Det er med veldig tungt hjerte jeg skriver dette innlegget. Min godeste herlige pus Vivandre (til daglig kalt Pusen) kom til meg for 9 år siden, og hun var sterkt ønsket. Hun levde sine første år som innekatt og trivdes bra med det. For et par år siden flyttet jeg til rekkehus og endelig kunne pus få gå ute - hun ELSKET det! Hun er en super musejeger og selv om hun aldri gikk langt bort storkoste hun seg ute. I vinter måtte jeg flytte til leilighet i 3 etg i et BRL der de ikke godtar utekatter. Pusen har derfor måtte bli innekatt igjen etter 2 år som utekatt, og det har ikke vært særlig populært. Hun mistrives sterkt og hun bærer preg av det
Jeg kan ikke med god samvittighet fortsette å ha henne boende her selv om jeg så gjerne skulle gjort det...
Pus søker et godt hjem der hun kan få gå ute og jakte mus og annet småkryp. Hun er snill med mine 2 dverger. Hun har blitt herjet godt med for å si det sånn - jeg er imponert over hvor mye hun godtar fra Tia og Suri
Jeg syns det er så trist dette her, men jeg vet at det må gjøres for Pus sin skyld
Er det noen der ute som kunne tenke seg å gi godjenta mi et godt hjem..?