Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Størrelse på bilbur. Ons Mar 28 2012, 08:17 | |
| Vi har også Kelabur og er veldig fornøyde | |
|
Benedicte
Antall Innlegg : 531 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Størrelse på bilbur. Fre Mar 30 2012, 20:34 | |
| - Maria skrev:
- Hvis du er åpen for andre enn Variocage og Herkules, så er det mulig å få gode bilbur etter egne mål. Jeg ser selv på flere alternativer for dobbeltbur til en liten og en større hund, og de jeg har funnet som jeg skal sende forespørsel til er:
Kela Bonzobur Aluconsult Hundebur i stål Schmidt Trønderburet
Flere av disse syns jeg faktisk virker bedre enn Herkules og Variocage fordi tettheten på sprinklene er større. På den måten vil trykket fordeles på større deler av hunden ved kollisjon enn hva det vil når hunden bare vil treffe noen få sprinkler, om du skjønner. Jeg må bare si jeg er super fornøyd med Aluconsult.. (prisen er litt høy for dobelt..) Jeg krasjet også med Cocos i bilen og han fikk bare en liten skramme over øyet, hade vi hatt ett av de burene med "stålrør" tror jeg han hadde blitt slått i svime.. Det er ganske myke de sprinklene, så om nødvendig så kan de klippes med en helt vanlig tang for å få hunden ut.. i dobeltburet fester de skilleveggen med samme materiale, så jeg klippet den bare løs(fester den nå med cabinkroker) og flytter den frem og tilbake og opp og ned hvis jeg har flere enn 1 hund i bilen.. Er ganske lett å løfte (med aluminumsramme) og kan også låses! Bare en kjapp fra meg om aluconsult! | |
|