| Lurer på Pinscher. | |
|
+5Linn ElinK tulalula Hilde Sofie Ellexia4 9 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Lurer på Pinscher. Man Nov 25 2013, 11:39 | |
| - Ellexia4 skrev:
- Det er sant, Linn.
Man kan noen ganger ikke annet enn å bare le over alle de rare påfunn som de har. Jeg vet av erfaring at når hunden er voksen, så savner man til tider denne valpetiden også. Man må bare smøre seg med tålmodighet, og rettlede dem så godt man kan.
En helt annen ting; Linn; Selger du seler? Leste en eller annen gang her inne om noen fine seler til Pinscher. Mener det var du som solgte dem? Kan det stemme? Nja, men nå har jeg veldig lite. Sjekket og har faktisk ingen i S igjen. Haqihanaselene sitter veldig bra på både pinscher og dvergpinscher (disse er generelt ikke så enkle å finne seler til som sitter godt), så det er mange som har dem De har gode justeringsmuligheter (front, under magen og rundt brystet) og passer derfor til veldig mange raser. Du kan finne seler, bånd og en fantastisk valpebok her: Huldra ForlagPå min side ligger det et galleri med ulike farger og hunder: Amor Siempre Haqihana selegalleri | |
|
| |
Ellexia4
Antall Innlegg : 19 Join date : 04.03.2013
| Tema: Re: Lurer på Pinscher. Tir Nov 26 2013, 16:29 | |
| Takker for linker. Er det noe annet sted jeg kan få tak i disse selene tro? Uansett må jeg jo vente til hun er blitt litt mer ferdig i størrelsen... | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Lurer på Pinscher. Tir Nov 26 2013, 20:29 | |
| Nei, per i dag vet jeg bare om Huldra som selger dem (siden jeg har litt pause). Hvis du kjøper en S, så vil den holde lenge, kanskje helt til fullvoksen De er rett og slett så justerbare. Ene hannhunden min (som er litt mer tispestørrelse) bruker S den dag i dag Hadde jeg hatt valp, så ville jeg gjort det. Da vet du at hun har en sele som er myk og sitter godt på kroppen hele veien | |
|
| |
Ellexia4
| Tema: Re: Lurer på Pinscher. Ons Nov 27 2013, 08:40 | |
| Tusen takk for gode råd, Linn. Denne selen må jeg ha. | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Lurer på Pinscher. Tir Des 03 2013, 16:56 | |
| Hei. Så morsomt at det ble en Hickson-frøken på deg. Jeg har en Hickson-gutt på snart 2 år (ser faktisk ut som han er onkel til frøkna di), og han er også supersosial og full av spillopper. Lurer på om det er noe som ligger til slekta jeg... | |
|
| |
Ellexia4
| Tema: Re: Lurer på Pinscher. Man Des 09 2013, 12:35 | |
| Hei Lene. Jeg har vært inne på hjemmesiden din og tittet på hundene dine. De er kjempefine begge to. Jeg så nemlig at du hadde Hickson-hund du også, ja. Her går det i 100 om dagen. Hun er så full av energi og spillopper hun også, så det ligger nok til slekta ja, hehehe... Pinscher er en utolig morsom rase! Men er det lov å si at jeg håper hun vokser av seg litt av det sosiale? Nå skal hun nemlig hilse på absolutt ALLE, og logrer med hele seg når hun ser en potensiell ny "venn". Men man kunne vel hatt verre "problem", hihi... | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Lurer på Pinscher. Man Des 09 2013, 21:20 | |
| Jeg kjenner til flere pinschere som har vært veldig glade i alt av mennesker når de har vært små, men at reservertheten gjerne har kommet mer frem når de har landet litt etter kjønnsmodingene. De er fortsatt ille glade når de får oppmerksomhet, og sosiale, men krever det ikke på samme måten som de gjorde når de var små og trodde at alle var deres nye bestevenn Så det roer seg nok med alderen | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Lurer på Pinscher. Tir Des 10 2013, 00:12 | |
| Kharon har vokst av seg bittelitt av det sosiale... Tidligere skulle han helst hilse på ALLE, mens nå holder det med 9 av 10. Så hvis det er noe som ligger i slekta, så er det mulig du bare må venne deg til å ha en sosial pinscher. Hihi. | |
|
| |
Ellexia4
| Tema: Re: Lurer på Pinscher. Tir Des 10 2013, 08:59 | |
| Tror jeg får kalle det et "luxusproblem", og noe jeg helt klart kan leve med. Jeg var på Dogs4all i fjor, for å se om jeg fikk hilse på noen eksemplarer av rasen. Jeg hadde jo lest av de kunne være litt reserverte mot fremmede. Men jeg ble møtt av mange logrende sosiale Pinschere, og endte opp med en supertrivelig sort hannhund på fanget, hehe... Jeg smeltet der og da. Jeg får bare trene godt på innkallingen, så ikke hun overfaller alle hun møter i skogen. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Lurer på Pinscher. | |
| |
|
| |
| Lurer på Pinscher. | |
|