg er imponert over at hele kullet på fire har blitt nordiske championer på så kort tid. Gratulerer! | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Des 13 2012, 22:01 | |
| Har sittet å lest litt i tråden her nå, og skam på meg som ikke har bidratt siden mars 2011.. Men jeg ser jeg er enig med meg selv i alle fall. Så starter med å sittere meg selv fra den gangen: - Lex skrev:
Tusen takk til alle dere som bruker positiv energi på klubben vår!
Jeg er så heldig å ha mange venner i dette rasemiljøet som gjør at jeg koser meg med både utstilling, agility og klubbaktiviteter. Men denne gangen må jeg trekke frem to damer som er like gale som meg... I morgen tidlig reiser NINA, MARTE og jeg til Sverige på Svensk Vinner 2012 i Stockholm. Så langt høres det jo relativt normalt ut, MEN vi er 3 jenter og 5 dverger som skal kjøre i en Nissan Micra! Og jeg gleder meg!!! Masse lykke til i helgen jenter, dere er toppen!! Av hunder vil jeg denne gangen få trekke frem bestemor sin lille Jedi - Schwima's Jedi Siri Tachi, som på sitt siste valpeshow på Kongsberg klinte til med BIR og BIG3. I romjulen skal hun debutere som junior, og vi gleder oss stort!! Gode lille jenta som hopper og danser av lykke når hun ser meg, selv om det stort sett alltid betyr mye bursitting og lange bilturer. Jeg er kjempespent på fortsettelsen. En annen liten hund som virkelig fortjener skryt er Prinsesse Penny - Mirenzo's Petit Astoria. Sammen med eier og handler Helene har de sopet med seg stort sett det som er av premier på agilitybanen. I kometfart har denne ekvipagen klatret seg oppover, og jeg er helt sikker på at dette er en liten hund Agilitynorge kommer til å virkelig få bryne seg på fremover! | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Des 14 2012, 00:02 | |
| Ny dag (eller natt ), og nye muligheter Lene/Linn (PP): (Dere får tåle å stå sammen på akkurat denne, mulig dere blir separert en annen gang ) For takket være dere begge har vi et supert medlemsblad som jeg vet det står mye innsats og jobb bak Dere er begge superflinke, og jeg gleder meg like mye hver gang det nærmer seg PP tid i postkassa Og for at dere begge er flinke forum brukere med hyggelige ting på hjertet Ellinor: For de supre treningene på Skedsmokorset, og for din konstruktive kritikk Du svarer alltid på spørsmål en måtte ha, har mye kunnskap å gi, og er alltid hyggelig å skravle med Gleder meg stort til våren og nye treninger Ares: Guttebassen Denne gutten har jeg bare blitt mer og mer glad i, spesielt etter at han grodde seg et par .. Var så gøy å se drivet han hadde på ag-banen, og følge dere i forskjellige aktiviteter Gleder meg til flere utflukter frem mot sommeren (Og Ida: du må love å oppdatere bloggen jevnlig når dere eventuelt flytter fra byen ) Tellus: En dp-gutt som stjal en liten del av hjertet mitt Herlig og snill som dagen er lang, og en av Stretto sine favoritt kompiser Kosehund med stor K som deler ut supre snutenuffer, og som innimellom ser ut som en liten sprettball Håper å få sett han igjen i 2013 | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| |
| |
Marian
Antall Innlegg : 504 Join date : 26.03.2011
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Jun 05 2013, 11:37 | |
| Else Hegbom Min aller første kontakt med NPK for snart 10 år siden. Else er en dame som jeg blir kjempeglad for å treffe igjen. Hun har sterke meninger og snakker rett fra hjertet. Noe jeg setter veldig pris på. Jeg er så utrolig glad i Else, og jeg setter enorm pris på den støtten hun har gitt meg og ikke minst hennes interesse i alt som skjer. Vakker dame både på innsiden og utsiden! Det er en emosjonell opplevelse å se Else og Ask i utstillingsringen. Virkelig en klasse for seg selv! Noe som er et av årets høydepunkt for meg! (Bildet er lånt fra Fanny Wedde sine bilder på facebook) | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Jun 13 2013, 06:35 | |
| Først vil jeg starte med å takke utstillingskomitèen (og alle som hjalp til) for en flott gjennomført Spesialutstilling Godt jobbet! Kjempekoselig å se så mange kjente og ukjente, blide og glade fjes Og alle de vakre hundene da Har nylig blitt kjent med en oppdretterspire som har en fantastisk herlig innstilling til avl Gleder meg enormt til å se hva du får til i årene som kommer, Christina Holmen! Og med Christina fikk jeg også møte ei tispe man kan være misunnelig for at man ikke har selv! Cleo - Estrellapinsch Black Hydra Herrejemini for en fabelaktig hund!!!! For et fantastisk flott gemytt! *bøye seg i støvet* Charlotte & Leif fortjener medalje for å ha huset oss da vi dro til Ålesund i vår Vi kom med dunder og brak, noe de tok med en ro jeg ikke har sett maken til, hahaha Null stress! (skjønner fremdeles ikke at det er mulig...) Og jeg er så innmari glad for at et av "hjertebarna mine" fikk en så fantastisk familie For de er nemlig heldiggrisene som fikk gleden av å eie minien "min" Norwinstars Volbeat. Han er en perle, og han kunne ikke fått et bedre hjem! Og det er så innmari koselig å treffe både ham og dere | |
|
| |
tintin
Antall Innlegg : 252 Join date : 13.06.2009 Age : 49 Bosted : Melhus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Sep 24 2013, 08:42 | |
| Anita Ck Takk for at du er den du er... jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med deg! Topp dame og supertrivelig "reisepartner", å all den kunnskapen du sitter inne med Tommelen opp for deg Hege Anita Kjempetrivelig ung dame Gleder meg til å bli bedre kjent med dere og den flotte flokken deres Hickson King Kharon: For en herlig sjarmiss,lykkelig og sprudlende kar, en real gledesspreder... Spin Dizzy Dolce Vita: Kjempe søt liten gladjente | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD | |
| |
|
| |
| DAGENS GLADTRÅD | |
|