| Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 | |
|
+19~Linda~ Nina (Kennel Dijontoma) xitamiz kennel Eva Gry Elena Maiken jeanette Lene AH Marion G ylva Bente Fixa Julie Linn Fanny Simira Caroline Fly 23 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
jeanette
Antall Innlegg : 478 Join date : 16.06.2009 Age : 46
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Fre Nov 26 2010, 12:33 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Fre Nov 26 2010, 15:16 | |
| |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Man Nov 29 2010, 22:13 | |
| Tror jeg har gjort dette riktig... I så fall, her er ATTESTENJeg har faktisk intet å skjule. (Rett skal være rett, så jeg påpeker en feil i attesten: Valpene hadde valpehagen i spisestuen, -ikke på kjøkkenet ) |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Tir Nov 30 2010, 07:43 | |
| Det ble helt riktig det Marian. Veldig greit med attest, men fryktelig synd at folk driver å sender ut mattilsynet helt unødvendig. Missbruk av penger og resurser | |
|
| |
AH
Antall Innlegg : 314 Join date : 18.06.2009 Bosted : Norge
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Tir Nov 30 2010, 11:30 | |
| Det er nok aldri noen som har trodd at hundeholdet ditt ikke har vært topp Attesten sier jo også alt. Det som er det tragiske her, er at mennesker kan synke så dypt at de leverer inn falske bekymrngsmeldinger/ annmeldelser. Stå på vidre og hev deg over misunnlige og tragiske mennesker. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Tir Nov 30 2010, 15:16 | |
| - AH skrev:
Det er nok aldri noen som har trodd at hundeholdet ditt ikke har vært topp Attesten sier jo også alt. Det som er det tragiske her, er at mennesker kan synke så dypt at de leverer inn falske bekymrngsmeldinger/ annmeldelser. Stå på vidre og hev deg over misunnlige og tragiske mennesker. Tusen takk, Aud! Tross i motgang, så blir dere ikke kvitt meg. Det er hundene som holder meg gående, -ikke bråkmakerne. Og det som ikke tar livet av meg, gjør meg bare sterkere. Det som er mest tragiskt er jo at det mange steder ER dyr som lider. Der rekker kanskje ikke hjelpen frem i tide, fordi Mattilsynet er opptatt med å sjekke ut grunnløse bekymringsmeldinger. Liv KAN gå tapt pga at noen faktisk oppfører seg så tragisk smålig. Dette ser vi jo mange saker om både i barnevern og dyrevern. |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Takk for meg
Antall Innlegg : 457 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Tir Nov 30 2010, 18:27 | |
| - Norwinstars skrev:
- AH skrev:
Det er nok aldri noen som har trodd at hundeholdet ditt ikke har vært topp Attesten sier jo også alt. Det som er det tragiske her, er at mennesker kan synke så dypt at de leverer inn falske bekymrngsmeldinger/ annmeldelser. Stå på vidre og hev deg over misunnlige og tragiske mennesker. Tusen takk, Aud! Tross i motgang, så blir dere ikke kvitt meg. Det er hundene som holder meg gående, -ikke bråkmakerne. Og det som ikke tar livet av meg, gjør meg bare sterkere.
Det som er mest tragiskt er jo at det mange steder ER dyr som lider. Der rekker kanskje ikke hjelpen frem i tide, fordi Mattilsynet er opptatt med å sjekke ut grunnløse bekymringsmeldinger. Liv KAN gå tapt pga at noen faktisk oppfører seg så tragisk smålig. Dette ser vi jo mange saker om både i barnevern og dyrevern. Gratulerer med flott attest. Men utifra måten du skriver ting på her, virker det som du vet hvem som har tipset mattilsynet. Og at det er noen i dp miljøet? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Tir Nov 30 2010, 18:58 | |
| |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Tir Nov 30 2010, 19:17 | |
| Attesten var kjempebra (noe jeg overhodet ikke tvilte på) Nå er det bare å sette seg ned å vente på jul, valper og masse moro i desember..... Takk for en kjempetrivelig dag | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Tir Nov 30 2010, 19:33 | |
| |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 Tir Nov 30 2010, 19:36 | |
| Grattis med flott attest | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 | |
| |
|
| |
| Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 | |
|