Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9

Go down 
+37
Gry Elena
Gerd-Marit
MU-TI-LA
Camilla J
CamillaB
Marte
CAMALIS
Anne
Benedicte
Tiny Amigo
Nina (Kennel Dijontoma)
Magdalena
Nero-Noir
Marion G
Bente
helle
Camilla
Lex
Kennel Mirenzo
Kristin
Maria
Garp
Fixa
Fly
Christina
Caroline
Ann-Helen
Kinkade
Susanne
Cesilie
Julie
camillahoel
Marita
chester
Blomst
ElinK
-linda-
41 posters
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 14:14

Noen som vet hva det kan være som er galt?

Her er et bilde:

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 DSC00135


Sist endret av -linda- den Tor Sep 17 2009, 19:24, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Gjest
Gjest




Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 14:24

Har du skiftet for i løpet av siste månedene?
Klør han seg?


Har du forsøkt å skrubbe han med en god sjampo for sensitiv hud?

Det så ikke godt ut... therethere
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 14:53

Jeg tenkte på fôrallergi, men kan også ligne på midd. Fikk det i kaninstallen en gang, og det så nesten sånn ut. De røytet masse og hadde hårløse flekker. Men var veldig lett å behandle. Etter det havnet alle nye kaniner fra andre oppdrettere i "karantene" hos meg.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 15:15

Han klør ikke noe utover "det vanlige" som er veldig sjeldent..

Han har gått på Royal Canin Sensible, og har snart spist opp sin 7,5 kg sekk, og har ikke blitt slik i pelsen før den siste mnd.. Begynte vel like før spesialen å bli slik..

Har tenkt å vaske han med en sånn sjampo vi har fått til vetrinær som er blitt brukt på Luna. Hun har sensitiv hud.

Hvordan behandler man midd da?

Kan han ha reagert på expot ?
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 15:21

Her er et annet bilde:

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 DSC00123
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 15:23

-linda- skrev:
Han klør ikke noe utover "det vanlige" som er veldig sjeldent..

Han har gått på Royal Canin Sensible, og har snart spist opp sin 7,5 kg sekk, og har ikke blitt slik i pelsen før den siste mnd.. Begynte vel like før spesialen å bli slik..

Har tenkt å vaske han med en sånn sjampo vi har fått til vetrinær som er blitt brukt på Luna. Hun har sensitiv hud.

Hvordan behandler man midd da?

Kan han ha reagert på expot ?

Fikk kjøpt et pulver/pudder som vi gned inn i pelsen. Så ikke noe klinete kremer eller noe sånt. Vi slet litt med å bli kvitt det, men er jo annerledes når man har 8 kaniner som står i samme stall. Men sjekk med veterinæren din, de oppdager nok hva det er. Går nok bra skal du se happy3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Blomst

Blomst


Antall Innlegg : 242
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 15:35

Hudinfeksjon?
Til Toppen Go down
http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maja-Twinki
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 15:44

Chester ser sånn ut og.. Og hos han er det allergi..
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 15:47

chester skrev:
Chester ser sånn ut og.. Og hos han er det allergi..

Er ikke allergi forbundet med kløe?
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 15:50

-linda- skrev:
chester skrev:
Chester ser sånn ut og.. Og hos han er det allergi..

Er ikke allergi forbundet med kløe?

Er jo ulike typer reaksjon på allergi. Noen klør seg nesten til blods, mens andre får synlige reaksjoner med oppfører seg som vanlig. Er jo som hos mennesker, noen klør litt i nesa når de kommer nær katter mens andre blir skikkelig dårlige.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 15:53

ikke nødvendigvis.. de sjekket han for alt mulig annet så det er nok allergi hos han vertfall.. han klør ikke så mye mn når jeg klør han på ryggen så er det tydelig at det er godt.. og innimellom gnir han seg oppetter møblene.. er ikke så lett å klø seg på ryggen..
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 15:58

Sefølgelig synes Blaze det er godt å bli klødd/stryket på ryggen, det har jo alltid gjort, samt alle hunder synes jo det.. Men han klør seg ikke i møblene eller teppet eller noe liksom.. Dvs, han klør ikke..

Har mest tro på at det kan være vitamin mangler, eller at han har reagert på fôret.. Så skal tilsette vitaminer i tillegg til V&H som jeg nå har gått over til..
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 16:12

Er jo litt rart at det er vitaminmangel siden han har fått fullverdig fôr, men kan jo være at han reagerer på fôret han har fått. Hvor lenge har du fôret på det RC-fôret?
Vanlige symptomer på fôrallergi kan være slikking på forlabbene, kløe i munnvikene (hunden gnir hodet mot tepper/møbler etc), risting bare på hodet, avføring mer enn 2-3 ganger om dagen, røyting og pelsavfall. Husk at det kan ta 1-2 måneder før en hund får full effekt av et fôr, og vil tro det gjelder både i positiv og negativ retning.
Men sjekk han hos veterinæren når du har mulighet til det, for det kan være mye forskjellig.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 16:19

Marita skrev:
Er jo litt rart at det er vitaminmangel siden han har fått fullverdig fôr, men kan jo være at han reagerer på fôret han har fått. Hvor lenge har du fôret på det RC-fôret?
Vanlige symptomer på fôrallergi kan være slikking på forlabbene, kløe i munnvikene (hunden gnir hodet mot tepper/møbler etc), risting bare på hodet, avføring mer enn 2-3 ganger om dagen, røyting og pelsavfall. Husk at det kan ta 1-2 måneder før en hund får full effekt av et fôr, og vil tro det gjelder både i positiv og negativ retning.
Men sjekk han hos veterinæren når du har mulighet til det, for det kan være mye forskjellig.

Kan hende du kan prøve å bytte fôr, se om det har noen effekt. Er som Marita sier litt rart om det skal være vitaminmangel, men man vet jo aldri.

Alex (min forrige hund) var allergisk mot enkelte typer mat (mest sannsynlig tilsetningsstoffer, han tålte f.eks kjøpe-brød, mens hjemmebakt gikk helt fint), og han fikk ikke utslett (ihvertfall ikke synlig), men han måtte oftere ut for å gjøre fra seg. Tok meg lang tid å finne ut hva han kunne spise og ikke, måtte rett og slett prøve meg frem. Han likte ikke tørrfôr noe særlig, så han fikk restemat og brødskiver med leverpostei etc. Var det han var vant med fra der jeg fikk han.

Virker jo ikke som om Blaze har fått en akutt allergisk reaksjon, ser mer ut som om den har kommet gradvis. Håper dere finner ut av det therethere
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 16:20

Sånn har Dubai og sett ut, men mest på fronten. Hun har fått konstatert fórallergi og middallergi.. sad3
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 16:41

Jeg tror jeg hadde tatt meg en tur til dyrlegen. Har ikke tro for at det er vitaminmangel hvis han spiser et fullverdig hundefor.
Så ikke noe særlig ut nei.
Go bedring til gutten! happy3
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 16:51

Ja, skulle vell bare mangle nå at jeg ikke kan ha han i senga lengre.. Og jeg som blir så ensom om natta :(!

Må bestille time til han hos dyrlegen til jeg får lønning da.. Snakk om at alt skal komme når jeg ikke har noen penger i det heletatt liksom!! Og enda kjekkere er det jo at jeg ikke en gang har bil lengre.. Fader ass! Dårlig gjort!
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Gjest
Gjest




Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 16:57

Håper du finner ut hva som feiler gutten snart...
Ser ikke så deilig ut det der nei...
Verste er vel å ikke vite...

Vi krysser fingrene for at det ikke er noe "farlig"!
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 17:05

Lena skrev:
Håper du finner ut hva som feiler gutten snart...
Ser ikke så deilig ut det der nei...
Verste er vel å ikke vite...

Vi krysser fingrene for at det ikke er noe "farlig"!

Altså.. JEG tror ikke dette er noe alvorlig.. Bekymrer meg ikke sånn supermye for øyeblikket..

Så værste for meg akkurat nå er at vi ikke skal få det hersens certet pga at han ser helt mongo ut Laughing Laughing
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 17:22

Håper dere finner ut av det snart og at det er lett å få fiks på pelsen hans på en enkel måte sidehug
Til Toppen Go down
Susanne

Susanne


Antall Innlegg : 694
Join date : 21.06.2009
Age : 39
Bosted : Bergen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 18:29

Kjedelig da. Håper det går vekk igjen av seg selv.
Til Toppen Go down
http://sultenhund.wordpress.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 18:33

-linda- skrev:
Lena skrev:
Håper du finner ut hva som feiler gutten snart...
Ser ikke så deilig ut det der nei...
Verste er vel å ikke vite...

Vi krysser fingrene for at det ikke er noe "farlig"!

Altså.. JEG tror ikke dette er noe alvorlig.. Bekymrer meg ikke sånn supermye for øyeblikket..

Så værste for meg akkurat nå er at vi ikke skal få det hersens certet pga at han ser helt mongo ut Laughing Laughing


Du får klistre på pelsen han mister! Dog-extensions happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 18:34

Da er det kjøpt inn brioriol (eller hva det nå heter), lakseolje, og nye pølser med V&H m/laks.

Får vi se utover uka her hvordan det blir med han da.. Smile

Tenkte også å bade han med den sjampoen vi har fått tak i hos vetrinæren..

Er heldigvis heldig som er hos mamma nå, som sponser alt dette (selv om det innebærer at jeg ikke får bursdagsgave i år huh3 )
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 18:35

ElinK skrev:
-linda- skrev:
Lena skrev:
Håper du finner ut hva som feiler gutten snart...
Ser ikke så deilig ut det der nei...
Verste er vel å ikke vite...

Vi krysser fingrene for at det ikke er noe "farlig"!

Altså.. JEG tror ikke dette er noe alvorlig.. Bekymrer meg ikke sånn supermye for øyeblikket..

Så værste for meg akkurat nå er at vi ikke skal få det hersens certet pga at han ser helt mongo ut Laughing Laughing


Du får klistre på pelsen han mister! Dog-extensions happy4

Hihi, hadde vært noe det ja!! Laughing
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 EmptyMan Aug 31 2009, 18:50

-linda- skrev:
ElinK skrev:
-linda- skrev:
Lena skrev:
Håper du finner ut hva som feiler gutten snart...
Ser ikke så deilig ut det der nei...
Verste er vel å ikke vite...

Vi krysser fingrene for at det ikke er noe "farlig"!

Altså.. JEG tror ikke dette er noe alvorlig.. Bekymrer meg ikke sånn supermye for øyeblikket..

Så værste for meg akkurat nå er at vi ikke skal få det hersens certet pga at han ser helt mongo ut Laughing Laughing


Du får klistre på pelsen han mister! Dog-extensions happy4

Hihi, hadde vært noe det ja!! Laughing

Synes jeg ser dommeren stryker over Blaze og får hånda FULL av pels og klister lol!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 Empty

Til Toppen Go down
 
Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9
Til Toppen 
Side 1 av 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Plutselig, kraftig røyting, pelsløse flekker ++
» Photoshop Skole
» Røyting på DP?!
» Røyting hos pinscher?
» Bilder fra pinschertreff i Oslo/Akershus (oppdatert med bilder fra 23. oktober)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: