Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Herkules bilbur

Go down 
3 posters
AvInnlegg
soy betta




Antall Innlegg : 2
Join date : 29.04.2012

Herkules bilbur Empty
PosteTema: Herkules bilbur   Herkules bilbur EmptyOns Aug 08 2012, 19:29

Heisann

Har planer om å kjøpe et Herkules bur til min Pinscher guttevalp. Siden han enda ikke er utvokst er jeg litt usikker på størrelsen på buret. Tenker Milan buret kunne passe men kanskje noen som har et lignende som kan anbefale størrelse?? Vil jo ha det stort nok, samtidig som jeg vil ha litt plass igjen til andre ting baki Smile

På forhånd takk!
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Herkules bilbur Empty
PosteTema: Re: Herkules bilbur   Herkules bilbur EmptyOns Aug 08 2012, 21:59

soy betta skrev:
Heisann

Har planer om å kjøpe et Herkules bur til min Pinscher guttevalp. Siden han enda ikke er utvokst er jeg litt usikker på størrelsen på buret. Tenker Milan buret kunne passe men kanskje noen som har et lignende som kan anbefale størrelse?? Vil jo ha det stort nok, samtidig som jeg vil ha litt plass igjen til andre ting baki Smile

På forhånd takk!

Jada, Milan-burtet passer til pinscher, du trenger ikke større enn det! wink3 Det finnes i forskjellige dybder, så om du har nok plass i dybden kan du jo evnt ta det som er dypest sånn at det er god plass å legge seg på med rett rygg...den dybdeplassen som evnt er til overs om man tar det som ikke er like dypt får man jo uansett ikke brukt til noe med tanke på at det vil være litt upraktisk å fylle på med ting foran døren på buret, og buret står mye stødigere om det fyller hele plassen mellom bagasjelokket og seteryggen... Jeg ville uansett valgt medium eller large om du har plass... happy3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
soy betta




Antall Innlegg : 2
Join date : 29.04.2012

Herkules bilbur Empty
PosteTema: Re: Herkules bilbur   Herkules bilbur EmptyTor Aug 09 2012, 16:18

Høres veldig bra ut! takker
Til Toppen Go down
Katharina

Katharina


Antall Innlegg : 199
Join date : 30.04.2010
Bosted : Asker

Herkules bilbur Empty
PosteTema: Re: Herkules bilbur   Herkules bilbur EmptyTir Aug 14 2012, 20:47

Large blir veldig stort til en pinscher, jeg har det til mine to (som sitter i samme buret).

Milan medium holder, det skal ikke være så stort, ettersom hunden ikke skal bli kastet rundt ved kollisjon. Milan small holder som regel til en tispe, men til hannhund er Milan medium greit.

Veldig bra bur! Er veldig fornøyd med mitt! happy6
Til Toppen Go down
http://www.lisienta.com
Sponsored content





Herkules bilbur Empty
PosteTema: Re: Herkules bilbur   Herkules bilbur Empty

Til Toppen Go down
 
Herkules bilbur
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Rattenjäger Queens Pawn/størrelse på Herkules bilbur til Pinscher...
» Nytt spørsmål om bur - denne gangen Herkules ;)
» Bil/bilbur med plass til to pinschere.
» Lager Bilbur
» Størrelse på bilbur.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Utstyr-
Gå Til: