Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

DAGENS GLADTRÅD

Go down 
+49
Anne&Denniz
Marianne&Jaimy
Marianne
Hilde-pin
Nero-Noir
Bente
ylva
tintin
ulla
Rune Monsen
jeanette
Cathrine&Jazzi
Ane
Hera
ElinK
CAMALIS
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Katharina
Anita.K
Maiken
Surpottan
Susanne
Eva
Liv
camillahoel
Fixa
Fly
saradino
Linn
NinaM
Anne
Maria
Caroline
Marion G
Kennel Mirenzo
Gry Elena
AH
Lex
Fanny
-linda-
Kinkade
Marita
Marte
Ann-Helen
Julie
Lene
Garp
Kaja
53 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Next
AvInnlegg
Gry Elena

Gry Elena

Antall Innlegg : 2849

DAGENS GLADTRÅD - Page 5 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyOns Sep 29 2010, 20:52

Liv Lunder det er alltid så hyggelig å møte deg, du er alltid blid og har alltid en hyggelig kommentar på lur sidehug

Ulla Grudt du er en blid og hyggelig dame med bein i nesa som jeg liker veldig godt sidehug

Brødrene Knox og Ani er 2 vake gutter som ligner masse på vakre pappa Topic wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Julie

Julie

Antall Innlegg : 2315

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTor Sep 30 2010, 09:30

Gry Elena: Har jeg aldri møtt, og aldri snakket med, men jeg har fått inntrykk av ei snill, kunnskapsrik dame med godt humør og stort engasjement!

Eva: Heller aldri møtt, men gir inntrykk av ei tøff jente med bein i nesa, og som tåler en støyt. I like! happy3

Otto: Finaste pinschermannen! wub4

Ludvik Min kjære tapte venn. Verdens herligste kosegutt med det mest sprudlende humøret!
Jeg savner den herlige måten din å kose på, den gode lukta av mulen din, den usannsynlig tykke myke silkepelsen din, din arbeidsglede, og din store turglede!
Vi savner deg hver dag, og håper du har det bra der du er, til vi sees igjen.. plain3

DAGENS GLADTRÅD - Page 5 DSC_0183
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Maiken

Maiken

Antall Innlegg : 1150

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTor Sep 30 2010, 10:00

Kaja: veldig koselig jente som jeg foreløpig bare har truffet rundt utstillingsringen. Engasjert, inkluderende og alltid blid biggrin Driver et flott oppdrett som jeg liker veldig godt og har mye kunnskap om rasen og avel happy3

Caroline: ei jente jeg kommer veldig godt overens med de gangene vi har møttes, god humor og veldig lett å snakke med! Har mye kunnskap om rasens ekstriør, og deler gladelig til de med litt mindre lalala2 Alltid et koselig fjes å se rundt utstillingsringen, og er også alltid veldig inkluderende sidehug

Blaze:han har vært så flink på de siste treningene, og hadde et gjennombrudd på forrige trening når det gjelder møte med andre hunder! Dette er hund som virkelig kan når han vil biggrin Morsom hund med mye energi og perosnlighet happy6

Ny (Dark Angels La-Di-Da Little Whiquila): energibunten jeg bare elsker!! Har vært mye rundt Ny, og hun er bare en herlig hund, og har mange av de kvalitetene jeg ser etter - masse energi, lærevillig, evnen til å roe seg ned og en perosnlighet man bare må forelske seg i! wub3 wub3
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Fanny

Fanny

Antall Innlegg : 2788

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTor Sep 30 2010, 18:06

lalala2 Klarer ikke å la være... Digger denne tråden happy4

Marita - fordi hun startet oppskriftstråden happy5 happy5 happy5
En av mine favorittråder på forumet dancing1

ElinK - har antageligvis redda resten av uka mi med oppskrift på kakao med chili bravo3
I tillegg virker du som en trivelig og inkluderende person (som jeg håper jeg treffer en dag) flowersforyou

dog

Norwinstars La Vie En Rose - søte lille snuppa plain3
som har vært smulen sin "sister in crime" wub4

Melba - kun sett på bilder... vakker jente wub3

Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Marita

Marita

Antall Innlegg : 1853

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTor Sep 30 2010, 18:32

Marte: Hva skulle jeg gjort uten din hjelp med valpene på "årets hund"? Love you floating Du er en blid og positiv jente og et herlig reisefølge (Oltedal 2008)

Caroline: Alltid like hyggelig å ha besøk av deg og jentene dine. biggrin Ellers er jo også du til stor hjelp når det gjelder å finne eiere og medlemmer på "årets hund" happy6 Og turen vår til Finland i fjor var jo bare super biggrin

Chili: (Tangetoppen's Miriel Of Noldor) Zeus sin halvsøster som er en utrolig grei tispe å ha på besøk.

Chili: (Jean Dark Enchilada) ble jeg godt kjent med da hun var med meg på Danmarkstur for et par år siden. Snill og grei, og jeg fikk for alvor oppleve hvordan det er å ha en hund som ser et måltid i absolutt alt hun finner på bakken Laughing
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTor Sep 30 2010, 20:17

Lena ( My Alter Ego ):
Positiv og morsom jente som sammen med Marion gjør utstilling til en morsomere verden for meg!! happy3 Dessuten liker jeg hundene dine veldig godt og synes det er artig at du tåler en spøk! happy6

Maria (Melba):
Synes det er sååååå greit å lese gjennom dine innlegg hvis jeg er i tvil om noe. Der er alt så lett forklart!! Dessuten tar du utrolige bilder!!

Xanthos Z Klanu Lobuzow:
Lena og Marion sin FLOTTE nye hanne!! wub4 Gleder meg SÅÅ til å se han i virkeligheten!!!

Melba:
Dior og Angelina sin nyyyydelige halvsøster!! Hun er vakker!! wub3
Til Toppen Go down
Kinkade

Kinkade

Antall Innlegg : 2402

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyFre Okt 01 2010, 08:12

Marte: verdens beste Marte som ALLTID stiller opp,blid som ei sol, hjelper til, vil diskutere hund opp og ned i mente og som aldri er gnien på kunnskap eller gull-bitene hun finner sidehug Ei glad jente med bein i nesa og gode ambisjoner for framtiden happy6 Tusen takk for at du er du Marte!! Very Happy

Linn: åh så mye som denne dama KAN! Jeg er råimponert over din kunnskap og ikke minst at du er så villig til å dele den med andre. Alltid så koselig å skravle med deg (selv om det blir så alt for sjelden!) enten det er om hund eller andre ting! wink3

Krona Verdens herligste og vakreste dvergpinscher-wanna-be happy5

Zeus En trygg og herlig gutt som har imponert siden første dagen han satte en labb inn i valperingen. En fantastisk karriere i ringene så langt og nå gleder vi oss til å følge dere på AG banen framover også happy6

Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyFre Okt 01 2010, 15:01

Magnus (vaggen): Du er fersk DP eier og nytt blod i trondheims gjengen! Du er alltid blid å hyggelig, du er veldig lett å prate med ikke minst! Du er min VG, dagen blir ikke den samme uten :P Rart med det, men jeg må som regel sette telefonen på lading hver gang jeg har pratet med deg (undrer meg på hvorfor cool3 ) Du er alltid med på trening, og har begynt å være fast ringside selskap på utstilling å det liker jeg biggrin

Mari (Rottefangeren): Jeg blir alltid glad når jeg ser deg! Vi treffes kanskje bare på utstilling, men det er like hyggelig og koslig hver gang! Du gleder deg over andre og sprer godt humør! Man kan alltid slå av en prat uansett hva det måtte være selvom hund er det store samtale emne, du kommer gjerne med tips og råd, å det setter jeg pris på! Så skal jeg ikke stikke under en stol at jeg digger hundene dine sidehug

SEUCH Impala Zen Zikko: Dette er virkelig en av mine topp5 favoritter! Jeg hadde hørt mye skryt om han, men det var ikke før jeg traff han selv at jeg ble forelsket!! Var så heldig å se han 3 dager på rad under Triple Int Show i sommer, og det var en fryd! Gutten er jo så GLAD, han koser gjerne, og deler fornøyd ut susser til de som vil ha, synes hele gutten bare stråler! Ikke nok med det så er han vakker i tilegg, det kan jo ikke bli bedre! Var så moro å se han da vi skulle ta BIR/BIM bildet den siste dagen, han må være tidenes største jentefut! Zandra sa at det verste hun viste var å gå bir/bim da han hele tiden vil bort til tispen, å han viste henne rett happy4 Nei jeg har nesten ikke ord for denne gutten plain3 I LOVE YOU plain3

Slavjan Sieger: En av mine favoritter! Denne hærlige gutten møtte jeg også på Triple Int Show, etter bir/bim bildet pratet jeg en del med Ingela og fikk hilst på Boriz, som han da heter. En meget sosial gutt, som gladelig tok imot kos, var loggrende glad hele tiden! Han ser vakker ut og beveger seg likeså. Håper jeg får sett han flere ganger i fremtiden happy3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyFre Okt 01 2010, 16:03

Anita W (Garp) - Alltid så blid og det er alltid like hyggelig å møte deg. Har alltid en morsom historie på lager om Garps mange påfunn. Og så flink til å strikke da! happy5

Maiken - Søte, snille Maiken. Alltid smilende og glad (ihvertfall de gangene jeg har møtt deg), og flink til å glede seg på andres vegne. Og du og Trayan bare fortsetter å imponere med flotte resultater! happy5

Odin - Gode, snille, bøllete Odin. Man kan rett og slett ikke unngå å bli i godt humør av denne gutten. Lo så tårene spratt på Tanem i vår, da han absolutt skulle sparke all snøen på meg mens jeg prøvde å ta bilder... happy4

Lilla Enebys Machiavelli - wub4 En av de flotteste pinschere jeg har sett! wub4
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Benedicte

Benedicte

Antall Innlegg : 531

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptySøn Okt 03 2010, 19:57

nice3 For en koselig tråd! happy5 takk for gode ord søtinger.. wub4

Frk Flemmings You crazy little girl!! excited Makan til søt liten galning skal man lete lenge etter! wub4 Fortsatt en fryd å ha med seg på tur, kosejente på fanget rundt bålet, og glad jente med mye futt i ute i skogen... Og jammen meg en god nakkestøtte også! wub4 Kjenner ingen som er så trygg og god når man har blitt overlatt til "fremmede" uten "mor & far" og uten resten av flokken sin... DU ER GOD!

wawe3 smellkyss3

Vinnie! Cocos sin tur-kompis over alle tur-kompiser! cool Vi digger å gå tur med deg, og å komme på besøk til deg.. Du er good og trygg mot Cocosen og det liiiiker vi!! happy6

Irene biggrin Takk for de 2 herlige hundene jeg har fått dele hverdagen min med, begge to i fra ditt oppdrett..wub4 Som mangen andre her på forumet så ser jeg opp til deg, og all din kunnskap, på både det ene og andre området. happy6 Takk for hyggelig kurs i helgen!!! cool3

Anne (Strettis) Du er full av kunnskap og gode råd! Og super flink med den herlige Strettisen din! cool3 Alltid hyggelig å treffe dere, alle 3! Smile Vi koste oss masse med dere på kurs, og håper vi sees på ekeberg igjen snart! Smile
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn

Antall Innlegg : 3571

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptySøn Okt 03 2010, 22:29

Koselig tråd happy5 Jeg får ikke skrevet så ofte, men prøver å få til iblant.

Sylvia: Ei kjempekoselig dame med godt humør og hodet på rett plass sidehug Alltid hyggelig og interessant å snakke med. Håper vi treffes snart. Blir lenge mellom hver gang wink3

Irene K: En hyggelig og smart dame som kan MYE om pinscher happy5 Du står på og har et stort engasjement for rasen og valpene "dine". Stå på! sidehug

Hunder...

Bali: Ei lita tulle som sjarmerte meg i senk første gang jeg møtte henne. Da hadde hun nettopp flyttet inn hos Marte. Blid og glad og ikke det minste sjenert, selv på stor utstilling wub3

Azarel: En flott pinschergutt, som har gitt et godt inntrykk når han har vært ute og reist med mamma Lene wub3 Hjelper mamma å drive butikk, gjør han også happy6
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
CAMALIS

CAMALIS

Antall Innlegg : 607

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptySøn Okt 03 2010, 23:12

Kaja skrev:

Mave: En flott gutt jeg så første gang irl i Danmark nå i helgen, med et herlig uttrykk og et fabelaktig hode. En lovende liten gutt som jeg tror kan få til mye bra.

TACK Kaja wub4
Til Toppen Go down
http://www.camalis.se
CAMALIS

CAMALIS

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptySøn Okt 03 2010, 23:14

Garp skrev:

Impala Maverick: Så utrolig nydelig! Minner meg mye om min egen lille mr nese sån eksteriør, bare bedre. De knusbedårende øren, nydleig hode og flott kropp..

TACK Anita wub4
Til Toppen Go down
CAMALIS

CAMALIS

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptySøn Okt 03 2010, 23:25

Detta var en trevlig tråd. Ska se om Svenskan kan få till det oxå wink3

Det finns en hel del människor som sätter spår i ens liv och på olika vis.

Else Hegbom: Är otroligt trevlig och delar med sig av sig själv och sin erfarenhet utan minsta tveksamhet.

Tonje Hansen: Min gamla goa valpköpare som ställer upp i vått och torrt. Du är guld värd Tonje, är glad att vara din vän sidehug

Åhh den första hunden som dyker upp i mitt huvud är.....

Sandbrook Power Surge Men åh vilken hane. Så fin i rörelser och i stående.

Jaimy V Majori Donk Välförtjänt vinnare, snygg siluett, har gett massor av vackra barn.
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyMan Okt 04 2010, 00:15

Takker på vegne av Emma for de fine ordene Benedicte, og jeg er sikker på at om hun kunne skrive forståelig på PCn så hadde hun sagt veldig mye pent om deg også i denne tråden...tuuuusen takk for at du passer så godt på den lille prinsessen min...! sidehug

Så til dagens skryt...

Irene (Kennel Rattenjäger) - verdens beste oppdretter å kjøpe sin første hund fra! Jeg tror Irene må være blandt jordens mest ærlige oppdrettere og hun sitter med en enorm kompetanse og kunskap om rasen som det er få andre som kan måle seg med...! Ikke mange andre som alltid er like rask med å legge ut mindre morsomme resultater som gode resultater, og hun er alt for dårlig til å skryte av sitt eget oppdrett som har resultert i utrolig mye supre hunder både mentalt og eksteriørt... En person jeg har stor respekt for og setter utrolig stor pris på både som oppdretter og venn, og hun er en kjemperessurs for klubben som alltid står på både for sine egne valpekjøpere og andre! Tusen takk for den fantastiske hunden jeg har fått fra deg Irene, du vet hva han betyr for meg og jeg kunne ikke fått en bedre hund! Setter veldig stor pris på den hjelpen og støtten vi fikk fra deg da Jonas ble syk og syns det er supert at du hele tiden oppmuntret oss til å fortsette å vise ham fram og gjøre ting med den flotte gutten vår når mange andre kanskje helst ville prøvd å feie han under teppet når han ikke lenger bare var en hund som vant i ringen men en som også hadde et synlig handikap...! happy3 Jeg har lært utrolig mye av deg og har deg og takke for mye av det som utgjør det beste i livet mitt idag...! sidehug

Linn Palm - en tvers igjennom god og snill person som jeg setter utrolig stor pris på! Linn sitter på en enorm kunnskap om hund og atferd og sier aldri nei til å hjelpe de som trenger det selv når hun har mer enn nok på gang i sitt eget liv... En enorm ressurs for klubben, som har fått alt for lite kredditt for alt det hun har gjort i kulissene, og som ikke har gitt seg men fortsatt å stå på selv når folk har løyet og vært urettferdige... Du er alt for snill Linn, og vi har alle deg og takke for at ting har holdt seg gående når ingen ting har fungert, selv om det har vært "i det sjulte"... happy3 Både jeg og vofsene mine er veldig glad i deg og det er alltid like hygelig å være med deg enten det er i de sene kveldstimene på msn eller telefon, på tur med hundene eller på kurs og utstillinger, håper det ikke blir for lenge til neste road-trip...! biggrin Fortsett å stå på Linn, er så utrolig imponert over alt du klarer å få til og tar deg tid til, og gleder meg utrolig mye til å lese ditt nye hefte...ehm, din nye bok...men ikke glem deg selv oppi det hele... sidehug

Og så var det hunder...:

Tikka (Lisienta's Antikka) - herre gud så forelsket jeg er i den bærta og som jeg gleder meg til å følge med på henne framover...! Jeg har alltid sagt at Jonasen min var den peneste valpen jeg noen gang har sett, men Tikka-masala tar jammen opp kampen om den tittelen med et av de nydeligste ansiktene og uttrykkene jeg vet om...! wub3 Kjempeglad for å se hvor rolig og avballansert hun er og hvordan hun kan legge seg ned og sove hvor som helst og når som helst, selv første gang på jobben til "bestemor" bare 10 uker gammel, der det kryr av kunder, hunder og lukter på et helt nytt sted...og jammen ser hun ikke ut til å ha samme supre konsentrasjonen på trening som pappsen hadde fra han var liten også, beste jenta si det...! wub4

DAGENS GLADTRÅD - Page 5 001

Tia (Estrellapinsch Red Cassiopeia) - en av de flotteste dvergpinscherne jeg vet om fordi hun har alt, her er både brains, beauty og mentalitet i orden, og helhetlig er hun for meg det som burde være målet for den videre aveln på dp...for meg er hun et unikum bland småhunder generelt og hun innehar ingen ting av det jeg ofte irriterer meg over ved små hunder... Helt imponert over hvor rolig og avbalansert denne lille bærta er, nesten så man ikke skulle tro hun var en dvergpinscher, haha, men hun ser jo så absolutt ut som en med sitt nydelige eksteriør...en skikkelig godjente og jeg skulle ønske det var maaaaange flere dverger som henne, hun har noe over seg som nesten bare de største rasene pleier å ha syns jeg ! wub3
Aplaus til Gry for godt avlsarbeid og Nina M som er så flink eier! happy5

DAGENS GLADTRÅD - Page 5 Img_8832-copy
(Bildet er lånt fra Nina og Tias hjemmeside: http://www.tiasverden.com )

Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Gry Elena

Gry Elena

Antall Innlegg : 2849

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyMan Okt 04 2010, 10:36

Nina skrev:

Tia (Estrellapinsch Red Cassiopeia) - en av de flotteste dvergpinscherne jeg vet om fordi hun har alt, her er både brains, beauty og mentalitet i orden, og helhetlig er hun for meg det som burde være målet for den videre aveln på dp...for meg er hun et unikum bland småhunder generelt og hun innehar ingen ting av det jeg ofte irriterer meg over ved små hunder... Helt imponert over hvor rolig og avbalansert denne lille bærta er, nesten så man ikke skulle tro hun var en dvergpinscher, haha, men hun ser jo så absolutt ut som en med sitt nydelige eksteriør...en skikkelig godjente og jeg skulle ønske det var maaaaange flere dverger som henne, hun har noe over seg som nesten bare de største rasene pleier å ha syns jeg ! wub3

Oh lord for noe fantastisk herlige ord å høre om lilleberta vår som vi også er så stolte over, tusen takk for skryt Nina, nå ble jeg litt stolt ass wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
NinaM

NinaM

Antall Innlegg : 316

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTir Okt 05 2010, 16:24

Nina skrev:

sidehug wub3 excited smellkyss3 DAGENS GLADTRÅD - Page 5 545626
For noen flotte ord om lillegullet!!! Ble helt rørt her jeg nå Crying or Very sad Very Happy Selv om det ikke er mitt oppdrett blir jeg likevel stolt og kry når det kommer lovord om Tia ❤ U made my day flower
Til Toppen Go down
http://www.tiasverden.com
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTor Okt 07 2010, 13:20

Nå er det lenge siden mandag dere!!

Tusen takk alle sammen for gode ord å ros til meg og hundene mine plain3 sidehug

Gry Elena: Åh du å du for en hærlig dame du er biggrin ALLTID blid å hyggelig, smilet ditt og latteren din, kan smitte mange mil! Alle er vell glad i valper, men tror nok du havner i din egen lille kategori :P Da du kom bort til oss på NKK Bø, så rakk jeg knapt å ta frem Krona før hun havnet i armene dine og ble knuse-kost på laughs Det er super koslig å møte deg på utstillinger, du skravler og heier ivei (går litt rundt deg selv når det nermer seg kampens hete :P), å så har du meget trivelige hunder! Det er sjeldent vi treffes men alltid like trivelig wink3 Krona sender en suss din vei!

Sanam/Hera: Stråler som en sol hver gang vi treffes! Du er egasjert i rasen, og jeg husker alle hunde samtalene våre som om det var i går! Du/dere (du er ikke glemt jørn :P) er stort savnet her oppe etter dere flyttet, dere var alltid med på trening og treff, med sprettball Hera, som også er veldig savnet!! Så gode hundemennesker som dere to er skal man lete lenge etter! Håper vi treffes igjen snart sidehug

Tiny Amigos A True Star: Denne gutten er virkelig en kjernekar, og min kompis nr1! Han har en stor stjerne i boken min, på hver trening/treff eller utstilling så kommer han å bare MÅ kose wub4 Han er super trivelig, å står han ved din side og IKKE får oppmerksomhet, ja da blir man bjeffet til. Må da skjønne at man ikke bare kan stå der å ikke se han :P Nydelig eksteriør har han også (så var det disse ørene da lalala2 ), står som en påle og virkelig stødig på bordet! God gutten plain3

Kinkade Big Easy: Mulig jeg er litt inhabil, men denne jenta digger jeg virkelig! Hun har virkelig vokst seg flott, elskverdig væremåte, og hun SMILER happy5 Jeg elsker smilehunder, de er jo så søte, å man må jo bare le! Hun har flott eksteriør, og hun har arvet mamma Meggies ansikt, så det er ikke vanskelig for meg å elske denne god jenta wub4
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTir Okt 12 2010, 06:58

Ny dag nye muligheter, og nytt skryt (og det er lov å skryte av personer flere ganger ;o))
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Fanny

Fanny

Antall Innlegg : 2788

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTir Okt 12 2010, 07:10

Supert!!!! (Siden jeg ikke kjenner så mange happy4 )

Eva - nå omdøpt til "bakemester Harepus" eller noe deromkring!!! Jeg har for første gang i mitt liv spist sjokoladekake til frokost!!! AND I LOVE IT excited Har du flere ekstremt gode oppskrifter på lur, så ikke nøl med å legge dem ut...

Marian - når jeg får igjen stemmen skal jeg ringe deg og synge "I just kalled to say I love you" happy4
Må atter en gang bare få si at jeg setter utrolig stor pris på deg, du er helt enestående! Skal komme med kake til deg skal jeg!

Norwinstars Coheed And Cambria og Warscot's Kirin In Red - som sammen har laget verdens vakreste smule wub4 wub4 wub4
Når man får en så hoppende glad hund i hus, så bare VET man at foreldrene må være helt unike loveshower*
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTir Okt 12 2010, 07:52

Kjersti, Tiny Amigos: Søt og blid og man blir glad av å være rundt deg flower . Du virker som en meget fattet person og ikke den som "skriker høyest" men har en ydmyk og god holdning ovenfor andre. Very Happy

Mari, Rottefangeren: Hele du stråler Mari sunny ! Søt som sukker og en meget hyggelig jente å være sammen med og å snakke med. Synes det var skikkelig "dølt" at du tok avgjørelsen med å flytte hjem igjen til Trøndelag 👅 , når du egentlig kunne blitt her i øst hos oss Very Happy Men da får vi heller glede oss ekstra når vi faktisk ser deg. Du snakker varmt om andre og er gjennomført snill og grei. :cheers:

:joker:

Quebecs Yappy: Turbo er pappa til min herlighet Chili... mitt lille hjerte.. Turbo har for meg alltid vært den ultimate dvergpinscheren, en herlig kropp og stamme, og et utrolig trivelig sett å være på. Det beste med ham er at han har produsert til meg, verdens beste Chili som nå er 6 år og "my all".. Turbo er pappa til en fin gjeng dvergpinschere, men dessverre er i dag kastrert... men hans linjer er ført videre flere steder, blant annet hos oss Very Happy

Enya fra Kinkade: som er en racer på agilitybanen og utgjør et supert team sammen med sin matmor Annette. Utrolig flott at dere representerer rasen på en så flott måte, og viser at dette er en rase som kan brukes til det meste og som er ypperlig på agilitybanen.. Way to go!
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Maria

Maria

Antall Innlegg : 2693

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTir Okt 12 2010, 10:11

Må slå ett slag for de som jobber for klubben DAGENS GLADTRÅD - Page 5 557338 og begynner med;

Linn: Gjør en kjempeinnsats med hjemmesiden og forumet og virker å ha en finger med både her og der ellers også. Ildsjel!! DAGENS GLADTRÅD - Page 5 103536

Lene: Redaktøren for PP som gjør en kjempejobb med bladet slik at klubbens medlemmer jevnt og trutt får ett flott blad i postkassa. DAGENS GLADTRÅD - Page 5 332565

Også var det vovsene da... DAGENS GLADTRÅD - Page 5 203348

Mirenzo`s Petit Ambrosia: Bambie har jeg bare såvidt hilst på og da var hun en trøtt liten frøken som hadde lagt seg for kvelden. DAGENS GLADTRÅD - Page 5 627910 Men utrolig søt var hun og jeg gleder meg til å bli kjent med denne lille jenta som er tantebarnet til min Melba og datter av en av mine favorittdverger, Dali! DAGENS GLADTRÅD - Page 5 576514

Rodutto`s Action Dynamite: Lukas er en staut liten kar, rolig og avbalansert, snill og vennlig. Mange gode kvaliteter bor i den gutten, og i tillegg har han sparket fra seg i ringene og hanket med seg masse flotte plasseringer. Godgutten!! DAGENS GLADTRÅD - Page 5 576514
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTir Okt 12 2010, 10:12

I dag vil jeg skryte av:

Vivi - supehyggelige damen som ringer og sjekker at jeg har kontroll på det jeg skal gjøre, og som sender mail om alt jeg må huske. Håper å bli bedre kjent med deg etter hvert, for du virker som en flott og positiv person. Og så flink til å sy da! happy5

Camilla J - søte, snille Camilla. Alltid koselig å være på tur med, og alltid morsomt å høre om Odins mange krumspring. happy4

-----------------------------------------------

Lukas - fineste Lukas! Hvis ryktene stemmer må dette være en av de flotteste dp i Norge, og jeg håper å få sett ham live en gang. happy3

Zorro - staselige gutten som jeg også håper å få møtt en gang. Har lest mange historier om denne flotte karen, og han virker rett og slett som en fantastisk pinscher! sidehug
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Julie

Julie

Antall Innlegg : 2315

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTir Okt 12 2010, 10:16

Maria og Lene:

biggrin GLEDE biggrin
plain3 plain3 plain3 plain3 plain3 plain3
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 EmptyTir Okt 12 2010, 11:02

Fantastisk tråd!!

Irene - Fantastisk dame med et fantastisk oppdrett. Er det noe jeg lurer på kan jeg alltid spørre Irene! Takk for verdens herligste rampegutt og lykke til videre!!

Tine - Takk for mange turer og treff her og der. Alltid like koselig å treffe deg og Luke, synd det har blitt så lite i det siste. Håper du koser deg på skolen frøken, og at vi sees snart!! (jeg kan lage vafler biggrin)

Og så hunder da.... Hvordan sskal jeg klare å velge bare 2? Tror jeg begynner med 3 happy6

Lady - Herlige damen som er en del av velkomstkomiteen hos Irene. Lady får meg alltid til å smile, hun har et herlig gemytt og sniker alltid snuta ned i lomma mi for å se om hun finner noe godt. Hun sjarmerte meg i senk første gang vi var på valpebesøk og har fått en plass i hjertet mitt.

Nur - Scot sin mor og en vanvittig flott pinscher. Hun er så elegant, feminin og vakker. Er så glad for at Scot har hennes gener!!

Nappi - Scot sin mormor og en av de flotteste pinscherene jeg har sett i ringen noensinne! Måten hun fører seg på er en drøm, snakk om erfaring og ikke minst ro. En liten dame jeg er mektig imponert over!!

Er så mange fler jeg har lyst til å skryte av her inne, blir nok flere innlegg etterhvert happy5
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 5 Empty

Til Toppen Go down

DAGENS GLADTRÅD
Til Toppen 
Side 5 av 13Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Dagens...
» Dagens undring...
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)