Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- Empty
PosteTema: Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-   Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- EmptyLør Des 29 2012, 18:33

Prince, Rattenjäger Stallhagen Dunkles, er en b&t pinschergutt på 1 år 4 mnd. HD røntget A. Han trenger et nytt hjem pga. eierens sykdom, og helst så snart som mulig. Her er en beskrivelse på han :

Han har vært på vanlig dressurkurs, men han må nok trenes mer. Med et oppfriskningskurs, eller trening med noen som kan dressur, vil han fort ta det opp igjen.

Han kan gå på plass, kommer når jeg roper, legger seg på plassen sin, forstår nei. Jeg tror han vil adlyde bedre om han kommer til noen som er enige og konsekvente.

han elsker aktivitet, og trenger en aktiv eier. Han synes det er moro med oppgaver, særlig å finne ting.

Han kan "Finneleken". Det er å finne godbiter jeg har gjemt forskjellige steder. Han er veldig flink til å bruke nesa til å finne med. Jeg setter han i entreen, gjemmer godbitene og sier "Finne!" Da er det full fart, både han og Anni. Han er mye flinkere enn Anni til å finne godbitene.

Han har lært at hvis han mister noe under reoler osv, er det hjelp, og ikke konkurranse om tingen, når et menneske setter seg ned og prøver å få tak i tingen under der.

Han er veldig til å følge etter meg hvor enn jeg går. Han må noen ganger roes ned ved å settes i bur eller i bånd. Da legger han seg og slapper av. Han er veldig kosete. Så fort jeg går ut uten han, begynner han å ule. Det varer gjerne ett minutt eller to. Han er veldig rolig inne når han har fått nok mosjon. Når han ikke får nok mosjon eller aktivering, er han mer urolig.

Han har et veldig bra gemytt, er rolig og snill. Man kan plukke ting ut av munnen på han selv om det er noe godt. Han har veldig respekt for Anni, og går vekk fra mat og lignende hvis hun kommer.

Han elsker å ligge i sofaen, men går greit vekk hvis man ber han.
Han har vokterinstinktet mer enn Anni.

Hvis han får hilse uten stress, er han som regel grei overfor hannhunder. Hvis de bråker, bråker han og. Alle hannhunder han har møtt når han er løs, har han vært grei med. Han blir veldig glad og ivrig når han hilser på andre hunder, det er det ikke alltid de andre hundene synes er så stas.

Han liker vann, men har ikke svømt ennå. Han løper uti til det dekker beina. Han dykker ned etter ting på bunnen.

Han er veldig tillitsfull.

Han er grei å kjøre bil med.

Han elsker å ha ting i munnen når han er glad, for eksempel når noen kommer hjem. Da henter han alt fra små ting som sokker og lignende, til store ting som madrassen sin.

Han bruker lang tid på å spise, glefser ikke i seg maten.

Han er en nydelig gutt, og jeg kommer til å savne han skrekkelig mye, for han er en så god kamerat. Men han får det bedre et annet sted.


Siden dette er er en veldig vanskelig avgjørelse for Runa, har vi avtalt at kontakt fra interesserte kan gå gjennom meg. Og Prince skal uansett flytte hit midlertidig fra 04.01.13 da Runa skal bli operert.


Sist endret av Irene den Lør Jan 12 2013, 16:25, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Ulrika(Gangland)




Antall Innlegg : 41
Join date : 19.09.2009
Bosted : Hörby i Skåne (Sverige)

Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- Empty
PosteTema: Re: Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-   Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- EmptyTor Jan 03 2013, 08:54

Irene, kan du maila bilder till mig så jag kan visa för ett par personer..

Til Toppen Go down
http://www.gangland.biz
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- Empty
PosteTema: Re: Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-   Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- EmptyFre Jan 04 2013, 21:58



Her er bilder av Prince fra Pinscherspesialen sist sommer:

Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- 428535_10151863023750593_1630773643_n

Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- 382437_10150919749877872_674191633_n


Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- Empty
PosteTema: Re: Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-   Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- EmptyFre Jan 04 2013, 22:01

Takk Nina, vi håper å finne et godt hjem til han snarest. Nå er han hos oss, og kan treffes her.
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- Empty
PosteTema: Re: Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-   Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- EmptyFre Jan 04 2013, 22:12

Jeg vil bare nok en gang si at Prince er en fantastisk herlig gutt, som alltid er sprudlene glad, full av futt og har en kjempefin mentalitet! Jeg tror han kan bli en inmari morsom hund å jobbe med for noen som vil ha en hund å prøve litt forskjellig innen hundesport med, han er veldig lett å motivere med godbiter og lek, selv for meg, som var fremmed for han første gangen jeg trente med han! happy3 Hadde jeg ikke hatt huset fullt av hunder selv så hadde jeg tatt han på flekken, den som får han er heldig...!
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- Empty
PosteTema: Re: Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-   Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- EmptySøn Jan 06 2013, 18:37

Og han går definitivt veldig bra med barn, også små barn. En fin familiehund altså.
Og helseresultaene er HD A, vWD N/N og dilutegen DD.
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- Empty
PosteTema: Re: Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-   Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- EmptyLør Jan 12 2013, 16:26

Da har Prince flytett til en familie og er der på prøve ut mnd. Det gikk i hvertfall bra med første møte med familiens katt, men det må en følge med og se at det går bra.

Takk for alle som har vist interesse for Prince !
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Djacko7731




Antall Innlegg : 1
Join date : 30.03.2014

Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- Empty
PosteTema: Pinchergutt   Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- EmptySøn Mar 30 2014, 16:45

Hei mitt navn er Einar Høines 53år gammel. Fra før har jeg en rotweiler blandind 10år gammel veidig glad i unge hunder og valper. Jeg
har ogdå katt og to Ara pappegøyer.. Vurderer meg selv som kompetent til å ta imot en hund til. Hvis den aksepterer de andre dyra. To spørsmål til slutt: hva skal du ha for hunden og når kan en eventuell overtakelse skje. Jeg bor i Stavanger og dere? Noen spørsmål så nøl ikke med å ta kontakt på 94473515 eller mail.

Vennlig hilsen

Einar Høines
Til Toppen Go down
Sponsored content





Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- Empty
PosteTema: Re: Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-   Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT- Empty

Til Toppen Go down
 
Prince, en pinschergutt på 1 år 4 mnd, søker et nytt hjem -OMPLASSERT-
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Pinscheren Ozzy søker nytt hjem - omplassert
» Rumo, pinscher gutt på 2,5år søker nytt hjem! OMPLASSERT!
» Pinscher søker nytt hjem
» Theo søker nytt hjem
» Godeste Pusen min søker nytt hjem

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Omplassering-
Gå Til: