Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bur ? Bur Eller bur?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Hege&Arco

Hege&Arco


Antall Innlegg : 69
Join date : 09.04.2011
Age : 35
Bosted : Bergen

Bur ? Bur Eller bur? Empty
PosteTema: Bur ? Bur Eller bur?   Bur ? Bur Eller bur? EmptyFre Mai 13 2011, 12:46

Er det noen som trenger bur?
Jeg har klart å kjøpt litt for mange bur, så jeg har tre bur om noen vil bytte til mindre bur, eller i andre nyttige hundeting wink3
Burene er av størrelsen relativt stor.
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Bur ? Bur Eller bur? Empty
PosteTema: Re: Bur ? Bur Eller bur?   Bur ? Bur Eller bur? EmptyLør Mai 14 2011, 19:44

Hva er relativ stor da! Dobermanstor????
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Bur ? Bur Eller bur? Empty
PosteTema: Re: Bur ? Bur Eller bur?   Bur ? Bur Eller bur? EmptyLør Mai 14 2011, 19:49

Cm-mål hadde nok vært praktisk wink3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Hege&Arco

Hege&Arco


Antall Innlegg : 69
Join date : 09.04.2011
Age : 35
Bosted : Bergen

Bur ? Bur Eller bur? Empty
PosteTema: Re: Bur ? Bur Eller bur?   Bur ? Bur Eller bur? EmptyTor Mai 26 2011, 20:51

Beklager, hadde helt glemt å sjekke om noen hadde svart på innlegget. Men det ene er cm 70 høyt, 90 cm langt, 60 cm bredt. Og det andre er noen få cm mindre.
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Bur ? Bur Eller bur? Empty
PosteTema: Re: Bur ? Bur Eller bur?   Bur ? Bur Eller bur? EmptyFre Mai 27 2011, 10:51

Hege&Arco skrev:
Beklager, hadde helt glemt å sjekke om noen hadde svart på innlegget. Men det ene er cm 70 høyt, 90 cm langt, 60 cm bredt. Og det andre er noen få cm mindre.

Høres ut som voksen pinscher-størrelse, så hvis du ikke har klart å kjøpe altfor mange bur ville jeg beholdt det om jeg var deg. Jeg har bur som brukes som senger hjemme + et bur på hytta til nattesbruk. Vi har brukt den størrelsen (selv om vi ikke lukker burene inne) som seng for våre fra de var små. Husk at de ikke skal ligge i lukket bur for lenge og at buret må være stort nok til at de ligger ordentlig og får strukket seg ut.
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Hege&Arco

Hege&Arco


Antall Innlegg : 69
Join date : 09.04.2011
Age : 35
Bosted : Bergen

Bur ? Bur Eller bur? Empty
PosteTema: Re: Bur ? Bur Eller bur?   Bur ? Bur Eller bur? EmptyFre Mai 27 2011, 12:01

Jeg har tre stykker happy4
Et i bilen, et her hjemme der sengen hans er og et jeg ikke bruker. Men jeg syns de virker så kjempe stor, han fyller jo bare en liten del av bunnen. Så er liksom hele bure"tomt" Et bur skal vel ikke være for stort heller. Jeg tenkte kanskje jeg skulle kjøpe noen mindre/lavere bur. Han er bare et år, men tviler på at han vokser så veldig mye mer happy6
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Bur ? Bur Eller bur? Empty
PosteTema: Re: Bur ? Bur Eller bur?   Bur ? Bur Eller bur? EmptyFre Mai 27 2011, 13:02

I bilen skal det ikke være for stort (men må være plass til tepper osv om vinteren). Hjemme, som seng, kan det være digert happy3 Da er det viktigst at det ikke er for lite og kan egentlig ikke bli for stort. happy6
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Sponsored content





Bur ? Bur Eller bur? Empty
PosteTema: Re: Bur ? Bur Eller bur?   Bur ? Bur Eller bur? Empty

Til Toppen Go down
 
Bur ? Bur Eller bur?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Denne mannen burde ikke hatt hund, eller PC, eller vindu!
» Rasenavn skal skrives med liten forbokstav på norsk
» PC eller MAC?
» Er det en dp under der eller?
» Slapp eller syk dp?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Bytte/ til salgs-
Gå Til: