Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trenger forslag til halsbånd til utbryterkongen!

Go down 
+7
Irene
Ann-Helen
Simira
-linda-
Linn
Maiken
ElinK
11 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

Trenger forslag til halsbånd til utbryterkongen! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trenger forslag til halsbånd til utbryterkongen!   Trenger forslag til halsbånd til utbryterkongen! - Page 3 EmptyLør Mai 29 2010, 14:59

Marita skrev:
Maiken skrev:

Jeg sier at det er temelig utrolig, og det er det jo virkelig! Selv har jeg glemt det 100 ganger, og det tror jeg veeeeldig mange andre har ved etter eller annet tidspunkt også! wink3 Ingen som sier det er løgn, bare særdeles godt jobbet! happy6

Jeg synes ikke det er utrolig å huske å ta av et halsbånd. Det er bare det at man har innarbeidet det som en rutine. Som Julie skrev: Halsbånd og kobbel er én enhet - når man skal ta av båndet, så tar man istedet av halsbåndet uten å fjerne kobbelet - halsbåndet henger da igjen på kobbelet happy6 For det er vel ingen som glemmer å ta av kobbelet, eller?

Blir som når man kjører bil - jeg glemmer ALDRI å ta på sikkerthetsbeltet, nettopp fordi det er så innarbeidet.

Noe jeg riktignok har glemt er å legge fra meg kobbel og halsbånd ved start da jeg gikk AG engang happy4 Sprang rundt på banen med båndet i hånda, før dommeren sa til meg ved hinder nr 5... Yes, da - vi får skylde på manglende erfaring og skyhøyt stressnivå hos fører :P

Jeg syntes personlig det er temmelig utrolig å alltid huske det, men nå er jeg temmelig glemsk wink3 Hadde ikke bilen min sagt ifra når eg ikke hadde på sikkerhetsbeltet hadde jeg garrantert glemt det flere ganger også.. Og jeg kan ikke ha halsbånd og kobbel i en enhet heller. Trayan går veldig mye løs, og da liker jeg at han beholder på halsbåndet. Skjønner også veldig godt at det er greit å kunne ha på halsbåd når man har besøk av barn og lignende. Her står dørene for det meste opp heletiden for jeg bor jo på gård og hundene lufter mye seg selv, men syntes det er greit at halsbåndet med navn og nummer er på happy6

Men sier det atter engang at det er ikke det som er problemet her. Eier vil gjerne ha mulighet til å ha på halsbånd inne av egene preferanser, og er det hun lurer på hjelp til. Og om dere som har hunder uten det problemet alltid husker og ta av halsbåndet eller ikke har ingen særlig betydning. Jeg vil som veldig mange andre også ha muligheten til å bestemme selv når hunden skal ha på halsbånd eller ikke uten at det blir ødelagt happy3

happy4 Skulle likt å sett det AG-løpet forresten!!
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
 
Trenger forslag til halsbånd til utbryterkongen!
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Vi trenger ditt forslag! :)
» Norgesferie med dyr - trenger forslag!
» Halsbånd - idè til fiksing? Nå fikset!!
» N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)
» D.A.P. -halsbånd og bading.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: