Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

DAGENS GLADTRÅD

Go down 
+49
Anne&Denniz
Marianne&Jaimy
Marianne
Hilde-pin
Nero-Noir
Bente
ylva
tintin
ulla
Rune Monsen
jeanette
Cathrine&Jazzi
Ane
Hera
ElinK
CAMALIS
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Katharina
Anita.K
Maiken
Surpottan
Susanne
Eva
Liv
camillahoel
Fixa
Fly
saradino
Linn
NinaM
Anne
Maria
Caroline
Marion G
Kennel Mirenzo
Gry Elena
AH
Lex
Fanny
-linda-
Kinkade
Marita
Marte
Ann-Helen
Julie
Lene
Garp
Kaja
53 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Next
AvInnlegg
Fanny

Fanny

Antall Innlegg : 2788

DAGENS GLADTRÅD - Page 8 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyLør Nov 20 2010, 09:34

Jupp, da skal jeg prøve å spre litt glede i dag DAGENS GLADTRÅD - Page 8 732855

Bente - kjempetrivelig både på nett og "live" sidehug

Marte - moro å faktisk ha truffet deg happy6 Kjempekoselig å lese om forventningene til kennelens første kull, og spenningen rundt.

Og et par firbeinte...

Har en slitsom avstandsforelskelse til den lilla jenta i Frismillas B-kull wub4 Nudelig vakker plain3 plain3 plain3
(venter i spenning på hva hun skal hete wink3 Foreslår Beauty Is My Crime happy4 )

Bali - med den nydelige valpemagen wub4
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Bente

Bente

Antall Innlegg : 1067

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyLør Nov 20 2010, 09:49

Kizz skrev:

Marte - moro å faktisk ha truffet deg happy6 Kjempekoselig å lese om forventningene til kennelens første kull, og spenningen rundt.

Og et par firbeinte...

Har en slitsom avstandsforelskelse til den lilla jenta i Frismillas B-kull wub4 Nudelig vakker plain3 plain3 plain3
(venter i spenning på hva hun skal hete wink3 Foreslår Beauty Is My Crime happy4 )

Du er nå så god da sidehug Og du vet det ligger en liten valpis her og skriker etter deg wub4 plain3 wub4
Til Toppen Go down
http://www.frismilla.weebly.com
Fanny

Fanny

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyLør Nov 20 2010, 10:42

Bente skrev:
Kizz skrev:

Og et par firbeinte...

Du er nå så god da sidehug Og du vet det ligger en liten valpis her og skriker etter deg wub4 plain3 wub4

happy4 Jeg kan da ikke ha en valp som skriker skjønner du vel happy4
(Hadde tidspunktet vært rett så......)
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G

Antall Innlegg : 995

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyLør Nov 20 2010, 17:23

Dagens godord
Monica Opsdal: Som har sprunget frem og tilbake og ordnet å styrt ,og vert med og oppmuntret en ellers så fortvilet meg i det siste.Du er gull verdt.

Anjs Karin: Fordi du er så snill,og altid så positiv,og så god støtte

Bali: Som er en nydelig tispe,kjenner henne ikke,men lønsker henne lykke til med fødsel,følger spent med

Tia: Som også venter valper,kjenner ikke henne heller,men ser flott å søt ut,ønsker henne også lykke til
og self eierene Gry Elena og Marte,,,vi følger spent med

happy6
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Nero-Noir

Nero-Noir

Antall Innlegg : 371

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyLør Nov 20 2010, 22:01

Først TUSEN TAKK for fine ord om meg og mine hunder, så snille dere er wub4

Da får jeg prøve jeg også, veldig vanskelig, mange jeg ønsker å si noe fint om, men en plass må man begynne wink3

Aud/ Kennel Schwimas: En jeg setter utrolig stor pris på og som er i mitt hjerte for bestandig, takk for de mange år jeg har kjent dere (deg og Tore), for flotte hunder og gode råd og ikke minst det samarbeidet vi har hatt og har med de hundene vi har sammen wub4 I LOVE YOU wub4

Gry/ Kennel Wishmaster: Min gode venn, setter stor pris på deg plain3

Soritas Indiana Bronze v/ Schwimas (Didi): Always in my heart floating Jenta som gjorde at jeg forelsket meg i rasen plain3

Theneicans Maharajah: En nydelig gutt som jeg gleder meg til å se videre wub3
Til Toppen Go down
http://www.nero-noir.com
Hilde-pin

Hilde-pin

Antall Innlegg : 152

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyLør Nov 20 2010, 22:20

Jeg får hive meg på her jeg også da... cool

go-ord til personer:

Nina Brattestå: Jeg må vel begynne med å takke deg for at vi endte opp med en hannhund, for etter å ha sett dine to flotte gutter så var det vissnok hannhund som var best ifølge min kjære, som egentlig ikke likte (hann)hunder med "danglebær" happy4 blink00 leer3
Hyggelig og grei var du jo også da Nina, som ville møte oss for en hundeprat sidehug flower

Irene (kennel Rattenjäger): Må jo sende noen godord til fantastiske Irene som er en slik flott oppretter som gjerne svarer på spørsmål og ikke minst for at vi fikk vår kjære Thinko av deg! happy3 jeeej3

Hunder:

Scott: Må jo sende en sidehug til Scotter'n som har så mange likhetstrekk med Thinko wub3 og ikke minst fortelle ham at vi håper at han fortsetter med de artige spilloppene sine og lar mamsen dele dem med oss på forumet laughs

Blaze: har ikke sett ham "live", men en dvergpinscher jeg synes er flott å se på, og hvertfall når mams tar så mange fine bilder av han! happy3 wub4
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptySøn Nov 21 2010, 17:00

Dagens hilsen går til ALLE som var med på AG-kurs i helgen, både eiere og hunder.
Er mektig imponert over alle hundene, både dp'er, pinchere og den lille kineseren happy5 wub4

Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Marion G

Marion G

Antall Innlegg : 995

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptySøn Nov 21 2010, 17:35

Dagens godord går til dere alle pinscher folk på vestlandet
Glad vi er en så fin gjeng og at vi alle jobber for det fine miljøet vi har her i Rogaland
Altid hyggeligt på utstillinger,og vi er alle glade på hverandres vegne når ting går godt,og sammen i sorger.
slik skal det være og sammen er vi sterke for at det fortsetter
Og vi alle er intresert i det samme,nemeligt hund.
klem til dere alle

Og dagens godord går til alle hundene,så en fin gjeng dem er på treff happy5
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Marita

Marita

Antall Innlegg : 1853

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptySøn Nov 21 2010, 17:55

ElinK skrev:
Dagens hilsen går til ALLE som var med på AG-kurs i helgen, både eiere og hunder.
Er mektig imponert over alle hundene, både dp'er, pinchere og den lille kineseren happy5 wub4

Enig med deg! Jeg var ikke der, men synes det er KJEMPEPOSITIVT at dere vil delta på kurs og finne på andre ting enn utstilling wawe3 Og om dere ikke blir bitt av konkurransebasillen (noe som er litt vanskelig om det går bra på trening Laughing ), så håper jeg dere har funnet en morsom måte å aktivisere hundene deres på excited
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptySøn Nov 21 2010, 18:05

Marte: grattis som nybakt oppdretter... Du er super, ingen over, ingen ved siden
Marita: Flinka som er en racer til å jobbe med hundene sine, og som alltid bestiller fancy hoteller så jeg kan nyte av tøfler og morgenkåpe om morgenen før utstilling.
Vivi: blid og glad og hode på rett plass, aktiv med hundene sine, og aldri noen problem med å glede seg på andres vegne
Caroline: artigpetra, du får meg til å le masse, og du har mange flotte tanker og meninger, og du er ikke redd for å si din mening og stå for den.
Sylvia: Vi kan være enige og uenige, men alltid er vi venner, du har beina så godt plantet på jorda.. Du har en genuin evne til å glede deg over andre, og du ser alltid noe positivt med alt.
Marianne: Du er en fôrvert og hundeeier som er et suverent forbilde for andre med rasen, du ser ingen for store utfordringer for din lille Jaimy, og sammen tar dere alle hundesporter på strak arm.. Fantastisk! Og dere har planer om å beg. å konkurere i agility.. Jeg er så stolt av dere!
Elisabeth: Jeg liker at vi kan snakke om det meste, og selv om vi kanskje har forskjellige tanker om ting, har vi det alltid hyggelig i lag. Du er hjelpsom og dyktig og snill.
Bjørn Erling: Jeg flirer litt nå, for vi to kan diskutere ting opp og ned i mente, vi er to er like ivrige på diskusjoner og det kan gå hett for seg, men vi avslutter alltid som venner, og det setter jeg stor pris på, men samtidig kan vi le og more oss, og du får oss alle til å le støtt og stadig..
Jeanett: Jeg må vel si at du er verdens beste oppdretter, og en særdeles god venninne, du er kunnskapsrik, klok og ærlig, og en person jeg synes svært godt om.
Liv: Du har et herlig vesen, og veldig snill.. Du er godheten selv! Og vi har ved et par anledninger nå vært tett reisefølge, noe som har vært veldig artig.

Folkens... Vi har det moro på tur, vi har det moro med hund, og jeg tilbringer en hel del tid med dere alle i løpet av året, det er så koselig rundt ringene når vi er på tur, møtes for middag på kveldene, skravler og ler.. Her er samlet en hel gjeng med forskjellige mennesker, vi har hunder fra mange forskjellige oppdrettere, vi diskuterer og utveksler erfaringer og tanker om det ene og det andre.. Og selv om vi ikke alltid er enige, er vi alltid venner, og har det hyggelig i lag. Jeg vet at det blir flere reiser på oss fremover, og jeg vil bare at dere skal vite at jeg setter stor pris på dere, dere er de ultimate reisekompanjongene!

Det er mange mange flere jeg kunne nevnt, men jeg nevner disse spesifikt denne gangen, for det er disse jeg har mest kontakt med og snakker ofte med, og som nevnt over, vi farter på turer organisert sammen og har det trivelig i lag både nå og da... U make me happy!!! sidehug
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Marte

Marte

Antall Innlegg : 3032

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptySøn Nov 21 2010, 18:13

Kaja: smellkyss3 Jeg er så glad i deg!!!! loveshower*

Og veldig enig i det du skriver om de andre happy3 happy6
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Caroline

Antall Innlegg : 3132

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptySøn Nov 21 2010, 18:54

Kaja skrev:
Marte: grattis som nybakt oppdretter... Du er super, ingen over, ingen ved siden
Marita: Flinka som er en racer til å jobbe med hundene sine, og som alltid bestiller fancy hoteller så jeg kan nyte av tøfler og morgenkåpe om morgenen før utstilling.
Vivi: blid og glad og hode på rett plass, aktiv med hundene sine, og aldri noen problem med å glede seg på andres vegne
Caroline: artigpetra, du får meg til å le masse, og du har mange flotte tanker og meninger, og du er ikke redd for å si din mening og stå for den.
Sylvia: Vi kan være enige og uenige, men alltid er vi venner, du har beina så godt plantet på jorda.. Du har en genuin evne til å glede deg over andre, og du ser alltid noe positivt med alt.
Marianne: Du er en fôrvert og hundeeier som er et suverent forbilde for andre med rasen, du ser ingen for store utfordringer for din lille Jaimy, og sammen tar dere alle hundesporter på strak arm.. Fantastisk! Og dere har planer om å beg. å konkurere i agility.. Jeg er så stolt av dere!
Elisabeth: Jeg liker at vi kan snakke om det meste, og selv om vi kanskje har forskjellige tanker om ting, har vi det alltid hyggelig i lag. Du er hjelpsom og dyktig og snill.
Bjørn Erling: Jeg flirer litt nå, for vi to kan diskutere ting opp og ned i mente, vi er to er like ivrige på diskusjoner og det kan gå hett for seg, men vi avslutter alltid som venner, og det setter jeg stor pris på, men samtidig kan vi le og more oss, og du får oss alle til å le støtt og stadig..
Jeanett: Jeg må vel si at du er verdens beste oppdretter, og en særdeles god venninne, du er kunnskapsrik, klok og ærlig, og en person jeg synes svært godt om.
Liv: Du har et herlig vesen, og veldig snill.. Du er godheten selv! Og vi har ved et par anledninger nå vært tett reisefølge, noe som har vært veldig artig.

Folkens... Vi har det moro på tur, vi har det moro med hund, og jeg tilbringer en hel del tid med dere alle i løpet av året, det er så koselig rundt ringene når vi er på tur, møtes for middag på kveldene, skravler og ler.. Her er samlet en hel gjeng med forskjellige mennesker, vi har hunder fra mange forskjellige oppdrettere, vi diskuterer og utveksler erfaringer og tanker om det ene og det andre.. Og selv om vi ikke alltid er enige, er vi alltid venner, og har det hyggelig i lag. Jeg vet at det blir flere reiser på oss fremover, og jeg vil bare at dere skal vite at jeg setter stor pris på dere, dere er de ultimate reisekompanjongene!

Det er mange mange flere jeg kunne nevnt, men jeg nevner disse spesifikt denne gangen, for det er disse jeg har mest kontakt med og snakker ofte med, og som nevnt over, vi farter på turer organisert sammen og har det trivelig i lag både nå og da... U make me happy!!! sidehug

sidehug
Fint det du skriver om de andre også biggrin Gleder meg masse til neste tur excited
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Marita

Marita

Antall Innlegg : 1853

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptySøn Nov 21 2010, 18:59

Veldig enig i det du skriver her, Kaja! Som jeg skulle sagt det selv happy4

(og det koster å væra kar Laughing Men du og du- det er verdt hver eneste euro biggrin )
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Lex

Lex

Antall Innlegg : 2547

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptySøn Nov 21 2010, 22:43

Er så enig Kaja!! Og gleder meg skikkelig til flere turer! sidehug
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Fanny

Fanny

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyFre Nov 26 2010, 17:06

wawe3 wawe3 wawe3

Ønsker alle som skal stille hunden(e) sin(e) i Lillestrøm i morgen
LYKKE TIL jump2
Blir innmari spennende dette happy5

Gleder meg masse til å få med meg dette!!!!!! party2
DAGENS GLADTRÅD - Page 8 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 8 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 8 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 8 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 8 732855
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyMan Des 06 2010, 15:13

Begynner å bli noen dager siden noen skrev noe her sist happy4

Marte - du er så herlig entusiastisk i forhold til ditt første kull happy5
Utrolig moro at du er så flink til å dele bilder av skjønnhetene happy6
Keep it koming!!! Kjempemoro å følge med happy3

Vivi - kjempehyggelig dame happy3 imøtekommende og blid som ei sunny

plain3 plain3 plain3 plain3 plain3 plain3 plain3 plain3 plain3 plain3

B-gjengen til Bente - finfine valpene plain3

Tallulah - kjempefine jenta wub4
Til Toppen Go down
jeanette

jeanette

Antall Innlegg : 478

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyMan Des 06 2010, 19:47

Tusen takk for hyggelige ord om bølla mi Kizz wub3 wub3 plain3 sidehug
Til Toppen Go down
Marianne

Antall Innlegg : 237

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyMan Des 06 2010, 21:40

Som kommende pinschereier vil jeg takke alle som har vert så hyggelige og imøtekommende og svart på alle mine spørsmål.

KARIN LARSON hos kennel Noticeable. Takk for alle mail med raske, utfyllende og hyggelige svar på alle mine spørsmål om rasen og hundene dine.Tusen takk også for vi fikk komme å hilse på deg og hundene. En kjempekoselig ettermiddag.

MAIKEN: Takk for at du tok kontakt, og for mange fine svar på spørsmålene mine. tusen takk for at du var så hyggelig i Lillestrøm, og at du tok deg tid før utstillingen så vi fikk hilse på Trayan. Og også for at du har holdt kontakten etterpå. Det setter vi pris på.

AUD: Tusen takk for alle opplysende og informative pm om rasen, og at du tok deg tid til å sjekke saker og ting for meg.

Takk også til alle som var så hyggelige på dogs4all i Lillestrøm. Ingen navn nevnt, ingen navn glemt. happy3

De firbente:
TRAYAN, for en flott gutt! stolt og vakker. Jeg digger deg!!
INDY : En skikkelig kosejente, finnes ikke maken!
JOY: Hva kan man si,- utrolig nydelig, og så vennlig. wub4
Til Toppen Go down
Maiken

Maiken

Antall Innlegg : 1150

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyTir Des 07 2010, 11:34

Oi, her har ikke jeg vært på en stund nei!

Tusen takk til Fanny, Marte og Marianne - så koselig, setter stor pris på de flotte ordene sidehug

Vil jo gjerne få si litt tilbake til dere også:

Fanny: Har ikke snakket med deg utenfor forumet enda, men må si du virker som en veldig hyggelig person! Du sprer mye glede her inne på forumet med din positive innstilling, og det setter jeg virkelig stor pris på!! Håper på å treffe deg i framtiden, og det gjør jeg vel helt sikkert også happy3

Marianne: som du sa møttes vi først på nå på Lillestrøm, og det var veldig koselig!! Var så hyggelig å få snakke med dere begge to happy3 Syntes det er så utrolig flott at du viser så mye engasjement og vilje som du gjør for å finne den rette valpen for deg- og det er jeg helt sikker på at du kommer til å gjøre også! Håper vi kan holde kontakten i tiden framover, og satser på at det blir flere koselige treff sidehug

Marte: du er bare rett og slett ei utrolig flott og herlig jente sidehug Er så glad for å ha blitt bedre kjent med deg! happy3 Liker veldig godt det store engasjementet ditt for rasen og ikke minst for ditt første kull!! Er så spennende å få se bilder og følge de vakre små vokse opp!! happy5

Fia: ei utrolig søt litta frøken!! wub3 Både jeg og Trayan ble meget sjarmert! Hun er et skikkelig herlig vesen med mye glede og personlighet happy3

Ani: ikke bare er han fantastisk flott å se på -en skikkelig herlig gutt er han også! happy3 Ble bedre kjent med han på utstillingen i kongsberghallen i år, hvor han tilbrakte litt av tiden sin på fanget mitt! Da var jo jeg helt solgt wub3 Virker som en hund med mye vilje og guts - og det liker jeg godt! happy6
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Marte

Marte

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyTir Des 07 2010, 15:00

Tusen takk for koselige ord dere - kjempe koselig!!
Fanny, du er bare så smittende positiv!! - Herlig!!
Maiken, jeg håper vi får til så valpene får møtt Tryan så de får sosialisert seg med en stor, snill og fantastisk hund happy6 wub4

sidehug
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyTir Des 07 2010, 15:50

Koselige dere er plain3

Dagens sidehug går til

Verdens beste Marian (tar meg den frihet å nevne henne på nytt wink3 ) som jeg er veldig glad i smellkyss3
hurra* hurra* hurra* hurra*

Lene - som har vist en enorm omsorg happy4 for meg mens jeg har stått ved postkassa og frosset av meg tre tær... brr0
Nå har PP endelig kommet happy5 og den var KJEMPEFIN!!!!
Godt jobba happy6

Nitro - som har blitt godkjent ettersøkshund bravo3 Kjempemoro å lese om!!! Flinking wawe3

Emma - synes hun er fantastisk fin wub4
Til Toppen Go down
Maiken

Maiken

Antall Innlegg : 1150

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyTir Des 07 2010, 17:47

Marte skrev:
Tusen takk for koselige ord dere - kjempe koselig!!
Fanny, du er bare så smittende positiv!! - Herlig!!
Maiken, jeg håper vi får til så valpene får møtt Tryan så de får sosialisert seg med en stor, snill og fantastisk hund happy6 wub4

sidehug

Ja, det må vi prøve å få til etterhvert, bare si ifra når de er klare happy5
Har jo så lyst til å hilse på de selv også! wub3
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Lex

Lex

Antall Innlegg : 2547

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyTir Des 07 2010, 18:46

Kizz skrev:

Vivi - kjempehyggelig dame happy3 imøtekommende og blid som ei sunny

Maiken skrev:

Ani: ikke bare er han fantastisk flott å se på -en skikkelig herlig gutt er han også! happy3 Ble bedre kjent med han på utstillingen i kongsberghallen i år, hvor han tilbrakte litt av tiden sin på fanget mitt! Da var jo jeg helt solgt wub3 Virker som en hund med mye vilje og guts - og det liker jeg godt! happy6

Tusen tusen takk damer!! sidehug Det var kjempehyggelig sagt av dere begge!!

Hmm.. Men så var det mine klemmer da.. Hvem skal de gå til tro.. (husker ikke helt hvem jeg har skrevet om tidligere, så beklager om noen kommer dobbelt.)

Sylvia - Kennel Kinkade. Deg har jeg skikkelig sansen for! Skal vel ikke skryte på meg at jeg kjenner deg så veldig godt, men jeg liker både ditt vesen og måte å tenke på!

Little Devils - Pinscherklubbens Agilitylag. Å som jeg gleder meg til å komme i gang å konkurrere lag med bare dverger på AG banen!! Det skal bli så utrolig gøy å jobbe fremover. Håper så mange som mulig blir klare for å konkurrere med oss i løpet av året. Målet er NM, om ikke i år, så i alle fall til neste år!!

Armani - Ani sin halvbror (Galina x Topic), og hans meget unge mamma Tiril. De har vært så flinke og trener lydighet som bare fy. Håper virkelig den ekvipagen kommer ut på konkurransebanen både i lydighet og AG etterhvert som han vokser seg til.

Acrobatix A-kull. Gleder meg med deg Marte over de fine bebisene dine, og ønsker deg masse lykke til fremover med de unge håpefulle. Skal bli så moro å se hva det blir av den gjengen. Ani lurer på når han kan komme på besøk og vaske ører..

wub4
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Marte

Marte

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyTir Des 07 2010, 21:28

Lex skrev:

Acrobatix A-kull. Gleder meg med deg Marte over de fine bebisene dine, og ønsker deg masse lykke til fremover med de unge håpefulle. Skal bli så moro å se hva det blir av den gjengen. Ani lurer på når han kan komme på besøk og vaske ører..

wub4

Både Ani og Tray med matmødre skal få komme når valpene er gamle nok til det happy3
Ani synes jo det var sååå moro med valpene sist happy4
( og han var jo så morsom linselus!! leer3
DAGENS GLADTRÅD - Page 8 Valpene087

Ellers synes jeg det er veldig hyggelig at du gleder deg med meg smellkyss3
Til Toppen Go down
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 EmptyOns Des 08 2010, 16:01

Lenge siden sist, så nå er det på tide å gi litt ros igjen.

Fanny (Kizz) - Forumets solstråle. sol Alltid i godt humør og med masse morsomme kommentarer. happy6
Så bra at PP var verdt ventingen. Håper du får til å sy på tærne igjen, så småskoene passer i julen... happy4

Linn, Vivi, Caroline, Marita og Walter - Tar med alle på en gang og vil si takk for at dere passer på meg og minner meg på alt som skal være med i PP. Jeg hadde nok vært ganske bortkommen og PP hadde ikke blitt så bra uten dere. sidehug

Zormas Denniz - Har foreløpig bare møtt ham en gang, men for en personlighet! biggrin Ligner masse på den flotte pappa'n sin, og jeg håper det blir mange fine turer så gutta får bølle litt. cool

Rattenjäger Ilmeikäs Iines - Lille, herlige, godeste Iines! wub4 Kan ikke annet enn bli sjarmert i senk av denne jenta, og det er alltid like hyggelig å bli overfalt med nusser når vi møtes på pinschertreff. happy3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Sponsored content

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 8 Empty

Til Toppen Go down

DAGENS GLADTRÅD
Til Toppen 
Side 8 av 13Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Dagens...
» Dagens undring...
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)