Gjest Gjest
| Tema: Lufteplass for hund Søn Feb 27 2011, 23:29 | |
| Er det noen som vet om en ok plass og lufte hunder på i og rundt Gardermoen/Jessheim?
Takker være "god" service hos SAS får vi fire timer transitt før vi fly videre til Stavanger.
Og siden Nur har valper på Kløfta er vi ikke velkommne der. |
|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Lufteplass for hund Man Feb 28 2011, 06:17 | |
| Vet ikke om det er for sent å svare nå, men hvis du kjører mot Gardermoen, og fortsetter mot Hønefoss, så kommer du etter en stund (Ca. 10 minutter kanskje???) til en stor rasteplass (skiltet). Der er det et inngjerdet område (går sau der på sommeren). Har ikke vært der i vinter, men det er grusvei som går et stykke (vi har vært der i forbindelse med fisking), masse skog rundt, og laaaaangt ned til vannet. EDIT: Ehhhh... en smule trøtt it trynet da jeg svarte på dette... Er neppe så kjekt å ta taxi ut dit... Dårlig forslag gitt | |
|
tulalula
Antall Innlegg : 273 Join date : 16.08.2009 Age : 48 Bosted : Årnes
| Tema: Re: Lufteplass for hund Tir Mar 01 2011, 19:01 | |
| Når gjelder det?
Kanskje jeg kan hjelpe, hente deg eller noe, bor 25 min unna gardemoen. Du kan evt gå med de her i treningsløypene til hestene. | |
|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Lufteplass for hund Tir Mar 01 2011, 19:45 | |
| - tulalula skrev:
- Når gjelder det?
Kanskje jeg kan hjelpe, hente deg eller noe, bor 25 min unna gardemoen. Du kan evt gå med de her i treningsløypene til hestene. Jau. Det høres flott ut. Sender en pm! |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Lufteplass for hund | |
| |
|