Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 DAGENS GLADTRÅD

Go down 
+49
Anne&Denniz
Marianne&Jaimy
Marianne
Hilde-pin
Nero-Noir
Bente
ylva
tintin
ulla
Rune Monsen
jeanette
Cathrine&Jazzi
Ane
Hera
ElinK
CAMALIS
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Katharina
Anita.K
Maiken
Surpottan
Susanne
Eva
Liv
camillahoel
Fixa
Fly
saradino
Linn
NinaM
Anne
Maria
Caroline
Marion G
Kennel Mirenzo
Gry Elena
AH
Lex
Fanny
-linda-
Kinkade
Marita
Marte
Ann-Helen
Julie
Lene
Garp
Kaja
53 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Next
AvInnlegg
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 07:30

Tusen takk Julie og Lene, kjempekoselig sidehug

Hva skjedde i helga?
Døde denne tråden???? no0
Kom igjen da folkens excited
Ny uke, nytt skryt
wawe3
(Kaja: jeg tror du må dytte folk igang igjen happy4 )
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 08:13


MANDAG NY UKE og NYTT SKRYT!


Enig med deg Kizz wink3 Vi må vel dra igang folket igjen... skryt trenger vi alltid, og det er alltid noee positivt å si om alle, så kjør på folkens.. happy6
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 08:20

Maiken: Kjempesøt jente som jeg absolutt kunne tenke meg å bli ebdre kjent med, ydmyk, blid, aktiv og veldig koselig! biggrin

Bjørn Erling, Tangetoppen: Du er morsom å være sammen med, mye artige kommentarer på lager har du, og vi kan diskutere ting og tang opp i mente, og være like gode venner etterpå biggrin

***

Corza; søt og yndig liten frøken som lett finner sine feminine sider, har et artig og originalt navn og er datter av min kjære Jaimy.

Mu-ti-la James Bond: en ung gutt som har gjort det meget bra i ringene, og som vi sikkert kommer til å se mer til i fremtiden

Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 08:40

dog4

"Siljesla" - takk for at dere redda meg på Ekeberg happy6 (hadde glemt rullen med poser i bilen lalala2 , og smulen min bare MÅTTE...) Nydelig lita snuppe dere har (oppfatta ikke navnet ops3 )

Maria - utrolig dyktig på å skrive innlegg. Lettforståelig og saklig happy6 Liker sånne innlegg jeg happy5

dog dog dog

Tikka - nyyyydelig valp plain3 Så henne på Ekebergsletta

Topic - ooooooohhhhh, for en kosegutt plain3 plain3 plain3
Utrolig pen er han også wub4 , blir helt matt jeg
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 48
Bosted : Sandefjord

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 10:43

Marte (Acrobatix):

En skal lete lenge etter en dame det er like enkelt å prate med, eller legge ut på langtur med for den sakens skyld! Det er alltid like hyggelig på utstilling sammen med deg! Håper det blir like mange utstillinger i fremtiden, og minst like mange turer! biggrin

Elisabeth og Bjørn Erling (Tangetoppen):

På strak arm tok de med seg bittelille Ani hele veien til Svensk Vinner i Avestad, da annen transport og handling skar seg i siste liten. Og dyktig som han er så stillte BE jammenmeg lille musen til 2 BHK og CERT, bare 9 mnd og 1 uke gammel. Tusen tusen takk for hjelpen begge to! biggrin

Xena - Exigor's Xclusive Xena

Lex sin farmor og Ani sin oldemor (mormors mor). Altså mine gutters fellesnevner på stamtavlen. Hun innehar en rekke vinner og championtitler samt KORAD! En skikkelig trygg og god dame, som jeg fikk veldig sansen for da hun var her på besøk.

Rizla - Multatuli Red Rose To Miranda


Lille Rizz, som bare ble borte.. sad3 For de som ikke kjenner historien om Rizla, så var hun Topic sin halvsøster. Som jeg så veldig ønsket meg valp etter. På tragisk vis ble hun sporløst borte på Geilo rett før påsken 2008. Hva som skjedde med henne får vi aldri vite, men jeg har en følelse, som jeg har hatt hele veien, og det er at hun ble tatt av ørn. Det er mange par med kongeørn som hekker i Geilo traktene, og de jakter lydløst og sporløst.. no0
Jeg tenker stadig på denne lille jenta og de som var glad i henne. sidehug
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 11:03

Benedicte - Du er toppers! Du er så lett å prate med, og er kjempegøy å være med deg! Smile Når endelig våre hunder er venner og kan leke fint sammen, så ser jeg frem til mange turer sammen fremover wink3!

Lena - Vil takke deg for at du er så inkluderende Smile . Du spør alltid om jeg vil komme på besøk, være med på grilling og sosialt samvær på utstillinger osv, det er kjempekoselig! Ser frem til en Fredrikstad tur i nær fremtid Smile

Whiskey - Du min lille sjarmør, hehe wub4 . Når vi var på Trondheimstur, og hadde vors hjem til John Kenneth, så reddet jeg deg fra en full dust, og du var veeeeldig takknemlig for det. Delte ut mange susser og klemmer etter det ja wub3 . Gode snille Whiskey!

Mia - halvsøsteren til Blaze, som er så kjempegod ❤ . Lenge siden vi har møtt deg nå, og håper dere vil være med å gå tur med oss snart Smile.
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 18:52

Jeg får ikke skrevet i tråden hver dag (kun tidsmangel), men i dag vil jeg rette noen ord til to som hjalp meg mye da jeg lette etter pinscher. Jeg er veldig takknemlig for telefonsamtaler og mail, der jeg fikk mye informasjon og fikk spørre om alt mulig rart happy5 De svarte på alt og ga meg råd uten å dytte noe på meg sidehug

Walter Frøyen: En god støtte da det var valpejakt i huset. Jeg fikk spørre om alt og fikk svar i lange baner. Takk for at du hjalp meg å finne verdens beste kosegutter smellkyss3 Du var også en god kar å ringe da Knøttet bestemte seg for å få vaksinereaksjon mens vår alltid hyggelige og hjelpsomme oppdretter Leena sidehug hadde helgevakt.

Lulle Bleum: Pinschernorges Grand Ol' Lady smellkyss3 En flott og hyggelig dame med meninger og engasjement. Hva hadde vel pinscheren vært i Norge uten deg?! Jeg setter stor pris på samtalene vi hadde og alle gode råd jeg fikk på veien. De var og er gull verdt! Dine erindringer hadde vært en bok verdt å lese plain3


Hunder....

Tikka (Lisienta's Antikka): Jeg er veldig nyforelsket i denne jenta, men det var en glad og nydelig valp jeg møtte i går plain3 Et lite sjarmtroll det skal bli spennende å følge videre! Den fødte fotomodell også cool3

Hecate: Bare fordi du er kuuleste dama i gata loveshower*
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 19:21

Anita W: En sprudlende og herlig jente!! Tror du er tvers gjennom god jeg, også uhyre flink til å strikke!! Du er også en kjempe flink og aktiv hunde eier, og jeg skulle så gjerne ønske du bodde nærmere, så jeg kunne dratt nytte av dine hundetrener kunnskaper!! ( ikke bare derfor da selvfølgelig!! ) Vi kjenner hverandre ikke så godt, men jammen meg skraver vi i vei hver gang vi møtes og sånn har det vært fra dag 1 happy6 Gleder meg til neste gang vi sees happy3

Sylvia: En engasjert, koselig, pratsom, entusisastisk, snill, blid, hjelpsom jente som sammen med sin mann må være verdens mest gjestfrie mennesker happy6 Det er få steder jeg føler meg så velkommen og avslappet som hjemme hos dere, og jeg kunne så ønske at vi så hverandre oftere. Men vi setter da pris på de tidene når vi først møtes happy3 Du er super Sylvia og jeg setter stor pris på deg sidehug

Impala Zen Zikko: En vakker og god gutt, som smøg seg inn i hjertet mitt og ble der wub4 Like vakker inni som utenpå!!

Ani: En snill og god gutt som gjør det bemerkelsesverdig i ringen!! Gleder meg til å se fortsettelsen happy6
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Garp

Garp


Antall Innlegg : 664
Join date : 11.06.2009
Bosted : Bartebyen

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 19:57

wub4 Marte.. wub4
Kaja: Snille Kaja er alltid positiv til at vi kan overnatte der. Steller og dulle rmed oss og tryller fram d elekreste bakver og middager.
Er alltid åpen for å høre din side av saken uansett om hun er enig i ditt synspunkt eller ikke. Imponerende!

Caroline: Spennende dame/kvinne/jente som sitter inne med mye fakta og informasjon om hund og annet. Alltid gjennomtenkt og tenker før hun åpner munnen. Vel verd å lytte til. Får handling til å virke lett som en lek..

Impala Zen Zicco: FY SØREN!! Det er den dvergpinscheren som er nærmest mitt ideal. Herlig gemytt, livlig og leken, dødlekker, stolt og en utstråling uten sidestykke. Sukk... wub3

Impala Maverick: Så utrolig nydelig! Minner meg mye om min egen lille mr nese sån eksteriør, bare bedre. De knusbedårende øren, nydleig hode og flott kropp..
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 20:51

Sylvia- en utrolig hyggelig dame som jeg kan diskutere med i timesvis. Hun kan mye og hun er ikke redd for å si sin mening. Hun tar oss alltid godt i mot når vi invaderer huset hennes med x-antall hunder happy4

Vivi - en snill frøken som gjør absolutt alt for hundene sine og ikke minst vennene sine. Vivi er en utrolig god venn i tykt og tynt sidehug

Dayan (Kinkade's Notorious BIG) - en kjekk og trivelig liten herremann jeg gleder meg til å se mer til happy3

Theneican's Ruzizi - en herlig liten frøken med et flott uttrykk og helhet plain3
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyMan Sep 27 2010, 22:00

Disse to damene nevner jeg samtidig for alt de har gjort happy6

Else Hegbom og Grethe Lærum er to damer som har gjort enormt for klubben vår, de har stått på og holdt ut med kaging og syting i alle år, styrer, møter, ekebergrtreff, årboka og utstillinger er bare noe av hva de har drevet med, dere er utrolige og jeg setter veldig stor pris på dere begge to og det tror jeg det er flere som er ening i happy5 sidehug

Sylvia Kinkade er en super dame med mye kunnskap, du er en søt og blid dame som det alltid er hyggelig å møte sidehug

Malenkiy Kapitan Afrodita er en av de vakreste tisper jeg kan tenke meg, husker første gangen jeg så henne da hun ble unghundvinner på wds i Stockholm, for en DRONNING, jeg håper så inderlig at din datter Brillliant blir lik deg wub4

Lille Martin til Ulla er jo bare den sjarmisen da, superglad og sosial og bare happy for å sitte på fanget til ukjente damer wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyTir Sep 28 2010, 04:58



TIRSDAG - og ny skrytedag!





Kjenner jeg blir glad av denne tråden, og er kjempeglad over alle som følger opp og skryter av andre og bidrar til en positiv innvirkning - Keep on going! happy6
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gjest
Gjest




DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyTir Sep 28 2010, 06:46

Fanny (Kizz) Noen ganger treffer man mennesker som man føler man har kjent hele livet, -akkurat slik følte jeg det med Fanny! Så dønn ærlig og rett på sak. Snill, omtenksom, morsom, livat og en enorm iver!
Kan ikke legge skjul på at jeg har blitt veldig glad i deg på rekordtid. Og så syns jeg du er imponerende engasjert i smulen din plain3

Julie Julie-pia mi... Ai låv ju ænd ju nåw it! Har ikke helt ord som kan beskrive hvor glad jeg er i denne dama... Har sagt det før, og sier det igjen: Det er ikke den ting i verden jeg ikke hadde gjort for deg, Julie! plain3

Tia En tispe som virkelig fanger min oppmerksomhet. En fryd for øye i ringene og bare oser av showtemperament! Tror jeg kunne sittet og sett på henne i timesvis. plain3

Lukas Lille vampyren! En hannhund helt etter min smak, -på alle måter! Mitt hjerte banker litt ekstra for denne fantastiske gutten! Definitivt norges stødigste hannhund! plain3
Til Toppen Go down
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyTir Sep 28 2010, 19:05

Kjersti (Tiny Amigo's) : Ei trivelig og herlig frøken. Som jeg er Glad for at jeg har som oppdretter.. Vært til stor hjelp både med det ene å det andre.. Sett stor pris på det.. Very Happy

Ingrid (Fixa): Blid og koslig frøken som lage liv både på trening og utstilling ++.. Å som man kan skravel hund el andre ting me te alle tider på døgne .. Very Happy Ting har it vært det samme uten dæ happy4

Ewina's Last Baroness , Cobra : Fineste dyret , digger den hunden happy4 også mamma'n te flotte og hærlige Nica Very Happy


Chevrolinas Arbetsmyra Kallad Fixa , Fixa : Herlig lita frøken som sjarmerer de fleste på sin vei Very Happy



Sist endret av Anita.K den Tir Sep 28 2010, 19:32, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyTir Sep 28 2010, 19:31

Kaja; bakemesteren! Hun er kjempeflink til å lage mat og det vanker alltid noe godt når man er på besøk. Hun er også svært positiv og ser det beste i hver hund. Hun er morsom, kunnskapsrik og er interessant å diskutere med.

Elisabeth og Bjørn Erling; to koselig mennesker som ikke er redde for å si sine meninger. De svarer på alle rare spørsmål jeg kommer med happy4 Elisabeth har vært til stor hjelp når det kommer til ukjente uttrykk som dukker opp i arbeidet med årboken happy3

Pippi - en nydelig jente med et flott uttrykk wub4

Ottopotto - han er snill som dagen er lang og en meget pen gutt biggrin
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyTir Sep 28 2010, 19:47

Marita: En super jente med godt humør og stort hjerte og mye humor!! Er veldig flink til å være objektiv, og jeg koser meg alltid i hennes selskap!! biggrin
Du er også utrolig flink og aktiv med hundene dine, I like it!!

Liv:
Du er en liten solstråle du Liv sunny Utrolig morsom og spruddlende!! Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg happy6

Nitro: Glemmer aldri da Caroline passet han og var på besøk hos meg på Kjelsås og jeg møtte han for første gang. Trodde jeg skulle dø av latter da han gikk rundt på forlabbene og tisset lol! En herlig hund, med verdens snilleste øyne!!

Chelsea:
En vakker, vakker dvergpinscher frøken. Hun er i tillegg utrolig herlig og sjarmerende, og er utrolig morsom når hun jobber iherdig for matmor, spesiellt i ringen happy6
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyTir Sep 28 2010, 21:32

Marian Aas du er en dame jeg bundrer, hva du får til med hendene full av jobb fra morgen til kveld, du sier hva du mener og står for det, det digger jeg, alltid hyggelig å møte deg, stå på du sidehug

Vivi Vi2 alltid blid, glad og positiv og så er du så flink til å sy da sidehug


Jean Dark Jelly Bean er en dame jeg virkelig digger, hun har sjarmert meg fra første stund mend sitt utrolig vennlige vesen, en skikkelig kosejente wub4

Exigor`s Zorro In Black er av samme kosekalliber som damen over, en utrolig god og herlig gutt som er bare vennligheten him slef
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Liv




Antall Innlegg : 60
Join date : 26.07.2009
Bosted : Geilo

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyOns Sep 29 2010, 07:35

Hiver meg på litt igjen idag biggrin

Marian: Vi har jo samarbeidet mye og jeg vet som Gry også skriver, at du har jobb fra morgen til kveld med gutten din. Du vet at jeg beundrer deg for alt du har greid å oppnå og at du greier all jobb hjemme.(ikke minst, for det er TØFT).

Gry: du stiller alltid opp med raske svar da man har spørsmål og er alltid hyggelig og blid da jeg møter deg på utstilling!


Jaimy: Som jeg bare likte ennå bedre da han, chili og Kaja var reisefølge til Danmark.
Han er en utrolig hund med masse utstråling Kaja!

Jack: Som har gjort det utrolig bra som valp! Jeg tror nok at han har en lysende fremtid. Marte du viser han utrolig bra!
Til Toppen Go down
http://www.warscot.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyOns Sep 29 2010, 08:15

Ny dag nye muligheter happy6 biggrin

Marte; Min høyre hånd og beste venn, alltid støttende og glad, og det er vel ingen som er så glad på mine vegne som Marte, og det er ekte! biggrin wub4 Marte du er enestående, og om jeg noen gang skulle ha delt kennelnavn med noen eller latt noen bruke mitt prefix, hadde det vært du. Jeg har full tillitt til deg - ingen over, ingen ved siden! Du har mange gode tanker om rasen, er en suveren handler, og trer nå inn i oppdretterrekkene - jeg sender deg de beste ønsker for fremtiden - (Måtte den beste av oss vinne happy4 happy5 Laughing :P er vel lov å fleipe litt hihi) Du får til det du vil få til, du er engasjert, lærevillig og ydmyk - og det kommer du til å nå langt med happy6 - Jeg er heldig som møtte deg, ble kjent med deg og som får være din venn plain3

Vivi: Jeg kjenner deg ikke så godt ennå, Vivi, men de gangene vi har møttes sitter jeg alltid igjen med et godt inntrykk av deg Smile . Du er reflektert, omgjengelig og har beina godt plantet på jorden. Er aktiv og flink til å trene med hundene dine, og du er en racer til å sy, jeg er kjempe imponert! Du er ærlig og har et godt vesen som jeg liker å være rundt - ser fremt il å bli enda bedre kjent med deg biggrin

**

Hundini til Liv : En feminin og søt tispe, som jeg liker svært godt.. biggrin

Zeus - Zeus og jeg ble godt kjent under et utenlandsbesøk, en riktig goding og skikkelig gutt - som i tillegg til å inneha mange eksteriørtitler, også gjør det skarpt på agilitybanen.. Way to go! happy6 happy5

Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Katharina

Katharina


Antall Innlegg : 199
Join date : 30.04.2010
Bosted : Asker

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyOns Sep 29 2010, 08:21

happy5

Jeg kjenner ikke så mange i klubben enda, men får vel flere etterhvert å skrive om happy6 ...

Nina: For det fantastiske samarbeidet med A-kullet vårt (Kennel Lisienta). Utrolig for en ståpåvilje og engasjement, er så moro å ha noen like engasjerte som en selv!

Walter: Fikk en koselig velkomst på treffet på søndag. Var vel første som kom bort og slo av en prat, det var veldig hyggelig!


Hunder:

Otto: Pappaen til A-kullet vårt. Imponerer hver gang jeg ser han, pen inni og utenpå. Valpekjøperne blir alle svært imponert over "pappa" når de får se han på treff.

Tikka`s leketante fra treffet på ekeberg: Vet desverre ikke navnet på denne søte og tolmodige DP`en. Sjarmerende og godisglad iallefall.

Til Toppen Go down
http://www.lisienta.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyOns Sep 29 2010, 08:49


Å for en hyggelig tråd, det var et skikkelig godt tiltak Kaja! happy5

Først vil jeg bare begynne med å si tusen takk for pene ord, spesiet om gullungen min, Jonas, setter utrolig stor pris på at det er så mange som har vært så støttende gjennom alt, og som ser like godt som meg hvor spesiell han er...det betyr mye! sidehug

Og så får vi nesten bare begynne ett sted og jobbe oss gjennom, for det er så utrolig mange mennesker og hunder som fortjener skryt, og som er blitt venner jeg setter stor pris på...har aldri hatt så mange trofaste, uselviske og gode venner før i mitt liv som det jeg har fått etter at jeg fikk min første pinscher og ble kjent med alle de flotte menneskene i klubben! sidehug


Benedicte, du er vel en av de snilleste og mest uselviske menneskene jeg vet om tror jeg...stiller alltid opp langt utover det som er strengt tatt nødvendig, og er like glad og positiv bestandig, uansett hva livet måtte hive din vei! Hva skulle jeg gjort uten deg gjennom noen av de mindre morsomme dagene vi har hatt gjennom den siste tiden tro?! Du er en dame jeg både beundrer for alt det du er, og som både jeg og hele hurven min setter utrolig stor pris på! sidehug Du er kjempeflink med Cocos og Citrus, og jeg er utrolig glad for at Jonas sin elskede søster fikk deg i sitt liv, hadde alle hunder hatt en som deg og alle tobente hatt en venn som deg, hadde alle kunnet betegne seg som utrolig heldige! happy5 Vi gleder oss til mange flere eventyr med deg, dyra og A3-expressen! biggrin

Katharina, du får tittelen "Årets Nye Oppdretter" av meg! happy5 Jeg blir så utrolig glad når det kommer nye, unge oppdrettere som er så utrolig godt forberedt og kuskapsrik som det du er, og som virkelig skjønner alvoret i det ansvaret man har når man velger å ta kull, enten det bare er ett eller fler...! Jeg er er så utrolig glad for å ha truffet og blitt kjent med deg, både som venn og som oppdretter, og kjempe imponert og glad for å se hvor flink du har vært med mine små barnebarn i den tiden de var hos deg...hadde alle oppdrettere i verden vært som deg, både i forhold til valpene, valpekjøper og hannhundeier kunne man ikke klaget...! Jeg tror nok ikke jeg er den enkleste hannhundeieren å velge å spørre om å låne hund av til sin tispe, men er kjempeglad for måten du taklet drillingen min på! Tusen takk for at du har vært så flink til å forstå hvor viktig det er for meg også å ta del i bebisenes liv og utvikling og for måten du stiller opp på både for meg og dine valpekjøpere! sidehug Jeg og gjengen gleder oss til masse flere skogdager og valpetreff i framtiden! happy5

Kunne vel snakket i det uendelige om dere begge to, men tror og håper jeg har fått meg venner for livet, så da har jeg god tid til å fordele det litt utover...! happy4 happy6


Så over til hunder...:


Cæsar (NUCH Cæsar), en hund jeg har elsket og beundret lenge, og som i følge Else er en av de flotteste pinscherne som har levd! Han er så utrolig vakker og nært en fullkommnen pinscher man kan komme, både med sine eksteriøre styrker og fantastiske og avslappede væremåte, som alle som har truffet ham snakker om, og som er grunne til at jeg ønsket meg denne hunden i stamtavlen til mine hunder! Drømmen min vil altid være et avkom etter denne hunden, men nå er nok det toget gått siden han begynner å bli en ganske voksen herremann! Irene var smart som rakk å bruke ham på siste innspurten, og jeg gleder meg til å følge hans avkom videre...! biggrin

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Caesar9A
(Bildet er lånt av Kennel Rattenjäger)



Ruuti (INT UCH, NORD UCH, KBV, NV-95/-97/-98, NordV-98 Yarracitta Reticcarudolf), som også er en av de flotteste pinscherne jeg vet om, og som jeg var så heldig å få treffe på slutten av hans liv... En legende blandt pinschere, som alle med litt ekstra interesse for rasen kjenner til og respekterer som en super avlshund som har gjort masse for rasen! Også en hund med både eksteriør og mentalitet i skjønneste orden, og som burde være en for oss alle å se tilbake på når vi jobber videre med rasen framover! En hund jeg vet Irene føler seg beæret over å ha eid og har som standard for hva hun ønsker å få fram, og også en hund jeg ønsket meg i stamtavlen på mine hunder nettopp pga alt det overnevnte...! biggrin

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Ruuti7%5B1%5D
(Bildet er lånt av Kennel Rattenjäger)


Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyOns Sep 29 2010, 08:50

Åi, du rakk å komme meg i forkjøpet jo Katharina, sånn går det når man er så tregnår man skriver! happy4 Takk, du er søt! sidehug
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyOns Sep 29 2010, 09:14

Kaja: Crying or Very sad Crying or Very sad plain3 Tusen takk for kjempe fine og rørende ord - er jo skummelt å lese denne tråden mens man er på jobb smellkyss3 flowersforyou
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyOns Sep 29 2010, 09:58

Marte - Den rosa damen som "alle" snakker om. Må ta meg en tur til dp-ringen når jeg vet vi er på samme utstilling så jeg kan finne ut hva denne snakkisen er for noe. happy4 Virker som en utrolig blid og hyggelig person, og håper jeg får møtt deg en gang.

Grethe Lærum - Den flotte damen som har kontroll på det meste og som alltid ringer når det er noe. Kjenner deg ikke så godt, men har inntrykk av av du er et unikum for denne klubben. happy6

Jonas - Har jeg skrytt av Jonas før i tråden? Isåfall så gjør jeg det gjerne igjen. Tapre, flotte, fantastiske Jonas! wub4 En skikkelig godgutt som elsker livet selv om det har gitt ham noen utfordringer. Og en av de fineste røde pinschere jeg har sett! wub4

Martin - *smelt* wub3 Herremin for en hjerteknuser! Gleder meg til å følge den gutten videre. happy5
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 EmptyOns Sep 29 2010, 18:38

Julie, Lene og Fanny (Kizz): sidehug

******************************

Susanne - I tillegg til at hun virker å være både positiv og hyggelig, så skal denne jenta ha skryt for de utrolig fine bildene hun tar. Jeg har mang en gang blitt inspirert til å knipse i vei selv etter å ha sett på Susannes bilder, både de av hund og øvrige. Og hint, hint, Susanne; jeg trenger litt inspirasjon nå... DAGENS GLADTRÅD - Page 4 723324 DAGENS GLADTRÅD - Page 4 103536

Tonje - Kennel Av Hjørnsbo (Fly) - Virker som ei hyggelig og engasjert dame som snakker rett fra levra. I tillegg får hun meg ofte til å trekke på smilebåndet med sine morsomme innlegg! DAGENS GLADTRÅD - Page 4 332565


Shwima`s Love To Nero-Noir
- Love har et utrolig vinnende vesen som oser av trygghet og godhet. En rolig og beherket dame som elsker å ha ett fang å ligge i. Og i tillegg til å ha en forkjærlighet for mennesker, så elsker hun valper, både sine egne og andres. Tålmodige og flinke jenta som har gjort en god jobb med mang en Nero-Noir-valp, inkludert min egen Melba! DAGENS GLADTRÅD - Page 4 297527

Shwima`s Phonix To Nero-Noir
- Phonix er Love sin bror og har samme attituden som sin søster. Jeg fikk sansen for han når jeg møtte han på kennelsamling og vi satt 20 mennesker rundt bordet for å spise. Denne gutten visste å utnytte at det satt en drøss med mennesker der, for han tok like godt runden og hoppet fra fang til fang. Og man skulle jo tro at det var for å lure til seg litt mat, men neida, Phonix skulle bare ha kos, han! Herlig gutt! DAGENS GLADTRÅD - Page 4 576514
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Sponsored content





DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 4 Empty

Til Toppen Go down
 
DAGENS GLADTRÅD
Til Toppen 
Side 4 av 13Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Dagens...
» Dagens undring...
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: