Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 De nye reglene.

Go down 
+21
Gerd-Marit
Stian
Ann-Helen
camillahoel
Cuthalion
Nina (Kennel Dijontoma)
Cathrine&Jazzi
-linda-
Bente
Marita
Marte
Rune Monsen
Fly
Maiken
ElinK
Caroline
Eva
Julie
Katharina
Fanny
Takk for meg
25 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
AvInnlegg
Rune Monsen

Rune Monsen


Antall Innlegg : 204
Join date : 17.06.2009

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 20:38

Nina skrev:
Jeg tror ikke noe tall vil bekrefte eller avkrefte noe som helst Rune, om du har så lite tiltro til moderatorene her inne så kan jo de tallene som eventuelt blir servert like godt være oppfunnet...? De nye reglene. - Page 4 723324

Dere diskuterer jo med andre brukere her om hvor vidt dere gjør jobben deres,noen skryter og noen har ikke trua.
Nå kan dere bevise at dere gjør jobben deres.

Jo det ville være interesant å se hva dere har gjort,ikke bare for meg personlig men for mange brukere som er misstroiske.(ref. denne tråden).

så for å legge all tvil til side så synes jeg dere burde være ærlige å fortelle oss hvor mange det er.
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 21:05

Rune Monsen skrev:
Nina skrev:
Jeg tror ikke noe tall vil bekrefte eller avkrefte noe som helst Rune, om du har så lite tiltro til moderatorene her inne så kan jo de tallene som eventuelt blir servert like godt være oppfunnet...? De nye reglene. - Page 4 723324

Dere diskuterer jo med andre brukere her om hvor vidt dere gjør jobben deres,noen skryter og noen har ikke trua.
Nå kan dere bevise at dere gjør jobben deres.

Jo det ville være interesant å se hva dere har gjort,ikke bare for meg personlig men for mange brukere som er misstroiske.(ref. denne tråden).

så for å legge all tvil til side så synes jeg dere burde være ærlige å fortelle oss hvor mange det er.

JEG er IKKE interessert i å vite dette, så jeg håper jeg slipper å se det på forumet happy6
Nå føler jeg meg ikke midt inne i noen konflikter, så for meg er dette uviktig.
Det er da vel ravende likegyldig hvor mange som har fått advarsler eller blitt utestengt??????
Men for all del... man kan jo alltids ha en egen tråd der man kan legge ut disse tallene, måned for måned...
For de som er interessert.
Synes virkelig at moderatorene får unødvendig mye pepper for bagateller her....
(JEG synes hvertfall det er bagateller, og at de gjør sitt beste er stadig min oppfatning!)
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Rune Monsen

Rune Monsen


Antall Innlegg : 204
Join date : 17.06.2009

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 21:08

Kizz skrev:
Rune Monsen skrev:
Nina skrev:
Jeg tror ikke noe tall vil bekrefte eller avkrefte noe som helst Rune, om du har så lite tiltro til moderatorene her inne så kan jo de tallene som eventuelt blir servert like godt være oppfunnet...? De nye reglene. - Page 4 723324

Dere diskuterer jo med andre brukere her om hvor vidt dere gjør jobben deres,noen skryter og noen har ikke trua.
Nå kan dere bevise at dere gjør jobben deres.

Jo det ville være interesant å se hva dere har gjort,ikke bare for meg personlig men for mange brukere som er misstroiske.(ref. denne tråden).

så for å legge all tvil til side så synes jeg dere burde være ærlige å fortelle oss hvor mange det er.

JEG er IKKE interessert i å vite dette, så jeg håper jeg slipper å se det på forumet happy6
Nå føler jeg meg ikke midt inne i noen konflikter, så for meg er dette uviktig.
Det er da vel ravende likegyldig hvor mange som har fått advarsler eller blitt utestengt??????
Men for all del... man kan jo alltids ha en egen tråd der man kan legge ut disse tallene, måned for måned...
For de som er interessert.
Synes virkelig at moderatorene får unødvendig mye pepper for bagateller her....
(JEG synes hvertfall det er bagateller, og at de gjør sitt beste er stadig min oppfatning!)



Er du ikke interessert så hold deg unna denne tråden da vel.
Ingen tvinger deg til å lese her.


Og stillheten fra de ellers aktive moderatorene snakker vel for seg.
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 21:11

Rune Monsen skrev:
Kizz skrev:
Rune Monsen skrev:
Nina skrev:
Jeg tror ikke noe tall vil bekrefte eller avkrefte noe som helst Rune, om du har så lite tiltro til moderatorene her inne så kan jo de tallene som eventuelt blir servert like godt være oppfunnet...? De nye reglene. - Page 4 723324

Dere diskuterer jo med andre brukere her om hvor vidt dere gjør jobben deres,noen skryter og noen har ikke trua.
Nå kan dere bevise at dere gjør jobben deres.

Jo det ville være interesant å se hva dere har gjort,ikke bare for meg personlig men for mange brukere som er misstroiske.(ref. denne tråden).

så for å legge all tvil til side så synes jeg dere burde være ærlige å fortelle oss hvor mange det er.

JEG er IKKE interessert i å vite dette, så jeg håper jeg slipper å se det på forumet happy6
Nå føler jeg meg ikke midt inne i noen konflikter, så for meg er dette uviktig.
Det er da vel ravende likegyldig hvor mange som har fått advarsler eller blitt utestengt??????
Men for all del... man kan jo alltids ha en egen tråd der man kan legge ut disse tallene, måned for måned...
For de som er interessert.
Synes virkelig at moderatorene får unødvendig mye pepper for bagateller her....
(JEG synes hvertfall det er bagateller, og at de gjør sitt beste er stadig min oppfatning!)



Er du ikke interessert så hold deg unna denne tråden da vel.
Ingen tvinger deg til å lese her.


Og stillheten fra de ellers aktive moderatorene snakker vel for seg.

idea9
Dette er tråden for de som ikke har noe positivt å si???
Den er grei blink00 du skal slippe flere innlegg fra meg på denne tråden da happy6
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 21:14

Sitter på hendene mine og oppfordrer andre til å gjøre det samme happy6
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Rune Monsen

Rune Monsen


Antall Innlegg : 204
Join date : 17.06.2009

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 21:18

Marita skrev:
Sitter på hendene mine og oppfordrer andre til å gjøre det samme happy6


Skulle ønske jeg klarte å skrive mens jeg sitter på hendene mine jeg også.


Men jeg vil heller ha ett ærlig svar fra moderatorene snart.
Til Toppen Go down
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo


Antall Innlegg : 1083
Join date : 10.06.2009
Age : 39
Bosted : Ski

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 21:54

Kjære Gud, du som er i himmelen..........
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
Rune Monsen

Rune Monsen


Antall Innlegg : 204
Join date : 17.06.2009

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 22:01

Kennel Mirenzo skrev:
Kjære Gud, du som er i himmelen..........


Jeg er møkk lei usakelige komentarer,og håper vi kan være uten det fra nå av.

Er det så himla vanskelig for MODERATORENE å svare ?

Har de sakt A får de si B.
Til Toppen Go down
Katharina

Katharina


Antall Innlegg : 199
Join date : 30.04.2010
Bosted : Asker

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 22:01

Hva er det som er poenget her? Hadde forumet vært bedre uten moderatorer? De som sitter som moderatorer bruker da faktisk sin fritid på denne jobben, og jeg mener derfor de burde settes bedre pris på!

Ja, vi er da alle mennesker, og det er ikke alle som passer å være moderator, som klarer å skille sak fra person. De er heller ikke moderatorer særlig lenge, eller i det hele tatt. Uten moderatorer på et forum ville det sklidd enda mer ut, og blitt direkte utrivelig. I det siste har det vært nettopp det - utrivelig. Derfor er det bra at slike påminnelser og sterkere sanksjoner kommer til sin rett! Regner ikke med at poenget med reglene er å få flest mulig utestengt fra forumet? Ærlig talt. Reglene er til for å overholde normal folkeskikk, og unngå ubehageligheter. Utestengelse fra forum og klubben burde (tror, og regner med at det er) siste utvei - antall som blir/ har blitt utestengt forteller lite om moderatorene, heller mer om forumets og klubbens medlemmer, deres normer og verdier! Målet på om moderatorene er flinke bør heller være nivået av folkeskikk her inne. Sunn fornuft! Og at det faktisk tas tak i tråder som sklir ut, og er i strid med reglene, at personene som har bidratt til at det har sklidd ut har fått sine advarsler og ikke gjør det samme igjen! At disse trådene blir redigert, evt. stoppet - ikke om personen forsvinner fra forumet.

Enten de utestenger folk eller ikke! Kan ikke heller vi medlemmer av klubben og brukere av forumet hjelpe moderatorene og bidra til å hindre utestengelser og regelbrudd? Det er ikke verre enn å sende en Pm med sin mening om det sklir ut igjen, holde det unna offentligheten - for å hjelpe til å holde en saklig og hyggelig tone her inne!

I en klubb og på et forum som drives stort sett av frivillige kan man da ikke forlange at utenforstående skal komme inn og moderere, eller at personene villige til å ta på seg slike verv ikke kan få delta i dette "samfunnet!...

Nei, jeg har tro på at moderatorene nå klarer å overholde reglene nokså rettferdig, sanksjonere mot de som må sanksjoneres mot. Og må det gå til steget med utestengelse så er nok dette vel overveid, og godt begrunnet! Det er jo også en grunn til at det er en gruppe med morderatorer, og ikke bare èn! Er det slik et tvilstilfelle kan de da få "flere sider" gjennom flere personer, det er noe som kalles "team" og samarbeid. happy6

Har man problemer med forumet, moderatorene eller reglene her inne så får en da vurdere med seg selv om man vil fortsette å være bruker av forumet. unsure3

Jeg syns rett og slett det er fælt å høre og se at nye pinschereiere, valpekjøpere og andre ikke deltar på forumet fordi de ikke ønsker å bli dratt inn i et slikt "miljø" som enkelte har klart å skape. Dette må man nå trå til for å endre på og gjøre noe med! Det skal ikke være slik at folk som følger reglene og ønsker å bruke forumet konstruktivt, for å lære, bli kjent med rasen, og høre erfaringer fra andre hundefolk ikke "tør" å legge inn tråder i frykt for å bli hetset - slik de har sett skje i andre tråder.

Sammen alle sammen, ikke bare moderatorene, skal vi klare å gjøre dette forumet til den ressursen og møreplassen det kan være - mener nå jeg! Til tross for uenigheter og evt. sjalusi. Det er da til alles beste å ha et velfungerende forum. sidehug
Til Toppen Go down
http://www.lisienta.com
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo


Antall Innlegg : 1083
Join date : 10.06.2009
Age : 39
Bosted : Ski

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 22:04

Rune Monsen skrev:
Kennel Mirenzo skrev:
Kjære Gud, du som er i himmelen..........


Jeg er møkk lei usakelige komentarer,og håper vi kan være uten det fra nå av.

Er det så himla vanskelig for MODERATORENE å svare ?

Har de sakt A får de si B.

Og jeg er møkk lei dine usakelige kommentarer!
La forumet være et fredelig og koselig sted å være, og ta dine spørsmål på PM til de det gjelder.
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
Rune Monsen

Rune Monsen


Antall Innlegg : 204
Join date : 17.06.2009

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 22:13

Kennel Mirenzo skrev:
Rune Monsen skrev:
Kennel Mirenzo skrev:
Kjære Gud, du som er i himmelen..........


Jeg er møkk lei usakelige komentarer,og håper vi kan være uten det fra nå av.

Er det så himla vanskelig for MODERATORENE å svare ?

Har de sakt A får de si B.

Og jeg er møkk lei dine usakelige kommentarer!
La forumet være et fredelig og koselig sted å være, og ta dine spørsmål på PM til de det gjelder.


Jeg er ikke usakelig og vil bare ha svar på ett spørsmål,på lik linje med MANGE andre inne på dette forumet.

Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 22:17

Katharina skrev:
Hva er det som er poenget her? Hadde forumet vært bedre uten moderatorer? De som sitter som moderatorer bruker da faktisk sin fritid på denne jobben, og jeg mener derfor de burde settes bedre pris på!

Ja, vi er da alle mennesker, og det er ikke alle som passer å være moderator, som klarer å skille sak fra person. De er heller ikke moderatorer særlig lenge, eller i det hele tatt. Uten moderatorer på et forum ville det sklidd enda mer ut, og blitt direkte utrivelig. I det siste har det vært nettopp det - utrivelig. Derfor er det bra at slike påminnelser og sterkere sanksjoner kommer til sin rett! Regner ikke med at poenget med reglene er å få flest mulig utestengt fra forumet? Ærlig talt. Reglene er til for å overholde normal folkeskikk, og unngå ubehageligheter. Utestengelse fra forum og klubben burde (tror, og regner med at det er) siste utvei - antall som blir/ har blitt utestengt forteller lite om moderatorene, heller mer om forumets og klubbens medlemmer, deres normer og verdier! Målet på om moderatorene er flinke bør heller være nivået av folkeskikk her inne. Sunn fornuft! Og at det faktisk tas tak i tråder som sklir ut, og er i strid med reglene, at personene som har bidratt til at det har sklidd ut har fått sine advarsler og ikke gjør det samme igjen! At disse trådene blir redigert, evt. stoppet - ikke om personen forsvinner fra forumet.

Enten de utestenger folk eller ikke! Kan ikke heller vi medlemmer av klubben og brukere av forumet hjelpe moderatorene og bidra til å hindre utestengelser og regelbrudd? Det er ikke verre enn å sende en Pm med sin mening om det sklir ut igjen, holde det unna offentligheten - for å hjelpe til å holde en saklig og hyggelig tone her inne!

I en klubb og på et forum som drives stort sett av frivillige kan man da ikke forlange at utenforstående skal komme inn og moderere, eller at personene villige til å ta på seg slike verv ikke kan få delta i dette "samfunnet!...

Nei, jeg har tro på at moderatorene nå klarer å overholde reglene nokså rettferdig, sanksjonere mot de som må sanksjoneres mot. Og må det gå til steget med utestengelse så er nok dette vel overveid, og godt begrunnet! Det er jo også en grunn til at det er en gruppe med morderatorer, og ikke bare èn! Er det slik et tvilstilfelle kan de da få "flere sider" gjennom flere personer, det er noe som kalles "team" og samarbeid. happy6

Har man problemer med forumet, moderatorene eller reglene her inne så får en da vurdere med seg selv om man vil fortsette å være bruker av forumet. unsure3

Jeg syns rett og slett det er fælt å høre og se at nye pinschereiere, valpekjøpere og andre ikke deltar på forumet fordi de ikke ønsker å bli dratt inn i et slikt "miljø" som enkelte har klart å skape. Dette må man nå trå til for å endre på og gjøre noe med! Det skal ikke være slik at folk som følger reglene og ønsker å bruke forumet konstruktivt, for å lære, bli kjent med rasen, og høre erfaringer fra andre hundefolk ikke "tør" å legge inn tråder i frykt for å bli hetset - slik de har sett skje i andre tråder.

Sammen alle sammen, ikke bare moderatorene, skal vi klare å gjøre dette forumet til den ressursen og møreplassen det kan være - mener nå jeg! Til tross for uenigheter og evt. sjalusi. Det er da til alles beste å ha et velfungerende forum. sidehug

happy6
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 22:19

Nina skrev:
Maiken: Vi kan vel trygt bruke oss selv som eksempel for å illustrere både hvor forskjellige egenskaper man kan foretrekke og absolutt ikke ha lyst på når det kommer hva man vil ha i en hund OG på at det faktsik går an å være klin uenige uten å bli hverken usakelige, ufine eller få problemer med å skille mellom sak og person...?! De nye reglene. - Page 4 83137

Det er vel få som har diskutert heftigere enn oss om hva man bør og ikke bør prioritere og som har vært mer uenige om hvilke hunder vi ville foretrukket å ha om vi kunne valgt to hunder hver fra MHen i Sverige...da hadde vi vil neppe hatt en eneste av de samme hundene på listen vår, men jammen klarer vi da å være gode venner OG se styrkene i hverandres hunder allikevel?! De nye reglene. - Page 4 83137

Haha, ja det har du helt rett i Nina!! happy5
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Rune Monsen

Rune Monsen


Antall Innlegg : 204
Join date : 17.06.2009

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 22:19

Og jeg har allerede stilt spørsmålet så de står fritt til å sende meg en pm,men det er vel faktisk offentlig informasjon som alle burde få vite.

Dette handler om troverdigheten til moderatorenes nøytralitet som har blitt stilt under tvil den siste tiden.

Hvorfor redegjør de ikke for seg ?

PS !
Jeg vil ha svar fra dem ,ikke dere.
Til Toppen Go down
Katharina

Katharina


Antall Innlegg : 199
Join date : 30.04.2010
Bosted : Asker

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 22:21

Rune Monsen skrev:
Og jeg har allerede stilt spørsmålet så de står fritt til å sende meg en pm,men det er vel faktisk offentlig informasjon som alle burde få vite.

Dette handler om troverdigheten til moderatorenes nøytralitet som har blitt stilt under tvil den siste tiden.

Hvorfor redegjør de ikke for seg ?

PS !
Jeg vil ha svar fra dem ,ikke dere.

Da må du nok gi DEM tid til å diskutere det også, hva som er offentlig og hva som ikke er det. Dette er nok ikke noe en moderator alene kan komme med sånn uten videre. wink3
Til Toppen Go down
http://www.lisienta.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 22:26

Rune Monsen skrev:
Og jeg har allerede stilt spørsmålet så de står fritt til å sende meg en pm,men det er vel faktisk offentlig informasjon som alle burde få vite.

Dette handler om troverdigheten til moderatorenes nøytralitet som har blitt stilt under tvil den siste tiden.


Offentlig informasjon? De som får advarsel på forumet? Hvor står det?

Troverdigheten til moderatorene ligger i at de faktisk gjør jobben sin i å slette/redigere tråder som sklir helt ut, og der gjør de jobben sin alle som en happy3

Og jeg ser ikke at det er andre en deg som spør etter denne informasjonen..

Og det er faktisk fredag kveld, klokken er 23.30, så jeg vil tro at til og med moderatoene våre har andre ting å drive med..


Sist endret av Marte den Fre Nov 19 2010, 22:26, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Rune Monsen

Rune Monsen


Antall Innlegg : 204
Join date : 17.06.2009

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyFre Nov 19 2010, 22:26

Katharina skrev:
Rune Monsen skrev:
Og jeg har allerede stilt spørsmålet så de står fritt til å sende meg en pm,men det er vel faktisk offentlig informasjon som alle burde få vite.

Dette handler om troverdigheten til moderatorenes nøytralitet som har blitt stilt under tvil den siste tiden.

Hvorfor redegjør de ikke for seg ?

PS !
Jeg vil ha svar fra dem ,ikke dere.

Da må du nok gi DEM tid til å diskutere det også, hva som er offentlig og hva som ikke er det. Dette er nok ikke noe en moderator alene kan komme med sånn uten videre. wink3

Helt greit,jeg har god tid.
Til Toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antall Innlegg : 18
Join date : 10.06.2009

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyLør Nov 20 2010, 18:38

Fra moderatorer/administratorer:

Da forespørselen går på tvers av retningslinjene for forumet og hva som utgis av informasjon, besluttet vi etter nøye overveielse å be klubbens styre om en uttalelse.

Styret har besluttet følgende:
Forumets medlemmer har ikke innsynsrett i advarsler som blir gitt.

Ingen kan heller diktere hvem som kan/skal svare i en tråd. Dette er et åpent forum og skal fortsette å være det.
Til Toppen Go down
http://www.norskpinscherklubb.no
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyLør Nov 20 2010, 19:19

1) personangrep og negativ omtale av andres hunder De nye reglene. - Page 4 738600

2) feilinformasjon og påstander som bringer rasene i vanry De nye reglene. - Page 4 161723

3) feilinformasjon og påstander som bringer klubben i vanry De nye reglene. - Page 4 161723

Jeg er ny på forumet og synes det er greit at det finnes regler. Men synes regel 2 og 3 er utydelige og veldig åpne for tolkning De nye reglene. - Page 4 802724 Hva kan betraktes som å bringe rasen og klubben i vanry? Kan man for eksempel ikke ta opp ting som man selv opplever som svakheter hos rasen eller klubben med formål om å diskutere det på et saklig nivå? Og hva med "feilinformasjon"? Betyr det bare ting som moderatorene mener er usant (tenker da på påstander som det er vanskelig å "eie" sannheten til selv om folk er dypt uenige)?

Regel 1 syns jeg er soleklar og burde være en selvfølge for de fleste De nye reglene. - Page 4 332565


Sist endret av Anne&Denniz den Man Feb 07 2011, 15:02, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyLør Nov 20 2010, 19:38

Hvis man bringer noe/noen "i vanry" så er det en sterk betegnelse, altså noe som anses å ha klare, negative konsekvenser for klubben eller klubbens raser. Det går helt fint an å diskutere ganske så heftig uten å komme dit. Det har gått fint før og det går fint igjen. happy6

Som nevnt tidligere i tråden er ikke dette nye regler, men en nødvendig presisering av regler og potensielle konsekvenser. De aller fleste vil ikke ha noen problemer med å innrette seg etter dette. happy5
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 EmptyLør Nov 20 2010, 19:44

Linn skrev:
Hvis man bringer noe/noen "i vanry" så er det en sterk betegnelse, altså noe som anses å ha klare, negative konsekvenser for klubben eller klubbens raser. Det går helt fint an å diskutere ganske så heftig uten å komme dit. Det har gått fint før og det går fint igjen. happy6

Som nevnt tidligere i tråden er ikke dette nye regler, men en nødvendig presisering av regler og potensielle konsekvenser. De aller fleste vil ikke ha noen problemer med å innrette seg etter dette. happy5

happy6
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Sponsored content





De nye reglene. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: De nye reglene.   De nye reglene. - Page 4 Empty

Til Toppen Go down
 
De nye reglene.
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: