Hei.
Ronja, som fyller et år i September er til vanlig en veldig aktiv og våken dp tispe. Hun er alltid klar for lek,kos,oppmerksomhet og ikke minst være med på lange turer og utflukter.
I de to siste dagene har jeg lagt merke til at hun har oppført seg annerledes. Hun har (så og si) bare sovet. Jeg får henne med på en liten tur så hun får gjort fra seg, men så fort hun er ferdig med å gjøre sitt er det rett hjem igjen. Har prøvd å få henne med meg på lengre turer, men det virker om om hun ikke er interessert?!?! Når vi har kommet hjemme fra tur går hun i sengen sin,på sofaen eller i en dyne å legger seg. Hun har ikke noe imot å ligge på brystet og kose eller sove, men hun vil ikke leke noe særlig eller gå noe særlig på tur. Skjønner ikke hva det kan være?!?!
Den første løpetiden hadde hun i Mai hvor alt var normalt. For ca en uke siden la jeg merke til at pattene har vokst litt,men hun har ikke melk i de. Jeg kan si med hånden på hjertet at hun har holdt lang avstand fra alle typer hannhunder, så drektig er hun ikke. Forhørte meg med en venninne om dette og hun sa jeg skulle kutte ned på maten og gå lange turer,men det er ikke så lett når hun bare vil sove...
Hun har ikke kastet opp eller vært varm, og de to faste måltidene går hun ikke glipp av.
Noen som vet hvorfor hun oppfører seg sånn, eller er hun bare trøtt og sliten som oss mennesker kan være?
Glemte å fortelle at været ikke er spesielt varmt her. Vi har hatt regn på natten og for det meste overskya.
Håper på gode råd og at det ikke er noe alvorlig.
Hilsner fra Tone Lise og Ronja.