|
| DAGENS GLADTRÅD | |
|
+49Anne&Denniz Marianne&Jaimy Marianne Hilde-pin Nero-Noir Bente ylva tintin ulla Rune Monsen jeanette Cathrine&Jazzi Ane Hera ElinK CAMALIS Benedicte Nina (Kennel Dijontoma) Katharina Anita.K Maiken Surpottan Susanne Eva Liv camillahoel Fixa Fly saradino Linn NinaM Anne Maria Caroline Marion G Kennel Mirenzo Gry Elena AH Lex Fanny -linda- Kinkade Marita Marte Ann-Helen Julie Lene Garp Kaja 53 posters | |
Av | Innlegg |
---|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Lør Nov 20 2010, 09:34 | |
| Jupp, da skal jeg prøve å spre litt glede i dag Bente - kjempetrivelig både på nett og "live" Marte - moro å faktisk ha truffet deg Kjempekoselig å lese om forventningene til kennelens første kull, og spenningen rundt. Og et par firbeinte... Har en slitsom avstandsforelskelse til den lilla jenta i Frismillas B-kull Nudelig vakker (venter i spenning på hva hun skal hete Foreslår Beauty Is My Crime ) Bali - med den nydelige valpemagen | |
| | | Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Lør Nov 20 2010, 09:49 | |
| | |
| | | Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Lør Nov 20 2010, 10:42 | |
| | |
| | | Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Lør Nov 20 2010, 17:23 | |
| Dagens godord Monica Opsdal: Som har sprunget frem og tilbake og ordnet å styrt ,og vert med og oppmuntret en ellers så fortvilet meg i det siste.Du er gull verdt. Anjs Karin: Fordi du er så snill,og altid så positiv,og så god støtte Bali: Som er en nydelig tispe,kjenner henne ikke,men lønsker henne lykke til med fødsel,følger spent med Tia: Som også venter valper,kjenner ikke henne heller,men ser flott å søt ut,ønsker henne også lykke til og self eierene Gry Elena og Marte,,,vi følger spent med | |
| | | Nero-Noir
Antall Innlegg : 371 Join date : 11.06.2009 Bosted : Nesflaten
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Lør Nov 20 2010, 22:01 | |
| Først TUSEN TAKK for fine ord om meg og mine hunder, så snille dere er Da får jeg prøve jeg også, veldig vanskelig, mange jeg ønsker å si noe fint om, men en plass må man begynne Aud/ Kennel Schwimas: En jeg setter utrolig stor pris på og som er i mitt hjerte for bestandig, takk for de mange år jeg har kjent dere (deg og Tore), for flotte hunder og gode råd og ikke minst det samarbeidet vi har hatt og har med de hundene vi har sammen I LOVE YOU Gry/ Kennel Wishmaster: Min gode venn, setter stor pris på deg Soritas Indiana Bronze v/ Schwimas (Didi): Always in my heart Jenta som gjorde at jeg forelsket meg i rasen Theneicans Maharajah: En nydelig gutt som jeg gleder meg til å se videre | |
| | | Hilde-pin
Antall Innlegg : 152 Join date : 24.06.2009 Bosted : Lesund
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Lør Nov 20 2010, 22:20 | |
| | |
| | | ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 21 2010, 17:00 | |
| Dagens hilsen går til ALLE som var med på AG-kurs i helgen, både eiere og hunder. Er mektig imponert over alle hundene, både dp'er, pinchere og den lille kineseren | |
| | | Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 21 2010, 17:35 | |
| Dagens godord går til dere alle pinscher folk på vestlandet Glad vi er en så fin gjeng og at vi alle jobber for det fine miljøet vi har her i Rogaland Altid hyggeligt på utstillinger,og vi er alle glade på hverandres vegne når ting går godt,og sammen i sorger. slik skal det være og sammen er vi sterke for at det fortsetter Og vi alle er intresert i det samme,nemeligt hund. klem til dere alle Og dagens godord går til alle hundene,så en fin gjeng dem er på treff | |
| | | Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 21 2010, 17:55 | |
| - ElinK skrev:
Dagens hilsen går til ALLE som var med på AG-kurs i helgen, både eiere og hunder. Er mektig imponert over alle hundene, både dp'er, pinchere og den lille kineseren Enig med deg! Jeg var ikke der, men synes det er KJEMPEPOSITIVT at dere vil delta på kurs og finne på andre ting enn utstilling Og om dere ikke blir bitt av konkurransebasillen (noe som er litt vanskelig om det går bra på trening ), så håper jeg dere har funnet en morsom måte å aktivisere hundene deres på | |
| | | Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 21 2010, 18:05 | |
| Marte: grattis som nybakt oppdretter... Du er super, ingen over, ingen ved siden Marita: Flinka som er en racer til å jobbe med hundene sine, og som alltid bestiller fancy hoteller så jeg kan nyte av tøfler og morgenkåpe om morgenen før utstilling. Vivi: blid og glad og hode på rett plass, aktiv med hundene sine, og aldri noen problem med å glede seg på andres vegne Caroline: artigpetra, du får meg til å le masse, og du har mange flotte tanker og meninger, og du er ikke redd for å si din mening og stå for den. Sylvia: Vi kan være enige og uenige, men alltid er vi venner, du har beina så godt plantet på jorda.. Du har en genuin evne til å glede deg over andre, og du ser alltid noe positivt med alt. Marianne: Du er en fôrvert og hundeeier som er et suverent forbilde for andre med rasen, du ser ingen for store utfordringer for din lille Jaimy, og sammen tar dere alle hundesporter på strak arm.. Fantastisk! Og dere har planer om å beg. å konkurere i agility.. Jeg er så stolt av dere! Elisabeth: Jeg liker at vi kan snakke om det meste, og selv om vi kanskje har forskjellige tanker om ting, har vi det alltid hyggelig i lag. Du er hjelpsom og dyktig og snill. Bjørn Erling: Jeg flirer litt nå, for vi to kan diskutere ting opp og ned i mente, vi er to er like ivrige på diskusjoner og det kan gå hett for seg, men vi avslutter alltid som venner, og det setter jeg stor pris på, men samtidig kan vi le og more oss, og du får oss alle til å le støtt og stadig.. Jeanett: Jeg må vel si at du er verdens beste oppdretter, og en særdeles god venninne, du er kunnskapsrik, klok og ærlig, og en person jeg synes svært godt om. Liv: Du har et herlig vesen, og veldig snill.. Du er godheten selv! Og vi har ved et par anledninger nå vært tett reisefølge, noe som har vært veldig artig. Folkens... Vi har det moro på tur, vi har det moro med hund, og jeg tilbringer en hel del tid med dere alle i løpet av året, det er så koselig rundt ringene når vi er på tur, møtes for middag på kveldene, skravler og ler.. Her er samlet en hel gjeng med forskjellige mennesker, vi har hunder fra mange forskjellige oppdrettere, vi diskuterer og utveksler erfaringer og tanker om det ene og det andre.. Og selv om vi ikke alltid er enige, er vi alltid venner, og har det hyggelig i lag. Jeg vet at det blir flere reiser på oss fremover, og jeg vil bare at dere skal vite at jeg setter stor pris på dere, dere er de ultimate reisekompanjongene! Det er mange mange flere jeg kunne nevnt, men jeg nevner disse spesifikt denne gangen, for det er disse jeg har mest kontakt med og snakker ofte med, og som nevnt over, vi farter på turer organisert sammen og har det trivelig i lag både nå og da... U make me happy!!! | |
| | | Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 21 2010, 18:13 | |
| Kaja: Jeg er så glad i deg!!!! Og veldig enig i det du skriver om de andre | |
| | | Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 21 2010, 18:54 | |
| - Kaja skrev:
- Marte: grattis som nybakt oppdretter... Du er super, ingen over, ingen ved siden
Marita: Flinka som er en racer til å jobbe med hundene sine, og som alltid bestiller fancy hoteller så jeg kan nyte av tøfler og morgenkåpe om morgenen før utstilling. Vivi: blid og glad og hode på rett plass, aktiv med hundene sine, og aldri noen problem med å glede seg på andres vegne Caroline: artigpetra, du får meg til å le masse, og du har mange flotte tanker og meninger, og du er ikke redd for å si din mening og stå for den. Sylvia: Vi kan være enige og uenige, men alltid er vi venner, du har beina så godt plantet på jorda.. Du har en genuin evne til å glede deg over andre, og du ser alltid noe positivt med alt. Marianne: Du er en fôrvert og hundeeier som er et suverent forbilde for andre med rasen, du ser ingen for store utfordringer for din lille Jaimy, og sammen tar dere alle hundesporter på strak arm.. Fantastisk! Og dere har planer om å beg. å konkurere i agility.. Jeg er så stolt av dere! Elisabeth: Jeg liker at vi kan snakke om det meste, og selv om vi kanskje har forskjellige tanker om ting, har vi det alltid hyggelig i lag. Du er hjelpsom og dyktig og snill. Bjørn Erling: Jeg flirer litt nå, for vi to kan diskutere ting opp og ned i mente, vi er to er like ivrige på diskusjoner og det kan gå hett for seg, men vi avslutter alltid som venner, og det setter jeg stor pris på, men samtidig kan vi le og more oss, og du får oss alle til å le støtt og stadig.. Jeanett: Jeg må vel si at du er verdens beste oppdretter, og en særdeles god venninne, du er kunnskapsrik, klok og ærlig, og en person jeg synes svært godt om. Liv: Du har et herlig vesen, og veldig snill.. Du er godheten selv! Og vi har ved et par anledninger nå vært tett reisefølge, noe som har vært veldig artig.
Folkens... Vi har det moro på tur, vi har det moro med hund, og jeg tilbringer en hel del tid med dere alle i løpet av året, det er så koselig rundt ringene når vi er på tur, møtes for middag på kveldene, skravler og ler.. Her er samlet en hel gjeng med forskjellige mennesker, vi har hunder fra mange forskjellige oppdrettere, vi diskuterer og utveksler erfaringer og tanker om det ene og det andre.. Og selv om vi ikke alltid er enige, er vi alltid venner, og har det hyggelig i lag. Jeg vet at det blir flere reiser på oss fremover, og jeg vil bare at dere skal vite at jeg setter stor pris på dere, dere er de ultimate reisekompanjongene!
Det er mange mange flere jeg kunne nevnt, men jeg nevner disse spesifikt denne gangen, for det er disse jeg har mest kontakt med og snakker ofte med, og som nevnt over, vi farter på turer organisert sammen og har det trivelig i lag både nå og da... U make me happy!!! Fint det du skriver om de andre også Gleder meg masse til neste tur | |
| | | Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 21 2010, 18:59 | |
| Veldig enig i det du skriver her, Kaja! Som jeg skulle sagt det selv (og det koster å væra kar Men du og du- det er verdt hver eneste euro ) | |
| | | Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 21 2010, 22:43 | |
| Er så enig Kaja!! Og gleder meg skikkelig til flere turer! | |
| | | Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 26 2010, 17:06 | |
| | |
| | | Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Des 06 2010, 15:13 | |
| | |
| | | jeanette
Antall Innlegg : 478 Join date : 16.06.2009 Age : 46
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Des 06 2010, 19:47 | |
| | |
| | | Marianne
Antall Innlegg : 237 Join date : 24.09.2010 Age : 66 Bosted : Bergen
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Des 06 2010, 21:40 | |
| Som kommende pinschereier vil jeg takke alle som har vert så hyggelige og imøtekommende og svart på alle mine spørsmål. KARIN LARSON hos kennel Noticeable. Takk for alle mail med raske, utfyllende og hyggelige svar på alle mine spørsmål om rasen og hundene dine.Tusen takk også for vi fikk komme å hilse på deg og hundene. En kjempekoselig ettermiddag. MAIKEN: Takk for at du tok kontakt, og for mange fine svar på spørsmålene mine. tusen takk for at du var så hyggelig i Lillestrøm, og at du tok deg tid før utstillingen så vi fikk hilse på Trayan. Og også for at du har holdt kontakten etterpå. Det setter vi pris på. AUD: Tusen takk for alle opplysende og informative pm om rasen, og at du tok deg tid til å sjekke saker og ting for meg. Takk også til alle som var så hyggelige på dogs4all i Lillestrøm. Ingen navn nevnt, ingen navn glemt. De firbente: TRAYAN, for en flott gutt! stolt og vakker. Jeg digger deg!! INDY : En skikkelig kosejente, finnes ikke maken! JOY: Hva kan man si,- utrolig nydelig, og så vennlig. | |
| | | Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Des 07 2010, 11:34 | |
| Oi, her har ikke jeg vært på en stund nei! Tusen takk til Fanny, Marte og Marianne - så koselig, setter stor pris på de flotte ordene Vil jo gjerne få si litt tilbake til dere også: Fanny: Har ikke snakket med deg utenfor forumet enda, men må si du virker som en veldig hyggelig person! Du sprer mye glede her inne på forumet med din positive innstilling, og det setter jeg virkelig stor pris på!! Håper på å treffe deg i framtiden, og det gjør jeg vel helt sikkert også Marianne: som du sa møttes vi først på nå på Lillestrøm, og det var veldig koselig!! Var så hyggelig å få snakke med dere begge to Syntes det er så utrolig flott at du viser så mye engasjement og vilje som du gjør for å finne den rette valpen for deg- og det er jeg helt sikker på at du kommer til å gjøre også! Håper vi kan holde kontakten i tiden framover, og satser på at det blir flere koselige treff Marte: du er bare rett og slett ei utrolig flott og herlig jente Er så glad for å ha blitt bedre kjent med deg! Liker veldig godt det store engasjementet ditt for rasen og ikke minst for ditt første kull!! Er så spennende å få se bilder og følge de vakre små vokse opp!! Fia: ei utrolig søt litta frøken!! Både jeg og Trayan ble meget sjarmert! Hun er et skikkelig herlig vesen med mye glede og personlighet Ani: ikke bare er han fantastisk flott å se på -en skikkelig herlig gutt er han også! Ble bedre kjent med han på utstillingen i kongsberghallen i år, hvor han tilbrakte litt av tiden sin på fanget mitt! Da var jo jeg helt solgt Virker som en hund med mye vilje og guts - og det liker jeg godt! | |
| | | Marte
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Des 07 2010, 15:00 | |
| Tusen takk for koselige ord dere - kjempe koselig!! Fanny, du er bare så smittende positiv!! - Herlig!! Maiken, jeg håper vi får til så valpene får møtt Tryan så de får sosialisert seg med en stor, snill og fantastisk hund | |
| | | Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Des 07 2010, 15:50 | |
| Koselige dere er Dagens går til Verdens beste Marian (tar meg den frihet å nevne henne på nytt ) som jeg er veldig glad i Lene - som har vist en enorm omsorg for meg mens jeg har stått ved postkassa og frosset av meg tre tær... Nå har PP endelig kommet og den var KJEMPEFIN!!!! Godt jobba Nitro - som har blitt godkjent ettersøkshund Kjempemoro å lese om!!! Flinking Emma - synes hun er fantastisk fin | |
| | | Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Des 07 2010, 17:47 | |
| | |
| | | Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Des 07 2010, 18:46 | |
| - Kizz skrev:
Vivi - kjempehyggelig dame imøtekommende og blid som ei
- Maiken skrev:
Ani: ikke bare er han fantastisk flott å se på -en skikkelig herlig gutt er han også! Ble bedre kjent med han på utstillingen i kongsberghallen i år, hvor han tilbrakte litt av tiden sin på fanget mitt! Da var jo jeg helt solgt Virker som en hund med mye vilje og guts - og det liker jeg godt! Tusen tusen takk damer!! Det var kjempehyggelig sagt av dere begge!! Hmm.. Men så var det mine klemmer da.. Hvem skal de gå til tro.. (husker ikke helt hvem jeg har skrevet om tidligere, så beklager om noen kommer dobbelt.) Sylvia - Kennel Kinkade. Deg har jeg skikkelig sansen for! Skal vel ikke skryte på meg at jeg kjenner deg så veldig godt, men jeg liker både ditt vesen og måte å tenke på! Little Devils - Pinscherklubbens Agilitylag. Å som jeg gleder meg til å komme i gang å konkurrere lag med bare dverger på AG banen!! Det skal bli så utrolig gøy å jobbe fremover. Håper så mange som mulig blir klare for å konkurrere med oss i løpet av året. Målet er NM, om ikke i år, så i alle fall til neste år!! Armani - Ani sin halvbror (Galina x Topic), og hans meget unge mamma Tiril. De har vært så flinke og trener lydighet som bare fy. Håper virkelig den ekvipagen kommer ut på konkurransebanen både i lydighet og AG etterhvert som han vokser seg til. Acrobatix A-kull. Gleder meg med deg Marte over de fine bebisene dine, og ønsker deg masse lykke til fremover med de unge håpefulle. Skal bli så moro å se hva det blir av den gjengen. Ani lurer på når han kan komme på besøk og vaske ører.. | |
| | | Marte
| | | | Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Des 08 2010, 16:01 | |
| Lenge siden sist, så nå er det på tide å gi litt ros igjen. Fanny (Kizz) - Forumets solstråle. Alltid i godt humør og med masse morsomme kommentarer. Så bra at PP var verdt ventingen. Håper du får til å sy på tærne igjen, så småskoene passer i julen... Linn, Vivi, Caroline, Marita og Walter - Tar med alle på en gang og vil si takk for at dere passer på meg og minner meg på alt som skal være med i PP. Jeg hadde nok vært ganske bortkommen og PP hadde ikke blitt så bra uten dere. Zormas Denniz - Har foreløpig bare møtt ham en gang, men for en personlighet! Ligner masse på den flotte pappa'n sin, og jeg håper det blir mange fine turer så gutta får bølle litt. Rattenjäger Ilmeikäs Iines - Lille, herlige, godeste Iines! Kan ikke annet enn bli sjarmert i senk av denne jenta, og det er alltid like hyggelig å bli overfalt med nusser når vi møtes på pinschertreff. | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD | |
| |
| | | | DAGENS GLADTRÅD | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |