Hei alle sammen:)
Jeg er ny DP eier og har noen spørsmål.
Har søkt litt her inne og lest, men tenkte jeg like gjerne kunne starte en ny tråd (så får vi presentret oss her også
)
Jeg lurer litt på hva dere har av dekken evnt. gensere?
Hva synes dere man trenger?
Tenkte at vi kanskje ikke trengte så mye, men når jeg leste litt i en annen tråd her så det ut som om noen av dere har en del...
Kjøpte ett sånn billig regndekken bare sånn at jeg skulle ha noe å ta på han hvis han skulle nekte å gå ut i regnet,
men det har ikke vært noe problem (dessuten er han livredd dekkenet)
Men jeg burde kanskje kjøpe ett ordentlig ett?
Hvis vi skal ut å gå langt og det plaskregner blir han vel kald hvis han blir våt?
Har dere gensere også til deres hunder?
Vi sitter veldig mye ute på kveldene, og det er jo ikke akkurat sommer ennå (hvertfall ikke på Gol)
og når han ligger i ro ute på kvelden begynner han å skjelve, så da burde jeg vel ha en genser til han?
Til vinteren har jeg allerede bestillt ett Hurrta Pro vinterdekken, holder det eller vil han eventuelt trenge fleece eller noe å ha under på veldig kalde dager?
Sånn det var vel det jeg lurte på i første omgang, men det blir sikkert flere spørsmål etterhvert.
Så kan vi jo si litt om hvem vi er
Vi overtok for litt over 2 uker siden en DP han på 5 år som ble omplassert, en skikkelig herlig kose gutt.
Fra før har jeg 2 katter, en maine coon hann og en ocicat hokatt.
Jeg er 29 år (hvertfall en liten stund til) har samboer og ei jente som fyller 6 i år.
Vi bor på Gol, men det leste dere sikkert lenger opp.
Bare spørre om det er noe mer dere lurer på, også vil jeg gjerne vite hvem dere er også
Hilsen Anette & Phonix