| Cesar Millan kommer til Norge | |
|
+18-linda- Hera Garp Antamina Marion G Hilde-pin Katharina Maria Marianne Fixa Anne&Denniz Tine Marte Gry Elena Fly Maiken Kaja ElinK 22 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 16 2010, 10:33 | |
| Cesar kommer innom en tur og besøker meg på jobben 11. mai. Så nå er det bare å kjøpe biletter for de som vil, de som ikke vil kan la være Cesar Millan i Oslo Spektrum | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 16 2010, 11:51 | |
| Veldig interessant! Jeg skal forsøke å få meg en billett ihvertfall! | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| |
| |
ElinK
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 16 2010, 12:24 | |
| Billettene blir lagt ut for salg i morgen | |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 16 2010, 13:58 | |
| Hva er sånn ca pris for slike biletter.
Fant priser inne på linken:) | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Fre Des 17 2010, 08:16 | |
| Jeg har fått tak i 3 billetter jeg og gleder meg virkelig til dette | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Fre Des 17 2010, 08:24 | |
| - Gry Elena skrev:
- Jeg har fått tak i 3 billetter jeg og gleder meg virkelig til dette
Så bra!
Sist endret av ElinK den Ons Apr 06 2011, 08:26, endret 1 gang | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Fre Des 17 2010, 08:36 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Fre Des 17 2010, 08:38 | |
| | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Fre Des 17 2010, 09:50 | |
| Vi er 5 stk som har fått flotte billetter - gleder meg, det blir moro!! Mette, Kaja, Marianne, Siv Hege og jeg Mange som er veldig negative til han, men jeg tror det blir et kjempe show! Jeg er kanskje ikke enig i alt han gjør, men synes ikke han er helt på jordet heller alltid Og det at vi går på showet hans tvinger jo oss ikke til å gjøre alt han sier og viser | |
|
| |
Gry Elena
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Fre Des 17 2010, 21:02 | |
| | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Fre Des 17 2010, 22:35 | |
| Trodde alle var imot han jeg | |
|
| |
Anne&Denniz
Antall Innlegg : 197 Join date : 29.07.2010 Age : 45 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Fre Des 17 2010, 23:25 | |
| Oij, det har jeg ikke fått med meg. Dit skal jeg prøve å komme meg Syns han er dritbra! | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Lør Des 18 2010, 09:02 | |
| Dette kunne vært interresant å vært med på, sier som marte, jeg liker alldeles ikke alt han gjør, men han har også gode ting og komme med. så dette tror jeg blir lærerikt.
Aldri vært i spektrum jeg, og vil veldig gjerne sitte langt frem for å få med meg hundens tegn og språk, hvor må man evnt bestille plass av disse?
Sitteplasser/Platinum: 840,- (inkludert billettavgift)* Sitteplasser/Prisnivå 2: 585,- (inkludert billettavgift) Sitteplasser/Prisnivå 3: 485,- (inkludert billettavgift) | |
|
| |
Marianne
Antall Innlegg : 237 Join date : 24.09.2010 Age : 66 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 16:56 | |
| Jeg er helt i mot CM. Ville aldri latt ham ta i min hund engang. De fleste hundetrenere,etologer og adferdsspesialister er imot at han kommer til skandinavia. Det er mange der ute som prøver å oppdra hunden sin utifra hans tv programmer. For de som er innteresert i mer info. www.nocesarmillan.weebly.com | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 17:07 | |
| - Marianne skrev:
- Jeg er helt i mot CM. Ville aldri latt ham ta i min hund engang. De fleste hundetrenere,etologer og adferdsspesialister er imot at han kommer til skandinavia. Det er mange der ute som prøver å oppdra hunden sin utifra hans tv programmer.
For de som er innteresert i mer info.
www.nocesarmillan.weebly.com De fleste adferdsspesialister får sikkert nok å henge fingrene i etter at han har vært her. Har jo vært økning av konsultasjoner i forhold til problemadferd etter at programmet hans begynte å gå på TV i Norge, så regner med det ikke blusser noe mindre opp med adferdsproblematikk i etterkant av dette heller. Men dette ble litt OT. Skal ikke ødelegge tråden som omhandlet hvem som skal se på han. | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 17:23 | |
| Tråden heter "Cesar Milan kommer til Norge" Så jeg regner med det er greit at både tillhengere og motstandere kan skrive sitt. Jeg håper flest mulge her inne vil sette seg inn i hva denne mannen gjør, og hva fagfolk mener før de kjøper billetter til showet hans. | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 17:36 | |
| Joda, er bare jeg jeg som har så avsky for den mannen og metodene hans at jeg ikke orker å engasjere meg i at han kommer til Norge. Blir bare trist av det... | |
|
| |
Katharina
Antall Innlegg : 199 Join date : 30.04.2010 Bosted : Asker
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 17:53 | |
| - Marianne skrev:
- Tråden heter "Cesar Milan kommer til Norge" Så jeg regner med det er greit at både tillhengere og motstandere kan skrive sitt. Jeg håper flest mulge her inne vil sette seg inn i hva denne mannen gjør, og hva fagfolk mener før de kjøper billetter til showet hans.
Du sa det der, nettopp det det er! - Et show... | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 18:04 | |
| Katharina: Dette sitatet er sakset fra oppslaget til Live Nation sitt nyhetsbrev. du ser det er omtalt som et show, men han vil også dele sin kunnskap... Cesar Millan kommer til Norge med showet sitt for første gang, har alle fans og hundeelskere i Norge nå muligheten til å lære av Cesar Millan sitt særs opplysende og underholdende show. Med sin unike innsikt og kunnskap om hunders psykologi, vil Cesar Millan trollbinde publikum ved å dele kunnskap om hvordan man kan utgjøre og praktisere en innflytelsesrik rolle overfor hundens atferdsvansker. Det er skremmende hva denne mannen gjør, og han har ingen utdannelse innen adferd. som han selv har uttalt er han selvlært... | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 18:13 | |
| Jeg oppfordrer alle inntereserte om å støtte Randi Helene tillung og sende mail til NKK og kreve at de tar et tydelig standpunkt mot bruk av straff i trening av hund. Om du søker på Nei til "Hundehviskeren på TV norge" på facebook så kommer dere til mer info. | |
|
| |
Anne&Denniz
Antall Innlegg : 197 Join date : 29.07.2010 Age : 45 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 18:22 | |
| - Marianne skrev:
- Jeg er helt i mot CM. Ville aldri latt ham ta i min hund engang. De fleste hundetrenere,etologer og adferdsspesialister er imot at han kommer til skandinavia. Det er mange der ute som prøver å oppdra hunden sin utifra hans tv programmer.
For de som er innteresert i mer info.
www.nocesarmillan.weebly.com Leste innleggene på denne siden og det eneste saklige jeg fant var at man ikke burde bruke strøm, pigg, eller strupebånd. Der er jeg enig og det representerer nok en viktig forskjell på USA og Norge når det gjelder dyrehold. Det var også en del andre ting som jeg forsåvidt er enig i men som heller ikke er i strid men Millan sin filosofi slik jeg ser det. Foruten det så inneholdt denne nocesar-siden så mye feilinfo og andrehåndsinformasjon uten referanser, at for meg så det mere ut som skremselspropaganda enn en saklig side av oppriktig bekymrede fagfolk. Fant faktisk ikke en eneste uttalelse fra en direkte involvert person i alle disse skrekkhistoriene og syns det er rart ettersom det ikke burde være noe problem å fremskaffe dersom de var sanne. Flere hadde dessuten skrevet at "dessverre så er det noen som tror at alt på tv er sant". Veldig nedlatende! Bare for at man ikke er enig med de så er man en amøbe av en tv-slave som ikke kan tenke selv??? Jeg har forøvrig ikke sett alle programmene men jeg har sett mange og har aldri sett at han har vært voldelig eller straffet hundene (men så betrakter jeg ikke en dult i baken som vold heller). Kanskje er det noe av dette som stemmer og jeg vil ikke gjøre alt som Millan sier men jeg er enig i de grunnleggende prinsippene hans og har ingen problemer med å stå for det (selv om enkelte da mener at jeg har blitt hjernevasket av tv) | |
|
| |
Gry Elena
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 18:30 | |
| - Marianne skrev:
- Jeg oppfordrer alle inntereserte om å støtte Randi Helene tillung og sende mail til NKK og kreve at de tar et tydelig standpunkt mot bruk av straff i trening av hund. Om du søker på Nei til "Hundehviskeren på TV norge" på facebook så kommer dere til mer info.
Dette er IKKE en NEI til CM tråd. Om du ikke har fått det med deg | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 18:37 | |
| Siden jeg hendviser til inneholder uttalelser fra mange eksperter. bla.a Gry Løberg, Anders Hallgren, NAS (norsk adferdsgruppe for selskapsdyr) Eva Bodfaldt m.fl. Det er bare å søke på you tube, der finnes det mange klipp med CM som taler for seg. | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge Tor Des 30 2010, 18:43 | |
| - Gry Elena skrev:
- Marianne skrev:
- Jeg oppfordrer alle inntereserte om å støtte Randi Helene tillung og sende mail til NKK og kreve at de tar et tydelig standpunkt mot bruk av straff i trening av hund. Om du søker på Nei til "Hundehviskeren på TV norge" på facebook så kommer dere til mer info.
Dette er IKKE en NEI til CM tråd. Om du ikke har fått det med deg Det er heller ikke en JA til CM tråd. Det er en "CM kommer til norge" tråd og det må da være rom for både tillhengere og motstandere å skrive sitt. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Cesar Millan kommer til Norge | |
| |
|
| |
| Cesar Millan kommer til Norge | |
|