Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Tatovering, bilde! :)

Go down 
+16
Siri
Hera
~Linda~
Lex
Gry Elena
Kinkade
Blomst
Nina (Kennel Dijontoma)
Kennel Mirenzo
Benedicte
helle
anniken!
Cesilie
Camilla
ElinK
Eva
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Tatovering, bilde! :) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tatovering, bilde! :)   Tatovering, bilde! :) - Page 3 EmptyOns Sep 07 2011, 14:53

Hmm.. Sikkert fint å ha den på ryggen.. Men så vil jeg gjerne ha muligheten til å se den selv. Litt vanskelig å få øye på sin egen rygg. happy4

Har litt lyst til å plassere den på armen et sted kanskje.. Mulig jeg er så gal at jeg tar den på innsiden av underarmen, eller helt nede ved håndleddet.. jump1
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Tatovering, bilde! :) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tatovering, bilde! :)   Tatovering, bilde! :) - Page 3 EmptyOns Sep 07 2011, 15:02

Julie skrev:
Hmm.. Sikkert fint å ha den på ryggen.. Men så vil jeg gjerne ha muligheten til å se den selv. Litt vanskelig å få øye på sin egen rygg. happy4

Har litt lyst til å plassere den på armen et sted kanskje.. Mulig jeg er så gal at jeg tar den på innsiden av underarmen, eller helt nede ved håndleddet.. jump1

Go for it! Så lenge du er komfortabel med å ha den der så er jo det greit. Jeg startet litt forsiktig, man skal tross alt bli gammel en gang også lalala2
Jeg har også vurdert tatovering nede ved håndleddet, men ankelen er først ut!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Tatovering, bilde! :) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tatovering, bilde! :)   Tatovering, bilde! :) - Page 3 EmptyOns Sep 07 2011, 15:12

Det blir bare en tatovering på meg i dette livet. Dette er en once in a lifetime ting for meg så jeg kommer ikke til å ha flere tattiser når jeg blir gammel.
Hvis jeg i det hele tatt tør å gjennomføre denne ene. Embarassed
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Tatovering, bilde! :) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tatovering, bilde! :)   Tatovering, bilde! :) - Page 3 EmptyOns Sep 07 2011, 19:12

Måtte flire litt av det jeg selv har skrevet bakover i tråden her ang smerte.

Har jo halfsleeve på ene armen, og jeg syns faktisk ikke det var noe spesielt vondt. Var forberedt på at det skulle gjøre pissvondt, siden jeg syns det gjorde det første gangen, men erfarte raskt at dersom man bare klarer å slappe helt av, så gjør det heller ikke vondt. Hos meg gikk det fra å være ubehagelig til godt, noen få steder vondt (albuen, undersiden av håndledd).


Planlegger fler, men har så mange interesser at jeg må prioritere hva det blir, så fåreløpig står det på vent.

Neste skal dog være mellom skulderbladene/nakken.
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Tatovering, bilde! :) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tatovering, bilde! :)   Tatovering, bilde! :) - Page 3 EmptyOns Sep 07 2011, 23:01

Jeg har både på utsiden av overarmen og på innsiden av håndleddet.
Hvis det er smerten du er redd for så bør du gå for overarmen. Jeg synes ikke det var vondt, men det er jo klart at du kjenner det uansett. På innsiden av armen er huden tynnere, og du vil da kjenne det mer. Skal du ha på underarmen så er det vondere jo nærmere håndleddet du kommer.

Jeg er også enig i at du bør stikke innom en eller flere tattoo-studioer og snakke med de, gjerne ta med deg noen bilder og forklare dem hva du vil ha. Du kan evt. prøve å google "angel tattoos" e.l. så finner du masse bilder du kan bruke som inspirasjon. happy6
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Sponsored content





Tatovering, bilde! :) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Tatovering, bilde! :)   Tatovering, bilde! :) - Page 3 Empty

Til Toppen Go down
 
Tatovering, bilde! :)
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Hei fra Lofoten!
» Dverg Pinscher for 15 år siden, noen som kjenner til Fiffi?
» Da var valpen i hus :)
» bilde på profilen
» Jeg har maaange spørsmål om dvergpinscher!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: