| Skravletråd | |
|
+43Hege&Arco tintin CAMALIS Vinnie Anita.K Tine Anne&Denniz Gerd-Marit Marion G Kinkade NinaM Caroline Rune Monsen Cathrine&Jazzi Kaja Kennel Mirenzo Maiken Hilde-pin Camilla J Marte gøril Maria Ane Garp Lene jeanette ElinK Linn Eva Nina (Kennel Dijontoma) Julie Bente Benedicte Lex Ann-Helen Fixa Gry Elena Marita turid Hera Antamina Fanny -linda- 47 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
turid
Antall Innlegg : 72 Join date : 07.03.2010
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 02 2010, 20:41 | |
| - Marita skrev:
- turid skrev:
- Flere her inne som har DP som liker og gjemme bort godteri når de får det? Eller er det bare lille tulla mi som er litt "unik"
Zeus gjemmer det ikke, men han ligger og ruller seg oppå det og kaster det rundt. Det vil si om det dreier seg om ting som tyggepinner, griseører og slike ting. Annet godis som er lett å spise går derimot ned på høykant Ella leker og ruller seg oppå det hun også, men når hun er lei av det så går hu å gjemmer det. Ikke så lenge siden vi samboeren min våknet opp med rød, oransje, grønn, blå, brune og gule flekker på puta, der hadde nemlig snuppa gjemt M&M`s Hu er veldig glad i å gjemme ting og spare på det. Hehe, hu har gjemt et griseøre oppe på loftstua, og hver gang jeg nærmer meg trappa så skjelver hu som et aspeløv, | |
|
| |
turid
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 02 2010, 20:43 | |
| | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 02 2010, 21:13 | |
| Bedre med sokker enn truser iallefall | |
|
| |
turid
| |
| |
Benedicte
Antall Innlegg : 531 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 02 2010, 21:43 | |
| - Marita skrev:
- Bedre med sokker enn truser iallefall
Vet ikke om Kristin (Vinnie) er helt enig med deg der.. De havnet på oslo dyreklinikk en lørdagskveld fordi Vinnie hadde svelgt en ankelsokk.. | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 02 2010, 21:56 | |
| Hvis det går an å slippe toll på den måten så er jo det genialt!! - turid skrev:
- Flere her inne som har DP som liker og gjemme bort godteri når de får det? Eller er det bare lille tulla mi som er litt "unik"
Før så spiste ho det opp nesten med en gang. Men nå er det bare sparing Kanskje ho er redd for at ho ikke skal få mat :P Fant hvertfall griseøret "gravd ned" i hjørnet på sofaen | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 02 2010, 22:07 | |
| - Cathrine&Jazzi skrev:
- Hvis det går an å slippe toll på den måten så er jo det genialt!!
- turid skrev:
Før så spiste ho det opp nesten med en gang. Men nå er det bare sparing Kanskje ho er redd for at ho ikke skal få mat :P Fant hvertfall griseøret "gravd ned" i hjørnet på sofaen
Art er en tyv, han tok en gang en 3 liters kartong med vin fra bordet og den lå fint på plassen hans. Han har også stjelt en 200 lapp og en mobil telefon og dette ble funnet på plassen hans. De gjemmer også bein de får, men Art er vel den som stjeler andre ting og gjemmer det på plassen sin. |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 02 2010, 22:23 | |
| | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| |
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Ons Nov 03 2010, 14:34 | |
| | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Ons Nov 03 2010, 14:37 | |
| Dette er meg... :study: :study: :study: Kommer meg bare ut for å gå tur føles det som | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Skravletråd Ons Nov 03 2010, 15:13 | |
| | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Ons Nov 03 2010, 15:15 | |
| | |
|
| |
Hilde-pin
Antall Innlegg : 152 Join date : 24.06.2009 Bosted : Lesund
| Tema: Re: Skravletråd Ons Nov 03 2010, 23:36 | |
| Hvorfor kan jeg ikke bare gå og legge meg når jeg er så trøtt... Istedet for å sitte oppe og gjespe over pc'n... | |
|
| |
Fixa
| |
| |
Hilde-pin
Antall Innlegg : 152 Join date : 24.06.2009 Bosted : Lesund
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 00:09 | |
| | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 12:35 | |
| Kjenner at jeg er litt lei denne heksejakten vedr mentalitet og gemytt på dvergpinscheren... puh... Så snart tror jeg det blir det en gedigen forumpause for min del, for det virker som det er hakk i plata på enkelte temaer her.. Ellers farter vi til DK i helgen en herlig samlet liten gjeng med dp entusiaster og Maiken ... Æ glær mæ! | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| |
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 13:13 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 13:22 | |
| - Kaja skrev:
- Kjenner at jeg er litt lei denne heksejakten vedr mentalitet og gemytt på dvergpinscheren... puh...
Så snart tror jeg det blir det en gedigen forumpause for min del, for det virker som det er hakk i plata på enkelte temaer her..
Ellers farter vi til DK i helgen en herlig samlet liten gjeng med dp entusiaster og Maiken ... Æ glær mæ! Øsker dere en flott tur Heksejakt? Skjønner ikke helt denne. Når folk er opptatt av mentalitet så er ikke det en heksejakt, kan ikke se at noen nevner navn på hunder i den tråden. |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 13:29 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 13:33 | |
| |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 13:39 | |
| - Bente skrev:
- Marion skrev:
- Kaja skrev:
- Kjenner at jeg er litt lei denne heksejakten vedr mentalitet og gemytt på dvergpinscheren... puh...
Så snart tror jeg det blir det en gedigen forumpause for min del, for det virker som det er hakk i plata på enkelte temaer her..
Ellers farter vi til DK i helgen en herlig samlet liten gjeng med dp entusiaster og Maiken ... Æ glær mæ! Øsker dere en flott tur
Heksejakt? Skjønner ikke helt denne. Når folk er opptatt av mentalitet så er ikke det en heksejakt, kan ikke se at noen nevner navn på hunder i den tråden. Må si meg enig med Kaja her,at det er vel snart nok med mentalitet og gemytt for en stund,da ingen blir enige uansett.Bare krangling og man kommer ingen vei uansett !!! Enig med Kaja jeg også. For det vil aldri bli enighet fordi vi har forskjellige syn på hva som er bra og hva som er dårlig gemytt og hvordan man selv leser og vektlegger de forskjellige situasjonene.. Når man begynner med avkryssning og fotografering av redde hunder på bordet som ikke er ens egne og man ikke kjenner noe mer til denne hunden, men bedømmer en utifra det, så går det for langt i mine øyne. Det er intressant og diskutere, men meningene er så forsjellige og det blir så fort usakelig.. | |
|
| |
Rune Monsen
Antall Innlegg : 204 Join date : 17.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 13:52 | |
| - Bente skrev:
- Marion skrev:
- Kaja skrev:
Ellers farter vi til DK i helgen en herlig samlet liten gjeng med dp entusiaster og Maiken ... Æ glær mæ! Øsker dere en flott tur
Heksejakt? Skjønner ikke helt denne. Når folk er opptatt av mentalitet så er ikke det en heksejakt, kan ikke se at noen nevner navn på hunder i den tråden. Må si meg enig med Kaja her,at det er vel snart nok med mentalitet og gemytt for en stund,da ingen blir enige uansett.Bare krangling og man kommer ingen vei uansett !!! Siden vi ikke blir enige så skal vi la være å bry oss om mentalitet. Er det det du mener ? Hjelpe meg,er det ingen som bryr seg om rasen vår eller ? Er det bare å avle fritt ? Jeg har nettopp hvert på oppdretterskolen del 2,og der var det ikke mange av oppdretterne rundt dp ringen som var tilstede. Mange av Dere som synser på denne og den andre tråden burde lese litt om oppdrett og avl før dere uttaler dere. Jeg har ikke drevet med oppdrett lenge,men lenge nok til å skjønne at jeg må gjøre mitt for å bevare rasen slik den skal være. Og ikke avle i øst og vest. For å klare dette så må ,skal og bør jeg følge med på alle dp'er jeg ser i og utenfor ringen. I tillegg leser jeg om rasen,og andres erfaringer om rasen. Så en mentalitetstråd er absolut en fin ting. De som ikke takler at noen diskuterer viktige ting får holde seg unna slike diskusjoner og ikke stikke frem nesa i alt som de er uenige i. Vi er som det ble nevnt i den andre tråden"VOKSNE" så barnslige utsagn bør vi være for gode til. Jeg er sjokert over enkeltes måte å takle diskusjoner på. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 04 2010, 13:58 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|
| |