Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Lurer på Pinscher.

Go down 
+5
Linn
ElinK
tulalula
Hilde Sofie
Ellexia4
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lurer på Pinscher.   Lurer på Pinscher. - Page 2 EmptyMan Nov 25 2013, 11:39

Ellexia4 skrev:
Det er sant, Linn.
Man kan noen ganger ikke annet enn å bare le over alle de rare påfunn som de har. biggrin 
Jeg vet av erfaring at når hunden er voksen, så savner man til tider denne valpetiden også. Man må bare smøre seg med tålmodighet, og rettlede dem så godt man kan. sidehug

En helt annen ting;

Linn; Selger du seler? Leste en eller annen gang her inne om noen fine seler til Pinscher. Mener det var du som solgte dem?
Kan det stemme?
Nja, men nå har jeg veldig lite. Sjekket og har faktisk ingen i S igjen.

Haqihanaselene sitter veldig bra på både pinscher og dvergpinscher (disse er generelt ikke så enkle å finne seler til som sitter godt), så det er mange som har dem biggrin  De har gode justeringsmuligheter (front, under magen og rundt brystet) og passer derfor til veldig mange raser.

Du kan finne seler, bånd og en fantastisk valpebok lalala2 wink3  her:
Huldra Forlag


På min side ligger det et galleri med ulike farger og hunder:
Amor Siempre Haqihana selegalleri
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Ellexia4




Antall Innlegg : 19
Join date : 04.03.2013

Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lurer på Pinscher.   Lurer på Pinscher. - Page 2 EmptyTir Nov 26 2013, 16:29

Takker for linker. happy6 

Er det noe annet sted jeg kan få tak i disse selene tro?
Uansett må jeg jo vente til hun er blitt litt mer ferdig i størrelsen...happy3 
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lurer på Pinscher.   Lurer på Pinscher. - Page 2 EmptyTir Nov 26 2013, 20:29

Nei, per i dag vet jeg bare om Huldra som selger dem (siden jeg har litt pause).

Hvis du kjøper en S, så vil den holde lenge, kanskje helt til fullvoksen happy3  De er rett og slett så justerbare. Ene hannhunden min (som er litt mer tispestørrelse) bruker S den dag i dag biggrin Hadde jeg hatt valp, så ville jeg gjort det. Da vet du at hun har en sele som er myk og sitter godt på kroppen hele veien biggrin 
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Ellexia4




Antall Innlegg : 19
Join date : 04.03.2013

Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lurer på Pinscher.   Lurer på Pinscher. - Page 2 EmptyOns Nov 27 2013, 08:40

Tusen takk for gode råd, Linn. happy6 

Denne selen må jeg ha. happy3 
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lurer på Pinscher.   Lurer på Pinscher. - Page 2 EmptyTir Des 03 2013, 16:56

Hei.

Så morsomt at det ble en Hickson-frøken på deg.
Jeg har en Hickson-gutt på snart 2 år (ser faktisk ut som han er onkel til frøkna di), og han er også supersosial og full av spillopper. Lurer på om det er noe som ligger til slekta jeg... happy4
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Ellexia4




Antall Innlegg : 19
Join date : 04.03.2013

Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lurer på Pinscher.   Lurer på Pinscher. - Page 2 EmptyMan Des 09 2013, 12:35

Hei Lene.

Jeg har vært inne på hjemmesiden din og tittet på hundene dine. De er kjempefine begge to.  wub4 Jeg så nemlig at du hadde Hickson-hund du også, ja.  happy6 
Her går det i 100 om dagen. Hun er så full av energi og spillopper hun også, så det ligger nok til slekta ja, hehehe...  biggrin 

Pinscher er en utolig morsom rase! Men er det lov å si at jeg håper hun vokser av seg litt av det sosiale?  lalala2  Nå skal hun nemlig hilse på absolutt ALLE, og logrer med hele seg når hun ser en potensiell ny "venn". Men man kunne vel hatt verre "problem", hihi...  biggrin 
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lurer på Pinscher.   Lurer på Pinscher. - Page 2 EmptyMan Des 09 2013, 21:20

Jeg kjenner til flere pinschere som har vært veldig glade i alt av mennesker når de har vært små, men at reservertheten gjerne har kommet mer frem når de har landet litt etter kjønnsmodingene. De er fortsatt ille glade når de får oppmerksomhet, og sosiale, men krever det ikke på samme måten som de gjorde når de var små og trodde at alle var deres nye bestevenn  happy4 Så det roer seg nok med alderen  happy3 
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lurer på Pinscher.   Lurer på Pinscher. - Page 2 EmptyTir Des 10 2013, 00:12

Kharon har vokst av seg bittelitt av det sosiale...
Tidligere skulle han helst hilse på ALLE, mens nå holder det med 9 av 10.  happy4
Så hvis det er noe som ligger i slekta, så er det mulig du bare må venne deg til å ha en sosial pinscher. Hihi.
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Ellexia4




Antall Innlegg : 19
Join date : 04.03.2013

Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lurer på Pinscher.   Lurer på Pinscher. - Page 2 EmptyTir Des 10 2013, 08:59

Tror jeg får kalle det et "luxusproblem", og noe jeg helt klart kan leve med. sidehug 

Jeg var på Dogs4all i fjor, for å se om jeg fikk hilse på noen eksemplarer av rasen. Jeg hadde jo lest av de kunne være litt reserverte mot fremmede. Men jeg ble møtt av mange logrende sosiale Pinschere, og endte opp med en supertrivelig sort hannhund på fanget, hehe...biggrin  Jeg smeltet der og da. wub4 

Jeg får bare trene godt på innkallingen, så ikke hun overfaller alle hun møter i skogen.  leer3 
Til Toppen Go down
Sponsored content





Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lurer på Pinscher.   Lurer på Pinscher. - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Lurer på Pinscher.
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Spørsmål for eiere av Pinscher fra en fremtidig Pinscher-eier
» Lurer
» PHTVL - bare lurer
» lurer på hva dere synes!
» Fly med pinscher.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Pinscher-
Gå Til: