| Greg Derrett kommer til Norge og Tromsø! | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Greg Derrett kommer til Norge og Tromsø! Lør Feb 06 2010, 16:06 | |
| Den anerkjente og verdenskjente agilityhandleren og seminarholderen GREG DERRETT kommer til Tromsø mandag 14. juni til torsdag 17. juni 2010. Tromsø Hundeklubb som arrangerer (informasjon under kurs, samt i Agilitybloggen). Noen som har planer om å ta turen?? Har bare såååå lyst å melde meg på!! Men jeg er sannsynligvis på reise da siden det muligens blir kennelsamling helga før (og dit SKAL vi!!!) samt at spesialen er helga etter, og da hadde jeg egentlig tenkt å bli i andre enden av landet hele den uka sånn at jeg slipper reise opp og ned. Hvis jeg ikke dropper spesialen og drar nordover med en gang kennelsamlinga er over slik at jeg rekker kurset, da... * Tenke og vurdere*
Sist endret av Maria den Lør Feb 06 2010, 16:10, endret 1 gang | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Greg Derrett kommer til Norge og Tromsø! Lør Feb 06 2010, 16:09 | |
| (Oj, har jeg kanskje lagt ut tråden på feil sted??? Moderatorer, dere får bare flytte tråden til et annet sted dersom det bare er kurs lagt ut av dere samt i regi NPK som skal stå her...) | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Greg Derrett kommer til Norge og Tromsø! Lør Feb 06 2010, 17:03 | |
| Heldiggriser! Hadde jeg bodd i Norge skulle jeg jaggu tatt meg en tur oppover... Men mest sannsynlig er vi på campingferie i Wales da. | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Greg Derrett kommer til Norge og Tromsø! Lør Feb 06 2010, 17:53 | |
| - Maria skrev:
- (Oj, har jeg kanskje lagt ut tråden på feil sted??? Moderatorer, dere får bare flytte tråden til et annet sted dersom det bare er kurs lagt ut av dere samt i regi NPK som skal stå her...)
Det går bra | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| |
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Greg Derrett kommer til Norge og Tromsø! Lør Feb 06 2010, 21:33 | |
| - helle skrev:
- Hvorfor skal det være helt der oppe da??
Dumt det er midt i eksamenstid, hvis ikke hadde jeg hatt lyst til å tatt turen altså.. hehe, samme tenkte jeg. Men sikkert hyggelig for de "oppi der" at det skjer noe også. Dumt det er midt i uka og greier! | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Greg Derrett kommer til Norge og Tromsø! Lør Feb 06 2010, 23:24 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Greg Derrett kommer til Norge og Tromsø! | |
| |
|