| Skravletråd | |
|
+43Hege&Arco tintin CAMALIS Vinnie Anita.K Tine Anne&Denniz Gerd-Marit Marion G Kinkade NinaM Caroline Rune Monsen Cathrine&Jazzi Kaja Kennel Mirenzo Maiken Hilde-pin Camilla J Marte gøril Maria Ane Garp Lene jeanette ElinK Linn Eva Nina (Kennel Dijontoma) Julie Bente Benedicte Lex Ann-Helen Fixa Gry Elena Marita turid Hera Antamina Fanny -linda- 47 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 20:16 | |
| Jeg har vel hatt ovnen på rundt 100 grader, kanskje bortimot 150 også. Har ikke hatt på varmluft, men det kan man nok med fordel ha, for da blir de nok tørrere. Men poenget er at man må la de ligge å lufttørke helt til de er kalde etterpå, og de må ligge spredt sånn at de ikke kleber, men får tørke godt. Jeg har også gjort som Ann-Helen og hatt godbiter i microen, og da er det også lufttørkinga etterpå som gjør susen. | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 20:18 | |
| | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| |
| |
NinaM
Antall Innlegg : 316 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 05 2010, 15:29 | |
| Jeg er så valpesyk For å få tiden til å gå har jeg bladd litt i bildearkivet og funnet noen herlige (for meg i alle fall) bilder av Tia: Tia 1 uke gammel: Såå fotogen : Og til slutt et bilde som fanger Tias tullete personlighet : Hehe, hun får meg alltid til å le den jenta der | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 05 2010, 15:40 | |
| Nydelig ikke stort mer å si om den saken! | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 05 2010, 16:14 | |
| | |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 05 2010, 16:16 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 05 2010, 22:29 | |
| | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 06 2010, 08:29 | |
| Gikk en tur i byen i går. I det vi passerte McDonalds så kom de ut to gutter i 10-11 års alderen, han ene lurte på om han kunne klappe Lex.. Jeg svarte at han nok ikke var så interessert. ( han hadde mer enn nok med å studere noe matsøl på fortauet ). Og da svarer gutten noe som det tok meg noen sekunder å skjønne meningen med: Han hadde ikke hatt sjans heller! Kjapp i replikken den guttungen | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 06 2010, 08:54 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 06 2010, 09:34 | |
| | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 06 2010, 19:32 | |
| | |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Skravletråd Søn Nov 07 2010, 14:31 | |
| Dvergpinschere elsker lipsyl :roll: | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Skravletråd Søn Nov 07 2010, 14:44 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 20:27 | |
| | |
|
| |
Julie
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 20:30 | |
| Britisk..hmm...skeptisk, men skal gi det en liten sjanse.. | |
|
| |
Julie
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 20:32 | |
| Nææ.. ble for Engelsk for meg.. | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 20:38 | |
| - Julie skrev:
- Nææ.. ble for Engelsk for meg..
Var bare den sinnsyke drakta Pleier å se på Live fra Apollo, synes det er hysterisk til tider Men jeg har litt rar humor jeg Digger den appelsinen på youtube Wazzup!!!! | |
|
| |
Julie
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 20:44 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 20:50 | |
| Det var da som Smulen spiser opp gulvet!!!!!! Som om ungene ikke hadde ødelagt det nok fra før!!!!! Har jeg fortalt noen her inne om "episoden forrige vinter, med billakk i hele huset"????????? | |
|
| |
Hilde-pin
Antall Innlegg : 152 Join date : 24.06.2009 Bosted : Lesund
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 20:56 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 21:03 | |
| - Hilde-pin skrev:
- Kizz skrev:
- Det var da som
Smulen spiser opp gulvet!!!!!! Som om ungene ikke hadde ødelagt det nok fra før!!!!! Har jeg fortalt noen her inne om "episoden forrige vinter, med billakk i hele huset"?????????
Fortell, fortell Hadde kjøpt meg en gammel herva Mercedez fordi jeg nekta å kjøre bilen til mannen min (dreiv med øvelseskjøring, tok lappen i mai i år...) Med på kjøpet fikk jeg litt ekstra lakk til denne saken... Skikkelig heftig fin Mercedezrød... Den ble en iskald dag (ok, noen burde kanskje ikke latt denne stå inne, vet det jo nå i etterkant) like før Halloween skikkelig stemning i huset... En av gutta hadde sparka boksen med lakk veggimellom (var visst sinna for et eller annet), og det så ut som om noen hadde dødd i trappa!!!!! Tok oss nesten to måneder, og godt over 10.000,- å få fjerna lakken (og DÆVEN som det lukta!!!), og i dag sitter vi her med et i utgangspunktet nydelig tregulv som ikke helt har tålt medfarten... Her og der går det liksom litt i oppløsning.... Så planen var egentlig å gjøre noe med det i sommer... men det ble ikke noe av... Ender vel opp med at vi klasker laminat oppå, og fikser på gulvet etter at ungene har flytta hjemmefra | |
|
| |
Hilde-pin
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 21:11 | |
| - Kizz skrev:
- Hilde-pin skrev:
- Kizz skrev:
- Det var da som
Smulen spiser opp gulvet!!!!!! Som om ungene ikke hadde ødelagt det nok fra før!!!!! Har jeg fortalt noen her inne om "episoden forrige vinter, med billakk i hele huset"?????????
Fortell, fortell Hadde kjøpt meg en gammel herva Mercedez fordi jeg nekta å kjøre bilen til mannen min (dreiv med øvelseskjøring, tok lappen i mai i år...) Med på kjøpet fikk jeg litt ekstra lakk til denne saken... Skikkelig heftig fin Mercedezrød... Den ble en iskald dag (ok, noen burde kanskje ikke latt denne stå inne, vet det jo nå i etterkant) like før Halloween skikkelig stemning i huset... En av gutta hadde sparka boksen med lakk veggimellom (var visst sinna for et eller annet), og det så ut som om noen hadde dødd i trappa!!!!! Tok oss nesten to måneder, og godt over 10.000,- å få fjerna lakken (og DÆVEN som det lukta!!!), og i dag sitter vi her med et i utgangspunktet nydelig tregulv som ikke helt har tålt medfarten... Her og der går det liksom litt i oppløsning.... Så planen var egentlig å gjøre noe med det i sommer... men det ble ikke noe av... Ender vel opp med at vi klasker laminat oppå, og fikser på gulvet etter at ungene har flytta hjemmefra Passet vel bra det, siden det snart var halloween ...men kan nok tenke meg at det luktet et par dager ja... Kanskje det er derfor smulen din spiser gulvet...hun synes kanskje det er på tide med et nytt et? | |
|
| |
Hilde-pin
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 21:16 | |
| Mine foreldres labrador bruker å ligge i gangen når hun er alene, og hun har laget fine mønstre i dørkarmen Skjønner ikke helt hvordan hun har klart det, for det er heeelt nederst ved gulvet, og i tillegg i et hjørne.... Har hørt om slanger som kobler kjeven ut av ledd, men dette må være den første hunden.. Hun har også laget hull i gulvbelegget i tv-stua, midt på gulvet slik at alle kan se det | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Man Nov 08 2010, 21:18 | |
| - Hilde-pin skrev:
- Kizz skrev:
- Hilde-pin skrev:
- Kizz skrev:
- Det var da som
Fortell, fortell Hadde kjøpt meg en gammel herva Mercedez fordi jeg nekta å kjøre bilen til mannen min (dreiv med øvelseskjøring, tok lappen i mai i år...) Med på kjøpet fikk jeg litt ekstra lakk til denne saken... Skikkelig heftig fin Mercedezrød... Den ble en iskald dag (ok, noen burde kanskje ikke latt denne stå inne, vet det jo nå i etterkant) like før Halloween skikkelig stemning i huset... En av gutta hadde sparka boksen med lakk veggimellom (var visst sinna for et eller annet), og det så ut som om noen hadde dødd i trappa!!!!! Tok oss nesten to måneder, og godt over 10.000,- å få fjerna lakken (og DÆVEN som det lukta!!!), og i dag sitter vi her med et i utgangspunktet nydelig tregulv som ikke helt har tålt medfarten... Her og der går det liksom litt i oppløsning.... Så planen var egentlig å gjøre noe med det i sommer... men det ble ikke noe av... Ender vel opp med at vi klasker laminat oppå, og fikser på gulvet etter at ungene har flytta hjemmefra Passet vel bra det, siden det snart var halloween ...men kan nok tenke meg at det luktet et par dager ja... Kanskje det er derfor smulen din spiser gulvet...hun synes kanskje det er på tide med et nytt et? Hadde jeg ikke vært i sjokk så hadde nok ungene fått kjeft, og jeg hadde sikkert bælja bøttevis med tårer... Det var virkelig Halloweenstemning her ja... Tror smulen synes det er litt moro å pirke litt i de tre partiene som med letthet kan pirkes i Og hun er til stor hjelp for å få fortgang i oppussingen | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|
| |
| Skravletråd | |
|