| Skravletråd | |
|
+63AH Bente Helene Aino Unn Marion G -Malin- Tonje ElinK ingrid, beloved york camillahoel Takk for meg Vinnie Camilla J knut IdaCharlotte Anne Fly Ann-Helen Bente L belindus Kristin MU-TI-LA chester ToneAngelica Hera Lene Anita.K gøril Susanne Siri Fixa Christina jeanette Gerd-Marit pusevoffen Maria Kinkade KristinC Marita Gry Elena Kaja *Cathrina* Caroline Antamina Nina (Kennel Dijontoma) Monica P Linn NinaM CamillaB Benedicte Torkil Blomst helle Cesilie Eva Kennel Mirenzo -linda- Marte Camilla Garp Julie Lex 67 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Skravletråd Tor Jun 11 2009, 15:12 | |
| Er så usannsynelig kjedelig på jobb denne uka. Takk og pris for at Linn & Co har fått opp forumet igjen!! Tusen takk for vannvittig innsats jenter!! :cheers: :cheers:
Sist endret av Eva den Tor Jun 11 2009, 20:33, endret 1 gang (Reason for editing : Satt som pri. tråd) | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Tor Jun 11 2009, 15:36 | |
| Her går det unna gitt Jeg må si dere som styrer med dette er rå flinke assa |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Skravletråd Tor Jun 11 2009, 17:55 | |
| HURRA FOR NYTT FORUM!!! Flinke flinke ildsjeler!! :bball: :cheers: :bounce: :bounce: :bounce: | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 11:41 | |
| Ja superbra at forumet er oppe igjen! Jeg er imponert!!! Jeg skal kjøpe meg en bil. Så sitter her og tenker fram og tilbake. Varebil eller stasjonsvogn.. Jeg vil aller helst ha varebil alla VW Touran, men en stasjonsvogn er jo ok det og. Tenk så deilig å ha alt hundestæajet som bur, blod, skank, sporline, seler, kliper, hundeklær, slslom, tunell osv i ett digert lasterom. Kunne få litt orden og system i alt rotet.. Det hadd evært saker det. Og hvis jeg mot all formodning får finne ut at 2 seter er alt for upraktisk er det mulighet til å sette inn seter for en relativt rimelig penge.. Satt og leste annonser på finn.no i dag til jeg ble helt slått ut.. Hva synes dre andre gale hundefolk?? Varebil eller stasjonsvogn?? | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 12:11 | |
| Vansklig å velge ny bil! Men de VW Touran er jo veldig fine og praktiske! Jeg har en sånn: http://suzuki.no/index.php?sideID=129&ledd2=40 Syntes den er helt genial, den er liten og lettkjørt, 4-hjulstekk(kommer meg frem over alt) og setene bak kan legges helt sammen, så jeg får plass til at rotet jeg må ha med meg:-) | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 13:25 | |
| - Garp skrev:
- Ja superbra at forumet er oppe igjen! Jeg er imponert!!!
Jeg skal kjøpe meg en bil. Så sitter her og tenker fram og tilbake. Varebil eller stasjonsvogn.. Jeg vil aller helst ha varebil alla VW Touran, men en stasjonsvogn er jo ok det og. Tenk så deilig å ha alt hundestæajet som bur, blod, skank, sporline, seler, kliper, hundeklær, slslom, tunell osv i ett digert lasterom. Kunne få litt orden og system i alt rotet.. Det hadd evært saker det. Og hvis jeg mot all formodning får finne ut at 2 seter er alt for upraktisk er det mulighet til å sette inn seter for en relativt rimelig penge.. Satt og leste annonser på finn.no i dag til jeg ble helt slått ut.. Hva synes dre andre gale hundefolk?? Varebil eller stasjonsvogn?? Jeg har passat stasjonsvogn og er utrolig fornøyd Får plass til " masse " mennesker og masse hunder Jeg har så ofte med meg flere i bilen på vei til utstilling osv, så for meg MÅTTE jeg ha bakseter Har et bilde fra vi var på tur til Oltedal i fjor. Vi var 3 mennesker med bagasje ( jenter, så det sier seg selv at vi ikke bare hadde med oss en liten sekk ), 4 dvergpinschere i hvert sitt bur + en mops i bur ( satt i baksete med Marita ), burtralle, utstillingstelt og utstyr, kjølebag.. Ja, U name it - var vel ikke en ting vi ikke hadde med oss på turen.. Hehe I LOVE my car Lykke til med biljakten Anita! | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 14:11 | |
| Ja hvis jeg skal ha med 5 seter så blir det nok en bil alla din Marte. Men jeg er fryktelig forelsket i touranen.. :affraid: Og hvis jeg ser at det skjærer seg så kan jeg alltids sette inn setene, og få opptil en 7seter.. | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| |
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 15:16 | |
| - Garp skrev:
Jeg skal kjøpe meg en bil. Så sitter her og tenker fram og tilbake. Varebil eller stasjonsvogn.. Jeg vil aller helst ha varebil alla VW Touran, men en stasjonsvogn er jo ok det og. Tenk så deilig å ha alt hundestæajet som bur, blod, skank, sporline, seler, kliper, hundeklær, slslom, tunell osv i ett digert lasterom. Kunne få litt orden og system i alt rotet.. Det hadd evært saker det. Og hvis jeg mot all formodning får finne ut at 2 seter er alt for upraktisk er det mulighet til å sette inn seter for en relativt rimelig penge.. Satt og leste annonser på finn.no i dag til jeg ble helt slått ut.. Hva synes dre andre gale hundefolk?? Varebil eller stasjonsvogn?? Jeg har varebil VW Touran, super hundebil :cheers: | |
|
| |
Kennel Mirenzo
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 15:21 | |
| 1.år sykepleie er bestått, og straks gjennomført også! Sluttevaluering hadde jeg på onsdag, og fikk strålende tilbakemelding, alle eksamene er gjennomført og bestått også. Det er SÅÅÅÅ deilig!!! Jeg har kun 2 dager igjen i praksis, så på søndag går jeg ut i feriemodus, skal ha sommerferie i 2 mnd, og kooooose meg glugg ihjel med valpene | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 15:25 | |
| | |
|
| |
Kennel Mirenzo
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 15:46 | |
| - Marte skrev:
- Kennel Mirenzo skrev:
- 1.år sykepleie er bestått, og straks gjennomført også!
Sluttevaluering hadde jeg på onsdag, og fikk strålende tilbakemelding, alle eksamene er gjennomført og bestått også. Det er SÅÅÅÅ deilig!!!
Jeg har kun 2 dager igjen i praksis, så på søndag går jeg ut i feriemodus, skal ha sommerferie i 2 mnd, og kooooose meg glugg ihjel med valpene Heldiggris!! ( jeg har ny jobb, så blir ikke så mye ferie på meg i år... :face: )
Høres toppers ut Anita! Kos deg masse og ta masse bilder av valpene Gratulerer med ny jobb da, sluttet i Telenor altså? Begynt med negler igjen kanskje? Åja, bilder skal bli, også er det bare å komme på besøk vettu Fòrverten til tispa bor på Kolbotn faktisk :cheers: | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 16:00 | |
| - Garp skrev:
Jeg skal kjøpe meg en bil. Så sitter her og tenker fram og tilbake. Varebil eller stasjonsvogn.. Jeg vil aller helst ha varebil alla VW Touran, men en stasjonsvogn er jo ok det og. Tenk så deilig å ha alt hundestæajet som bur, blod, skank, sporline, seler, kliper, hundeklær, slslom, tunell osv i ett digert lasterom. Kunne få litt orden og system i alt rotet.. Det hadd evært saker det. Og hvis jeg mot all formodning får finne ut at 2 seter er alt for upraktisk er det mulighet til å sette inn seter for en relativt rimelig penge.. Satt og leste annonser på finn.no i dag til jeg ble helt slått ut.. Hva synes dre andre gale hundefolk?? Varebil eller stasjonsvogn?? Jeg har hatt vw passat stasjonsvogn, knall bil! Skal kjøpe ny bil om noen uker og da blir det den nye typen | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 19:55 | |
| Jippi for Linn, Helle og alle som har vært med og fått opp et nytt forum :cheers: Nå begynte til og med jeg å få abstinenser, og jeg har ikke vært den mest aktive de siste månedene Våre nyheter er at vi flytter fra Tønsberg til Oslo om bare et par små uker, det gleder vi oss masse til Så nå søker jeg jobber som bare det, men kan ikke skyte av det beste arbeidsmarkedet om dagen.... Håper det dukker opp noe snart, hadde vært fint med noen inntekter å matche kostnadene med :| Håper alle har det fint i sommerværet som kommer og går annenhver uke | |
|
| |
Cesilie
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 19:58 | |
| - Marte skrev:
- Heldiggris!! ( jeg har ny jobb, så blir ikke så mye ferie på meg i år... :face: )
Ikke noe mer Telenor, Marte? | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 20:40 | |
| | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 12 2009, 23:28 | |
| - Kennel Mirenzo skrev:
- Marte skrev:
- Kennel Mirenzo skrev:
Sluttevaluering hadde jeg på onsdag, og fikk strålende tilbakemelding, alle eksamene er gjennomført og bestått også. Det er SÅÅÅÅ deilig!!!
Jeg har kun 2 dager igjen i praksis, så på søndag går jeg ut i feriemodus, skal ha sommerferie i 2 mnd, og kooooose meg glugg ihjel med valpene Heldiggris!! ( jeg har ny jobb, så blir ikke så mye ferie på meg i år... :face: )
Høres toppers ut Anita! Kos deg masse og ta masse bilder av valpene
Gratulerer med ny jobb da, sluttet i Telenor altså? Begynt med negler igjen kanskje?
Åja, bilder skal bli, også er det bare å komme på besøk vettu Fòrverten til tispa bor på Kolbotn faktisk :cheers: Jo da, er Telenor fortsatt på meg, og der ser jeg for meg at jeg skal bli en stund Men jeg har ikke opparbeidet meg noe ferie, siden jeg ble fast annsatt 1 feb. Var bare vikar før det. Men jeg har heldigvis hatt veldig mye og gjøre, og alt jeg jobber overtid kan jeg avspassere, så noe fri blir det nok Og jeg tar deg på ordet og kommer på besøk når valpene er klare for det!! Hvem er forvert da? Kanskje jeg kjenner henne? Nå bor jeg på Kolbotn bare frem til 1. juli, for jeg har kjøpt leilighet på Langhus | |
|
| |
Kennel Mirenzo
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jun 13 2009, 04:26 | |
| - Marte skrev:
- Kennel Mirenzo skrev:
- Marte skrev:
- Kennel Mirenzo skrev:
Høres toppers ut Anita! Kos deg masse og ta masse bilder av valpene
Gratulerer med ny jobb da, sluttet i Telenor altså? Begynt med negler igjen kanskje?
Åja, bilder skal bli, også er det bare å komme på besøk vettu Fòrverten til tispa bor på Kolbotn faktisk :cheers: Jo da, er Telenor fortsatt på meg, og der ser jeg for meg at jeg skal bli en stund Men jeg har ikke opparbeidet meg noe ferie, siden jeg ble fast annsatt 1 feb. Var bare vikar før det. Men jeg har heldigvis hatt veldig mye og gjøre, og alt jeg jobber overtid kan jeg avspassere, så noe fri blir det nok
Og jeg tar deg på ordet og kommer på besøk når valpene er klare for det!!
Hvem er forvert da? Kanskje jeg kjenner henne? Nå bor jeg på Kolbotn bare frem til 1. juli, for jeg har kjøpt leilighet på Langhus Jeg har valpekjøper på Langhus også jeg, hihi Elisabeth Jeppesen heter hun på Kolbotn. Ikke sikkert du kjenner henne siden hun er en godt voksen dame med mann og barn. | |
|
| |
Cesilie
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jun 13 2009, 06:36 | |
| | |
|
| |
Blomst
Antall Innlegg : 242 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jun 13 2009, 17:02 | |
| Noen som har en god oppskrift på Brownies? Fikk akutt lyst på | |
|
| |
-linda-
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jun 13 2009, 17:14 | |
| Nattevakta gikk kjempe fint! Hadde det morsomt til tider også, hehe! Utrooolig mange rare og artige folk som er ute å vandrer en fredagskveld/natt Og alle var superkoselige i forhold til de mange sure som kommer på dagtid . Tror jeg jobber natt flere ganger jeg Marianne | |
|
| |
-linda-
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jun 13 2009, 19:54 | |
| Heia RBK!! Norges beste lag! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Søn Jun 14 2009, 05:38 | |
| - -linda- skrev:
- Heia RBK!! Norges beste lag!
Morsom du... Fyyy f*en! Har fått øyekatar jeg, ser ikke en dritt på venstre øye. I går kveld møtte jeg sjefen, han spurte om jeg hadde fått meg en på trynet... Sikkelig hovent også, og vondt! | |
|
| |
Torkil
Antall Innlegg : 48 Join date : 13.06.2009 Bosted : I et hus med snart inngjerdet hage:-)
| Tema: Re: Skravletråd Søn Jun 14 2009, 08:06 | |
| - Garp skrev:
- Ja hvis jeg skal ha med 5 seter så blir det nok en bil alla din Marte.
Men jeg er fryktelig forelsket i touranen.. :affraid: Og hvis jeg ser at det skjærer seg så kan jeg alltids sette inn setene, og få opptil en 7seter.. Og det blir ikke billig. Norsk avgifter på biler er ikke til og spøke med..... :x | |
|
| |
Benedicte
Antall Innlegg : 531 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Søn Jun 14 2009, 12:25 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|