Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

DAGENS GLADTRÅD

Go down 
+49
Anne&Denniz
Marianne&Jaimy
Marianne
Hilde-pin
Nero-Noir
Bente
ylva
tintin
ulla
Rune Monsen
jeanette
Cathrine&Jazzi
Ane
Hera
ElinK
CAMALIS
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Katharina
Anita.K
Maiken
Surpottan
Susanne
Eva
Liv
camillahoel
Fixa
Fly
saradino
Linn
NinaM
Anne
Maria
Caroline
Marion G
Kennel Mirenzo
Gry Elena
AH
Lex
Fanny
-linda-
Kinkade
Marita
Marte
Ann-Helen
Julie
Lene
Garp
Kaja
53 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Next
AvInnlegg
Hera

Hera

Antall Innlegg : 1526

DAGENS GLADTRÅD - Page 6 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyOns Okt 13 2010, 16:45

Sylvia Man SKAL virkelig lete LENGE for å kunne finne en person som setter alltid sine hunder først og som bryr seg så enormt om hundene hun eier og som hu har avlet. Hun er til å stole 200% på og ei du kan lite på er der for deg om det skulle være noe. Du er virkelig god du Sylvia, kunne aldri vært deg foruten og vi er så glade for at akkurat du er den vi har fått herlige sprettballen vår fra! Du er ei tøff dame som følger hjertet og som bryr deg enormt om rasen og hundevennene dine. Er utrulig glad for å ha møtt deg Sylvia smellkyss3

Ingrid Du er ei herlig person å snakke med, alltid blid og glad og en man kan stole på og prate om alt som har med hunder å gjøre. Du er omtenksom og tar så godt vare på dine og ikke minst andres hunder. Du tar de til deg og passer de som om de var dine egne. Savner virkelig å treffe på dere og Hera savner sine gode venninner. Håper å se dere snart loveshower*

-----------------

Dali En virkelig sjarmør av en hund skal man lete lenge etter. Han er herlig på alle måter og gud for en kjekkas plain3 . Dali har alt vil jeg si og virkelig en av de flotteste hann hundene jeg veit om. Virkelig heldig du Sylvia som eier denne kjekkasen wink3

Bali/Fia
For noen herlige små frøkner som virkelig kan få ens hjerter til å smelte floating . De er like skjønne på utsiden som innsiden loveshower*
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
Maria

Maria

Antall Innlegg : 2693

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyTor Okt 14 2010, 09:16

Marte og Marita: Flinkingene som står på og tar seg av utregningene til årets hund! Godt jobba!! DAGENS GLADTRÅD - Page 6 738600 DAGENS GLADTRÅD - Page 6 332565

Xitamiz Trayan - Selv om jeg aldri har møtt finingen Trayan, så må jeg skryte av han og KORAD-tittelen hans! DAGENS GLADTRÅD - Page 6 103536 Moro å se filmen fra mentaltesten og det er ingen tvil om at han har mange av de kvalitetene og egenskapene jeg ser etter hos en hund. DAGENS GLADTRÅD - Page 6 297527

Xitamiz Sergeant Salute - Flotte Whiskey har jeg heller aldri møtt, men han syns jeg også fortjener masse skryt etter at han fikset å få KORAD-tittelen med i navnerekka si! DAGENS GLADTRÅD - Page 6 557338 Way to go! DAGENS GLADTRÅD - Page 6 738600
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Maiken

Maiken

Antall Innlegg : 1150

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyFre Okt 15 2010, 09:27

Tusen takk for gode ord om guttebassen min! sidehug

Dagens skryt:

Lene: ei utrolig koselig jente jeg har hatt glede av å møte både på utstillinger og treff biggrin Alltid glad og fornøyd, og ikke minst veldig engasjert i rasen sin happy6 Dette gjenspeiler seg også i PP hvor hun gjør en glimrende jobb som redaktør!! happy5

Leena Ekroth: min kjære opddretter som solgte meg den herlige gutten min plain3 Hun kunne ikke valgt ut en bedre hund for meg - jeg stolte fullt på henne, og det lønte seg! biggrin Hun er en fantastisk dyktig oppdretter som legger stort fokus på mentalitet - på søndøg fikk hun sin 10`ende KORAD-tittel til hund fra eget oppdrett!! Står stor respekt av det! happy6

Whiskey: gikk korningen med tanta si på søndag og jaggu klarte han ikke KORAD-tittelen! Er så stolt av han!! wub3 Ikke minst er han verdens herligste å ha med på tur plain3

Xitamiz Wall-E (Chico): Trayans sønn, og en utrolig vakker hund! Han er faktisk en av de vakreste pinscherene jeg vet om! Han er en energibunt, men har ifølge eieren Inger roet seg litt den siste tiden, og de har fått deltatt på flere pinschersamlinger og treninger - Flinke gutten biggrin Er så spent på å følge med dem videre!!
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Garp

Garp

Antall Innlegg : 664

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyFre Okt 15 2010, 10:45

Ulla (knl Ullami): søte, artige Ulla. Og så rolig og stødig som fy. Kjempeartig å skravle med deg på ringsidene og ellers. Og jaggu stoler hun ikk så mye på meg at jeg får stille Pippi både i hytt og gevær. Tusen takk for det, storkoser meg sammen med lille Pippelippen din! Og ikke minst sammen med deg. Ler alltid masse av dine kule kommentarer og selvironi. Me like. happy6

Kjersti (knl Tiny Amigo): hele tiden har du vært så åpen mot meg og veldig støttende i Garp ungdomsår. Har lært mye av deg og utrolig deilig å vite så mye om hvor Garps familiehistorie. Vi har vært både fjernt og nært og jeg har alltid kost meg. Og du visste meg gleden med Plopp. (Du må jo ha en hund som heter Plopp en gang Kjersti!!) Og så artig å se at det går så bra med oppdrettet ditt på utstillinger og ellers. Trygge hunder lager du og! wub4

Chi o din Jacksonville: Deilige lille geleklumpen. Nydelig utrykk og god som gull. Likte dene lille krabaten veldig godt, og er så spent på å se han som 2,5åring!! Full av fart og veldig kosete. Oppmerksom og matvrak. Herlig!!

Dali: Herlige hunden, som lager så snille og fine barn! Og for en glede å møte. Ikke alle DP som hopper villmann for å komme opp til deg eller å komme opp på utstililngsbordet. Godbitvrak og herlig å stille opp. Står som en påle. Trygg og snill. Rett og slett så har jeg ikke nok gode ord for å forklare denne gutten. Herlig, herlig herlig!!! Han er pen utenpå, men jaggu er han enda penere inni!!
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Fanny

Fanny

Antall Innlegg : 2788

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyTor Okt 21 2010, 17:37

Linda Tretvik (er etternavnet riktig nå tro...???) - synes hun tar sinnsykt flotte bilder happy6

Anita (Garp) - har en utrolig interessant hjemmeside som jeg liker veldig godt happy5

Jazzi - som virker som en trivelig og matglad jente wub3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyTor Okt 21 2010, 18:18

Har flere jeg har lyst til å nevne idag biggrin

Ane og Martin (Stretto) - Fantastisk hyggelige mennesker. Skjønner hvorfor Strettis har blitt en sånn gla'gutt! Alltid hyggelig å treffe dere, og vi gleder oss til mange treff fremover! Må også si at dere gjør en fantastisk jobb med Stretto, dere er så engasjerte og kunnskapsrike!

Eva - Gla'jenta med ståpå-vilje så det griner etter! Synes du er så tøff som velger en så krevende (og helt sikkert givende) rase som azawakh. Det blir super-spennede å følge Draka videre! Og din kunnskap om hunder er beundringsverdig, og ditt engasjement for klubben er fantastisk! Og tusen, tusen takk for at vi får ha Ny på besøk, hun gjør dagene våre så mye lettere.

dog

Ny - Lille engelen vår, full av spillopper. Aldri en kjedelig dag når hun er på besøk. Nysgjerrig, elskverdig, trygg, leken, kreativ og en skikkelig kosegris. Vi har blitt så glad i henne, og selv jeg alltid har sagt at jeg aldri, aldri skal ha tispe så må jeg innrømme at Ny nesten har fått meg til å endre mening lalala2

Stretto - Gla'gutten som prøver å fortelle Scot hvordan han burde oppføre seg. Strettis er en skikkelig kosegutt og sitter gjerne i fanget og koser mens de andre hunden løper rundt. Han virker som en utrolig lærevillig gutt med MASSE godt humør.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
-linda-

-linda-

Antall Innlegg : 1025

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyTor Okt 21 2010, 18:52

Kizz skrev:
Linda Tretvik (er etternavnet riktig nå tro...???) - synes hun tar sinnsykt flotte bilder happy6

Nåååh!! Tuuusen takk Very Happy sidehug
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Ane

Ane

Antall Innlegg : 1877

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyTor Okt 21 2010, 19:49

Elin: Tusen takk DAGENS GLADTRÅD - Page 6 297527
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Cathrine&Jazzi

Cathrine&Jazzi

Antall Innlegg : 457

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyTor Okt 21 2010, 20:19

ÅÅhhh!! For en utrolig koselig tråd! Har gått meg hus forbi gitt.

Jeg kjenner jo ikke så mange her inne enda. Men nå var det hvertfall mange mennesker jeg håper jeg blir kjent med Smile

Mitt skryt går til:

Vivi Fordi du var og er så snill å svarer på alle spørsmålene som jeg kommer med. Fordi du alltid er så blid og fordi du er åpen for nykommere wink3

Fanny(kizz) Fordi du tok med et smil at den frekke jenta mi stod på hodet oppi veska di mer enn en gang. Fordi du er så flink til å være aktiv på forumet og fordi du var så snill å gi meg tilbakemelding på hjemmesiden min Smile

Hunder:
Melba Denne vakre jenta har jeg sett mange flotte bilder av siden jeg ble med i dette forumet.

Scott Denne gutten er jo ikke redd for noenting og var høyt og lavt på treffet. Veldig fin gutt.
Til Toppen Go down
http://jazziogcathrine.weebly.com
Fanny

Fanny

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyTor Okt 21 2010, 20:27

Tusen takk Cathrine plain3
"Veskehunden" din er jo helt herlig da wub4
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyFre Okt 22 2010, 06:32

Dagen i dag er den første i resten av ditt liv...

Ingrid (Fixa) - Upartisk, men ikke uten meninger happy6 Stor stjerne i boka for veldig fair opptreden på forumet!

Jeanette - Trivelig, trivelig, trivelig happy3 Og en ekstra takk for linken til den fantastiske oppfinnelsen jeg nå ønsker meg wink3 Leking i snøen framover????? I do hope so happy4

Hmmmm...
Dropper hundene i dag, og tar med et par mennesker til jeg (er det tillatt?????? biggrin )

Moderatorene (alle sammen, så får jeg med flest mulig på en gang excited ) - Gjør en veldig god, og neppe så veldig takknemlig, jobb på forumet. FLINKINGER!!!!!!! sidehug

Irene (den ene jeg kjenner...) - Du er helt rå!!!! Digger deg og hundene dine plain3
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva

Antall Innlegg : 1839

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyFre Okt 22 2010, 17:53

Åi.. Tuuusen takk for kjempe fine ord om både meg og mine firbeinte! smellkyss3
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Fanny

Fanny

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyFre Okt 22 2010, 19:24

JEG JUKSER LITT wink3 og nevner en hund likevel...

Draka - sett massevis av bilder av den nydelige valpen, og håper og ber om at jeg får sett henne "live" en gang.
Utrolig nydelig og spesiell plain3
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva

Antall Innlegg : 1839

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyFre Okt 22 2010, 20:00

wub4 Det får du nok happy3
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
jeanette

jeanette

Antall Innlegg : 478

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyFre Okt 22 2010, 20:36

Tusen takk Kizz smellkyss3 smellkyss3

Jeg har noen jeg vil berømme jeg oxo, det er hunder og personer som gjør meg varm i hjerterota wub4 wub4

Jeg har noen og legger det ut her flower

Marian Du er en av de jeg beundrer mest, du er en super person som sier det du mener, som alltid spiller med åpne kort og som man kan stole 100% på. happy7 flowersforyou

Sølvi du betyr oxo veldig veldig mye for meg, du er alltid der når jeg trenger noen å snakke med, du er oxo den personen jeg kan betro meg til om alt og du holder på det, jeg setter utrolig pris på deg og Dagfinn plain3 flowersforyou

Hege og Bente dere er oxo 2 fantastiske supre mennesker, dere betyr uenderlig mye for meg, dere får meg til å smile og le, men samtidig hører dere på det jeg har å si, dere er morsomme å ha med på tur og dere er to lyspunkt for meg, jeg er veldig glad i dere snuppene plain3 plain3 flowersforyou

Kizz, julie,Gry,Nina, Linn, Torhild tusen takk for at dere er som dere er, Jeg kjenner dere ikke veldig godt, men det jeg har sett hørt og opplevd av dere er bare positivt flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou flowersforyou

Kine tusen takk til deg for at du er en av mine beste beste venner i hele verden, og tusen tusen takk for t du tar vre på Akilles på en helt perfekt måte. Jeg er UTROLIG glad i deg, og håper at vi får masse morro fremover plain3 queen happy5 flowersforyou

Så over til de hundene jeg vil trekke frem:

Johnny du var den første dp som virkelig satte hjerte mitt i vill galopp, den beste av de alle, en helt utrolig hund som jeg rett og slett ELSKER over alt på jord. du er ett nydelig vesen, en mentalitet som er til å dø for, og en super gutt som alltid sjarmerer meg i senk plain3 plain3 plain3 plain3

Miller du er oxo en jeg ELSKER over alt på jord, du er den gutten jeg savner mest i hele verden og den jeg faktisk kan gråte for, fordi du ikke er her hos meg. jeg savner kosen din og alle de ablegøyene du lagde, og jeg mest av alt savner jeg det gode vesenet du var og de utrolig herlige sussene jeg alltid fikk av deg. selv om du ikke er her lenger finnes du alltid i hjerte mitt gutten plain3 plain3

Til Toppen Go down
Julie

Julie

Antall Innlegg : 2315

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyFre Okt 22 2010, 22:14

Jeanette: sidehug
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Fanny

Fanny

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyLør Okt 23 2010, 09:11

Ny dag, nye muligheter...

Starter med firbeinte jeg (disse har jeg bare sett på bilder)

Tia - vakker jente, nydelig fjes, og såvidt jeg har fått med meg så er hun er superduper hund

Emma - jenta til Julie. "Steike være" for ei nydelig lita jente! Det MÅ jo bare bli noe stort av det vakre lille vesenet!!!

Så noen med to bein...

Cathrine - en av de få jeg har møtt wink3 og som faktisk snakka til meg også happy6 Kjempekoselig!!!
(Du kan tro jeg var bekymra for at du skulle kverke meg fordi jeg hadde med meg den dumme leverposteien som fikk jenta di til å gå bananas...)

Caroline - deg har jeg ikke møtt, men derimot hørt mye bra om happy6
Det jeg selv opplever er at du er saklig og FLINK!
Inntrykket er at du sitter på enormt mye kunnskap og er en eksepsjonelt dyktig handler.

Helt til slutt vil jeg gi en stor sidehug til alle dere som er så sinnsykt festlige å skravle med på skravletråden
(ingen nevnt, ingen glemt happy6 )
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptySøn Okt 24 2010, 11:24

Noen som har lyst til å starte i dag?
Til Toppen Go down
Kinkade

Kinkade

Antall Innlegg : 2402

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptySøn Okt 24 2010, 21:32

....bare så vidt jeg rakk det før det ble en ny dag da happy4

Ulla: Ei dame med bein i nesen og beina godt planta på jorda. Alltid "rett fram", blid og hyggelig og slår gjerne av en prat happy6 Alltid kjempekoselig å møte deg happy3

Gry: Utrolig sjelden jeg har sett en sur/sint Gry! Du smiler og er glad og har et stort hjerte for hundene dine og for rasen vår. Et strålende selskap ved ringen, og en synd og skam at jeg ser deg så sjelden happy3 men nå treffes vi om ikke så lenge da happy5

Xanthos (til Lena og Marion) Ser fremdeles ut som en veldig flott gutt som jeg gleder meg masse til å se live etterhvert happy6

Bono (Rattenjäger Nefertem): Har jeg hatt gleden av å blitt bedre kjent med i det siste, og dette er en virkelig herlig gutt som har fått meg til å like pinscherne enda bedre; han er snill som dagen er lang, har en super motor og et fantastisk språk...en virkelig going wub4
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyMan Okt 25 2010, 04:34

Får skrive litt jeg også !

Lena(My Alter Ego) : Du er ei fantastisk jente som har hjulpet meg mye og gitt meg mange gode råd.
Veldig glad i deg.

Sølvi(Solseter) : Alltid blid å hyggelig, takk for flott trening i sommer og en koselig dag sammen med dere, ble litt kjent utenom utstillingsringen.

My Alter Ego's Alpha Number One : Ei vakker jente som alltid er blid og tålmodig, ei jente som tar alt på strak arm og veldig kosete.
Hun har en spesiell plass i hjertet vår.
Fantastisk jente.

Helenhoff Eviva Ego Tim Spirit :Dette er pip pip hunden, med sine merkelige skakkinger på hode må man bare dra på smile båndet.
En gutt som elsker kos og atter kos biggrin
Gleder meg til å se valper etter denne flotte gutten.
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyMan Okt 25 2010, 05:22

Dagens skryt går i dag til NPK styret, som gjorde det mulig at jeg fikk delta på brukshundkurs! Et kjempebra tiltak fra klubbens side, som jeg håper det blir mer av! VELDIG BRA!! happy5

(det er vel flere enn 2, så da får jeg styre meg med det wink3)

A'Dreams Black Soldier - en fantastisk hanne som jeg tidlig la min elsk på, pappa til mitt C-kull, og en hanne jeg er veldig trist for at i dag ikke lenger går i avl. En utrolig herlig type med et herlig gemytt og en lekker outfit!!! Virkelig en hund jeg gjerne selv skulle eid happy6

Mr and Mrs Giant Super Nova - en av Jaimys stilige sønner som jeg var heldig å få ta i veldig nært øyesyn når han var rundt 9 mnd første gangen. En riktig flott herremann som jeg gleder megt il å se flere ganger!
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyMan Okt 25 2010, 17:46

Må skryte litt til biggrin

Anette : kjempe koselig jente som alltid er glad og positiv og sier det hun mener rett ut.

Cathrina : Vi har hatt mange koselige telefon samtaler som jeg setter utrolig pris på.
Du er ei kjempe jente med mye godt humør.

Dior : Glad gutten Dior, du er en skjønn gutt med mye godt humør.

Othello : En fantastisk gutt på alle måter, en gutt med et utrykk som kan smelte en.

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyTir Okt 26 2010, 04:48

Da begynner jeg i dag også biggrin

Linda sveen : Ei jente som jeg liker å være sammen med, koselig og snill, turen i sommer glemmer jeg ikke(he he he)

Annette(Exigor) : Du er ei dame med mye kunnskap, setter pris på samtalene vi har hatt og takk for gode råd.
Du er alltid blid og korselig og jeg setter pris på ærligheten din.

Chi O'din Champs-Èlysèes : Hun er ei vakker lita jente med mye motor og personlighet, elsker denne jenta over alt på jord.
Ei jente som aldri gir seg før hun får det til.

Toya : Min etterlengtende hund, en hund mange burde ærfart og har hatt mye å lære av.
Hun har bevist at det umulige er mulig.
Hun var alltid blid og glad, var alltid sulten på nye utfordringer, en hund jeg aldri kunne vært foruten.
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyTir Okt 26 2010, 07:26

Marianne Klewe: Jaimys matmor og en av mine fôrverter som jeg synes gjør en strålende jobb med hunden sin. Jaimy får virkelig brukt seg en hel del, og Marianne er aktiv med kursene, noe jeg gleder meg stort over. Tusen takk for at du tar så godt vare på Jaimy og gir ham et innholdsrikt og godt liv, Marianne! wub4

Torkil og Hanne: Nye "foreldre" til vår fineste Dali. Tusen takk for at dere gir Dali et trygt, godt og stabilt hjem - jeg ser frem til å bli enda bedre kjent med dere biggrin

Trayan: Trayan møtte jeg skikkelig under Københavnsvinner, en riktig trivelig og flott fyr, som i tillegg gjør de bra på flere arenaer!! Og så har han en mege trivelig eier biggrin

Nixon: fra Blanco Pirata.. Jeg er så imponert av hva denne fyren får til! Denne gutten ser ut til å ha hodet på akkurat riktig plass, og han gjør øvelsene sine fantastisk! I tillegg er han den heldige eier av en meget dyktig matmor, som vet å utnytte potensialet til en ivrig dvergpinscher! Dere er et forbilde og noe de fleste bør hige etter med våre dverger!
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 EmptyOns Nov 03 2010, 13:38

Fortsetter på denne tråden, for man kan aldri hverken gi eller få for mye skryt mener jeg happy6

Alice på Unico Perrito: I helgen traff jeg Alice igjen på utstilling, veldig lenge siden jeg hadde truffet henne. Alice har et så godt og trivelig vesen, og i tillegg ga hun meg noen riktig varmende tilbakemeldinger om en av mine hunder, som jeg satte stor pris på wub4 . Alice, vi vil se mer til deg rundt ringene!

Siv Hege: Siv Hege er fôrvert til vår Jack, og hun gjør en strålende jobb med ham på alle måter - jeg er så glad du fant oss! biggrin wub4

Mais: Jeg tror jeg har skrytt av denne gutten før, men så ham igjen nå i helgen etter en "tørkeperiode", og han utvikler seg absolutt videre i riktig retning. En kjempe trivelig og flott gutt, som jeg gleder meg til å se videre!

Made in Sapin Mafalda alias Hallon : den aller første dvergpinscheren jeg traff, og som traff meg midt i hjertet. På steder når jeg så henne, sa jeg at "en sånn skal jeg ha", og som sagt så gjort.. ikke lenge etterpå fikk vi vår første røde hjem (og vårt første kull er etter vår første røde og Hallons helbror Macho). Hallon har nok en helst spesiell plass i hjertet mitt fordi hun var den første jeg traff. En herlig dvergpinscher i liten forpakning med bein i nesa og godt humør.. wub4
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 6 Empty

Til Toppen Go down

DAGENS GLADTRÅD
Til Toppen 
Side 6 av 13Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Dagens...
» Dagens undring...
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)