| DAGENS GLADTRÅD | |
|
+49Anne&Denniz Marianne&Jaimy Marianne Hilde-pin Nero-Noir Bente ylva tintin ulla Rune Monsen jeanette Cathrine&Jazzi Ane Hera ElinK CAMALIS Benedicte Nina (Kennel Dijontoma) Katharina Anita.K Maiken Surpottan Susanne Eva Liv camillahoel Fixa Fly saradino Linn NinaM Anne Maria Caroline Marion G Kennel Mirenzo Gry Elena AH Lex Fanny -linda- Kinkade Marita Marte Ann-Helen Julie Lene Garp Kaja 53 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Rune Monsen
Antall Innlegg : 204 Join date : 17.06.2009
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Lør Nov 06 2010, 20:41 | |
| Det har gått nesten 2 døgn siden noen har fått en glad melding,så da får jeg sjokkere litt med å sende noen glade tanker.
Den første går til min kjære kone Marion som alltid tenker på alle vennene sine enten di har 2 eller 4 ben.
Den andre går til Stian og Lena for di de er så utrolig koselige mennesker som får oss til å smile uansett vind og vær.
Den første firbente som får ros er vår egen Chelsea,hun har en egen evne til å få frem smilet i meg. Når hun vil ha kos så hopper hun opp på fanget mitt og graver med poten til jeg klør henne,slutter jeg så begynner hun å grave igjen.
Den andre hunden som får ros tripper som en pipip,skakker på hode som en pipip . Og løper ned trapper på forbena. Ja det er Eric,jeg ler når jeg tenker på den flotte gutten. | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 07 2010, 09:22 | |
| Dagens går til Ylva - fordi hun er så koselig gleder meg til å møte deg en dag Ingrid - fordi hun smiler til fremmede neste gang vet jeg hvem du er, så da snakkes vi nok Dagens fylte kong går til Ani - for etter å ha sett ham (et kort øyeblikk) i ringen, så var jeg imponert over det jeg så!!! Han stakk seg virkelig ut, så selv mitt utrente øye kan godt forstå at han rasker med seg alt som er av premier Garp - bare sett på bilder, men har nyyyydelige ører Vakker gutt! | |
|
| |
Rune Monsen
Antall Innlegg : 204 Join date : 17.06.2009
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 07 2010, 11:19 | |
| Dagens glade sol stråler sendes til alle mine venner i hunde miljøet. Takk for at Dere er den Dere er. Ingen nevnt ingen glemt. Casi er den første 4bente som får en varm tanke fra meg i dag.labrador i dobbermann drakt. Alfa er den andre,takk for at du lar meg få beholde nesa mi. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Nov 07 2010, 20:22 | |
| I dag skal jeg skryte av 2 (3) menn!! Rune og Stian (og min egen mann)!! Takk for at jeg får "låne" kjerringene deres kveld etter kveld (dag&natt og, i grunnen) på msn/ tlf!! Selv om vi innimellom virker som om vi er kvalifisert for "lukka avdeling" holder dere ut med oss! Bikkjeskryt i dag går til "verstingene" i danmark som tok med seg rubbel og bit hjem!! |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Nov 10 2010, 18:03 | |
| På tide å skryte igjen litt kanskje Nina - Damen som gjør alt for sine firbeinte, både hunder og hester. Hvordan du rekker alt det skjønner jeg bare ikke Og takk for at du klipper klørne på Scot (og Ny selvsagt). Er alltid koselig å komme innom butikken din, er helt klart verst å kjøre tvers igjennom Oslo Gry Elena - en utrolig snill dame med mange flotte hunder. Ble nesten en på oss også, takk for at du i det hele tatt vurderte oss. Gry er ei dame med mye kunnskap, og ikke minst mange vakre hunder. Og så til de firbeinte da *tenke* Jonas - Fikk såvidt hilst på han på spesialen, men dette er en hund jeg virkelig beundrer. Så tålmodig og flink, til tross for alt han har vært igjennom. En tøffing som har rørt ved hjertet mitt Athoz - Verdens vakreste og snilleste dobermann som ble revet bort så altfor tidlig. Du var så tålmodig, leken og verdens største kosegris. Var så glad hver gang jeg fikk være reserve-mamma for deg, det var alltid like koselig. Savner deg så utrolig gutten, kommer aldri til å glemme deg! (håper også at dette kan forbli en gladtråd, krangling kan dere ta på privaten folkens ) | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 12 2010, 11:40 | |
| | |
|
| |
ulla
Antall Innlegg : 53 Join date : 02.07.2009
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 12 2010, 22:02 | |
| Min tur til å prøve.. Kjersti(kennel Tiny Amigo): Min beste venninde gjennom tykt og tynnt Du er ALLTID til å stole på og vi snakkes hver dag. En venn jeg setter veldig pris på Anette(kennel Exigor) Takk for at du lot meg kjøpe Yeni og Pippi, de er grunnlaget i mitt oppdrett. Du gir alltid gode råd og er god å ringe til hvis jeg lurer på noe Baron BraveHeart Han er grunnen til at jeg har dvergpinscher i dag. maken til personlighet skal en lete lenge etter. Hærlige Baronen som elsker å vise seg på utstilling og er god til å gå blodspor. Exigors Ainoa In Red sjarmerte meg totalt da jeg hentet Yeni i 2006 og det gjorde at jeg da med en gang bestillte meg en valp etter henne (Pippi) Desverre døde Ainoa så alt for tidlig etter en infeksjon av borelia | |
|
| |
tintin
Antall Innlegg : 252 Join date : 13.06.2009 Age : 49 Bosted : Melhus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Nov 15 2010, 17:49 | |
| denne tråden var jo koslig Mari (kennel Rottefangeren) Supertrivelig å veldig hjelpsom du gir alltid gode råd å støtter oss på utstillinger,så betryggende at du er kun en tlf samtale unna hvis det er noe jeg lurer på Så må jeg også få takke for at vi fikk kjøpe lille Breeze Elisabeth (kennel Tangetoppen) Kjempetrivelig dame Må bare si tuuusen takk for at jeg fikk kjøpe Sammy av dere... som gjorde at jeg ble helfrelst over denne sjønne rasen Tiny Amigo's A True Star: Aragon Supersjønn gutt med en hærlig personlighet Rååådigger den gutten Chevrolinas Arbetsmyra Fixasjønneste søte lille glade Fixa så morro å se hvor mye hun kan (flinke Ingrid) | |
|
| |
ylva
Antall Innlegg : 177 Join date : 14.06.2009 Age : 54
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Nov 15 2010, 21:30 | |
| [quote="Kizz"]Dagens går til Ylva - fordi hun er så koselig gleder meg til å møte deg en dag Så Ikke dette før nå jeg Ble litt satt ut her nå.. Gleder meg masse til og treffe deg også. Kan jo hende vi allerede treffes i morgen om du skal nedover med Marian Eller vil jeg gi Marian en STOR klem, for at hun alltid stiller opp. og er der om det trengs Skal lete lenge etter en så go dame.. | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Nov 18 2010, 20:58 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Nov 18 2010, 21:21 | |
| ylva:Min egen ylvis. Ja-menneske og B-menneske. Love u babe! Finnes aldri et nei fra deg. Du traff meg rett i hjerterota allerede før vi møttes. Jeg er også den stolte eier av et par tovede tøffler som ingen andre i verden har makan til. Og det er DU som alltid stiller opp, bare så det er sagt! Caroline:Norwinstars førstefødte. Du var starten på mitt oppdrett, og har ført mitt kennelnavn himmelhøyt ved å eie kennelens høyst premierte hund, Corza! Jeg ble kjent med deg allerede da jeg bodde i Ålesund, og glemmer aldri første møte med deg på Ekebergtreff. Jeg beundrer din kunnskap og alt du har oppnådd, og jeg setter stor pris på vårt vennskap! Xena:Mamma til min Johnny og Madonna. Min gode base i oppdrettet mitt, og de linjene jeg tviholder på den dag i dag. Hecate:Har bare en ting å si om deg: |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Nov 18 2010, 21:43 | |
| Jeg kjenner jo ikke så mange men...
Marthe - Tok meg godt i mot på utstilling i leto 30/10. Har flotte hunder og jeg gleder meg til å se bilder av valpene du venter så fælt på!!
Caroline - Du også tok meg godt i mot på leto og jeg er imponert over alt du har fått til med corza!
Jean Dark Enchilada - Nydelig hund (på bildene jeg har sett ihvertfall )
Billy - Er så glad at han ble gjenforent med familien sin! | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Nov 18 2010, 21:50 | |
| Maiken Jeg er så glad for å ha blitt bedre kjent med deg - du er så utrolig god og søt, morsom og blid! Du er også en utrolig stor inspirasjon når det kommer til hundetrening, og jeg er kjempe imponert over hva du har fått til Gleder meg til å følge der videre når du får Malle, også gleder jeg meg til du får din egne dvergpinscher en dag Linn Hva skulle jeg gjort uten deg?! Takk for at du alltid stiller opp når jeg kommer med alle mulige teite spørsmål når det kommer til den nye oppgaven min innenfor klubben. Du er virkelig en kjempe stor ressurs!! Mais, til Tangetoppen: En fantastisk flott gutt, som hoppet rett inn i hjertet mitt - nydelig både inni og utenpå. Gleder meg til å se han vokse seg ferdig Tryan: For en herlig gutt! Så snill og god, lydig og pen! Cathrine | |
|
| |
ylva
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Nov 18 2010, 22:02 | |
| - Norwinstars skrev:
- ylva:
Min egen ylvis. Ja-menneske og B-menneske. Love u babe! Finnes aldri et nei fra deg. Du traff meg rett i hjerterota allerede før vi møttes. Jeg er også den stolte eier av et par tovede tøffler som ingen andre i verden har makan til. Og det er DU som alltid stiller opp, bare så det er sagt!
Caroline: Norwinstars førstefødte. Du var starten på mitt oppdrett, og har ført mitt kennelnavn himmelhøyt ved å eie kennelens høyst premierte hund, Corza! Jeg ble kjent med deg allerede da jeg bodde i Ålesund, og glemmer aldri første møte med deg på Ekebergtreff. Jeg beundrer din kunnskap og alt du har oppnådd, og jeg setter stor pris på vårt vennskap!
Xena: Mamma til min Johnny og Madonna. Min gode base i oppdrettet mitt, og de linjene jeg tviholder på den dag i dag.
Hecate: Har bare en ting å si om deg:
Koselig ord Marian Love U 2.... og klart en stiller opp om det er noe MEN B menneske,,,,,, JEG hm... bare liker og sove LITT lenge noen ganger Må bare si en ting til Marian.... Ikke sikkert du får Topic i retur på en stund Han koser seg så. og en skal lete lenge etter en sånn go gutt. De gangene jeg har passet han kommer han inn her som han alltid har vært her. Trygg og go på alle i fam og mine hunder. Han er også en du skal være stolt av. Kristine En Sikkelig go jente.. Må ikke bli lenge til neste gang vi treffes igjen. Love U Elles får jeg si til Fanny og Julie en stor takk til dere også for det dere gjør Gleder meg til og hilse på dere begge 2. Kjenner ikke så mange her inne.. Men denne tråden er kjempe koselig. Så stå på | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Nov 18 2010, 22:37 | |
| Tusen takk for hyggelige ord Hecate takker for Oscar-statuetten, Marian Marian - Oppdretter til verdens beste Corza Marian er en person jeg kan diskutere alt med, selv om vi ikke alltid er like enige Hun tåler at jeg av og til freser i telefonen og at jeg kan ringe henne i de sene nattetimer de gangene jeg er på vei hjem fra byen Ellers er hun snill, hjelpsom og er alltid der hvis jeg lurer på noe. Fanny - jeg kjenner ikke deg så godt, men du virker som en positiv person Vi trenger slike positive personer her på forumet og ellers i verden Xitamiz Trayan - Kjempefin hund som virkelig sparker fra seg i ringen I tillegg er han trivelig og har et godt pinschergemytt Gustoff's Buster - en herlig liten affenpinscher som gjerne vil sitte på fanget Han gjør det veldig bra på utstilling, selv om han er bare en liten junior. Det blir spennende å følge han videre | |
|
| |
ylva
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Nov 18 2010, 22:42 | |
| Glemte i sta Irene Har bare møtt deg et par ganger. Sist under en bedre middag på burger king Du virker som en herlig person og jeg har hørt masse gode ord om deg. Håper vi møtes snart igjen Ps.. Marian Det er helt sikkert.. de tøfflene der er det ingen som har makan til men du valgte jo fargen selv. | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 19 2010, 17:05 | |
| Tra-la-la Nå er jeg igang igjen Denne gangen vil jeg bare gi en til alle på forumet!!!!!!!! God helg alle sammen Ser sikkert mange av dere neste helg | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 19 2010, 18:10 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 19 2010, 18:15 | |
| | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 19 2010, 18:18 | |
| | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 19 2010, 18:19 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 19 2010, 18:36 | |
| | |
|
| |
ylva
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 19 2010, 20:35 | |
| | |
|
| |
ylva
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Nov 19 2010, 20:41 | |
| Vil også ønske alle her inne en god helg. Vi har nettopp kommet hjem fra kino... Trolljegerne så nå skal resten av kvelden bare nytes i soffa`n | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD | |
| |
|
| |
| DAGENS GLADTRÅD | |
|