Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Godeste Pusen min søker nytt hjem

Go down 
4 posters
AvInnlegg
NinaM

NinaM


Antall Innlegg : 316
Join date : 10.06.2009

Godeste Pusen min søker nytt hjem Empty
PosteTema: Godeste Pusen min søker nytt hjem   Godeste Pusen min søker nytt hjem EmptyTir Sep 20 2011, 22:19

Det er med veldig tungt hjerte jeg skriver dette innlegget. Min godeste herlige pus Vivandre (til daglig kalt Pusen) kom til meg for 9 år siden, og hun var sterkt ønsket. Hun levde sine første år som innekatt og trivdes bra med det. For et par år siden flyttet jeg til rekkehus og endelig kunne pus få gå ute - hun ELSKET det! Hun er en super musejeger og selv om hun aldri gikk langt bort storkoste hun seg ute. I vinter måtte jeg flytte til leilighet i 3 etg i et BRL der de ikke godtar utekatter. Pusen har derfor måtte bli innekatt igjen etter 2 år som utekatt, og det har ikke vært særlig populært. Hun mistrives sterkt og hun bærer preg av det sad3 Jeg kan ikke med god samvittighet fortsette å ha henne boende her selv om jeg så gjerne skulle gjort det...

Godeste Pusen min søker nytt hjem Img_5084-copy

Godeste Pusen min søker nytt hjem IMG_0900.JPG-for-web-large%5b1%5d



Pus søker et godt hjem der hun kan få gå ute og jakte mus og annet småkryp. Hun er snill med mine 2 dverger. Hun har blitt herjet godt med for å si det sånn - jeg er imponert over hvor mye hun godtar fra Tia og Suri blink00 Jeg syns det er så trist dette her, men jeg vet at det må gjøres for Pus sin skyld sad3

Er det noen der ute som kunne tenke seg å gi godjenta mi et godt hjem..?
Til Toppen Go down
http://www.tiasverden.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Godeste Pusen min søker nytt hjem Empty
PosteTema: Re: Godeste Pusen min søker nytt hjem   Godeste Pusen min søker nytt hjem EmptyTor Sep 22 2011, 21:17

Åååå håper for pus sin skyld at noen snille mennesker vil gi henne et herlig hjem der hun kan være ute, hun er jo sååå god atte wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Godeste Pusen min søker nytt hjem Empty
PosteTema: Re: Godeste Pusen min søker nytt hjem   Godeste Pusen min søker nytt hjem EmptyTor Sep 22 2011, 21:25

Uff, skjønner at det må være trist, men jeg forstår problemstillingen. Håper du finner et godt hjem til henne! therethere
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Godeste Pusen min søker nytt hjem Empty
PosteTema: Re: Godeste Pusen min søker nytt hjem   Godeste Pusen min søker nytt hjem EmptyFre Sep 23 2011, 05:54

Håper det ordner seg Nina trøst*
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Sponsored content





Godeste Pusen min søker nytt hjem Empty
PosteTema: Re: Godeste Pusen min søker nytt hjem   Godeste Pusen min søker nytt hjem Empty

Til Toppen Go down
 
Godeste Pusen min søker nytt hjem
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Theo søker nytt hjem
» Pinscher søker nytt hjem
» Morris, pinscher på 4 år, søker nytt hjem
» Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-
» Pinscheren Ozzy søker nytt hjem - omplassert

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Omplassering-
Gå Til: