Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

BOT dekken ++

Go down 
AvInnlegg
Blomst

Blomst

Antall Innlegg : 242

BOT dekken ++ Empty
PosteTema: BOT dekken ++   BOT dekken ++ EmptyOns Des 09 2009, 07:06

- Back on Track dekken str 24-26 cm selges. Aldri brukt, bare prøvd på. Kostet 500 kr nytt + porto, så selger det for 450 kr. Dette er dekkenet jeg bruker etter agility og løsturer. Kjempefint for å motvirke forkalkninger og stive rygger da det reflekterer varmen hunden avgir. Les mer her

BOT dekken ++ Svart-tacke-igras-korr2(1)

- Halvstrup halsbånd, regulerbart, rødt og grønt med små marihøner på, skikkelig søtt, brukt et par ganger. Fra collarmania. kosta ca 250 nytt, selges for 80 kr. Størrelsen er jeg litt usikker på, men passer til dvergpinschertispe.

- Kort leiebånd i lær. 1 meter langt. ca 2 cm bredt. Kjekt å bruke når man trener.

- Kjettingstrup, 45 cm. Aldri brukt. 50 kr.

- 2 svarte runde leiebånd med innvevd refleks. Ca 1.80 cm lange. Brukt. Et lite og et i medium. (Medium er brukt på tispe på 24 kg) 25 kr pr stk.

- Flytevest. Merket er Outward hound. Orange med 2 festepunkter under magen og borrelås foran. Str small. Brukt et par ganger. 250 kr.

Jeg sender det som brev så max porto er 24 kr.
Til Toppen Go down
http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maja-Twinki

BOT dekken ++
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» K9-dekken
» Diverse utstyr (dekken, tøybur mm).
» Tilbud på dekken
» Hurtta Dekken ønskes kjøpt
» SELGES! Dekken, sele, veske