| DAGENS GLADTRÅD | |
|
+49Anne&Denniz Marianne&Jaimy Marianne Hilde-pin Nero-Noir Bente ylva tintin ulla Rune Monsen jeanette Cathrine&Jazzi Ane Hera ElinK CAMALIS Benedicte Nina (Kennel Dijontoma) Katharina Anita.K Maiken Surpottan Susanne Eva Liv camillahoel Fixa Fly saradino Linn NinaM Anne Maria Caroline Marion G Kennel Mirenzo Gry Elena AH Lex Fanny -linda- Kinkade Marita Marte Ann-Helen Julie Lene Garp Kaja 53 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Okt 13 2010, 16:45 | |
| Sylvia Man SKAL virkelig lete LENGE for å kunne finne en person som setter alltid sine hunder først og som bryr seg så enormt om hundene hun eier og som hu har avlet. Hun er til å stole 200% på og ei du kan lite på er der for deg om det skulle være noe. Du er virkelig god du Sylvia, kunne aldri vært deg foruten og vi er så glade for at akkurat du er den vi har fått herlige sprettballen vår fra! Du er ei tøff dame som følger hjertet og som bryr deg enormt om rasen og hundevennene dine. Er utrulig glad for å ha møtt deg Sylvia Ingrid Du er ei herlig person å snakke med, alltid blid og glad og en man kan stole på og prate om alt som har med hunder å gjøre. Du er omtenksom og tar så godt vare på dine og ikke minst andres hunder. Du tar de til deg og passer de som om de var dine egne. Savner virkelig å treffe på dere og Hera savner sine gode venninner. Håper å se dere snart ----------------- Dali En virkelig sjarmør av en hund skal man lete lenge etter. Han er herlig på alle måter og gud for en kjekkas . Dali har alt vil jeg si og virkelig en av de flotteste hann hundene jeg veit om. Virkelig heldig du Sylvia som eier denne kjekkasen Bali/FiaFor noen herlige små frøkner som virkelig kan få ens hjerter til å smelte . De er like skjønne på utsiden som innsiden | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Okt 14 2010, 09:16 | |
| Marte og Marita: Flinkingene som står på og tar seg av utregningene til årets hund! Godt jobba!! **** Xitamiz Trayan - Selv om jeg aldri har møtt finingen Trayan, så må jeg skryte av han og KORAD-tittelen hans! Moro å se filmen fra mentaltesten og det er ingen tvil om at han har mange av de kvalitetene og egenskapene jeg ser etter hos en hund. Xitamiz Sergeant Salute - Flotte Whiskey har jeg heller aldri møtt, men han syns jeg også fortjener masse skryt etter at han fikset å få KORAD-tittelen med i navnerekka si! Way to go! | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Okt 15 2010, 09:27 | |
| Tusen takk for gode ord om guttebassen min! Dagens skryt: Lene: ei utrolig koselig jente jeg har hatt glede av å møte både på utstillinger og treff Alltid glad og fornøyd, og ikke minst veldig engasjert i rasen sin Dette gjenspeiler seg også i PP hvor hun gjør en glimrende jobb som redaktør!! Leena Ekroth: min kjære opddretter som solgte meg den herlige gutten min Hun kunne ikke valgt ut en bedre hund for meg - jeg stolte fullt på henne, og det lønte seg! Hun er en fantastisk dyktig oppdretter som legger stort fokus på mentalitet - på søndøg fikk hun sin 10`ende KORAD-tittel til hund fra eget oppdrett!! Står stor respekt av det! Whiskey: gikk korningen med tanta si på søndag og jaggu klarte han ikke KORAD-tittelen! Er så stolt av han!! Ikke minst er han verdens herligste å ha med på tur Xitamiz Wall-E (Chico): Trayans sønn, og en utrolig vakker hund! Han er faktisk en av de vakreste pinscherene jeg vet om! Han er en energibunt, men har ifølge eieren Inger roet seg litt den siste tiden, og de har fått deltatt på flere pinschersamlinger og treninger - Flinke gutten Er så spent på å følge med dem videre!! | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Okt 15 2010, 10:45 | |
| Ulla (knl Ullami): søte, artige Ulla. Og så rolig og stødig som fy. Kjempeartig å skravle med deg på ringsidene og ellers. Og jaggu stoler hun ikk så mye på meg at jeg får stille Pippi både i hytt og gevær. Tusen takk for det, storkoser meg sammen med lille Pippelippen din! Og ikke minst sammen med deg. Ler alltid masse av dine kule kommentarer og selvironi. Me like. Kjersti (knl Tiny Amigo): hele tiden har du vært så åpen mot meg og veldig støttende i Garp ungdomsår. Har lært mye av deg og utrolig deilig å vite så mye om hvor Garps familiehistorie. Vi har vært både fjernt og nært og jeg har alltid kost meg. Og du visste meg gleden med Plopp. (Du må jo ha en hund som heter Plopp en gang Kjersti!!) Og så artig å se at det går så bra med oppdrettet ditt på utstillinger og ellers. Trygge hunder lager du og! Chi o din Jacksonville: Deilige lille geleklumpen. Nydelig utrykk og god som gull. Likte dene lille krabaten veldig godt, og er så spent på å se han som 2,5åring!! Full av fart og veldig kosete. Oppmerksom og matvrak. Herlig!! Dali: Herlige hunden, som lager så snille og fine barn! Og for en glede å møte. Ikke alle DP som hopper villmann for å komme opp til deg eller å komme opp på utstililngsbordet. Godbitvrak og herlig å stille opp. Står som en påle. Trygg og snill. Rett og slett så har jeg ikke nok gode ord for å forklare denne gutten. Herlig, herlig herlig!!! Han er pen utenpå, men jaggu er han enda penere inni!! | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Okt 21 2010, 17:37 | |
| Linda Tretvik (er etternavnet riktig nå tro...???) - synes hun tar sinnsykt flotte bilder Anita (Garp) - har en utrolig interessant hjemmeside som jeg liker veldig godt Jazzi - som virker som en trivelig og matglad jente | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Okt 21 2010, 18:18 | |
| Har flere jeg har lyst til å nevne idag
Ane og Martin (Stretto) - Fantastisk hyggelige mennesker. Skjønner hvorfor Strettis har blitt en sånn gla'gutt! Alltid hyggelig å treffe dere, og vi gleder oss til mange treff fremover! Må også si at dere gjør en fantastisk jobb med Stretto, dere er så engasjerte og kunnskapsrike!
Eva - Gla'jenta med ståpå-vilje så det griner etter! Synes du er så tøff som velger en så krevende (og helt sikkert givende) rase som azawakh. Det blir super-spennede å følge Draka videre! Og din kunnskap om hunder er beundringsverdig, og ditt engasjement for klubben er fantastisk! Og tusen, tusen takk for at vi får ha Ny på besøk, hun gjør dagene våre så mye lettere.
Ny - Lille engelen vår, full av spillopper. Aldri en kjedelig dag når hun er på besøk. Nysgjerrig, elskverdig, trygg, leken, kreativ og en skikkelig kosegris. Vi har blitt så glad i henne, og selv jeg alltid har sagt at jeg aldri, aldri skal ha tispe så må jeg innrømme at Ny nesten har fått meg til å endre mening
Stretto - Gla'gutten som prøver å fortelle Scot hvordan han burde oppføre seg. Strettis er en skikkelig kosegutt og sitter gjerne i fanget og koser mens de andre hunden løper rundt. Han virker som en utrolig lærevillig gutt med MASSE godt humør. | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Okt 21 2010, 18:52 | |
| | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Okt 21 2010, 19:49 | |
| Elin: Tusen takk | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Okt 21 2010, 20:19 | |
| ÅÅhhh!! For en utrolig koselig tråd! Har gått meg hus forbi gitt. Jeg kjenner jo ikke så mange her inne enda. Men nå var det hvertfall mange mennesker jeg håper jeg blir kjent med Mitt skryt går til: Vivi Fordi du var og er så snill å svarer på alle spørsmålene som jeg kommer med. Fordi du alltid er så blid og fordi du er åpen for nykommere Fanny(kizz) Fordi du tok med et smil at den frekke jenta mi stod på hodet oppi veska di mer enn en gang. Fordi du er så flink til å være aktiv på forumet og fordi du var så snill å gi meg tilbakemelding på hjemmesiden min Hunder: Melba Denne vakre jenta har jeg sett mange flotte bilder av siden jeg ble med i dette forumet. Scott Denne gutten er jo ikke redd for noenting og var høyt og lavt på treffet. Veldig fin gutt. | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tor Okt 21 2010, 20:27 | |
| Tusen takk Cathrine "Veskehunden" din er jo helt herlig da | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Okt 22 2010, 06:32 | |
| Dagen i dag er den første i resten av ditt liv...Ingrid (Fixa) - Upartisk, men ikke uten meninger Stor stjerne i boka for veldig fair opptreden på forumet! Jeanette - Trivelig, trivelig, trivelig Og en ekstra takk for linken til den fantastiske oppfinnelsen jeg nå ønsker meg Leking i snøen framover????? I do hope so Hmmmm... Dropper hundene i dag, og tar med et par mennesker til jeg (er det tillatt?????? ) Moderatorene (alle sammen, så får jeg med flest mulig på en gang ) - Gjør en veldig god, og neppe så veldig takknemlig, jobb på forumet. FLINKINGER!!!!!!! Irene (den ene jeg kjenner...) - Du er helt rå!!!! Digger deg og hundene dine | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Okt 22 2010, 17:53 | |
| Åi.. Tuuusen takk for kjempe fine ord om både meg og mine firbeinte! | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Okt 22 2010, 19:24 | |
| JEG JUKSER LITT og nevner en hund likevel... Draka - sett massevis av bilder av den nydelige valpen, og håper og ber om at jeg får sett henne "live" en gang. Utrolig nydelig og spesiell | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| |
| |
jeanette
Antall Innlegg : 478 Join date : 16.06.2009 Age : 46
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Okt 22 2010, 20:36 | |
| Tusen takk Kizz Jeg har noen jeg vil berømme jeg oxo, det er hunder og personer som gjør meg varm i hjerterota Jeg har noen og legger det ut her Marian Du er en av de jeg beundrer mest, du er en super person som sier det du mener, som alltid spiller med åpne kort og som man kan stole 100% på. Sølvi du betyr oxo veldig veldig mye for meg, du er alltid der når jeg trenger noen å snakke med, du er oxo den personen jeg kan betro meg til om alt og du holder på det, jeg setter utrolig pris på deg og Dagfinn Hege og Bente dere er oxo 2 fantastiske supre mennesker, dere betyr uenderlig mye for meg, dere får meg til å smile og le, men samtidig hører dere på det jeg har å si, dere er morsomme å ha med på tur og dere er to lyspunkt for meg, jeg er veldig glad i dere snuppene Kizz, julie,Gry,Nina, Linn, Torhild tusen takk for at dere er som dere er, Jeg kjenner dere ikke veldig godt, men det jeg har sett hørt og opplevd av dere er bare positivt Kine tusen takk til deg for at du er en av mine beste beste venner i hele verden, og tusen tusen takk for t du tar vre på Akilles på en helt perfekt måte. Jeg er UTROLIG glad i deg, og håper at vi får masse morro fremover Så over til de hundene jeg vil trekke frem: Johnny du var den første dp som virkelig satte hjerte mitt i vill galopp, den beste av de alle, en helt utrolig hund som jeg rett og slett ELSKER over alt på jord. du er ett nydelig vesen, en mentalitet som er til å dø for, og en super gutt som alltid sjarmerer meg i senk Miller du er oxo en jeg ELSKER over alt på jord, du er den gutten jeg savner mest i hele verden og den jeg faktisk kan gråte for, fordi du ikke er her hos meg. jeg savner kosen din og alle de ablegøyene du lagde, og jeg mest av alt savner jeg det gode vesenet du var og de utrolig herlige sussene jeg alltid fikk av deg. selv om du ikke er her lenger finnes du alltid i hjerte mitt gutten | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Fre Okt 22 2010, 22:14 | |
| Jeanette: | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Lør Okt 23 2010, 09:11 | |
| Ny dag, nye muligheter...Starter med firbeinte jeg (disse har jeg bare sett på bilder) Tia - vakker jente, nydelig fjes, og såvidt jeg har fått med meg så er hun er superduper hund Emma - jenta til Julie. "Steike være" for ei nydelig lita jente! Det MÅ jo bare bli noe stort av det vakre lille vesenet!!! Så noen med to bein... Cathrine - en av de få jeg har møtt og som faktisk snakka til meg også Kjempekoselig!!! (Du kan tro jeg var bekymra for at du skulle kverke meg fordi jeg hadde med meg den dumme leverposteien som fikk jenta di til å gå bananas...) Caroline - deg har jeg ikke møtt, men derimot hørt mye bra om Det jeg selv opplever er at du er saklig og FLINK! Inntrykket er at du sitter på enormt mye kunnskap og er en eksepsjonelt dyktig handler. Helt til slutt vil jeg gi en stor til alle dere som er så sinnsykt festlige å skravle med på skravletråden (ingen nevnt, ingen glemt ) | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Okt 24 2010, 11:24 | |
| Noen som har lyst til å starte i dag? | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Søn Okt 24 2010, 21:32 | |
| ....bare så vidt jeg rakk det før det ble en ny dag da Ulla: Ei dame med bein i nesen og beina godt planta på jorda. Alltid "rett fram", blid og hyggelig og slår gjerne av en prat Alltid kjempekoselig å møte deg Gry: Utrolig sjelden jeg har sett en sur/sint Gry! Du smiler og er glad og har et stort hjerte for hundene dine og for rasen vår. Et strålende selskap ved ringen, og en synd og skam at jeg ser deg så sjelden men nå treffes vi om ikke så lenge da Xanthos (til Lena og Marion) Ser fremdeles ut som en veldig flott gutt som jeg gleder meg masse til å se live etterhvert Bono (Rattenjäger Nefertem): Har jeg hatt gleden av å blitt bedre kjent med i det siste, og dette er en virkelig herlig gutt som har fått meg til å like pinscherne enda bedre; han er snill som dagen er lang, har en super motor og et fantastisk språk...en virkelig going | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Okt 25 2010, 04:34 | |
| Får skrive litt jeg også ! Lena(My Alter Ego) : Du er ei fantastisk jente som har hjulpet meg mye og gitt meg mange gode råd. Veldig glad i deg. Sølvi(Solseter) : Alltid blid å hyggelig, takk for flott trening i sommer og en koselig dag sammen med dere, ble litt kjent utenom utstillingsringen. My Alter Ego's Alpha Number One : Ei vakker jente som alltid er blid og tålmodig, ei jente som tar alt på strak arm og veldig kosete. Hun har en spesiell plass i hjertet vår. Fantastisk jente. Helenhoff Eviva Ego Tim Spirit :Dette er pip pip hunden, med sine merkelige skakkinger på hode må man bare dra på smile båndet. En gutt som elsker kos og atter kos Gleder meg til å se valper etter denne flotte gutten. |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Okt 25 2010, 05:22 | |
| Dagens skryt går i dag til NPK styret, som gjorde det mulig at jeg fikk delta på brukshundkurs! Et kjempebra tiltak fra klubbens side, som jeg håper det blir mer av! VELDIG BRA!! (det er vel flere enn 2, så da får jeg styre meg med det ) A'Dreams Black Soldier - en fantastisk hanne som jeg tidlig la min elsk på, pappa til mitt C-kull, og en hanne jeg er veldig trist for at i dag ikke lenger går i avl. En utrolig herlig type med et herlig gemytt og en lekker outfit!!! Virkelig en hund jeg gjerne selv skulle eid Mr and Mrs Giant Super Nova - en av Jaimys stilige sønner som jeg var heldig å få ta i veldig nært øyesyn når han var rundt 9 mnd første gangen. En riktig flott herremann som jeg gleder megt il å se flere ganger! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Man Okt 25 2010, 17:46 | |
| Må skryte litt til Anette : kjempe koselig jente som alltid er glad og positiv og sier det hun mener rett ut. Cathrina : Vi har hatt mange koselige telefon samtaler som jeg setter utrolig pris på. Du er ei kjempe jente med mye godt humør. Dior : Glad gutten Dior, du er en skjønn gutt med mye godt humør. Othello : En fantastisk gutt på alle måter, en gutt med et utrykk som kan smelte en. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Okt 26 2010, 04:48 | |
| Da begynner jeg i dag også Linda sveen : Ei jente som jeg liker å være sammen med, koselig og snill, turen i sommer glemmer jeg ikke(he he he) Annette(Exigor) : Du er ei dame med mye kunnskap, setter pris på samtalene vi har hatt og takk for gode råd. Du er alltid blid og korselig og jeg setter pris på ærligheten din. Chi O'din Champs-Èlysèes : Hun er ei vakker lita jente med mye motor og personlighet, elsker denne jenta over alt på jord. Ei jente som aldri gir seg før hun får det til. Toya : Min etterlengtende hund, en hund mange burde ærfart og har hatt mye å lære av. Hun har bevist at det umulige er mulig. Hun var alltid blid og glad, var alltid sulten på nye utfordringer, en hund jeg aldri kunne vært foruten. |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Tir Okt 26 2010, 07:26 | |
| Marianne Klewe: Jaimys matmor og en av mine fôrverter som jeg synes gjør en strålende jobb med hunden sin. Jaimy får virkelig brukt seg en hel del, og Marianne er aktiv med kursene, noe jeg gleder meg stort over. Tusen takk for at du tar så godt vare på Jaimy og gir ham et innholdsrikt og godt liv, Marianne! Torkil og Hanne: Nye "foreldre" til vår fineste Dali. Tusen takk for at dere gir Dali et trygt, godt og stabilt hjem - jeg ser frem til å bli enda bedre kjent med dere Trayan: Trayan møtte jeg skikkelig under Københavnsvinner, en riktig trivelig og flott fyr, som i tillegg gjør de bra på flere arenaer!! Og så har han en mege trivelig eier Nixon: fra Blanco Pirata.. Jeg er så imponert av hva denne fyren får til! Denne gutten ser ut til å ha hodet på akkurat riktig plass, og han gjør øvelsene sine fantastisk! I tillegg er han den heldige eier av en meget dyktig matmor, som vet å utnytte potensialet til en ivrig dvergpinscher! Dere er et forbilde og noe de fleste bør hige etter med våre dverger! | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD Ons Nov 03 2010, 13:38 | |
| Fortsetter på denne tråden, for man kan aldri hverken gi eller få for mye skryt mener jeg __________________________ Alice på Unico Perrito: I helgen traff jeg Alice igjen på utstilling, veldig lenge siden jeg hadde truffet henne. Alice har et så godt og trivelig vesen, og i tillegg ga hun meg noen riktig varmende tilbakemeldinger om en av mine hunder, som jeg satte stor pris på . Alice, vi vil se mer til deg rundt ringene! Siv Hege: Siv Hege er fôrvert til vår Jack, og hun gjør en strålende jobb med ham på alle måter - jeg er så glad du fant oss! *** Mais: Jeg tror jeg har skrytt av denne gutten før, men så ham igjen nå i helgen etter en "tørkeperiode", og han utvikler seg absolutt videre i riktig retning. En kjempe trivelig og flott gutt, som jeg gleder meg til å se videre! Made in Sapin Mafalda alias Hallon : den aller første dvergpinscheren jeg traff, og som traff meg midt i hjertet. På steder når jeg så henne, sa jeg at "en sånn skal jeg ha", og som sagt så gjort.. ikke lenge etterpå fikk vi vår første røde hjem (og vårt første kull er etter vår første røde og Hallons helbror Macho). Hallon har nok en helst spesiell plass i hjertet mitt fordi hun var den første jeg traff. En herlig dvergpinscher i liten forpakning med bein i nesa og godt humør.. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: DAGENS GLADTRÅD | |
| |
|
| |
| DAGENS GLADTRÅD | |
|