Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Skravletråd

Go down 
+43
Hege&Arco
tintin
CAMALIS
Vinnie
Anita.K
Tine
Anne&Denniz
Gerd-Marit
Marion G
Kinkade
NinaM
Caroline
Rune Monsen
Cathrine&Jazzi
Kaja
Kennel Mirenzo
Maiken
Hilde-pin
Camilla J
Marte
gøril
Maria
Ane
Garp
Lene
jeanette
ElinK
Linn
Eva
Nina (Kennel Dijontoma)
Julie
Bente
Benedicte
Lex
Ann-Helen
Fixa
Gry Elena
Marita
turid
Hera
Antamina
Fanny
-linda-
47 posters
Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Next
AvInnlegg
turid

turid

Antall Innlegg : 72

Skravletråd - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTir Nov 02 2010, 20:41

Marita skrev:
turid skrev:
Flere her inne som har DP som liker og gjemme bort godteri når de får det? Eller er det bare lille tulla mi som er litt "unik" wub3

Zeus gjemmer det ikke, men han ligger og ruller seg oppå det og kaster det rundt. Det vil si om det dreier seg om ting som tyggepinner, griseører og slike ting. Annet godis som er lett å spise går derimot ned på høykant
happy3

Ella leker og ruller seg oppå det hun også, men når hun er lei av det så går hu å gjemmer det. Ikke så lenge siden vi samboeren min våknet opp med rød, oransje, grønn, blå, brune og gule flekker på puta, der hadde nemlig snuppa gjemt M&M`s wub4 Hu er veldig glad i å gjemme ting og spare på det. Hehe, hu har gjemt et griseøre oppe på loftstua, og hver gang jeg nærmer meg trappa så skjelver hu som et aspeløv, wub4
Til Toppen Go down
turid

turid

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTir Nov 02 2010, 20:43

Kizz skrev:
turid skrev:
Flere her inne som har DP som liker og gjemme bort godteri når de får det? Eller er det bare lille tulla mi som er litt "unik" wub3

Neida...
Fant ei skive fårepølse i haugen med rene klær i dag (er litt treig med den mad1 brettinga...),
ligger stadig noe morsomt i senga vår, og ellers litt rundt omkring happy4

Hehe, godt det ikke bare er Ella som holder på sånn happy6 Uff, hu har en brennende interesse for å hoppe oppi skittentøyskurven og hente sokker og ta de med opp i stua, veldig moro å få besøk uten å ha vært hjemme først da ja wub3 med sokker liggende i stua...
Til Toppen Go down
Marita

Marita

Antall Innlegg : 1853

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTir Nov 02 2010, 21:13

Bedre med sokker enn truser iallefall happy4
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
turid

turid

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTir Nov 02 2010, 21:42

Marita skrev:

Hehe, det er det jo happy3
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte

Antall Innlegg : 531

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTir Nov 02 2010, 21:43

Marita skrev:

Vet ikke om Kristin (Vinnie) er helt enig med deg der.. De havnet på oslo dyreklinikk en lørdagskveld fordi Vinnie hadde svelgt en ankelsokk..
Til Toppen Go down
Cathrine&Jazzi

Cathrine&Jazzi

Antall Innlegg : 457

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTir Nov 02 2010, 21:56

Hvis det går an å slippe toll på den måten så er jo det genialt!!

turid skrev:

Før så spiste ho det opp nesten med en gang. Men nå er det bare sparing happy3
Kanskje ho er redd for at ho ikke skal få mat :P
Fant hvertfall griseøret "gravd ned" i hjørnet på sofaen happy4
Til Toppen Go down
http://jazziogcathrine.weebly.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTir Nov 02 2010, 22:07

Cathrine&Jazzi skrev:

turid skrev:

Art er en tyv, han tok en gang en 3 liters kartong med vin fra bordet og den lå fint på plassen hans.
Han har også stjelt en 200 lapp og en mobil telefon og dette ble funnet på plassen hans.

De gjemmer også bein de får, men Art er vel den som stjeler andre ting og gjemmer det på plassen sin.
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTir Nov 02 2010, 22:23

Marion skrev:
Cathrine&Jazzi skrev:

turid skrev:

Art er en tyv, han tok en gang en 3 liters kartong med vin fra bordet og den lå fint på plassen hans.
Han har også stjelt en 200 lapp og en mobil telefon og dette ble funnet på plassen hans.

De gjemmer også bein de får, men Art er vel den som stjeler andre ting og gjemmer det på plassen sin.

Haha! Så morsomme de er! Her spises alt opp med en gang. Og ikke rører han skittentøyskurven, det var jo plassen til Sara.
Men han liker å kle på seg ulike ting da, drar stadig pledd over seg og tusler rundt som en tempelridder happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyOns Nov 03 2010, 14:29

Sånn er jeg akkurat nå: excited Skravletråd - Page 15 650389
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Lex

Lex

Antall Innlegg : 2547

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyOns Nov 03 2010, 14:34

Fixa skrev:

Hyggelig at noen har det toppen da!! biggrin

Jeg har det litt mer slik.. brr0 :pale: lazy
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Cathrine&Jazzi

Cathrine&Jazzi

Antall Innlegg : 457

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyOns Nov 03 2010, 14:37

Dette er meg... :study: :study: :study:

Kommer meg bare ut for å gå tur føles det som dog
Til Toppen Go down
http://jazziogcathrine.weebly.com
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyOns Nov 03 2010, 15:13

Lex skrev:
Fixa skrev:

Hyggelig at noen har det toppen da!! biggrin

Jeg har det litt mer slik.. brr0 :pale: lazy

Ja absolutt, november blir en veldig fin måned i år altså happy5

Bortsett fra at det er kaldt da! Du får ha god bedring, kjenner følelsen din, var der for noen uker sidne jeg også! Pakk deg godt inn i pledd, fyre i peisen og lage kakao, så er du straks i bedre form sidehug
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyOns Nov 03 2010, 15:15

Jeg sitter på jobb og er mer mad2 leer3 mad1 biggrin idea9 og ikke minst techi
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Hilde-pin

Hilde-pin

Antall Innlegg : 152

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyOns Nov 03 2010, 23:36

Hvorfor kan jeg ikke bare gå og legge meg når jeg er så trøtt... Istedet for å sitte oppe og gjespe over pc'n... mad2

Til Toppen Go down
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyOns Nov 03 2010, 23:59

Hilde-pin skrev:

Hvorfor kan jeg ikke bare gå og legge meg når jeg er så trøtt... Istedet for å sitte oppe og gjespe over pc'n... mad2

Det har jeg også fundert over en del ganger, ang meg selv altså happy4 Men nå er det natta her, så får du sove godt når du finner det for godt å rote deg i seng Laughing
Til Toppen Go down
Hilde-pin

Hilde-pin

Antall Innlegg : 152

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTor Nov 04 2010, 00:09

Fixa skrev:
Hilde-pin skrev:

Det har jeg også fundert over en del ganger, ang meg selv altså happy4 Men nå er det natta her, så får du sove godt når du finner det for godt å rote deg i seng Laughing

Ja merkelige greier det der... happy4
Blir vel køya her også snart, for jeg har slukket lyset i stua happy6 ...og det er sannelig ikke så enkelt å sitte i mørket å skrive på pc leer3

Natti-natt alle sammen happy3
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTor Nov 04 2010, 12:35

Kjenner at jeg er litt lei denne heksejakten vedr mentalitet og gemytt på dvergpinscheren... puh... sad3

Så snart tror jeg det blir det en gedigen forumpause for min del, for det virker som det er hakk i plata på enkelte temaer her.. blink00

Ellers farter vi til DK i helgen en herlig samlet liten gjeng med dp entusiaster og Maiken biggrin ... Æ glær mæ!
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Maiken

Maiken

Antall Innlegg : 1150

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTor Nov 04 2010, 13:10

Kaja skrev:
Kjenner at jeg er litt lei denne heksejakten vedr mentalitet og gemytt på dvergpinscheren... puh... sad3

Så snart tror jeg det blir det en gedigen forumpause for min del, for det virker som det er hakk i plata på enkelte temaer her.. blink00

Ellers farter vi til DK i helgen en herlig samlet liten gjeng med dp entusiaster og Maiken biggrin ... Æ glær mæ!

Dp entusiaster... og Maiken! happy4
Blir så koselig - gleder meg masse!! biggrin

Har faktisk aldri vært med på en slik diskusjon før, men når det blir dratt opp noe man ikke an la være å kommentere blir man fort dratt med. Men er helt enig - blir mye hakk i platen og veldig mange forskjellige sterke meninger. Men slik er det nå her i livet, så noen ting må nok bare være enige i å være uenige i! Tipper at de fleste som driver med oppdrett her inne har et mål og en mening med oppdrettet sitt og jeg nekter å tro at det er å ødelegge rasen de brenner for..

Nei, nå blir det snart tur!! Og jeg gleder meg til to flotte dager i og utenfor ringen!! happy5
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Fanny

Fanny

Antall Innlegg : 2788

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTor Nov 04 2010, 13:13

Maiken skrev:
Kaja skrev:

Dp entusiaster... og Maiken! happy4
Blir så koselig - gleder meg masse!! biggrin

Har faktisk aldri vært med på en slik diskusjon før, men når det blir dratt opp noe man ikke an la være å kommentere blir man fort dratt med. Men er helt enig - blir mye hakk i platen og veldig mange forskjellige sterke meninger. Men slik er det nå her i livet, så noen ting må nok bare være enige i å være uenige i! Tipper at de fleste som driver med oppdrett her inne har et mål og en mening med oppdrettet sitt og jeg nekter å tro at det er å ødelegge rasen de brenner for..

Nei, nå blir det snart tur!! Og jeg gleder meg til to flotte dager i og utenfor ringen!! happy5

Ønsker alle som skal dra en KNALLFIN tur happy6
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTor Nov 04 2010, 13:22

Kaja skrev:

Øsker dere en flott tur biggrin

Heksejakt? Skjønner ikke helt denne.
Når folk er opptatt av mentalitet så er ikke det en heksejakt, kan ikke se at noen nevner navn på hunder i den tråden.
Til Toppen Go down
Bente

Bente

Antall Innlegg : 1067

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTor Nov 04 2010, 13:29

Marion skrev:
Kaja skrev:

Når folk er opptatt av mentalitet så er ikke det en heksejakt, kan ikke se at noen nevner navn på hunder i den tråden.

Må si meg enig med Kaja her,at det er vel snart nok med mentalitet og gemytt for en stund,da ingen blir enige uansett.Bare krangling og man kommer ingen vei uansett !!!
Til Toppen Go down
http://www.frismilla.weebly.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTor Nov 04 2010, 13:33

Bente skrev:
Marion skrev:
Kaja skrev:

Må si meg enig med Kaja her,at det er vel snart nok med mentalitet og gemytt for en stund,da ingen blir enige uansett.Bare krangling og man kommer ingen vei uansett !!!
Å diskutere mentalitet er interessant, det er det vi lærer av.
Til Toppen Go down
Maiken

Maiken

Antall Innlegg : 1150

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTor Nov 04 2010, 13:39

Bente skrev:
Marion skrev:
Kaja skrev:

Enig med Kaja jeg også.

For det vil aldri bli enighet fordi vi har forskjellige syn på hva som er bra og hva som er dårlig gemytt og hvordan man selv leser og vektlegger de forskjellige situasjonene.. Når man begynner med avkryssning og fotografering av redde hunder på bordet som ikke er ens egne og man ikke kjenner noe mer til denne hunden, men bedømmer en utifra det, så går det for langt i mine øyne.

Det er intressant og diskutere, men meningene er så forsjellige og det blir så fort usakelig..
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Rune Monsen

Rune Monsen

Antall Innlegg : 204

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTor Nov 04 2010, 13:52

Bente skrev:
Marion skrev:
Kaja skrev:

Siden vi ikke blir enige så skal vi la være å bry oss om mentalitet.
Er det det du mener ?
Hjelpe meg,er det ingen som bryr seg om rasen vår eller ?
Er det bare å avle fritt ?
Jeg har nettopp hvert på oppdretterskolen del 2,og der var det ikke mange av oppdretterne rundt dp ringen som var tilstede.
Mange av Dere som synser på denne og den andre tråden burde lese litt om oppdrett og avl før dere uttaler dere.

Jeg har ikke drevet med oppdrett lenge,men lenge nok til å skjønne at jeg må gjøre mitt for å bevare rasen slik den skal være.
Og ikke avle i øst og vest.
For å klare dette så må ,skal og bør jeg følge med på alle dp'er jeg ser i og utenfor ringen.
I tillegg leser jeg om rasen,og andres erfaringer om rasen.
Så en mentalitetstråd er absolut en fin ting.
De som ikke takler at noen diskuterer viktige ting får holde seg unna slike diskusjoner og ikke stikke frem nesa i alt som de er uenige i.

Vi er som det ble nevnt i den andre tråden"VOKSNE" så barnslige utsagn bør vi være for gode til.

Jeg er sjokert over enkeltes måte å takle diskusjoner på.

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 EmptyTor Nov 04 2010, 13:58

Maiken skrev:
Bente skrev:
Marion skrev:
Kaja skrev:

Enig med Kaja jeg også.

For det vil aldri bli enighet fordi vi har forskjellige syn på hva som er bra og hva som er dårlig gemytt og hvordan man selv leser og vektlegger de forskjellige situasjonene.. Når man begynner med avkryssning og fotografering av redde hunder på bordet som ikke er ens egne og man ikke kjenner noe mer til denne hunden, men bedømmer en utifra det, så går det for langt i mine øyne.
Det er intressant og diskutere, men meningene er så forsjellige og det blir så fort usakelig..

happy6 Helt enig med deg der!
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 15 Empty

Til Toppen Go down

Skravletråd
Til Toppen 
Side 15 av 40Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Next
 Similar topics
-
» Skravletråd