| Skravletråd | |
|
+63AH Bente Helene Aino Unn Marion G -Malin- Tonje ElinK ingrid, beloved york camillahoel Takk for meg Vinnie Camilla J knut IdaCharlotte Anne Fly Ann-Helen Bente L belindus Kristin MU-TI-LA chester ToneAngelica Hera Lene Anita.K gøril Susanne Siri Fixa Christina jeanette Gerd-Marit pusevoffen Maria Kinkade KristinC Marita Gry Elena Kaja *Cathrina* Caroline Antamina Nina (Kennel Dijontoma) Monica P Linn NinaM CamillaB Benedicte Torkil Blomst helle Cesilie Eva Kennel Mirenzo -linda- Marte Camilla Garp Julie Lex 67 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Blomst
Antall Innlegg : 242 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Skravletråd Søn Jun 14 2009, 15:20 | |
| | |
|
| |
CamillaB
Antall Innlegg : 295 Join date : 11.06.2009 Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark
| Tema: Re: Skravletråd Søn Jun 14 2009, 15:28 | |
| teller ned til ferie er fortsatt en god stund igjen, og mange fine uker før det, men klarer ikke la være å glede meg for det 2 x tur til syden, samt 2 x friuker med bading, finvær (har bestilt det ja) samt forhåpentligvis små dpvalper å kose meg med, må jo bare bli bra og ikveld legger jeg ut databasen min om alt går etter planen, gleder meg og spent | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Man Jun 15 2009, 18:38 | |
| Oi, oi.. Her går det virkelig unna i svingene!!! Det er allerede 99 registrerte brukere i det nye forumet. Og det på bare noen få dager.. snakk om mange som har sittet med abstinenser i noen uker da.. | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Man Jun 15 2009, 18:43 | |
| | |
|
| |
NinaM
Antall Innlegg : 316 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Man Jun 15 2009, 19:01 | |
| I dag hadde jeg semesterets siste eksamen, det betyr at jeg har SOMMERFERIE Dette har jeg ventet lenge på, en goood dag med andre ord | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Skravletråd Tir Jun 16 2009, 16:58 | |
| | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Skravletråd Tir Jun 16 2009, 18:21 | |
| 3 laaaange arbeidsdager igjen og så har jeg sommerferie!! Gleder meg!! | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Tir Jun 16 2009, 18:52 | |
| Egentlig var det 1,5 uke til sommerferien.. men pga at en av kollegaene mine må opereres og blir sykmeldt i to uker, så sa jeg at jeg kunne flytte min første uke til uke 30 i stedet. Så da har jeg uke 28 og 30-31. Det ble rimelig skrapa for folk, så jeg syns jo det var for dumt å ikke flytte den uken min når det var behov. Men da var det vips! 2,5 uke til ferie i stedet Men det går nå greit | |
|
| |
Blomst
| Tema: Re: Skravletråd Ons Jun 17 2009, 17:38 | |
| Det er bare SÅÅÅ talentløst av bilverkstedet å ikke ha klart å fikse Opel'n enda!! Jeg blir jo GAAAL uten bil! Veldig praktisk å ha med valp på buss, tog og jobb hver dag | |
|
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Skravletråd Ons Jun 17 2009, 17:50 | |
| | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Ons Jun 17 2009, 21:33 | |
| - Blomst skrev:
- Det er bare SÅÅÅ talentløst av bilverkstedet å ikke ha klart å fikse Opel'n enda!! Jeg blir jo GAAAL uten bil! Veldig praktisk å ha med valp på buss, tog og jobb hver dag
Bra miljøtrening da! (gleder meg masse til å snart møte Circus!! :cheers: | |
|
| |
Blomst
| Tema: Re: Skravletråd Tor Jun 18 2009, 05:46 | |
| | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| |
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Tor Jun 18 2009, 12:14 | |
| - Blomst skrev:
- Det er bare SÅÅÅ talentløst av bilverkstedet å ikke ha klart å fikse Opel'n enda!! Jeg blir jo GAAAL uten bil! Veldig praktisk å ha med valp på buss, tog og jobb hver dag
That's the story of my life! Her har jeg dratt med meg både én valp, én valp + én voksen og to voksne pluss masse bagasje på busser, trikker, tog, t-baner osv osv osv gjennom tidene...og vinner jeg ikke i lotto snart, så jeg får råd til bil og lappen, så ser det ut til at det er sånn det kommer til å fortsette også! :roll: | |
|
| |
Antamina
Antall Innlegg : 412 Join date : 10.06.2009 Age : 37
| Tema: Re: Skravletråd Tor Jun 18 2009, 13:24 | |
| I dag fikk jeg mini pc-en min. Den er så skjønn | |
|
| |
Blomst
| Tema: Re: Skravletråd Tor Jun 18 2009, 17:57 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jun 19 2009, 22:06 | |
| - Blomst skrev:
- Nina skrev:
- Blomst skrev:
That's the story of my life! Her har jeg dratt med meg både én valp, én valp + én voksen og to voksne pluss masse bagasje på busser, trikker, tog, t-baner osv osv osv gjennom tidene...og vinner jeg ikke i lotto snart, så jeg får råd til bil og lappen, så ser det ut til at det er sånn det kommer til å fortsette også! :roll: Imponert!! Syns det er dødsslitsomt jeg. Og det er jo så vanskelig å dra å trene, ingen plass å ha dem i pausene Ja, tror du ikke jeg forbanner meg over den hersens lappen som jeg ikke har støtt og stadig eller?! Sinnsykt irriterende at jeg ikke kommer ordentlig igang med redningshundtreningen med Otto, eller får reist rundt på de treningene jeg vil med begge to...alt blir liksom så inmari på stedet hvil uten lappen, og samboer'n er merkelig nok ikke interessert i å kjøre oss rundt...! Og i tillegg tar det meg jo tilsammen nesten 1 t fra dør til dør når vi skal i stallen, i motsetning til de 15 minuttene det tar med bil! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Man Jun 22 2009, 11:00 | |
| Men i enkelte tilfeller må det være befriende å ikke ha lappen også |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Skravletråd Man Jun 22 2009, 15:16 | |
| | |
|
| |
Cesilie
| Tema: Re: Skravletråd Man Jun 22 2009, 21:50 | |
| Åååeeeehh, jeg har SÅ tannverk at jeg dævver snart!! | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Tir Jun 23 2009, 06:26 | |
| - Cesilie skrev:
- Åååeeeehh, jeg har SÅ tannverk at jeg dævver snart!!
Har du vært hos tannlegen? Ikke bra å gå sånn... ------------ Og Nina! Du slipper i alle fall å kjøre hjem fra fest! | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Skravletråd Tir Jun 23 2009, 20:26 | |
| Arggg, har levert bilen inn på reprasjon. Og de sa den skulle bli ferdig til i dag når jeg leverte den inn, så ringte jeg og da var den ikke klar og de kunne ikke svare på om den var klar til i morgen heller Hater virkelig å ta buss, for jeg slutter på jobb akuratt i rushtiden, og bussene er stappfulle og varme... Savner bilen min Og jeg som skal på "roadtrip" til Voss i helgen på ekstremsportveko, noe og se frem til vertfall Håper jeg får bilen til det, eller må jeg ta tog | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Ons Jun 24 2009, 07:09 | |
| |
|
| |
Cesilie
| Tema: Re: Skravletråd Ons Jun 24 2009, 15:55 | |
| - Lex skrev:
- Cesilie skrev:
Har du vært hos tannlegen? Ikke bra å gå sånn... Neeei, jeg har så sprøyteskrekk, så jeg har håpet på at det skulle gå over av seg selv eller noe. Er begge visdomstennene nede, og de har vokst med jevne mellomrom de siste årene, så jeg håpet det skulle gi seg nå også. Inntil jeg våknet og så ut som jeg hadde en golfball i munnen i går Så jeg har fått time hos tannlegen i morgen..grøss! Tidligere har jeg alltid fått lystgass når jeg har måtte ta sprøyte, men det har de visst sluttet med Så jeg spurte om jeg kunne få noe beroligende i såfall, og da sa hun at jeg måtte ha med meg noen, de slapp ikke noen løs på et bryggeområde (det er rett ved der jeg bor) med dette i blodet Dette var en stor glede for meg, hvis man blir så svimmel av dette at man trenger hjelp til å gå rett, så funker det jo fett Men jeg må antakelig bare ta en antibiotikakur i første omgang da, så vi får se Gleder meg til å få det fikset hvertfall, tror magesekken snart skrumper inn av bruken av Ibux og Paracet | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Tor Jun 25 2009, 11:37 | |
| - Cesilie skrev:
- Lex skrev:
- Cesilie skrev:
Har du vært hos tannlegen? Ikke bra å gå sånn... Neeei, jeg har så sprøyteskrekk, så jeg har håpet på at det skulle gå over av seg selv eller noe. Er begge visdomstennene nede, og de har vokst med jevne mellomrom de siste årene, så jeg håpet det skulle gi seg nå også. Inntil jeg våknet og så ut som jeg hadde en golfball i munnen i går Så jeg har fått time hos tannlegen i morgen..grøss! Tidligere har jeg alltid fått lystgass når jeg har måtte ta sprøyte, men det har de visst sluttet med Så jeg spurte om jeg kunne få noe beroligende i såfall, og da sa hun at jeg måtte ha med meg noen, de slapp ikke noen løs på et bryggeområde (det er rett ved der jeg bor) med dette i blodet Dette var en stor glede for meg, hvis man blir så svimmel av dette at man trenger hjelp til å gå rett, så funker det jo fett Men jeg må antakelig bare ta en antibiotikakur i første omgang da, så vi får se Gleder meg til å få det fikset hvertfall, tror magesekken snart skrumper inn av bruken av Ibux og Paracet Jeg har alltid brukt lystgass, men så fikk jeg prøve en sånn tablett, herremin sier jeg, du må ha noen som kan leie deg så du ikke detter å slår ut tenna, he he. Jeg fikk den tabletten kl 8 om morgene og når jeg kom hjem så sov jeg til kl 19.00, jeg hadde pass hjemme også, klarte ikke gå eller prate skikkelig jeg. Men tabletten fungerte gitt. |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|
| |
| Skravletråd | |
|