Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 DAGENS GLADTRÅD

Go down 
+49
Anne&Denniz
Marianne&Jaimy
Marianne
Hilde-pin
Nero-Noir
Bente
ylva
tintin
ulla
Rune Monsen
jeanette
Cathrine&Jazzi
Ane
Hera
ElinK
CAMALIS
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Katharina
Anita.K
Maiken
Surpottan
Susanne
Eva
Liv
camillahoel
Fixa
Fly
saradino
Linn
NinaM
Anne
Maria
Caroline
Marion G
Kennel Mirenzo
Gry Elena
AH
Lex
Fanny
-linda-
Kinkade
Marita
Marte
Ann-Helen
Julie
Lene
Garp
Kaja
53 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Next
AvInnlegg
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyFre Sep 17 2010, 12:48

Denne tråden får meg til å smile biggrin Bra tiltak Kaja happy6

( og Sylvia: Du tok ordene ut av munnen min når det gjalt Chili Laughing )
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyFre Sep 17 2010, 14:30

For en koselig tråd kaja

Første jeg vil trekke frem er min oppdretter Torhild(Kennelfredrikseen) som har stilt opp uansett når på døgnet det skulle være,både på godt og vondt. Tross den lange avstanden. Du aner ikke hvor stor pris jeg setter på deg.

Den andre som fortjener positiv omtale er Liv Lunder ved Kennel Warscot,med deg rundt ringen blir det aldri kjedeligt.En humørspreder,den skal du ha,og du får altid oss alle til å le.

Hunder:
Hmm er så mangen

Men kan starte med Harley V Majoris Donk som tilhører Alphahundens kennel. Slik som jeg kjenner han er han en fantastisk makelig godgutt,snill og god liten dp,som fortjener kun det beste.


Den andre er en hannhund full av sjarm og humoristisk sans ,Semper Ante From Russia With Love
Han kunne godt blitt igjen hos meg når de var på besøk her i sommer. lalala2

Håper det er greit at jeg legger ved bilder,synes det er litt kjekt å kunne se bilder av hundene som omtales
DAGENS GLADTRÅD - Page 2 PictureDAGENS GLADTRÅD - Page 2 Picture
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Gjest
Gjest




DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyFre Sep 17 2010, 15:53

"Kizz" refererer til en med små ører, og det er Norwinstars Nightwish "Nitara" plain3

Har så mange...men starter med 2 helt spesielle mennesker:

Else Hegbom:
For et fantastisk menneske! Uten deg, ville jeg aldri hatt min MultiCh Tangetoppen's My Johnny Depp In Red. plain3
Tenk å kunne koblet Else til min PC og få all den kunnskap og info den damen innehar! Else har stått mitt hjerte meget nært hele min tid i dp-miljøet!
-Dønn ærlig (ja, hun hater mine tattoos og at vi aldri klarer å bruke daglignavn på hundene som faktisk finnes i stamtavlenavnet. Norwinstars Kim....med daglignavn "Kim" ville fått Else til å smile tilfreds)
-Alltid smilende, sprek som ei fele og en brennende evigvarende interesse for rasen. Og det gleder mitt hjerte at Else er Topic sin største fan! Og jeg tror hun er den som ser BEST av alle hans unike kvaliteter.
Jeg blir så glad hver gang jeg treffer Else, og bare så det er sagt: Jeg skulle bytta alder med Else på dagen!
Jeg sier, med hånden på hjertet: JEG ELSKER DEG, ELSE! plain3

Irene Dahlen:
Storbyskrulla mi! plain3
Du stiller alltid opp for meg, jeg kan stole 100% på deg og du holder ut med mine "nykker".
Det finnes ikke den ting jeg ikke kan si til deg. Og det er ikke hvem som helst som jeg kan trives så godt sammen med i timer med stillhet. Finnes faktisk aldri pinlig stillhet. Du er en person jeg håper jeg alltid får ha i livet mitt. Aldri dømmende, -men setter meg på plass når jeg trenger det. Når nøden er størst ER du ved min side. Du er en helt spesiell person for meg, Irene. plain3

Så kommer hundene:

Nikidion's Da Capo "Nitro" Maritas første dp.
Jeg glemmer nok ALDRI synet av denne nydelige gutten med hengeørene som jeg så for første gang i Moss i 2006(?)
Jeg bare MÅTTE bort og hilse på han. Herremin så vakker!!! Sett alt annet til side. Det jeg så der var kjærlighet ved første blikk. En hund som tok pusten fra meg! En vakker hund som ga meg et minne for livet! plain3

Baron Wolf Lucky Star "Euro" Min datters dp. plain3
Euro får min omtale denne dagen. Mitt import-håp som brast. Dermed fikk Miranda ta over eierskapet for henne, -et eierskap som aldri ble reg i mitt navn. (Egentlig i bytte mot Johnny Laughing )
Med sine 20 cm over gulvflaten viser Euro at hun slett ikke er en pingle. Hun er gatas skrekk. Og hun har faktisk overfallt ei due, større enn henne selv, og knekt nakken på den. Hun traver rundt i Ålesunds gater med en dobermanns holdning og mot.
En liten dp med sterke meninger.
Ved et besøk her hos meg, under løpetid, ble dette resultatet da gutta skulle inn på stuen:

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 4713_104618001071_522646071_3155537_8227541_n
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyFre Sep 17 2010, 16:23

Utrolig flott av Kaja å starte denne tråden happy6

Lene (og Azarel) - Lene har en imponerende flott hjemmeside som jeg er innmari misunnelig på happy3
Hun har i tillegg en meget vakker pinscher (som jeg håper jeg en dag får se "live").
Utrolig modig gjort å starte butikk (mye jobb det!).

Azarel - kun sett på bilder, men en utrolig flott hund! wub4

Myggis - sjarmerte meg i senk da hun hoppa opp og ned fra fanget mitt (mens jeg febrilsk prøvde å få oppmerksomheten til Kizz)
Artig hund med masse personlighet wub4



Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyFre Sep 17 2010, 16:25

Jeg får vel henge meg på jeg også (de som ikke er nevnt er absolutt ikke glemt!) happy3

Linn - min tv-serie-, film-, bok- ,kino og hundebuddy sidehug Jeg har lært masse av deg og jeg setter stor pris på våre samtaler.

Marte(det finnes ikke rosa farge her) - takk for alle våre koselige turer og artige samtaler. Jeg synes vi har blitt ganske flinke til å synge i bilen happy4 Jeg håper vi kan reise masse sammen fremover også!

Hunder:
Tangetoppen's Madonna In Red - (Hecates darling) - Madonna er en utrolig sær hund med masse personlighet som hun fører videre til sine barn. Jeg kan ikke legge skjul på at jeg digger sære og rare hunder wub4

Chi O'din Jacksonville - han er en artig skrue. Makan til snillere geléklump skal man lete lenge etter wub4

Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyFre Sep 17 2010, 17:58

Julie - Den første jeg møtte av forumets medlemmer og selv om vi ikke sees så ofte, så er det alltid like hyggelig å møte henne. Smilende, positive Julie, som har en enorm ro rundt seg! Ser frem til flere gode samtaler med deg og gleder meg også til vi møtes om ikke lenge! DAGENS GLADTRÅD - Page 2 102756

Anne-Grethe (Nero-Noir) - Ei hjertevarm og snill dame som bruker altfor lite tid på å oppdatere hjemmesiden sin med bilder og info (hilsen maskråka DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Icon_razz ), men som til gjengjeld bruker masse av tida si på alle sine valpekjøpere. Vi er like skravlete begge to, så telefonsamtalene blir alltid lange og når jeg er på besøk blir det alltid hundesnakk ut i de sene nattetimer. Koselig! DAGENS GLADTRÅD - Page 2 102756



Schwimas JLO Joy Cammy (Cammy)- En herlig spirrevipp av en hund som kjenner deg lenge før du kjenner henne. Hun tar det som en selvfølge at alle vil ha henne på fanget og er så trygg på seg selv at det er en fryd å se. Hun er tøff og frempå samtidig som hun er mild og god - herlig jente. DAGENS GLADTRÅD - Page 2 576514

Tchernaja Kalitva Daily Gift (Dali) - Dali traff jeg når han var på helgetur i Tromsø (utstilling), og det første han gjorde var å legge hodet i hendene mine og bli liggende der og koooose. Han fortsatte å imponere meg med sitt herlige og trygge vesen den helga, så ingen tvil om at han fikk seg en ny beundrer. DAGENS GLADTRÅD - Page 2 627910
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyFre Sep 17 2010, 19:42

Selv om jeg har brukt opp min kvote på 2 x 2 skryt i dag, vil jeg allikevel skryte av alle dere som deler deres positive opplevelser og tanker om andre - det varmer godt om hjerterota å lese om alle de fine tingene som dere alle skriver om andre - det er mange som trenger berøm, så jeg håper vi holder liv i denne tråden en stund. (dess. er jeg så glad for å se at dere alle kastet dere på emnet og deler av med dere) Herlig! happy5 wub4
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyFre Sep 17 2010, 20:37

Fantastisk tråd,flinke Kaja happy5

Jeg kjenner ikke så utrolig mange i pinscher miljø egentlig,men kan dra frem to som jeg setter stor pris på happy3

Merete (Alphahunden),Ei sprudlende gal jente som alltid stiller opp.Hun er med på det meste,og hun sier sjelden nei.Tusen takk for din tålmodighet,for at du deler så mye av din erfaring med meg,og for at jeg kan komme til deg med hva enn det måtte være.Setter STOR pris på deg sidehug

Den andre må jo bare være

Anne Grethe (Nero-Noir) min fantastiske oppdretter og mentor.Hun er en dame med masse erfaring,kunnskap,utrolig snill & ikke minst så har hun et tonn av tålmodighet!Hun er sprudlene,lett å prate med om alt mellom himmel & jord,og hun kan prate Lenge biggrin Tusen takk Anne-Grethe for den du er og for at du alltid er der.Også deg setter jeg utrolig STOR pris på sidehug

Så hundene

Impala Happy Heart " Happy"Denne gutten kommer jeg aldri til å glemme! Traff han første gang på utstillingen i haugesund for tre år siden,det var en super sosial,glad og kosen gutt som stupte i fanget.Han er en gutt man lett blir glad i.I tillegg så er han en flott liten herremann plain3

Zorma's Black Beautyful Blossom "Emma" Denne jenta fikk meg til å få øynene opp for pinscher'en.En morsom herlig jente som egentlig tror hun er en liten mus som kan smette nedi lommene,og hadde hun fått plass skulle jeg tatt henne med biggrin
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
NinaM

NinaM


Antall Innlegg : 316
Join date : 10.06.2009

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyFre Sep 17 2010, 21:03

Du og du for en koselig tråd biggrin Hvordan har jeg klart å ikke få med meg den før nå unsure3 ?

Marte og Gry: sidehug wub3

Og her blir det litt "skrive-positivt-tilbake-til-de-som-skrev-om-meg", men det blåser jeg i - hadde skrevet om nettopp disse 2 uansett cool3

Gry E H Valhaug: Min kjære, snille oppdretter wub4 Gry har blitt en kjempegod venninne som jeg setter utrolig stor pris på (det håper jeg du vet allerede, Gry biggrin ) Hun stiller ALLTID opp for sine valpekjøpere, og hun svarer tålmodig på alle mine rare spørsmål om alt mellom himmel og jord happy4 Hva skulle jeg gjort uten deg, Gry? sidehug Sånne som deg vokser ikke på trær...! smellkyss3

Marte Inderhaug: Alltid blid og fornøyd, ekstremt engasjert og en veldig dyktig handler biggrin Marte er alltid sprudlende og inkluderende - du gjør meg rett og slett i godt humør, Marte biggrin


Blanco Pirata Kahlua: Rockerompa over alle rockeromper! Hun har et herlig vinnende vesen og man kan ikke la være å smile når man er i nærheten av denne lille jenta wub3

Tchernaja Kalitva Daily Gift (Dali)
: Like vakker utenpå som på innsiden wub4 Trenger ikke si noe mer, sometimes less is more!
Til Toppen Go down
http://www.tiasverden.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 64
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyFre Sep 17 2010, 22:50

Nina og Kaja sidehug

Timea Sebesyen in Kennel Smile Of An Angel my dear dear breeder and friend, I appreciate you for the kind and helpful person you are and all the funny conversations we have and the high cell phone bill I got after I got to know you haha. I've been very fond of you and Anti, for your great hospitality and I look forward to coming to visit you again soon, and not least, you have given me two wonderful wonderful dogs. sidehug

Kjære Grete Høybakken min andre flotte fôrvert som ikke har lært å si ordet NEI, du er en fantastis snill og blid person som jeg setter veldig stor pris på. Du er ivirig i alt du gjør og har raskt blitt hekta på utstilling hehe. Du stiller alltid opp og med ditt smttende og positive vesen så må man jo bli glad, en fin turkompis er du også, ja du har jo med deg en levende GPS vettu når vi er på tur hihi (jeg skraavler alltid sånn at vi kjører feil) sidehug

Exigors Rocky In Black pappa til vårt Keiserkull, er ikke bare vakker utenpå men inni også, med din morsomme skravling som du har gitt videre til valpene dine og at du raner jakka mi for godis hver gang vi er hos dere er jo selvaagt bare sjarmerende når det er du som gjør det. wub4

Chi O`din Jacksonville lille vakre gutten som har gjort det så bra på utstilling i det siste, fantastisk godt gemytt på den gutten og vi gleder oss til å få like flotte halvsøsken her i kennelen snart, lykke til i voksenringen gogutt wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyLør Sep 18 2010, 07:52

Jeg får vel slenge meg på, jeg også biggrin

Veldig vanskelig å velge bare to, men som Kaja skrev er det jo stadig nye dager happy6

Caroline: Min gode venninne, som jeg setter stor pris på smellkyss3 Det er alltid koselig å se deg. Å snakke med deg er alltid interessant og morsomt, enten det dreier seg om hund, bøker, film, tv-serier eller bare generell skravling biggrin Positiv, kunnskapsrik og alltid klar for å undersøke nye ting biggrin

Nina: Du er alltid snill og hyggelig, koselig å snakke med, har et pågangsmot utenom det vanlige og er en inspirasjon smellkyss3 Morsom å dra på tur med, gå tur med og stiller med firbeinte fotomodeller på rappen cool3 Alltid en latter på lur biggrin

Hunder...

Kahlua: Et utrolig sjarmtroll og bare såååå søt wub3 En sprudlende personlighet og full av nusser plain3

Otto: Snill og god og vakker plain3 En gutt jeg har likt siden han var bitteliten og en god reklameplakat for glade pinschere. Nå har han laget en datter som ser ut til å være like herlig flowersforyou
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyLør Sep 18 2010, 08:26

Ny dag happy5

Anita W: min supergode veninne som jeg kan skravle om alt mellom himmel og jord med i timesvis, min trofaste følgesvenn på alt som har ordet "hund" i, en suveren hundetrener som har tilegnet seg imponerende kunskap på den korte stunden hun har hatt sin egen hund, stiller ALLTID opp når jeg trenger hjelp, alltid glad og sprudlende og har til og med lært MEG å strikke happy4

Vivi: En kunnskapsrik og morsom dame med bein i nesa happy6 Veldig flink med hundene sine og så synes jeg det er utrolig moro at dere har kommet så godt i gang med AG konkureringen! happy5 En inspirasjon for oss treiginger som ikke har kommet oss avgårde på konkuranse enda!


Jaro (Sorita's With A Dream) En utrolig stødig og god herremann som elsker sine damer wub3 Alltid glad og vennlig...digger denne gutten!

Brill En utrolig sjarmerende, herlig jente med mer av denne klare røde fargen som jeg liker så godt plain3 Uredd og glad...likt henne fra første sek jeg så henne!
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyLør Sep 18 2010, 08:52

Imponert over Arnes enorme kunnskap om smør happy4 happy4 happy4
Hadde det utrolig festlig mens jeg leste om forskjellen på smør og margarin happy5 happy5

Antamina (vet ikke helt hvem du er wink3 ) - Tusen takk for kjempekoselig pm happy6
Satte stor pris på den bare så du vet det!

Skal spare dere for mere skryt av Norwinstarshundene wink3 , så venter til en annen dag med å skryte av hunder, hehehe
(men bare så det er sagt så har Marian tre nyyyydelige, røde små valper som nesten er til å spise opp så fine som de er wub4 wub4 wub4 )


Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyLør Sep 18 2010, 10:07

Dagens feedback går til

Maria - Virker som en veldig hyggelig person, som gjerne deler av sin enorme kunnskap om hund og adferd. happy6

Emma Hanson - En person jeg begynner å bli bedre kjent med. Veldig trivelig jente, alltid hjelpsom og gjestfri. sidehug

Garp - Fineste Garpen! Har sett noen fine dp med hengeører, men Garp er nok den som kler det best. wub3

Styx - Kosegutten! Lille, fine, gode Styx som alltid han noen nusser på lager. wub4
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
saradino




Antall Innlegg : 38
Join date : 11.06.2009

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyLør Sep 18 2010, 10:56

Dette er ikke min sterke side men skal prøve!

Marian Aas: Skrullete,ærlig og hjelpsomheten selv,får ikke nei der i gården,og min beste turkamerat som jeg kan være meg selv med.
Må nok sette a på plass av og til når hun begir seg ut på noe hun ikke helt vet utfallet av mad2
Men ville ikke ha byttet hun ut for alt i verden,du må nok slite med meg ei stund til,love you floating


Liv Lunder: Du er alltid blid og hjelpsom,digger deg angel08


Johnny ponni: floating Det er bare en ting og si om den gutten:superb floating floating floating floating floating


Madonna: Det du ikke har i utstillingsringen tar du igjen med din væremåte,du er bare den kuleste ❤ cool3
Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyLør Sep 18 2010, 17:49

Ny dag,selv om innleggene blir tette wink3

Gry (Wishmaster) som gjør alt for sine hunder.Vi har hatt mange morsomme turer i skog og mark sammen med våre firbeinte,ikke alle turene har vært like trygge,men vi har kommet utav det med god latter biggrin
Hun stiller alltid opp,og vi kan prate om alt.Jeg setter stor pris på deg Gry sidehug Nå er det snart på tide med en tur igjen så skravelen kan slå løs happy3

Linn (Amor Siempre) kjenner jeg egentlig ikke noe annet enn her på forumet.Men hun virker for meg ut til å være en tvert gjennom positiv,livsglad og pålitlig dame.Hun har gjort mye for klubben,og er engasjert.Hun har to flotte hunder,og hun har laget et fantastisk hefte som jeg venter på fortsettelse nr to av happy5

Hunder

Theneican's Ebenholtz " Rocco" en fantastisk gutt på alle måter,og så utrolig GLAD!!.Han er også en hund som har tatt en liten plass i hjerterota wub4 . Se han i øynene og du har han i fanget eller i armene før du vet ordet av det.En nydelig gutt,med hjerte på rett plass!

Chi O' din Bali kjenner jeg på ingen måte.Men jeg har hele tiden fra valpe tiden når Marte postet ut bilder av henne,ene bilde hvor hun løper på marka i rosa halsbånd fallt for denne jenta.Hun stråler av livsglede,og virker bare utrolig herlig,snill og god ut. wub4
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptySøn Sep 19 2010, 07:11

Tobeinte:

Irene (Marian sin venninne) - takk for at du åpnet hagen din for meg (Lurte fælt på den "puddelen" først...Du vet den sauen som så ut som en puddel da jeg ikke hadde linser på happy4 )
Og for alt du fortalte om (dine spådommer har slått til... smulen er på god vei til å bli bortskjemt blink00 , og jeg har lyst på flere... sånn etterhvert hvertfall biggrin )

Linn - kjenner deg ikke, men du virker som en særdeles oppegående og vennlig sjel happy3 .
Takker så mye for hyggelig svar på henvendelsen min da jeg oppdaga at du satt med kunnskaper jeg kunne ønsket meg... heftet ditt jeg refererer til nå wink3

Firbeinte:

Sara'en til Irene - fin og pussig liten skapning som øyeblikkelig fanget min interesse wink3

Ani - imponerende hva han har fått til i ringen, og en utrolig vakker gutt wub3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptySøn Sep 19 2010, 08:27

Jeg slår på stortomma og vil si at jeg setter pris på alle pinscherklubbens og pinscherklubbens forums medlemmer, som står sammen i tykt og tynt. Som gratulerer og kondolerer hverandre og som viser bekymring og sympati, være seg om noen har mistet en hund eller en nyhet.


Hunder som imponerer meg er alt for mange til å nevne her, men et godt gemytt og et godt hundespråk er aldri feil i mine øyne.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptySøn Sep 19 2010, 09:14

Fly skrev:
Jeg slår på stortomma og vil si at jeg setter pris på alle pinscherklubbens og pinscherklubbens forums medlemmer, som står sammen i tykt og tynt. Som gratulerer og kondolerer hverandre og som viser bekymring og sympati, være seg om noen har mistet en hund eller en nyhet.


Hunder som imponerer meg er alt for mange til å nevne her, men et godt gemytt og et godt hundespråk er aldri feil i mine øyne.
Siterer denne! DAGENS GLADTRÅD - Page 2 332565



Og litt ekstra skryt til:

Ingrid (Fixa) - Den sprudlende jenta som imponerer meg med sitt engasjement innenfor utstilling. Hun er alltid på farten både med egne og andres hunder. Gleder meg til å treffe deg igjen når du kommer til Tromsø, Ingrid! DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Icon_biggrin DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Icon_biggrin

Maiken - Kjenner henne ikke annet enn gjennom forumet, men det er alltid like moro å lese om de flotte resultatene til Maiken og Trayan, både innen diverse hundesport og i utstillingsringen. Hun virker som ei målrettet stå-på-jente full av energi!! DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Icon_biggrin DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Icon_biggrin


Rattenjäger Jolly Junior - Jonas, den tapre gutten som jeg aldri har møtt, men som jeg likevel beundrer! Den viljen og gleden han har over livet og alt og alle rundt seg er det nok få som kan matche med tanke på all motgang han har hatt uten å la seg knekke! DAGENS GLADTRÅD - Page 2 297527

J`adore Kaizer Conan Nero-Noir - Stolte, stramme, glade Kaizer som legger labbene rundt halsen og holder seg fast mens han nyter kos og oppmerksomhet! DAGENS GLADTRÅD - Page 2 627910 I tillegg til å være en hund med ett gemytt jeg elsker, så har også ett ytre som i mine øyne er usedvanlig vakkert. Digger han!! DAGENS GLADTRÅD - Page 2 297527
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 64
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptySøn Sep 19 2010, 17:25

Sant som Tonje sier og vi må nok fortsette lenge for at jeg skal få med alle jeg vil men jeg kommer med et par idag også happy6

Kaja Austdal var en av de første jeg ble kjent med, takk for at du har vært så hjelpsom da jeg var ny i miljøet og tusen takk for alle de gangene jeg har fått svar på ting jeg har lurt på, du er en dame med bein i nesa og godt plantet på jorden og jeg digger deg sidehug

Marte Inderhaug som er miljøets solstråle, man blir rett og slett i godt humør av å se deg, du er en superflink handler og du har evnen til å glede med andre, du er en utrolig snill og god person som jeg liker veldig godt sidehug

Lille vakre Poker eller Tiny Amigo Eyes On Me smeltet mitt hjerte fra første stund, han er en fantstisk sjarmør og hjerteknuser men så er han jo sønn av Dyret, Ewina`s Last Baroness da som jeg har likt fra første gang jeg så henne wub4

Så må jeg nevne Otto da, Ganglands Wolfrider Bearclaw som er den vakreste pinscheren jeg kan tenke meg, skulle jeg hatt pinscher en dag så må det bli en av hans avkom, han er like god inni som utenpå den gutten der wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptySøn Sep 19 2010, 19:44

Søndagens lille liste...

Gry (Estrellapinsch): Snille, blide Gry, som alltid har en latter på lur sidehug Takk for at jeg får komme rekende og kosenusse med valper og større firbeinte, skravle og ta bilder av de søte små biggrin Alltid hyggelig å være på besøk happy3

Marte: "Den rosa damen" biggrin En av de første jeg ble kjent med i miljøet og en av de som gjorde at jeg følte meg velkommen happy3 Godt humør og ei gladjente :cheers: Engasjert og god handler, som det alltid er morsomt å se i ringen. happy6

Hunder...

Corza: Lille pille som bare er søt (og som får meg til å le når hun værer katt happy4 ). Den jenta kan kose wub3

Jonas: Tapre, glade og flinke Jonas, som alltid er glad wub3 Veldig glad for å høre at han raser rundt i skogen som aldri før happy5
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyMan Sep 20 2010, 07:57


MANDAGS Skrytet!!
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyMan Sep 20 2010, 07:58

Ny runde fra meg i dag etter en liten pause pga utstillingsturne i Danmark wink3

LIV , kennel Warscot - får mitt berøm i dag! Først og fremst har vi igjen vært reisefølge, og du er en sprudlende og utrolig hyggelig jente å være sammen med - du er "rund i kantene", snakker varmt om andre og er meget ukomplisert og snill! Liv du er toppers!

Caroline:
Du har bein i nesa og er morsom å diskutere med, du har mange spennende tanker og meninger som jeg liker å ta del i. Jeg liker å snakke film og andre ikke-hund ting med deg, og du har mange sider som ikke så mange andre jeg kjenner har, så du er ganske unik biggrin Du er snill som dagen er lang, og en person man blir glad av å være sammen med. U go girl! cheerleader

***

Gunnar - en liten gladklump til tross for at han har bodd litt her og der i tidlig alder er han fortsatt en trygg og glad liten gutt, som jeg falt litt ekstra for i helgen! wub4

Tia: Ven og vakker og halvsøster til min Chili. Ultra feminin med et herlig vesen plain3


Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyMan Sep 20 2010, 08:47

HUFF, det er bra man kan poste en liste hver dag for det er så mange som jeg setter pris på, og mange gode hunder å trekke frem!! Ros til Kaja for å lage denne tråden, dette er noe jeg tror alle setter pris på, jeg har hvertfall blitt rørt av å lese alle innleggene som har kommet inn! Sier som flere, det er kanskje litt teit å nevne oppdrettern sin først, men det er ikke til å unngå i mitt tilfelle.

Sylvia: Du er den aller første jeg fikk kontakt med da jeg skulle skaffe min første dvergpinscher (stakkars deg for alle spørsmålene, mailene og telefonene jeg kastet over deg, haha) Du dro meg inn i varmen med en gang, og jeg følte meg velkommen fra dag1! Jeg ser virkelig opp til deg, du er min mentor, DP bibel, og telefon samtalene blir alltid koslige og lange! Jeg skulle så gjerne hatt den kunnskapen og viten du sitter på! Er det noe jeg lurer på så ringer jeg til deg. Du har ubeskrivelig stort hjerte for rasen, du heier, roper og gratulerer over andres seier på utstilling, noe jeg synes er veldig koslig! Du har alltid stilt opp for meg, tusen takk for at du er den du er! Jeg er også kjempe takknemlig for at du stoler så mye på meg som du gjør, takket være deg har jeg fått en av mine største opplevelser her i livet, se på/ta imot mitt aller første kull, vår godeste Meggie mus sitt plain3 Du betyr uendelig mye for meg happy7 smellkyss3 sidehug

AnitaK: Det er rart at MSN ikke har kræsjet etter alle samtalene vi har hatt der, vi KAN prate om alt mulig, MEN det ender alltid opp med hundeprat uansett hvor hardt vi prøver, haha happy4 Du er min høyre hånd, alltid fast innventar på trening, du vet som regel hva som skjer hvor, noe jeg drar god nytte av wink3 Utstillinger er heller ikke det samme uten deg der, det er isåfall veldig uvant!! Du stiller opp og hjelper til uansett hva det måtte være sidehug


Tchernaja Kalitva Daily Gift: Dali har kapret mitt hjertet plain3 Han har vært med meg på tur flere ganger, har også vært her på "ferie" mang en gang, og makan til glad gutt!! Elsker gemyttet hans, han er en fryd å ha med å gjøre, en engel å gå med i ringen, flotte linjer bak seg, eksteriør messig veldig vakker og lovende gutt! Han har gitt flotte avkom og jeg gleder meg VELDIG til fortsettelsen excited biggrin

Rottefangeren's Amanda Blue: Ganske fersk lita frøken, som er blitt en stor favoritt hos meg! Liker foreldrene hennes godt. Fra hun entret ringen har hun røsket med seg det som er, hun beveger seg vakkert, rett og slett elsker fargen hennes! Veldig bra gemytt, kjempe god og sosial, ei hærlig frøken rett og slett, gleder meg til å se hva hun kan få til fremover happy3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 EmptyMan Sep 20 2010, 09:09

Vivi - en supertrivelig dame som det er veldig kjekt å prate hund med. Og ikke minst for at du kjørte som en helt fra danmark til Oslo igår slik at jeg og Kiwi skulle rekke toget vårt biggrin happy5

Liv - en trivelig og rettferdig jente som prater godt om andre og rett og slett er totalt uselvisk. Du fortjener en diplom biggrin


Jaimy V Majori's Donk - en herlig avlshanne som er både trivelig og pen biggrin

Jean Dark Jelly Bean - Makan til rar men samtidig superherlig jente som tar det som den største selvfølgen at hun skal ligge på fanget ditt når du er på besøk wub4
Til Toppen Go down
Sponsored content





DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
DAGENS GLADTRÅD
Til Toppen 
Side 2 av 13Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Dagens...
» Dagens undring...
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: