Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 DAGENS GLADTRÅD

Go down 
+49
Anne&Denniz
Marianne&Jaimy
Marianne
Hilde-pin
Nero-Noir
Bente
ylva
tintin
ulla
Rune Monsen
jeanette
Cathrine&Jazzi
Ane
Hera
ElinK
CAMALIS
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Katharina
Anita.K
Maiken
Surpottan
Susanne
Eva
Liv
camillahoel
Fixa
Fly
saradino
Linn
NinaM
Anne
Maria
Caroline
Marion G
Kennel Mirenzo
Gry Elena
AH
Lex
Fanny
-linda-
Kinkade
Marita
Marte
Ann-Helen
Julie
Lene
Garp
Kaja
53 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next
AvInnlegg
Liv




Antall Innlegg : 60
Join date : 26.07.2009
Bosted : Geilo

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyMan Sep 20 2010, 09:45

Først må jeg bare berømme Kaja for denne tråden! Bra engasjemang! happy6

Tusen takk alle hyggelige ting dere har skrevet om meg! Jeg blir utrolig glad av sånt! DAGENS GLADTRÅD - Page 3 545626

Caroline: Takk for at du er den du er! Takk for at du er en ærlig og oppriktig person som kan gi både positiv og negativ (på en bra måte!) feedback!! Det setter jeg STOR pris på!

Merete (alphahunden): Jeg ser deg ikke så ofte, men du gjør meg alltid i godt humør!! Jeg tror du er den personen som har greid å få meg til å le mest!!! Du er alltid positiv og glad!

Ani: Jeg må bare berømme denne hunden! Han er så utrolig ung og har allerede gjort det så bra!! Tror ikke jeg behøver å utdype det noe mer! (o:

Johnny: En utrolig flott hannhund med show temprament! Men ikke dessto mindre STOR personlighet... Jeg har bevitnet hans mere "sære" sider he he, som f.eks å stirre inn i veggen da jeg overser han da han vil klappes ha ha





Til Toppen Go down
http://www.warscot.com
Garp

Garp


Antall Innlegg : 664
Join date : 11.06.2009
Bosted : Bartebyen

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyMan Sep 20 2010, 10:37

Vil også takke for gode tilbakemelding både på meg og lille Krapyl (Garp)

Dagens skryt:

Ingrid: Du stiller ALLTID opp når jeg spør om du vil passe Lillebøll. Han stortrives hos dere og får kost masse med dere, hundene og kattene deres. å øresusse en katt er en god opplevelse for Garpen som ikke har andre katter i sitt nærmeste miljø. Du er alltid hyggelig og trivelig og alltid positiv! Tusen takk for at du stiller opp, det blir ikke glemt!

Marte: Verdens peneste jente som er like pen både inni og utenpå. Og tusen takk for at jeg fikk bo hos deg sist vi dro sørover. Du var like blid uansett om jeg sov godt over på din halvside av sengen ( lalala2 ), ikke sto opp om morgenen og du laget til og med lunsj/frokost til meg. For en luksus. Og skravle dagen/natten lang kan du også. Herlig. Du er enkel å være sammen med og er løsningsorientert.

Chi O'din Bali: Garp favorittispe. Han kan susse ører i timesvis, og Bali blir bare irritert når han begynner å poke/grafse på henne. wub4 En deilig primadonna som ikke ytes rettferdighet på bilder. Hun har tonnevis av rolig karma og er snill som dagen er lang. En vakker liten perle som har den wowfaktoren som jeg liker.

Kinkade Cool as Ice: Lille nurkemurken til Sylvia, selveste mister turkis. Alltid klar for å bli hentet opp av valpekassa og klar for bøllerier. Ikke redd noe og har en herlig playbow og rygging. Hvem kan motstå en liten trygg ramp?? Har virkelig tro på denne lille gutten i framtiden. happy6
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyMan Sep 20 2010, 11:27

Vivi: Du er ei engasjert og superkoselig jente jeg setter stor pris på.
Vi har hatt mange koselige samtaler via msn og facebook (selv om jeg er pålogget sjelden Embarassed ) Du holder ut at jeg fjaser litt mye, og ikke minst lager du verdens beste og fineste halsbånd! I love it! happy3

Liv : Kjenner jeg ikke veldig godt, men har nå truffet henne et par ganger. Ei sprudlende, humoristisk, og blid jente! Deler villig av sin erfaring og kunnskap! sidehug

Johnny:: Min første kjerlighet i dvergpinscherverden, og pappan til min kjære kjære Ludvik.
Et fantastisk trivelig vesen på den gutten. wub3

Madonna: Digger den jenta! Og tro det eller ei; jeg digger maurslukertunga som brått og uventet
kommer skytende. Den treffer alltid! plain3
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyMan Sep 20 2010, 11:49

Anja Karin: Fordi du er så snill og god.Og en kjempe turvenn

Miriam: Fordi du er en kjempejente,og altid ved godt humør.

Hunder
Buddy: Fordi at han er den morsomte bøllefrøet som løper på 4 bein.

Celine: Fordi hun klarer å legge til en sjarm man ikke klarer å ungå å bli sjamert av.
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTir Sep 21 2010, 07:38

* TIRSDAGS SKRYTET *
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTir Sep 21 2010, 11:32

Vanskelig velge ut to....

Linn - Hun er bare rett og slett fantastisk! Stiller opp for alle, og tar gjerne i ett tak! Kommer med råd og alltid en posetiv person (som regel wink3 )
Leena Ekroth - Min kjære oppdretter, har alltid svar, tisp og råd! Dette er ei som virkelig elsker raene/hundene sine og legger sjelen i det! plain3

Hunder... er så mange flotte der også...
Men har noen som topper min liste over favoritt pinschere!

Xitamix Kaxe - Bare helt rå! Herlig hund med en flott personlighet, og ikke minst utseende! wub4
Xitamiz Rani - Ei helt utrolig herlig dame. wub4
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTir Sep 21 2010, 11:45



Marita: Du er ei kjempekoselig jente med beina godt plantet på jorda. Utrolig aktiv med dine hunder og kjempekreativ med nye treningsformer. Alle hundeiere skulle tatt til seg litt inspirasjon fra deg biggrin I tillegg er du veldig hyggelig å være sammen med (nå klar for ny tur! wink3 )

Anne-Grethe: Du er bare kjempekoselig og søt, positiv og blid - så nå vil vi gjrne at du flytter litt nærmere østlandet så vi får sett litt mer til deg biggrin

***

Dezzie: Jaimys vakre datter som har mange flotte kvaliteter lik sin pappa. En frøken som er vell verdt sine titler wub4

Mave: En flott gutt jeg så første gang irl i Danmark nå i helgen, med et herlig uttrykk og et fabelaktig hode. En lovende liten gutt som jeg tror kan få til mye bra.
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTir Sep 21 2010, 13:43

Ny dag, nye muligheter biggrin Gårsdagen forsvant i kommodebygging..

Tusen takk til alle som er så hyggelige med meg! Jeg setter veldig stor pris på det smellkyss3

Eva: Min partner in crime med å følge med på forum og finne frem hagesaksa når det trengs happy5 Ei dame med orden i sysakene og som ordner opp når det er noe. Morsom å snakke med, blid og grei. Det er alltid hyggelig å se deg sidehug Jeg setter stor pris på deg!

Lene (Azarels mamma): Du holder styr på PP og det syns jeg er kjempeflott! Det er mye å holde orden på for å få fylt bladet med alt av obligatorisk og variabelt stoff, men du får det til DAGENS GLADTRÅD - Page 3 545626 Du har også en nydelig gutt du er flink til å ta flotte bilder av (sånt liker fotonerden i meg, hehe).


Ny (Evas lille): Virkelig ei flott og blid jente, som jeg gleder meg til å se videre! plain3 Skulle ønske hun bodde nærmere, men det er ikke alltid man får det som man vil wink3

Tia (Ninas lille): Skjønne, lille Tia, som snek seg inn i hjertet mitt 4 uker gammel. plain3 Et skikkelig sjarmtroll av en gladjente.
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTir Sep 21 2010, 14:03

Ikke så mye på nett i helgene, men ny uke betyr nye muligheter. happy6
Dagens skryt går til:

Arne - Forumets altmuligmann, med masse kunnskap om både nyttige og (delvis) unyttige ting. happy6

Ingrid (mamma'n til Fixa, Meggie og Krona) - Distriktskontakt i Sør-Trøndelag som alltid er blid og hyggelig og som stiller opp hvis det skulle være noe. sidehug

Fendi - Lille vakre divaen som Azarel er så glad i. wub4

Vegas - Azarels mamma. En av de flotteste pinschertispene jeg har møtt. Vakker både utenpå og inni. wub4
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTir Sep 21 2010, 16:13

Herregud, jeg blir kjempe rørt av alt det flotte dere skriver om meg - det varmer!! Tusen takk!! plain3

Gry ( Estrellapinsch ) - for et herlig menneske du er Gry!! Alltid glad og positiv, spruddlende og morsom! Du har en evne til å glede deg for andre og er herlig engasjert! Fortsett som du er Gry - du er toppen! flowersforyou

Linn ( Amor Siempre ) - Du har en enorm kunnskap og jeg elsker at du deler mye av den med oss, du er også utrolig dyktig, engasjert og hjelpsom når det kommer til klubben!! I tillegg er du utrolig søt og hyggelig happy6

Jaimy V Majori's Donk - Ah, for en hund!! V.A.K.K.E.R til tusen, god som gull og den beste avlshunden jeg vet om plain3

Jean Dark Enchilada - Kjelsås sin store diva!! Verdens beste med valper og en utrolig god og herlig hund. Hun har en fantastisk rødfarge og gir veldig mye videre av seg selv til både barn og barnebarn, både av utseende og særegenheter! Også må det sies at hun er sleip til tusen, og gjør ALT hun kan for å få tak i mat Laughing
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTir Sep 21 2010, 21:54

Marita du er en herlig jente med godt humør og hode på rette plassen, du var også en av de jeg først ble kjent med, alltid hyggelig å prate med og jeg liker deg kjempegodt sidehug

Ingrid du er vel trøndernes solstråle vel, alltid blir og hyggelig og så har du verdens fineste hund, Krona om noen lurer på det sidehug

KRONA lurepinscher, jeg elsker den hunden, har noen sett noe vakrere noen gang, hun har virkelig fått meg til å like rasen ennå bedre wub4

Nitro du er en herlig og vakker gutt og så er du såååå forelsket i Tutta mi, er så morro å se at ennå bare han ser meg så blir han helt rar og begynner å se etter Feli hihi så søt wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Susanne

Susanne


Antall Innlegg : 694
Join date : 21.06.2009
Age : 39
Bosted : Bergen

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTir Sep 21 2010, 22:30

Selvsagt Linda! Alltid smilendes, blid og ærlig Very Happy Som du skrev selv, kan snakke med deg om alt mulig biggrin
Gleder meg til campingtur Wink

Flere jeg kan komme på, men tror jeg må trekke frem Nina (tia). Som er en imponerendes trofast bloggleser, selv etter et opphold på mange måneder happy4 Koselig!

Hunder:
Sine(til vivian): Makan til herlig og glad dp skal man lete lenge etter, nesten retriever gemytt. Hvis hun er like trygg og sosial som jeg har fått inntrykk av så er hun virkelig unik wub4

Chicco, skikkelig god gutt som oppførte seg pent når vi hilste på han i Ålesund. Herlig kar biggrin
Til Toppen Go down
http://sultenhund.wordpress.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyOns Sep 22 2010, 20:51

Her var det ikke mange som har skrevet idag men jeg får no nevne:

Kjersti Kvale Kennel Tiny Amigo ei trønderveikj med bein i nesa og egne meninger som jeg har stor respekt for, vi har en helt egen kjemi Kjersti og den er gull verd, jeg er sååå glad for at jeg kjenner deg sidehug

Caroline Hals fôringseksperten vår som har en stor kunnskap om rasen vår, du er strukturert og flinkt til uansett hva du blir bedt om, jeg digger deg sidehug


Så må jeg ha med Dali da, vakker som bare det, guri malla som jeg gleder meg til valper etter deg og Tia wub4

Tiny Amigo`s Ain`t She A Dream eller Bella hva den lille jenta har vært igjennom av sykdom skulle m an ikke tro, hun er alltid glad og fornøy og elsker å være på besøk hos oss, nå for tiden kaller jeg henne bare RallyBella, Bella vi har blitt så glad i deg wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Surpottan

Surpottan


Antall Innlegg : 81
Join date : 14.06.2009

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyOns Sep 22 2010, 21:38

Kaja: Jag känner inte dig - men TACK för att du skapade denna tråd!!!! happy7

Bente: Du är alltid trevlig och glad och tillmötesgående...på forumet och utanför..:-

Ani: Superhane med framtiden framför sig
leer3

Min Australiensare Liam: För den ödmjuka, starka fantastiska hane han är ...och de fina valpar han lämnar...min soulmate floating :cheers: lol!
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 07:19

Tenker å starte dagen med litt ros igjen da biggrin

NINA "Jonas": Du er utrolig blid og søt bestandig, du legger hele sjela de pluss litt til i dyrene dine og er en person som vil gå langt for at dine dyr skal ha det bra. Du er god til å glede deg på andres vegne og du er positiviteten selv til tross for motgang som andre hadde lagt seg flate for. U go girl!

ELSE HEGBOM: som sikkert ville ristet meg når hun ser at jeg gir henne berøm her - Men Else, jeg vil aldri slutte å gi deg berøm hverken på hjemmesiden min eller i andre fora, og det er fordi du har betydd så enormt mye for meg og for hele dvergpinschermiljøet i Norge. Du er dønn ærlig, har evnen til å glede deg på alles vegne, og slutter aldri å ha et ønske om å lære mer. Jeg blir så glade hvergang jeg ser deg, elsker å bli fortalt historier fra gamledager og så gleder jeg meg til å komme å få rote litt i bildeskuffen din wink3 - Og så ønsker jeg at du tar all ros og oppmerksomhet du får til deg, for du forjener hver eneste lille bit av det wub4

Minks ASK
får min ros i dag, du verden for en sjarmerende gutt i en fantastisk alder på 14 år. wub4

Tiny Amigo Be the One - ei riktig flott frøken som i tillegg har gjort det bra i ringene, og som ganratert ikke stopper der. biggrin


Sist endret av Kaja den Tor Sep 23 2010, 09:26, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 09:21

Idag vil jeg nevne 2 personer jeg bryr meg masse om happy4

Unn Blikeng Kennel Royal Montu, det er alltid så utrolig hyggelig å treffe deg og ikke minst prate på telefonen med deg, vi har så mange felles meninger om saker og ting og jeg setter utrolig stor pris på deg sidehug

Nina Brattestå, du er jo en fantstisk person og har et ståpå mot uten sidestykke, hva du har gått igjennom med Jonasen din, humøret er alltid på topp og det er ikke bare jeg som liker deg men alle hundene mine er jo helt tussete etter deg sidehug

Hecate, Dronninga over alle Dronninger, jeg bare digger deg wub4

Johhny Ponny eller Tangetoppens Johnny Depp En vakker og stolt gutt som jeg alltid har likt veldig godt, det er morsomt å se på hvor showhund du er når du kommer i ringen wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 09:47

Ingrid (Fixa): Verdens beste Ingrid! Alltid glad og sprudlende, alltid superengasjert, alltid interessert og sier ALDRI ALDRI nei! (hmmm...du må nok øve litt på det innimellom happy4 ) Tar strålende godt vare på trioen sin og er alltid klar for en hundediskusjon eller tre happy6 Og ikke minst: en fantastisk forvert for Meggie-mus!! Kunne aldri bedt om noe mer sidehug


Julie: Ei kjempeengasjert og oppegående hundejente som jeg skulle ønske bodde litt nærmere slik at vi så deg oftere happy6 Men som viser at man fint kan være super-hunde-engasjert og bosatt i NordNorge (man må bare like å reise litt wink3 ) Alltid blid og hyggelig og slår gjerne av en prat


Chi O'din Kenya Ei lovende liten frøken med 2 herlige foreldre, som jeg har kjempestor tro på i framtiden (fort deg å bli voksen happy4 )


Pippi (Ulla) En søt liten sussefrøken som har en hale som alltid går som en hjulvisp happy5 En fryd å ha med seg på tur (spesielt om du liker å våkne av en tunge i øret happy4 )
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 10:22

Åh! Noe så koselig! plain3

Nina: Alltid blid og hjelpsom. En solstråle på forumet! sol

Kizz: En engsjert nykommer med godt humør og mye humor! happy6



Gunhild: Flotte Affenpinscheren som jeg håper finner veien hjem snart.. trøst*

Norwinstars Full Metal Jacket "Tennis": Tøffere gutt finns ikke! Men kan også kunsten å kose når de andre gutta ikke ser. wub4
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 11:46

Kjersti (Tiny Amigo) - Pinschernorges kanskje blideste dame. Alltid hyggelig og smilende. sidehug

Gerd-Marit - Det er så koselig med folk som er så flinke til å glede seg på andres vegne. sidehug

Fixa - Søteste lille Fixa. Humørsprederen med rockefoten. happy5

Bono - Beste, fineste Bono-gutten. Enda en humørspreder med sine raptuser, og pinnegal som få. Har mange morsomme bilder i hodet av Bono som står på hodet i snøen, Bono som freser rundt i gresset og Bono i fullt firsprang opp og ned skråningen på Tanem på jakt etter pinner. happy4 wub4
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 13:44

jump2 jump2 jump2
Dere er så flinke som holder denne superfantastiske tråden igang!!!!!!
bravo3 bravo3 bravo3
(Nå må jeg snart bli kjent med noen... har også lyst til å skryte... happy4 )
Uansett... Takk til alle dere som har svart på snåle spørsmål, diskutert, kommet med forslag, skravla på skravletråden osv osv. Dere er en innmari trivelig gjeng å "chatte" med happy6
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 19:29

Dagens gladord biggrin

Marita; Alltid morsom å være sammen med. Veldig snill og har en liten edge jeg digger. Er ikke redd for å si hva hun mener. Synes det er på tide med en ny 90-talls-aften hos deg happy6

Liv; en utrolig snill frøken med masse humor og ironi. Har en fantastisk måte å fortelle historier på og jeg kan ikke la være å le av alle de festlige historiene hun kommer med.

Nitro; en snill og grei hund som elsker å ligge på "tantes" skulder. Han er en liten raring med mange sprell.

Jaimy; en flott hund på alle måter! Ikke bare er han pen, men han gir utrolig mange vakre og trivelige avkom wub4
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
NinaM

NinaM


Antall Innlegg : 316
Join date : 10.06.2009

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyFre Sep 24 2010, 11:39

Fredagens skryt herfra biggrin :

Grete Høybakken : En utrolig positiv og glad jente! Du er en super turkompis og jeg er veldig glad for at jeg har blitt kjent med deg sidehug Det er dessuten supert at du også har blitt litt hektet på utstilling cool "Let's go to THE SHOW" happy4 happy5 sidehug

Kaja: Er ikke en jeg kjenner veldig godt, men inntrykket jeg har av dama er det ingenting å si på biggrin Virker som en positiv og livsglad jente som ønsker andre godt - det synes jeg er en GOD egenskap happy3 Ikke redd for å delta i en diskusjon, men jeg har enda til gode å se at det ikke gjøres på en hyggelig og saklig måte, ME LIKE happy6 En jente jeg håper å bli bedre kjent med happy3

Smile Of An Angel Born To Win (Win)
: Denne herlige gutten kom som en virvelvind fra Ungarn og stjal hjertet mitt wub3 Han er virkelig en herlig kar med hodet på rett plass, utseendet har han også med seg biggrin

Bella: For en herlig liten propell! Denne jenta har hatt mye motgang, men likevel er hun gladere enn de fleste wub4


God helg folkens flower
Til Toppen Go down
http://www.tiasverden.com
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyFre Sep 24 2010, 13:47

Så koselig tråd!! Har ikke vært inne på denne før nå jeg!! happy5
Må jo slenge meg på her, er jo så mange mennesker her inne som fortjener ros for den de er!!
Skulle jo gjerne nevnt flere mennesker, men det er heldigvis mange muligheter! biggrin

Bente L: Er så glad for at jeg ble kjent med Bente hennes familie nå i sommer. Er en fantastisk koselig familie med hundekjære og herlige mennesker som jeg kommer veldig godt overens med! Vi kommer til å holde kontakten i framtiden også, og det er jeg så glad for!! Gleder meg masse til nytt besøk i sommer!! Godgutten Wookie (trayans sønn) har vært så heldig å havne i denne familien, og det er jeg evig takknemlig for sidehug

Marte: Er alltid et koselig fjes å møte på utstilling, det er forløpig de eneste anledningene jeg har truffet henne. Hun er alltid blid, hyggelig og veldig inkluderende - noe jeg setter stooor pris på sidehug Hun er også veldig engasjert og flink med å dele information til en undrende og spørrende sjel lalala2

Xitmiaz Wookie: Gud, som jeg savner denne gutten, dette er virkelig i mine øyne verdens herligste pinschergutt!! plain3 Han bodde hos meg i 5-6mnd, og beriket livet mitt masse bare på den korte stunden! Jeg savner sååå utrolig mye de koselige sofastundene vi hadde sammen foran tv`en om kveldene, og de uskyldige øynene hans, som han brukte aktivt for det de var verdt! hehe.. wub3 Var så spesielt å få jobbe med en han, og jeg fikk en mye nærere kontakt enn jeg hadde trodd og egentlig ønsket, siden det var så ufattelig tungt da han dro. Men nå vet jeg at han har det supert, og det er sååå deilig!!

Xitamis Sergeant Salute(Whiskey): Whiskey er jo tantes lille øyensten plain3 Er alltid så koselig å komme hjem til Eva, for da møter denne lille fyren meg intenst logrende med hele kroppen og MANGE nuss på lager i døren. Han er et utrolig herlig vesen med MYE personlighet og meninger, noe jeg syntes er så spesielt med han! wub3 Love you Whi!! plain3
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyFre Sep 24 2010, 14:12

Grethe Lærum: Tusen takk for at du har vært så flink med klubbens saker, når du får en oppgave går du 100% inn for den og jeg tror vi hadde merket godt om ikke du hadde fikset alle de tingene du har. Jeg synes også det var kjempeflott at du ordnet så flotte pokaler til alle vinnere på spesialen i år. takk for at du gir så mye av deg selv til klubben (bokstavlig talt).

Jeanett Lemmeke : min kjære oppdretter, mentor og gode venninne! Tusen takk for alt du har gjort for meg, støtte og oppbacking og for at du har hatt tro på meg hele veien. Din kunnskap og evnen til å formidle har vært uvurderlig for meg. Du er snill, entusiastisk og har beina godt plantet på jorden,. i tillegg er du superdyktig på det du driver med! Du er super! wub4


Zikko - denne rumeneren er triveligheten selv, stødig og sosial og glad! Og det er så absolutt ikke noe minusat han har et meget fordelaktig ytre som også mange dommeren også har vist å sette pris på.. En sjarmis fra Kennel Impala med flotte avkom i Sverige.

Mais: nykomlingen til Tangetoppen fra Theneicans. En skikkelig kosegutt med et herlig uttrykk.. Ønsker lilleprinsen en lysende fremtid!
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 EmptyFre Sep 24 2010, 15:10

Fanny (Kizz) - Hvis vi hadde hatt en pris for årets nykommer så vet jeg hvem jeg vill ha stemt på. En positiv dame med masse humør og mange morsomme kommentarer. happy6

Kaja (Chi O'din) - En dame jeg kun kjenner gjennom forumet, men hun virker som en veldig hyggelig person med godt humør. Engasjert og gjør mye bra for rasen sin. happy3

Harley (Rottefangeren's Winner Takes It All) - Fine gutten! wub4

Albin - som jeg fikk hilse på på spesialen 2007. En av grunnene til at det ble pinscher på meg også. wub4
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Sponsored content





DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 3 Empty

Til Toppen Go down
 
DAGENS GLADTRÅD
Til Toppen 
Side 3 av 13Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Dagens...
» Dagens undring...
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: