Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Skravletråd

Go down 
+43
Hege&Arco
tintin
CAMALIS
Vinnie
Anita.K
Tine
Anne&Denniz
Gerd-Marit
Marion G
Kinkade
NinaM
Caroline
Rune Monsen
Cathrine&Jazzi
Kaja
Kennel Mirenzo
Maiken
Hilde-pin
Camilla J
Marte
gøril
Maria
Ane
Garp
Lene
jeanette
ElinK
Linn
Eva
Nina (Kennel Dijontoma)
Julie
Bente
Benedicte
Lex
Ann-Helen
Fixa
Gry Elena
Marita
turid
Hera
Antamina
Fanny
-linda-
47 posters
Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next
AvInnlegg
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:17

Kizz skrev:
-linda- skrev:
Kizz skrev:
-linda- skrev:
Kizz skrev:
-linda- skrev:
Kizz skrev:
Jeg kjeder meg!
Og har ikke lyst til å begynne på alt jeg burde...

Kjeder meg jeg også... Sitter i billettluka på jobb.. Nesten ingen kunder mad2

Jobber du hen da???

Kinoen i Drammen :p

Kult!
Skulle gjerne jobba på kino jeg happy6
Regner med at alle du treffer er blide og greie hvertfall (selv om det er stille nå)???

Flesteparten jeg møter er faktisk ganske dumme, og mange er også kranglete, og flesteparten syter over dyre priser:p

Skulle tro man var glad når man skulle på kino, men nei.. :p

Faen! Der forsvant alle mine illusjoner om at det er koselig å jobbe på kino...
Du kan jo trøste deg med at du slipper å få juling på jobb hvertfall wink3
Det skjer innimellom på min jobb...

Får du gratis popcorn i det minste??? (popcornentusiast)

Selv om kundene er dumme, så er det koselig å jobbe her da Smile. Mange snille unge kollegaer, får se gratis film.. gratis popcorn og brus Smile.
Men lønna er crap da..

Fare for å bli banket opp?? Hva du gjør da?!
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:19

Wow!
Høres fremdeles spennende ut happy6

Jobber med psykisk utviklingshemmede (stort sett autister) med utfordrende atferd.
Av typen spark, slag, klyping, skalling, lugging, spytting osv osv.
Utrolig spennende jobb, men kan bli litt mye innimellom wink3 (har skjønt at dette er jobben for spesielt interesserte, hehehe)
Har bevisst kort hår for å si det sånn happy3 (sparte i vinter, men klippa meg etter en stund pga sår hodebunn...)
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:21

-linda- skrev:
Kizz skrev:
-linda- skrev:
Kizz skrev:
-linda- skrev:
Kizz skrev:
-linda- skrev:
Kizz skrev:
Jeg kjeder meg!
Og har ikke lyst til å begynne på alt jeg burde...

Kjeder meg jeg også... Sitter i billettluka på jobb.. Nesten ingen kunder mad2

Jobber du hen da???

Kinoen i Drammen :p

Kult!
Skulle gjerne jobba på kino jeg happy6
Regner med at alle du treffer er blide og greie hvertfall (selv om det er stille nå)???

Flesteparten jeg møter er faktisk ganske dumme, og mange er også kranglete, og flesteparten syter over dyre priser:p

Skulle tro man var glad når man skulle på kino, men nei.. :p

Faen! Der forsvant alle mine illusjoner om at det er koselig å jobbe på kino...
Du kan jo trøste deg med at du slipper å få juling på jobb hvertfall wink3
Det skjer innimellom på min jobb...

Får du gratis popcorn i det minste??? (popcornentusiast)

Selv om kundene er dumme, så er det koselig å jobbe her da Smile. Mange snille unge kollegaer, får se gratis film.. gratis popcorn og brus Smile.
Men lønna er crap da..

Fare for å bli banket opp?? Hva du gjør da?!

Ber til alle guder som finnes happy4 (bare tuller)
Vi blir kurset, og trener jevnlig på avverging og nedlegg.
Og når uhellet er ute får vi god oppfølging (sjelden alvorlige episoder, pga at alle er godt trent)
Personlig sliter jeg mest med klypinga, resten kan jeg takle wink3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Gjest
Gjest




Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:22

Kizz skrev:
Wow!
Høres fremdeles spennende ut happy6

Jobber med psykisk utviklingshemmede (stort sett autister) med utfordrende atferd.
Av typen spark, slag, klyping, skalling, lugging, spytting osv osv.
Utrolig spennende jobb, men kan bli litt mye innimellom wink3 (har skjønt at dette er jobben for spesielt interesserte, hehehe)
Har bevisst kort hår for å si det sånn happy3 (sparte i vinter, men klippa meg etter en stund pga sår hodebunn...)

Og jeg er glad for at du vet hva min hverdag går ut på, -med en autist hjemme! sidehug
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:22

Oi, det hørtes litt farlig ut.. Men samtidig veldig spennende Smile

Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:24

Antamina skrev:
Hva jobber du med da?

Jeg feller ut forurensinger før det sleppes til sjø, for å si det kort og greit :-)

Hvis du har god tid, og kjeder deg ekstremt... så kan du mer enn gjerne fortelle mer happy3
Er det et renseanlegg du styrer?
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:28

-linda- skrev:
Oi, det hørtes litt farlig ut.. Men samtidig veldig spennende Smile


Var litt nifst da jeg begynte der, for tre år siden, men nå tenker jeg ikke så mye over det.
Er flink til å avreagere de gangene jeg trenger det wink3
Synd i alle jeg kjenner de dagene det har vært dritt på jobb, for da stopper jeg ikke å snakke happy4

Jobber litt med psykososiale ting også (er verneombud også), og det er minst like spennende.
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:34

Norwinstars skrev:
Kizz skrev:
Wow!
Høres fremdeles spennende ut happy6

Jobber med psykisk utviklingshemmede (stort sett autister) med utfordrende atferd.
Av typen spark, slag, klyping, skalling, lugging, spytting osv osv.
Utrolig spennende jobb, men kan bli litt mye innimellom wink3 (har skjønt at dette er jobben for spesielt interesserte, hehehe)
Har bevisst kort hår for å si det sånn happy3 (sparte i vinter, men klippa meg etter en stund pga sår hodebunn...)

Og jeg er glad for at du vet hva min hverdag går ut på, -med en autist hjemme! sidehug

Vet du Marian, det står stor respekt i at du faktisk har gutten din hjemme.
Utrolig trist å si det, men det er veldig mange som ikke har kontakt med familien sin, der det kun er boliger som har omsorg.
Resutatet er redde, stressede mennesker som har et enormt behov for nærpersoner.
Og dessverre har de ofte så mange "nærpersoner" at de egentlig ikke har noen.
I tillegg blir de slengt ut på anbud, der det ofte er prisen som avgjør skjebnen deres mad2

All ære til deg!
Du er steintøff!!!
sidehug
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Antamina

Antamina


Antall Innlegg : 412
Join date : 10.06.2009
Age : 36

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:41

Var det så interessant altså? Er litt dårlig på å forklare.
Jeg har tre skjermer her, med oversikt over hele vannrens. Her får jeg alarm når noe går galt. Jeg styrer også pumper, tanker, ph, nivåer, osv. Jeg må ta prøver fra flere tanker, og legger tallene inn på et utregnigsskjema, og får opp hvor mye forurensing det er. Slik kan jeg styre hvor mye kjemikalier jeg må tilsette, for å felle ut nok. Går det over grensen, må jeg legge anlegget i sirkulasjon, til jeg har fått ned tallene.
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:56

Antamina skrev:
Var det så interessant altså? Er litt dårlig på å forklare.
Jeg har tre skjermer her, med oversikt over hele vannrens. Her får jeg alarm når noe går galt. Jeg styrer også pumper, tanker, ph, nivåer, osv. Jeg må ta prøver fra flere tanker, og legger tallene inn på et utregnigsskjema, og får opp hvor mye forurensing det er. Slik kan jeg styre hvor mye kjemikalier jeg må tilsette, for å felle ut nok. Går det over grensen, må jeg legge anlegget i sirkulasjon, til jeg har fått ned tallene.

Helt nytt for meg, ergo veldig interessant happy3
Hvilken utdanning har du tatt for å jobbe med dette???
Eller har du fått jobben tilfeldig?

Min svigermor jobba seg fra ysteri til nordsjøen, helt uten utdanning, så muligheter finnes det da i verden happy6
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Gjest
Gjest




Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 17:58

Kizz skrev:
Norwinstars skrev:
Kizz skrev:
Wow!
Høres fremdeles spennende ut happy6

Jobber med psykisk utviklingshemmede (stort sett autister) med utfordrende atferd.
Av typen spark, slag, klyping, skalling, lugging, spytting osv osv.
Utrolig spennende jobb, men kan bli litt mye innimellom wink3 (har skjønt at dette er jobben for spesielt interesserte, hehehe)
Har bevisst kort hår for å si det sånn happy3 (sparte i vinter, men klippa meg etter en stund pga sår hodebunn...)

Og jeg er glad for at du vet hva min hverdag går ut på, -med en autist hjemme! sidehug

Vet du Marian, det står stor respekt i at du faktisk har gutten din hjemme.
Utrolig trist å si det, men det er veldig mange som ikke har kontakt med familien sin, der det kun er boliger som har omsorg.
Resutatet er redde, stressede mennesker som har et enormt behov for nærpersoner.
Og dessverre har de ofte så mange "nærpersoner" at de egentlig ikke har noen.
I tillegg blir de slengt ut på anbud, der det ofte er prisen som avgjør skjebnen deres mad2

All ære til deg!
Du er steintøff!!!
sidehug

Vel, jeg har han hjemme 3 dager, så 3 dager fri...osv...osv... Men det som skjer er jo at jeg sover bort mine fridager for å lade opp. Jeg har stått på i over 15 år, hvor 13 av dem har vært uten avlastning.

For meg og Dennis har Omsorg/bistand og barnevernet gjort en FANTASTISK innsats for at vi har det så bra i dag mht avlastningsbolig. Barneboligen Dennis er på er enestående! Personlig syns jeg det er trist at mange har vrangforestillinger og skrekkhistorier om barnevernet. For Dennis har dem en viktig posisjon i hans støttegruppe. De har vært gull verdt, og jeg tviholder på dem! sidehug

Det er fryktelig å se barn/ungdom bli helt forlatt av sin familie. Jeg forstår begge parter, egentlig. Slitne foreldre til funksjonshemmede er ofte så sliten at desperasjonen ofte tar overhånd. Jeg har selv vært nær på å gi opp...men klarer det ikke. Dette er noe en A4-familie aldri kan forstå, og det skal man heller ikke forvente.

Samtidig vil jeg si at jeg beundrer mennesker som deg, Fanny! Det er slike som deg som gir slike som meg litt fridager... Det er slike som deg som får frem de hjertevarme smilene i våre "spesielle" barns ansikter! smellkyss3
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 18:11

Norwinstars skrev:
Kizz skrev:
Norwinstars skrev:
Kizz skrev:
Wow!
Høres fremdeles spennende ut happy6

Jobber med psykisk utviklingshemmede (stort sett autister) med utfordrende atferd.
Av typen spark, slag, klyping, skalling, lugging, spytting osv osv.
Utrolig spennende jobb, men kan bli litt mye innimellom wink3 (har skjønt at dette er jobben for spesielt interesserte, hehehe)
Har bevisst kort hår for å si det sånn happy3 (sparte i vinter, men klippa meg etter en stund pga sår hodebunn...)

Og jeg er glad for at du vet hva min hverdag går ut på, -med en autist hjemme! sidehug

Vet du Marian, det står stor respekt i at du faktisk har gutten din hjemme.
Utrolig trist å si det, men det er veldig mange som ikke har kontakt med familien sin, der det kun er boliger som har omsorg.
Resutatet er redde, stressede mennesker som har et enormt behov for nærpersoner.
Og dessverre har de ofte så mange "nærpersoner" at de egentlig ikke har noen.
I tillegg blir de slengt ut på anbud, der det ofte er prisen som avgjør skjebnen deres mad2

All ære til deg!
Du er steintøff!!!
sidehug

Vel, jeg har han hjemme 3 dager, så 3 dager fri...osv...osv... Men det som skjer er jo at jeg sover bort mine fridager for å lade opp. Jeg har stått på i over 15 år, hvor 13 av dem har vært uten avlastning.

For meg og Dennis har Omsorg/bistand og barnevernet gjort en FANTASTISK innsats for at vi har det så bra i dag mht avlastningsbolig. Barneboligen Dennis er på er enestående! Personlig syns jeg det er trist at mange har vrangforestillinger og skrekkhistorier om barnevernet. For Dennis har dem en viktig posisjon i hans støttegruppe. De har vært gull verdt, og jeg tviholder på dem! sidehug

Det er fryktelig å se barn/ungdom bli helt forlatt av sin familie. Jeg forstår begge parter, egentlig. Slitne foreldre til funksjonshemmede er ofte så sliten at desperasjonen ofte tar overhånd. Jeg har selv vært nær på å gi opp...men klarer det ikke. Dette er noe en A4-familie aldri kan forstå, og det skal man heller ikke forvente.

Samtidig vil jeg si at jeg beundrer mennesker som deg, Fanny! Det er slike som deg som gir slike som meg litt fridager... Det er slike som deg som får frem de hjertevarme smilene i våre "spesielle" barns ansikter! smellkyss3

Jeg skjønner utrolig godt at man gir opp som foreldre, misforstå meg ikke (og det tror jeg ikke du gjør heller).
Jeg kan komme hjem fra jobb så sliten og oppgitt at jeg bare griner, og jeg er ikke engang i familie med dem jeg griner for.
Utrolig flott at du har avlastning, og helt utrolig at du har overlevd uten så lenge som du har gjort.
Vi er da selv ikke en A4 famile, men litt AD/HD kan absolutt ikke sammenlignes med en autist.
Har jobba meg gjennom mange instanser, barnevernet er en av de vi ikke har vært innom, men jeg vet at de gjør en god jobb
(med mindre man er ekstremt uheldig med saksbehandleren sin da...).
Folk som ikke vet hva dette dreier seg om bør ikke åpne kjeften (mener nå jeg) med mindre de har noe positivt å si wink3 , selv om man ikke kan forvente at de skal forstå.
Jeg fyrer meg ofte opp over situasjoner som jeg føler meg helt maktesløs i (på jobb, har kontroll hjemme happy4 ).
Og like mye gleder jeg meg over å få en klem eller et strålende smil fra en av brukerne (spesielt klemmene til de som ikke liker å bli tatt i plain3 ).
Puhhhh... Nå skal jeg gi meg.... Før folk tror jeg er rablende gal.... lol!
Uansett skal du vite at jeg ser veldig opp til deg for at du kommer deg gjennom dagene happy7

Og tusen takk for fine ord smellkyss3 blir helt rørt jeg
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Antamina

Antamina


Antall Innlegg : 412
Join date : 10.06.2009
Age : 36

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 18:14

Kizz skrev:
Antamina skrev:
Var det så interessant altså? Er litt dårlig på å forklare.
Jeg har tre skjermer her, med oversikt over hele vannrens. Her får jeg alarm når noe går galt. Jeg styrer også pumper, tanker, ph, nivåer, osv. Jeg må ta prøver fra flere tanker, og legger tallene inn på et utregnigsskjema, og får opp hvor mye forurensing det er. Slik kan jeg styre hvor mye kjemikalier jeg må tilsette, for å felle ut nok. Går det over grensen, må jeg legge anlegget i sirkulasjon, til jeg har fått ned tallene.

Helt nytt for meg, ergo veldig interessant happy3
Hvilken utdanning har du tatt for å jobbe med dette???
Eller har du fått jobben tilfeldig?

Min svigermor jobba seg fra ysteri til nordsjøen, helt uten utdanning, så muligheter finnes det da i verden happy6

Prosess og kjemi går man på da. Jeg tar utdanninga gjennom jobben, har bare fagbrevet igjen nå. :-)
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 18:19

Antamina skrev:
Kizz skrev:
Antamina skrev:
Var det så interessant altså? Er litt dårlig på å forklare.
Jeg har tre skjermer her, med oversikt over hele vannrens. Her får jeg alarm når noe går galt. Jeg styrer også pumper, tanker, ph, nivåer, osv. Jeg må ta prøver fra flere tanker, og legger tallene inn på et utregnigsskjema, og får opp hvor mye forurensing det er. Slik kan jeg styre hvor mye kjemikalier jeg må tilsette, for å felle ut nok. Går det over grensen, må jeg legge anlegget i sirkulasjon, til jeg har fått ned tallene.

Helt nytt for meg, ergo veldig interessant happy3
Hvilken utdanning har du tatt for å jobbe med dette???
Eller har du fått jobben tilfeldig?

Min svigermor jobba seg fra ysteri til nordsjøen, helt uten utdanning, så muligheter finnes det da i verden happy6

Prosess og kjemi går man på da. Jeg tar utdanninga gjennom jobben, har bare fagbrevet igjen nå. :-)

Wow excited
Så flink du er!!!!
Lykke til med fagbrevprøven da happy6
Blir alltid imponert over folk som skjønner kjemi m.m.
For jeg skjønner ikke en dritt av sånne ting happy4
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Antamina

Antamina


Antall Innlegg : 412
Join date : 10.06.2009
Age : 36

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 18:33

Nei, da er vi to. lol!
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptyLør Sep 18 2010, 18:35

Antamina skrev:
Nei, da er vi to. lol!

happy4 happy4 happy4 happy5
Jeg tror ikke på deg nå skjønner du happy4 happy4 happy4
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptySøn Sep 19 2010, 01:30

Norwinstars skrev:
Hera skrev:
Tusen Takk Very Happy
Gruer meg jo litt også da, er jo altfor stor by for meg egentlig og jeg har aldri vært på den siden av jorden før rolleyes3

Jeg har vært i Los Angeles. Gjelder å være bevisst på hva du vil ved ankomst. STOR by med ENORME mengder med attraksjoner! Jeg er sikker på at du får et uforglemmelig opphold!

Disneyland i Anaheim anbefales! Skravletråd 732855

Her har alt blitt planlagt på forhånd ja, reiser aldri til slike storbyer uten å være maks forberedt wink3. Har drevet mye research på forhånd og har ei søster som har vært her flere ganger :P. Skrev 2 Å4 ark med alt vi vil se og oppleve, alt fra restaurant, shopping og attraksjoner + en guidebok fra LA. Så her kunne vi ikke vært mer forberedt :P.

Disney står høyt på lista ja wink3
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
turid

turid


Antall Innlegg : 72
Join date : 07.03.2010

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptySøn Sep 19 2010, 17:11

Noen som kan hjelpe?

unsure3

Hvordan legger jeg ut video? Filmet selv, så ligger kun på min pc.
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptySøn Sep 19 2010, 17:46



Gå inn her, lag profil (kjapt og enkelt), last opp filmen...
Bruk så VIDEO-knappen på forumet (når du skriver innlegg) og kopier en av kodene fra videoen på photobucket
(aner ikke hvilken, har bare lagt inn bilder selv...)
Bør være ganske enkelt hvertfall (jeg fikk tips om å bruke photobucket hvertfall, og det fungerer veldig bra happy6 )

www.photobucket.com
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
turid

turid


Antall Innlegg : 72
Join date : 07.03.2010

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptySøn Sep 19 2010, 18:17

[url=Skravletråd Th_MOV_0073

Fikk det ikke til jeg unsure3 Må klikke på bilde for å komme inn på siden og se...

Lille snuppa som passet på pus i hagen i stad :P og btw hun elsker katter, så dette er ikke sinna lyder, men lyder av begeistring happy5
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptySøn Sep 19 2010, 18:19

happy5 Så utrolig mosom filmsnutt da happy6
Artig å høre lydene, og samtidig se rompa gå som en trommestikke jump2
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
turid

turid


Antall Innlegg : 72
Join date : 07.03.2010

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptySøn Sep 19 2010, 18:36

Er Ella i et nøtteskall wub4 Lille korte halen går som en trommestikke hele tiden, ei veldig glad og fornøyd lita frøken biggrin Begynt og lage de lydene når hu setter seg foran kjøleskapet og forlanger gulerot også :P
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptySøn Sep 19 2010, 18:42

He he he happy4
Er moro å ha en gladklump i hus happy3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptySøn Sep 19 2010, 18:52

Så søt jente Laughing Zeus hadde nok tatt en smule mer av om han så en katt. Men jeg er ikke sikker på om han liker dem eller ikke. Tipper han hadde løpt ganske greit etter den om han hadde fått sjansen king
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
turid

turid


Antall Innlegg : 72
Join date : 07.03.2010

Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd EmptySøn Sep 19 2010, 19:00

Ella forguder de, men blir en smule frustrert når hu ikke kan komme ut og leke laughs Derfor hu lager de lydene wub4 Naboen har en stor hannkatt som hu ser etter hver gang hu er ute. Men den er heldigvis rolig og vant til hunder, så den får hu lov til å leke med laughs Vil jo ikke at hu skal bli overfalt av noe som er dobbelt så stor som henne akkurat happy5

Skal du flere turer til Arendal, eller er det kun den turen Marita? Hadde vært artig og møtt dere, men har selvfølgelig planer akkurat den dagen sad3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Skravletråd Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd Empty

Til Toppen Go down
 
Skravletråd
Til Toppen 
Side 1 av 40Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next
 Similar topics
-
» Skravletråd

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: