| Skravletråd | |
|
+43Hege&Arco tintin CAMALIS Vinnie Anita.K Tine Anne&Denniz Gerd-Marit Marion G Kinkade NinaM Caroline Rune Monsen Cathrine&Jazzi Kaja Kennel Mirenzo Maiken Hilde-pin Camilla J Marte gøril Maria Ane Garp Lene jeanette ElinK Linn Eva Nina (Kennel Dijontoma) Julie Bente Benedicte Lex Ann-Helen Fixa Gry Elena Marita turid Hera Antamina Fanny -linda- 47 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 09:54 | |
| | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 10:08 | |
| | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 10:32 | |
| | |
|
| |
Fanny
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 10:36 | |
| |
|
| |
jeanette
Antall Innlegg : 478 Join date : 16.06.2009 Age : 46
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 10:38 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 13:03 | |
| - jeanette skrev:
- Lene skrev:
- jeanette skrev:
- Hvorfor skal kaker alltid se så gode ut på bilder og tv? Som den kakemonsen jeg er, sitter jeg å sikler hver torsdag og fredagskveld når jeg ser på tlc... Cake boss og ultimate ett eller annet...
Så du den hvor de laget Sesame Street som en gigantisk kake? Dumpet tilfeldigvis innom det programmet i går kveld... Fy søren, at det er mulig! Ja , å hærreminn å jeg hadde lyst til å hoppe inn i tv for å smake det ser jo så enkelt ut å lage kakene, men jeg hadde aldri fått det til Svigerinnen min er konditor, og lager noen helt sinnsyke kaker Hvis jeg finner bildene fra svenneprøven hennes, så skal jeg legge dem ut. Helt vanvittig at det er mulig å lage så fine kaker!!!! Og de smaker jo enda bedre enn de ser ut. | |
|
| |
jeanette
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 13:29 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 13:30 | |
| | |
|
| |
jeanette
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 13:31 | |
| | |
|
| |
jeanette
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 13:34 | |
| | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 23 2010, 16:06 | |
| Jeg har også laget slopelikør før!! Godt!, men søtt.. De vokser blandt annet på Mølen, i Brunlanes. Men.. Aquavitt er GODT!!! namme.. Dere kan ikke være skikkelig voksne som ikke liker det! | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 09:32 | |
| - -linda- skrev:
- Hva har skjedd med resten av skravletråden?
Jeg fant, jeg fant!!!! Den andre skravletråden ligger nesten nederst på side 1 under "ordet er fritt". | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 09:36 | |
| - Lex skrev:
- Jeg har også laget slopelikør før!! Godt!, men søtt.. De vokser blandt annet på Mølen, i Brunlanes.
Men.. Aquavitt er GODT!!! namme.. Dere kan ikke være skikkelig voksne som ikke liker det! Jeg fikser nesten ikke noe under kategorien brennevin Blankt brennevin er definitivt det verste som finnes, brekker meg bare jeg lukter på det Drikker Irish og rødvin, og hvis jeg bikker over og blir full drikker jeg alt det andre jeg ikke liker (skjer kanskje en gang i året, for jeg er ikke spesielt glad i å gå på byen heller ) | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| |
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 10:00 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 10:03 | |
| Noen som er klare for treff idag? | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 10:09 | |
| Sitter og vurderer... Har egentlig enormt lite lyst på to timer i bil... (tar minst en time hver vei...) Må gruble litt til... | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 10:12 | |
| - Kizz skrev:
- Sitter og vurderer...
Har egentlig enormt lite lyst på to timer i bil... (tar minst en time hver vei...) Må gruble litt til... Da kan jeg skjønne at du må gruble litt ja Her har vi nettopp våknet, jeg jobbet på ZZ Top i Spektruim igår og er stuptrøtt Heldigvis koser Scot og Ny seg med Kong og margbein. | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 10:17 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 10:19 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 10:24 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 10:29 | |
| - Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- Sitter og vurderer...
Har egentlig enormt lite lyst på to timer i bil... (tar minst en time hver vei...) Må gruble litt til... Da kan jeg skjønne at du må gruble litt ja Her har vi nettopp våknet, jeg jobbet på ZZ Top i Spektruim igår og er stuptrøtt Heldigvis koser Scot og Ny seg med Kong og margbein. Stapper du noe godt i Kong'en??? Har sett dem, men ikke helt satt meg inn i hva i huleste man bruker dem til Har bare fått med meg at de kan/skal tygges på
Fyller de med alt mulig, idag er det leverpostei, men bruker også pølser, kjøttkaker, ost, fiskeboller osv. Når Scot var liten og klødde i tenna fyllte vi den med leverpostei og la den i fryseren. Aaahhhh, tror kanskje smulen skal få seg en sånn Har en ball som vi fyller med godis, men den ble tydeligvis kjedelig... Vi har to ulike typer, begge er like populære! Har en slik, den fyller vi med leverpostei o.l Og en slik, den fyller vi med godbiter og tørrfôr | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 10:33 | |
| - ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- Sitter og vurderer...
Har egentlig enormt lite lyst på to timer i bil... (tar minst en time hver vei...) Må gruble litt til... Da kan jeg skjønne at du må gruble litt ja Her har vi nettopp våknet, jeg jobbet på ZZ Top i Spektruim igår og er stuptrøtt Heldigvis koser Scot og Ny seg med Kong og margbein. Stapper du noe godt i Kong'en??? Har sett dem, men ikke helt satt meg inn i hva i huleste man bruker dem til Har bare fått med meg at de kan/skal tygges på
Fyller de med alt mulig, idag er det leverpostei, men bruker også pølser, kjøttkaker, ost, fiskeboller osv. Når Scot var liten og klødde i tenna fyllte vi den med leverpostei og la den i fryseren. Aaahhhh, tror kanskje smulen skal få seg en sånn Har en ball som vi fyller med godis, men den ble tydeligvis kjedelig... Vi har to ulike typer, begge er like populære!
Har en slik, den fyller vi med leverpostei o.l
Og en slik, den fyller vi med godbiter og tørrfôr
Kommer til å stå klar på trappa til dyrebutikken i morgen tidlig når de åpner | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 24 2010, 10:34 | |
| - Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- Sitter og vurderer...
Fyller de med alt mulig, idag er det leverpostei, men bruker også pølser, kjøttkaker, ost, fiskeboller osv. Når Scot var liten og klødde i tenna fyllte vi den med leverpostei og la den i fryseren. Aaahhhh, tror kanskje smulen skal få seg en sånn Har en ball som vi fyller med godis, men den ble tydeligvis kjedelig... Vi har to ulike typer, begge er like populære!
Har en slik, den fyller vi med leverpostei o.l
Og en slik, den fyller vi med godbiter og tørrfôr
Kommer til å stå klar på trappa til dyrebutikken i morgen tidlig når de åpner
Kong wobbleren (den røde) er kjempelett å fylle, den er det bare å skru opp. Den er ganske stor og den er tung i bunnen slik at den holder seg oppe av seg selv. Den kan også vaskes i oppvaskmaskin | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|
| |
| Skravletråd | |
|