Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 ang dekken til valp

Go down 
3 posters
AvInnlegg
iceangel91




Antall Innlegg : 11
Join date : 10.06.2012

ang dekken til valp Empty
PosteTema: ang dekken til valp   ang dekken til valp EmptyTir Jul 03 2012, 08:25

Hvilken størrelse trur dere jeg burde kjøpt til en valp på 11 uker?? har ikke peiling i det hele tatt når det gjelder dekken Smile
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

ang dekken til valp Empty
PosteTema: Re: ang dekken til valp   ang dekken til valp EmptyTir Jul 03 2012, 10:12

iceangel91 skrev:
Hvilken størrelse trur dere jeg burde kjøpt til en valp på 11 uker?? har ikke peiling i det hele tatt når det gjelder dekken Smile

Valpen trenger jo mest sannsynlig ikke dekken noe særlig nå utover sommeren, for nå er det vel grei temperatur de fleste steder? Smile
Jeg ville ventet så lenge som mulig siden valpen vil vokse en del, en god stund til. Det er vanskelig å vite hvor stor den blir når den blir voksen, samtidig er det jo dumt å bruke masse penger på tøy og utstyr som kanskje bare varer en måned eller to. Det er mange som bare klipper av ermet på en tykk genser som man kan lage hull til forbena, som en midlertidig genser til hunden på kjølige dager. Er du litt kreativ med nål og tråd(er nok ikke så vanskelig) så kan det bli ganske fint, det Smile
Til Toppen Go down
iceangel91




Antall Innlegg : 11
Join date : 10.06.2012

ang dekken til valp Empty
PosteTema: Re: ang dekken til valp   ang dekken til valp EmptyTir Jul 03 2012, 10:18

gronnen t at eg vill ha dekken t han e jo for at d e veldig surt vær her :P .. og han gjør ikkje fra seg ute når der e stygt vær... for d einaste han vill då e å gå inn ijen :P .. og eg syns d e greit å la han bli vand me dekken når han allerede e ung Smile så sleppe eg d stresse når han blir større med tilvenning Smile
Til Toppen Go down
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

ang dekken til valp Empty
PosteTema: Re: ang dekken til valp   ang dekken til valp EmptyTir Jul 03 2012, 17:03

Du kan rett og slett ta armen til en gammel genser e.l. og klippe hull til frambeina. Hodet stikker du ut gjennom det "originale" hullet og rompa stikker da ut av der du klippet av armen. Jeg brukte dette til valpen min da han var helt liten siden de vokser så fort i den alderen der, og jeg gadd ikke bruke masse penger på dekken som ville bli for lite et par uker senere wink3
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Sponsored content





ang dekken til valp Empty
PosteTema: Re: ang dekken til valp   ang dekken til valp Empty

Til Toppen Go down
 
ang dekken til valp
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» BOT dekken ++
» K9-dekken
» Dekken
» Tilbud på dekken
» Dekken OG sele

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Dvergpinscher-
Gå Til: