| Cesar Millan i spektrum!! | |
|
+6Monica P Simira Anne&Denniz Kaja Fly Marte 10 posters |
Av | Innlegg |
---|
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 06:15 | |
| Mange som var på showet i spektrum i går?? Hva synes dere? Jeg ble veldig positivt overrasket, og skulle gjerne sett at hele omgangskretsen min var med og lærte om det han snakket om Han er en så entusiastisk og herlig fyr, som jeg gjerne skulle puttet i lommen og tatt med hjem!! Fy søren som han traff på kornet med alle eksemplene sine!! Jeg er i allefall veldig fornøyd med det han la frem for oss, og skulle mer en gjerne gått en gang til ( PS: Dette er IKKE en tråd hvor vi diskuterer Cesar Millan sine metoder, det kan gjøres i den allerede eksisterende tråden ) | |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 06:29 | |
| Jeg var der i går, satt noen rekker bak deg faktisk rad 11 og det eneste jeg kan klage på er litt harde stoler Mannen er helt utrolig på å lese både dyr og folk og jeg sier som deg, jeg tar han mer en gjerne med meg hjem. Men drømmen nå er vel en ukes opphold på hundesenteret hans. Jeg digget hanns katte etterligninger hehehe Alt i alt, et fantastisk show som jeg mer en gjerne går på en gang til, det var i alle fall vært å så lenge på bursdagsgaven min (13 januar). | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 11:17 | |
| Det var ihvertfall ingen urovekkende metoder som ble belyst på dette showet. Og jeg synes showet var veldig bra, det lå mye sannhet i det han sa, så absolutt!
Personlig skulle jeg svært gjerne ha en harmonisk gjeng med 15 hunder med meg løs på tur som ikke bjeffet når de møtte andre hunder og forsvant ut i bushen når de selv følte for det hehehe.. men Jeg tror dessverre ikke jeg får det helt til... ihvertfall ikke ennå hahaha...
| |
|
| |
Anne&Denniz
Antall Innlegg : 197 Join date : 29.07.2010 Age : 45 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 13:58 | |
| Nei, men vil gjerne høre mer om showet, noen høydepunkt? Håper det blir en neste gang og at jeg får muligheten til å dra dit da | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 19:01 | |
| Ifølge folk på et annet fora var det ganske labre demonstrasjoner. Såklart ganske krevende og uvanlige omgivelser for hundene... | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 19:58 | |
| - Simira skrev:
- Ifølge folk på et annet fora var det ganske labre demonstrasjoner. Såklart ganske krevende og uvanlige omgivelser for hundene...
Ja, jeg er enig i at et par av seansene med hundene kunne vært bedre.. De fleste eierene som var med var for inadvente og usikre/dårlig i engelsk til at vi som publikum fikk så mye ut av det.. Og hundene var jo ikke akkurat i sitt rette element.. hehe! Men det var en så liten del av showet at det gjorde ikke at jeg synes det var dårlig Den ene var veldig bra da synes jeg, hvor hunden var "obsessed" ( fant plutselig ikke det norske ordet.. hehe! )på leka si.. Der fikk man se hvor mye tydelig kroppspråk og riktig energi har å si Og Tonje: Så du oss eller? Var veldig fornøyd med plassene våre! Og jeg er enig i katte etterlikningen hans.. haha!! Herlig! Og jeg må si jeg desverre kjente meg litt igjen med kaoset han beskrev når det ringer på døra * kremt * Det skal jobbes med her hjemme | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 20:05 | |
| Og hvilke gode råd hadde han mot dørklokkekaos? | |
|
| |
Fly
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 20:15 | |
| Jeg lo så jeg grein av katte demostrasjonen jeg, og jeg syntes han demostrerte andre mennesklige figurer helt genialt rett. Marte: ja jeg så dere der ca 4 eller 5 rekker foran oss:) jeg må innrømme at jeg ikke telte rekkene men satt selv på rekke 11, i pausen var det bare kaos, så å finne noen da var helt håpløst. Jeg bruker hundekjører belte, så jeg kjente igjen og følte meg parodert som idioteier på tur og jeg spør alltid mine hunder om de skal ut å tisse-lisse om morgenen. og vi må bokstavere ordet M-A-T og T-U-R her i huset | |
|
| |
Fly
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 20:15 | |
| - Simira skrev:
- Og hvilke gode råd hadde han mot dørklokkekaos?
Gå på showet og kos deg | |
|
| |
Fly
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 20:19 | |
| | |
|
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Tor Mai 12 2011, 20:54 | |
| | |
|
| |
Mette
Antall Innlegg : 23 Join date : 10.06.2009 Age : 54 Bosted : Stange
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Lør Mai 14 2011, 16:09 | |
| Jeg syns kvelden var helt glimrende jeg! Men så hadde jeg verdens beste jenter med meg da.... Marianne, Marte, Kaja og Siv Hege, tusen takk for at dere gjorde begivenheten enda større. å bli mottatt med så åpne armer betyr verden... Så da blir jeg med til Drammen, Marte, som utstillingsassistent! | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Man Mai 16 2011, 08:09 | |
| | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Ons Mai 18 2011, 14:26 | |
| Vi var også der og er såååå fornøyde, er enig med at delen med testhunder/eiere var ikke helt optimal men d kommer jo av settingen og som Marte sa var den delen så liten i forhold til resten så d gjorde ingenting. Vi storkoste oss og lo så tårene trillet, for en herlig fyr Den dårligste delen var da alle var gått og vi som hadde Premiumbilletter satt igjen, sprøsmålene som folk kom med var rett og slett dumme | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Ons Mai 18 2011, 14:32 | |
| | |
|
| |
Marian
Antall Innlegg : 504 Join date : 26.03.2011
| Tema: Re: Cesar Millan i spektrum!! Ons Mai 18 2011, 14:43 | |
| | |