| Bil/bilbur med plass til to pinschere. | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Hilde Sofie
Antall Innlegg : 761 Join date : 01.12.2009 Age : 42 Bosted : Kirkenes
| Tema: Bil/bilbur med plass til to pinschere. Lør Aug 17 2013, 20:17 | |
| Vet det er flere tråder her inne om tema, men har ikke tålmodighet til å lese/lete gjennom dem alle. Det jeg lurer på er, hvilken bil og bilbur har dere med to (eller flere) pinschere? Tanken er å ha ett dobbelbur hvor det er god plass til to pinschere/raser av samme størrelse.
Forøvrig liker jeg at hunden(e) har ganske stor plass, for meg er det bedre at det er bittelitt for stort enn for lite... | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Bil/bilbur med plass til to pinschere. Man Aug 19 2013, 07:51 | |
| - Hilde Sofie skrev:
- Vet det er flere tråder her inne om tema, men har ikke tålmodighet til å lese/lete gjennom dem alle.
Det jeg lurer på er, hvilken bil og bilbur har dere med to (eller flere) pinschere? Tanken er å ha ett dobbelbur hvor det er god plass til to pinschere/raser av samme størrelse.
Forøvrig liker jeg at hunden(e) har ganske stor plass, for meg er det bedre at det er bittelitt for stort enn for lite... Jeg har ikek pinscher, men anbefaler variocage. Stødige bur, knirker ikke. Kollisjonstestet. | |
|
| |
Hilde Sofie
| Tema: Re: Bil/bilbur med plass til to pinschere. Man Aug 19 2013, 08:53 | |
| - Garp skrev:
- Hilde Sofie skrev:
- Vet det er flere tråder her inne om tema, men har ikke tålmodighet til å lese/lete gjennom dem alle.
Det jeg lurer på er, hvilken bil og bilbur har dere med to (eller flere) pinschere? Tanken er å ha ett dobbelbur hvor det er god plass til to pinschere/raser av samme størrelse.
Forøvrig liker jeg at hunden(e) har ganske stor plass, for meg er det bedre at det er bittelitt for stort enn for lite... Jeg har ikek pinscher, men anbefaler variocage. Stødige bur, knirker ikke. Kollisjonstestet. Vi har Variocage fra før av (vi er også fornøyd med det), men er kun plass til 1 stk pinscher i det (vi blir med tiden å skaffe oss en til/evt. en annen rase i samme størrelse). Greia er at jeg er på utkikk etter ny bil, hvor jeg får plass til to hunder der bak. Må muligens gå til anskaffelse av ett spesialtipasset bur også... | |
|
| |
Garp
| |
| |
Hilde Sofie
| Tema: Re: Bil/bilbur med plass til to pinschere. Man Aug 19 2013, 15:14 | |
| Ja, vet at det finnes dobbeltbur også! Men, hvilket bur (størrelse) er stort nok til to pinschere og ikke minst (det jeg egentlig lurer mest på), hvilken bil passer et såpass stort bur i? | |
|
| |
Garp
| Tema: Re: Bil/bilbur med plass til to pinschere. Tir Aug 20 2013, 12:05 | |
| | |
|
| |
Hilde Sofie
| Tema: Re: Bil/bilbur med plass til to pinschere. Tir Aug 20 2013, 15:13 | |
| | |