Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Skravletråd

Go down 
+63
AH
Bente
Helene
Aino
Unn
Marion G
-Malin-
Tonje
ElinK
ingrid, beloved york
camillahoel
Takk for meg
Vinnie
Camilla J
knut
IdaCharlotte
Anne
Fly
Ann-Helen
Bente L
belindus
Kristin
MU-TI-LA
chester
ToneAngelica
Hera
Lene
Anita.K
gøril
Susanne
Siri
Fixa
Christina
jeanette
Gerd-Marit
pusevoffen
Maria
Kinkade
KristinC
Marita
Gry Elena
Kaja
*Cathrina*
Caroline
Antamina
Nina (Kennel Dijontoma)
Monica P
Linn
NinaM
CamillaB
Benedicte
Torkil
Blomst
helle
Cesilie
Eva
Kennel Mirenzo
-linda-
Marte
Camilla
Garp
Julie
Lex
67 posters
Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Next
AvInnlegg
Garp

Garp

Antall Innlegg : 664

Skravletråd - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 10:40

Kinkade skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Blomst skrev:

Ellleeer..hva med å sende Fixa med noen andre på utstilling og så gå med Meggie på kurset?

Pose og sekk er bra happy5 Vi kan ta med Fixa om du vil wink3

Eller jeg?? *krangler om Fixa* fighting3 mad1 fighting3
Skal du utover Sylvia? Kan jeg få haike? Kjæresten skal ha besøk for å nerde med forsterkeren.. Tror jeg ikke orker å være i leiligheten da.. For det er denne lørdagen??

Jupp...kjører utover...du må gjerne sitte på wink3
Skal hente Silje og Dali kl 0830 og drar innom Mari en tur på veien happy3

Ja kanksje det! Hadde vært koselig. Når er retur da?

Drar rett hjem etter at DP er ferdig i ringen happy6

Glimm. Da har vi en date?? Puh da slipper jeg lydtesting og får se dvergpinschere i en smekk. Smile
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Blomst

Blomst

Antall Innlegg : 242

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 11:36

Garp skrev:
Kinkade skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Blomst skrev:

Ellleeer..hva med å sende Fixa med noen andre på utstilling og så gå med Meggie på kurset?

Skal du utover Sylvia? Kan jeg få haike? Kjæresten skal ha besøk for å nerde med forsterkeren.. Tror jeg ikke orker å være i leiligheten da.. For det er denne lørdagen??

Glimm. Da har vi en date?? Puh da slipper jeg lydtesting og får se dvergpinschere i en smekk. Smile

HÆ? Heller være med på utstilling å se på enn å gå Vappu kurs? :affraid: fighting3
Til Toppen Go down
http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maja-Twinki
Garp

Garp

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 11:53

Blomst skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Blomst skrev:

HÆ? Heller være med på utstilling å se på enn å gå Vappu kurs? :affraid: fighting3

Hmm.. Ja.. Det er bare en dag med utstilling. Smile
Og har litt skrekk for å gå kurs med Garp på Gauldal etter overhøvlinga du vet om. wink3
Til Toppen Go down
Blomst

Blomst

Antall Innlegg : 242

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 12:29

Garp skrev:
Blomst skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Blomst skrev:

Og har litt skrekk for å gå kurs med Garp på Gauldal etter overhøvlinga du vet om. wink3

Tulleball! Dessuten går det fint an å gå som observatør også happy3 Billig er det også!
Syns du og Sylvia skal hive dere med på kurs istedet jeg innocent3
Til Toppen Go down
http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maja-Twinki
Garp

Garp

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 13:03

Blomst skrev:
Garp skrev:
Blomst skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Garp skrev:
Kinkade skrev:
Blomst skrev:

Tulleball! Dessuten går det fint an å gå som observatør også happy3 Billig er det også!
Syns du og Sylvia skal hive dere med på kurs istedet jeg innocent3

Hihi. Takler dårlig slike "overhøvlinger" mad1
Men hvorfor skal vi gå kurs når du kan fortelle oss smarte ting?? lalala2
Til Toppen Go down
Monica P

Monica P

Antall Innlegg : 410

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 22:11

Lex skrev:
Gleeeeder meg!!!! I morgen reiser jeg til Oslo, og på lørdag reiser vi til Portugal på jentetur fire stykker! Skal bli SÅÅÅ deilig med litt skikkelig sommer. Det er meldt 27-29 grader og sol hve eneste dag!!

Vi skal bo i sommerhuset til foreldrene til min venninne, og det er bare lekkert!! Vi får hele dette for oss selv...

Skravletråd - Page 21 12052008202236Wrnl32c4IDt3

Åh det så deilig ut Very Happy God tur cool
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
Monica P

Monica P

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 22:15

Ååå blir så irritert over at Gibson kan være så idiot å rulle seg i kattedrit 2 ganger på en dag Shocked
Måtte i dusjen to ganger. Har ikke sett han har rullet seg i kattedrit før, men andre deilige ting som død mus/fugl og kumøkk å sånt har vi hatt noen ganger puke3 Dumme hund mad3
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 22:52

Lex skrev:
Gleeeeder meg!!!! I morgen reiser jeg til Oslo, og på lørdag reiser vi til Portugal på jentetur fire stykker! Skal bli SÅÅÅ deilig med litt skikkelig sommer. Det er meldt 27-29 grader og sol hve eneste dag!!

Vi skal bo i sommerhuset til foreldrene til min venninne, og det er bare lekkert!! Vi får hele dette for oss selv...

Skravletråd - Page 21 12052008202236Wrnl32c4IDt3

Ååååååh.. ta meg meeeeeeeed!!!
excited
Til Toppen Go down
helle

helle

Antall Innlegg : 1466

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 23:22

Da har jeg gått til innkjøp at et slikt bur, Atlas Car 100:

Skravletråd - Page 21 94574_ferplast_atlas100_neu_1

Det er stort, og inni der skal Lille My og Kali begynne å tilbringe sine netter fremover. De har nemlig de par siste mnd funnet ut at det er kult å tisse inne om natten dry Eller, jeg vet jo ikke om det er begge to da, men en av dem i alle fall. De får luftetur på kvelden, og en i familien er alltid på do i løpet av natten, og slipper dem da ut, men likavel tisser de altså inne. Skjønner ikke hva som går av dem. Nesten hver morgen må jeg tørke tiss. Ble litt lei nå når en av dem hadde tisset i trappen, slik at det dryppet ned i 1 etg... puke3

Nå har vi 4 natten i buret, og "tuppen og lillemor" storkoser seg der inne virker det som. Hopper inn av seg selv om kvelden. De har sovet i 9-10 timer hver natt, og jeg har fått tid til å gå på badet og spise frokost før de i det hele tatt har giddet å røre på seg. Altså, ingen av dem har hatt noe hastverk med å gå på do, ikke noe sprengfull blære eller noen ting. Jeg er stor fornøyd med at det fungerte så bra, var redd det kanskje skulle bli piping de første nettene.. Kanskje de rett og slett ble urolige av å sove i den store gangen? Jeg aner ikke.. huh3
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 23:26

Kan jo hende at de er litt småstressa over endringen med at ikke Milli er hos dem sånn som de er vant til at det skal være, og dermed begynner å tisse inne...vet om ganske mange unge hunder som plutselig har begynt å tisse inne igjen etter at det skjedde noe de ble stresset over, eller at det ble en enkel endring i det normale...

Men det buret der er hvert fall superfint! Gry har jo det i bilen til sine små jenter, og sånn ville jeg også hatt om jeg hadde mindre vovver tror jeg... happy3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Ann-Helen

Ann-Helen

Antall Innlegg : 1671

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyFre Sep 04 2009, 23:53

helle skrev:

Det er stort, og inni der skal Lille My og Kali begynne å tilbringe sine netter fremover. De har nemlig de par siste mnd funnet ut at det er kult å tisse inne om natten dry Eller, jeg vet jo ikke om det er begge to da, men en av dem i alle fall. De får luftetur på kvelden, og en i familien er alltid på do i løpet av natten, og slipper dem da ut, men likavel tisser de altså inne. Skjønner ikke hva som går av dem. Nesten hver morgen må jeg tørke tiss. Ble litt lei nå når en av dem hadde tisset i trappen, slik at det dryppet ned i 1 etg... puke3

Nå har vi 4 natten i buret, og "tuppen og lillemor" storkoser seg der inne virker det som. Hopper inn av seg selv om kvelden. De har sovet i 9-10 timer hver natt, og jeg har fått tid til å gå på badet og spise frokost før de i det hele tatt har giddet å røre på seg. Altså, ingen av dem har hatt noe hastverk med å gå på do, ikke noe sprengfull blære eller noen ting. Jeg er stor fornøyd med at det fungerte så bra, var redd det kanskje skulle bli piping de første nettene.. Kanskje de rett og slett ble urolige av å sove i den store gangen? Jeg aner ikke.. huh3

Har sånt bur i bilen til mine og er kjempefornøyd med det happy3 . Men jeg har skillevegg i mitt og har laget hull på hver side for å få festet drikkeflasker til de.
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
helle

helle

Antall Innlegg : 1466

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 00:27

Vannflasker har jeg på mine i bilen, men jeg har bare festet dem på gitteret. Tenkte å kjøpe en til dette buret også, sli at de kan drikke om natten dersom de er tørste.

Nina skrev:
Kan jo hende at de er litt småstressa over endringen med at ikke Milli er hos dem sånn som de er vant til at det skal være, og dermed begynner å tisse inne...vet om ganske mange unge hunder som plutselig har begynt å tisse inne igjen etter at det skjedde noe de ble stresset over, eller at det ble en enkel endring i det normale...

Men det buret der er hvert fall superfint! Gry har jo det i bilen til sine små jenter, og sånn ville jeg også hatt om jeg hadde mindre vovver tror jeg... happy3

Ja, det er godt mulig at det er det. Har ikke tenkt på den muligheten en gang. Sikkert mye mer stress for dem i huset nå som det er valper her. I tillegg har vi også veldig mye pinnsvin i hagen, og Lille My elsker å ta dem. Hun sitter klar foran døren med en gang det blir mørkt ute, og hyler av fryd omtrent når noen nermer seg døren. Da skal hun ned å sjekke om det har kommet pinnsvin. Vet at de har vært oppe på plattingen foran huset et par ganger, så kan jo være mulig at hundene hører dem i løpet av natten.

Jeg har også slikt bur i bilen, men det er atlas car 80 da. Det har jeg skillevegg i, og er fremdeles plass til to små DP i hvert rom, Milli har ett aleine dersom hun sitter i bur, hun er jo litt større enn dem. Kali og Lille My deler rom, siden de er uadskillelige. Er kjempe fornøyd med buret, så derfor jeg tenkte jeg skulle kjøpe et til sånt, istedet for gitterbur, for det vet jeg jo ikke om de trives i.

Dette er en del større, jeg kan selv sitte inni....ja har prøvd innocent3 Grunnflaten er 100 x 60.

De koser seg i alle fall da, gidder ikke løfte på hodet en gang når jeg kommer for å ta bilde cool

Skravletråd - Page 21 IMG_6113

Skravletråd - Page 21 IMG_6117

Skravletråd - Page 21 IMG_6116
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 02:29

Var det SÅ stort ja . Er nok mye mindre det jeg har i bilen ja Laughing .
Ser ut til at jentene dine koser seg inni der wub4
Til Toppen Go down
jeanette

jeanette

Antall Innlegg : 478

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 07:42

disse burene er fine til små hunder, men har du feks en dobermann inne i dem, så bryter de seg enkelt ut.. Snakker av erfaring der wink3 wink3 wink3
Til Toppen Go down
Camilla

Camilla

Antall Innlegg : 801

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 08:52

Sånt bur ønsker jeg meg også! Men hva er den minste størrelsen? Jeg har en suzuki swift, og hadde lyst at det skulle passe bak i bagasjerommet.. Om det ikke passer der så er det lite vits cool
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Monica P

Monica P

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 09:19

Camilla skrev:
Sånt bur ønsker jeg meg også! Men hva er den minste størrelsen? Jeg har en suzuki swift, og hadde lyst at det skulle passe bak i bagasjerommet.. Om det ikke passer der så er det lite vits cool

Vi har også slikt bur til Gibson i bilen. Har audi A3 og det passer perfekt i bagasjerommet. Noen andre vi kjenner har samme buret i en polo og det passer fint der også. Skulle vell passe i en swift også da? tror vi har atlas car 80
Til Toppen Go down
Susanne

Susanne

Antall Innlegg : 694

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 09:20

De burene der er geniale! Det så jo skikkelig koselig ut inni der. biggrin

Camilla skrev:

Hun skrev lenger oppe at det minste hun hadde var et atlas car 80. Du kan jo sikkert prøve Helle sitt bilbur i din bil på "oppstart" treffet happy6

Har du forresten spurt om vi kan ha det på Myrbø? :bounce:
Til Toppen Go down
http://sultenhund.wordpress.com
Gerd-Marit

Gerd-Marit

Antall Innlegg : 454

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 11:17

Monica P skrev:
Camilla skrev:

Vi har også slikt bur til Gibson i bilen. Har audi A3 og det passer perfekt i bagasjerommet. Noen andre vi kjenner har samme buret i en polo og det passer fint der også. Skulle vell passe i en swift også da? tror vi har atlas car 80

Atlas 100 passer IKKE i en Polo det har jeg målt :-) 80 burde gå i de aller fleste bilene i lengdfen, men så er det jo av og til sånn kroker og kriker i bildesigner som kanskje gjør det vanskelig å få inni i høyde på de minste bilene.
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Camilla J

Camilla J

Antall Innlegg : 477

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 11:36

Atlas 80 passer i en Golf 3 i alle fall happy6 Veldig fornøyd med buret happy3
Til Toppen Go down
Marte

Marte

Antall Innlegg : 3032

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 13:25

Det buret likte jeg kjempe godt happy6

Er det dyrt?
Supert at man kan sette skille i om det trengs da happy3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Camilla J

Camilla J

Antall Innlegg : 477

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 13:56

Marte skrev:
Det buret likte jeg kjempe godt happy6

Er det dyrt?
Supert at man kan sette skille i om det trengs da happy3

Jeg betalte 1300 kr for et Atlas 80 bur hos Tropehagen Zoo happy3 Ikke akkurat det billigste men synes det virket mye bedre enn mange andre bur jeg hadde sett på og ikke minst at det passet i min lille bil happy6
Til Toppen Go down
KristinC

KristinC

Antall Innlegg : 692

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 14:02

Maxizoo i Tønsber har dem veldig billige hvis du er ute etter 80!!
http://www.maxizoo.no
Klikk på hund og scroll nedover

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................
Ringte dem akkurat og spurte om de hadde det inne, og fikk beskjed om at det var tomt, men at det nok var feilpriset...
Synd, for 790 er jo perfekt pris, synes jeg!! happy6
Til Toppen Go down
Anita.K

Anita.K

Antall Innlegg : 1449

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 18:14

Jeg betalte 990 på Hund som Hobby for buret..
Vi har ikke skillevegg men den kunne man få kjøpt for 200 kr.
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
KristinC

KristinC

Antall Innlegg : 692

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptyLør Sep 05 2009, 21:27

Ann-Helen skrev:
helle skrev:

Har sånt bur i bilen til mine og er kjempefornøyd med det happy3 . Men jeg har skillevegg i mitt og har laget hull på hver side for å få festet drikkeflasker til de.

Drypper ikke sånne flasker og gjør det vått for hundene i buret? Er det noen spesialflasker du bruker?
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 EmptySøn Sep 06 2009, 03:33

Jeg bruker disse :

Skravletråd - Page 21 Aquafix-a

Var de eneste jeg fikk til å passe til buret pga det går ikke å feste noe i nettingen for da går det ikke å åpne skyvedørene. Har laget hull i sidene på buret slik at jeg fikk en plass å feste de:
(uheldig bilde av hundene :P )

Skravletråd - Page 21 051108037-1
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 21 Empty

Til Toppen Go down

Skravletråd
Til Toppen 
Side 21 av 40Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Next