Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6

Go down 
+19
~Linda~
Nina (Kennel Dijontoma)
xitamiz kennel
Eva
Gry Elena
Maiken
jeanette
Lene
AH
Marion G
ylva
Bente
Fixa
Julie
Linn
Fanny
Simira
Caroline
Fly
23 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
AvInnlegg
jeanette

jeanette

Antall Innlegg : 478

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyFre Nov 26 2010, 12:33

happy5 happy5 happy5 therethere
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyFre Nov 26 2010, 15:16

Andeless skrev:
Norwinstars skrev:
I går kveld fikk jeg besøk av 2 personer fra Dyrevernsnemnda. De var utsendt fra Mattilsynet etter en bekymringsmelding om at jeg drev masseoppdrett og solgte syke hunder. :scratch:
Resultat: En plettfri attest ville jeg få, noe jeg med stolthet kommer til vise frem.

Tilbakemeldingen jeg fikk da jeg ringte mattilsynet i dag var at jeg skulle være STOLT AV MITT HUNDEHOLD. happy6

Jättebra Marian! happy6

Fast med en Norwinstars Anastasia här hemma så visste vi ju det redan happy4

Ja, selvsagt! happy4

Tusen takk, alle sammen! sidehug

Til Toppen Go down
Fanny

Fanny

Antall Innlegg : 2788

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyFre Nov 26 2010, 16:27

Supert happy6 happy5
Håper virkelig at du (og andre oppdrettere) slipper mere tull...
sidehug
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyMan Nov 29 2010, 22:13

Tror jeg har gjort dette riktig...

I så fall, her er ATTESTEN

Jeg har faktisk intet å skjule.
(Rett skal være rett, så jeg påpeker en feil i attesten: Valpene hadde valpehagen i spisestuen, -ikke på kjøkkenet Laughing )
Til Toppen Go down
Fly

Fly

Antall Innlegg : 960

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyTir Nov 30 2010, 07:43

Det ble helt riktig det Marian. Veldig greit med attest, men fryktelig synd at folk driver å sender ut mattilsynet helt unødvendig. Missbruk av penger og resurser happy6
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
AH

Antall Innlegg : 314

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyTir Nov 30 2010, 11:30

Det er nok aldri noen som har trodd at hundeholdet ditt ikke har vært topp sidehug
Attesten sier jo også alt.
Det som er det tragiske her, er at mennesker kan synke så dypt at de leverer inn falske bekymrngsmeldinger/ annmeldelser.
Stå på vidre og hev deg over misunnlige og tragiske mennesker.
Til Toppen Go down
http://www.schwima.dk
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyTir Nov 30 2010, 15:16

AH skrev:

Det er nok aldri noen som har trodd at hundeholdet ditt ikke har vært topp sidehug
Det som er det tragiske her, er at mennesker kan synke så dypt at de leverer inn falske bekymrngsmeldinger/ annmeldelser.

Tusen takk, Aud! sidehug
Tross i motgang, så blir dere ikke kvitt meg. Det er hundene som holder meg gående, -ikke bråkmakerne. Og det som ikke tar livet av meg, gjør meg bare sterkere. happy6

Det som er mest tragiskt er jo at det mange steder ER dyr som lider. Der rekker kanskje ikke hjelpen frem i tide, fordi Mattilsynet er opptatt med å sjekke ut grunnløse bekymringsmeldinger. Liv KAN gå tapt pga at noen faktisk oppfører seg så tragisk smålig. Dette ser vi jo mange saker om både i barnevern og dyrevern. mad3
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyTir Nov 30 2010, 15:17

Fly skrev:
Det ble helt riktig det Marian. Veldig greit med attest, men fryktelig synd at folk driver å sender ut mattilsynet helt unødvendig. Missbruk av penger og resurser happy6

happy6
Til Toppen Go down
Takk for meg

Antall Innlegg : 457

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyTir Nov 30 2010, 18:27

Norwinstars skrev:
AH skrev:

Tusen takk, Aud! sidehug
Tross i motgang, så blir dere ikke kvitt meg. Det er hundene som holder meg gående, -ikke bråkmakerne. Og det som ikke tar livet av meg, gjør meg bare sterkere. happy6

Det som er mest tragiskt er jo at det mange steder ER dyr som lider. Der rekker kanskje ikke hjelpen frem i tide, fordi Mattilsynet er opptatt med å sjekke ut grunnløse bekymringsmeldinger. Liv KAN gå tapt pga at noen faktisk oppfører seg så tragisk smålig. Dette ser vi jo mange saker om både i barnevern og dyrevern. mad3

Gratulerer med flott attest.
Men utifra måten du skriver ting på her, virker det som du vet hvem som har tipset mattilsynet.
Og at det er noen i dp miljøet?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyTir Nov 30 2010, 18:58

Anne-Mari skrev:
Norwinstars skrev:
AH skrev:

Tusen takk, Aud! sidehug

Gratulerer med flott attest.
Men utifra måten du skriver ting på her, virker det som du vet hvem som har tipset mattilsynet.
Og at det er noen i dp miljøet?

Tusen takk! biggrin

(Vennligst ikke start med antakelser i tråden min. )
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny

Antall Innlegg : 2788

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyTir Nov 30 2010, 19:17

Attesten var kjempebra happy6
(noe jeg overhodet ikke tvilte på)
Nå er det bare å sette seg ned å vente på jul, valper og masse moro i desember.....
lalala2 lalala2 lalala2
Takk for en kjempetrivelig dag sidehug
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyTir Nov 30 2010, 19:33

Kizz skrev:
Attesten var kjempebra happy6
(noe jeg overhodet ikke tvilte på)
Nå er det bare å sette seg ned å vente på jul, valper og masse moro i desember.....
lalala2 lalala2 lalala2
Takk for en kjempetrivelig dag sidehug

Tusen takk! Og takk for i dag! sidehug
Ja, nå er det mye godt i vente! excited
Til Toppen Go down
Bente

Bente

Antall Innlegg : 1067

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 EmptyTir Nov 30 2010, 19:36

Grattis med flott attest happy5
Til Toppen Go down
http://www.frismilla.weebly.com
Sponsored content

PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 4 Empty

Til Toppen Go down

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» så stolt och glad jag blir....
» Meg å mitt
» Trekløveret mitt!!
» *Vi 2* halsbånd - oppdatert side 23!
» "Tantebarnet" mitt <3