| så stolt och glad jag blir.... | |
|
+11Linn Gry Elena helle Maiken Lene Hera Julie Lex Maria Caroline xitamiz kennel 15 posters |
Av | Innlegg |
---|
xitamiz kennel
Antall Innlegg : 187 Join date : 15.06.2009 Age : 62 Bosted : Enköping, Sverige
| Tema: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 07:12 | |
| ... som uppfödare när valpköparna gör ett så här otroligt jobb med sina hundar. AKC/UKC CH. Xitamiz Raya, CD, RE, NAJ, C G C, TDInc, A*T *T *S , OAJ, CHIC-62849. alla konstiga bokstavskombinationer är olika titlar som denna hund tagit med sina två ägare i USA, Mick och Sharon. Detta är inte slutet heller för de siktat vidare med som de säger denna " red rocket" som gör allt de ber om. tävlar i Agility i klasser mot Border collies och har placeringar som 2:a, 3:a. hon har snart fått nästa AG title. Försöker lägga in några bilder på underverket med husse in action. Leena Ekroth Xitamiz kennel. www.pinscher.se | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 07:18 | |
| Så flinke de er Fin hund | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 07:24 | |
| Wow, så bra!!! Flinke de er!! | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 07:28 | |
| Så gøy! Agility er moro! Skulle ønske vi hadde litt flere titler her i landet også! Fortsatt lykke til til den flotte ekvipagen! Skjønner at du er stolt! | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 09:42 | |
| Så flinke! Morro! | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 10:16 | |
| Så gøy ... flinke dere er | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 10:23 | |
| Imponert! Så flinke de er! | |
|
| |
xitamiz kennel
Antall Innlegg : 187 Join date : 15.06.2009 Age : 62 Bosted : Enköping, Sverige
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 10:33 | |
| Även om jag är nöjd med alla valpköpare som tar väl hand om sina hundar så är det ett privilegium att få några som orkar ta vara på den kapacitet som en Pinscher har. Jag har ju några som jobbat med sina hundar, Majken inte minst som jag är jätte stolt över. Sen aktiverar ju folk sina hundar på olika sätt, viltspår, rally lydnad, lydnad sök och annat och alla tävlar inte utan tränar för eget bruk. Det viktigaste är ju att man trivs med sin hund. Sen är det något lite extra när man klarar av att komma så här långt som till tävling för de kräver ändå lite mer från både hund och förare, samt tävlings nerver:-)
Leena Ekroth | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 10:53 | |
| - xitamiz kennel skrev:
- Även om jag är nöjd med alla valpköpare som tar väl hand om sina hundar så är det ett privilegium att få några som orkar ta vara på den kapacitet som en Pinscher har. Jag har ju några som jobbat med sina hundar, Majken inte minst som jag är jätte stolt över. Sen aktiverar ju folk sina hundar på olika sätt, viltspår, rally lydnad, lydnad sök och annat och alla tävlar inte utan tränar för eget bruk. Det viktigaste är ju att man trivs med sin hund. Sen är det något lite extra när man klarar av att komma så här långt som till tävling för de kräver ändå lite mer från både hund och förare, samt tävlings nerver:-)
Leena Ekroth Takk Leena, det var veldig koselig å høre! Når man får sånne fantastiske og arbeidsglade hunder, er det klart det er moro å jobbe med de! Må si jeg er virkelig DIGGER Raya, hun er ikke bare ekstremt vakker, men har en fantastisk arbeisvilje også!! - Synd hun bor så langt unna, for skulle virkelig like å se henne i action, du må spørre om de ikke kan filme henne! Ønsker de masse lykke til videre med flere titler, og masse morro på AG-banen! | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 11:06 | |
| Herlige bilder!! Nydelig hund! Skjønner godt at du er stolt over dem | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 14:58 | |
| Selvsagt skal du være stolt, det har du grunn til, nydelige hund og de er jo kjempeflinke | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 15:01 | |
| De er kjempeflinke Herlige bilder og nyyyydelig hund | |
|
| |
AH
Antall Innlegg : 314 Join date : 18.06.2009 Bosted : Norge
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 15:35 | |
| - xitamiz kennel skrev:
- Även om jag är nöjd med alla valpköpare som tar väl hand om sina hundar så är det ett privilegium att få några som orkar ta vara på den kapacitet som en Pinscher har. Jag har ju några som jobbat med sina hundar, Majken inte minst som jag är jätte stolt över. Sen aktiverar ju folk sina hundar på olika sätt, viltspår, rally lydnad, lydnad sök och annat och alla tävlar inte utan tränar för eget bruk. Det viktigaste är ju att man trivs med sin hund. Sen är det något lite extra när man klarar av att komma så här långt som till tävling för de kräver ändå lite mer från både hund och förare, samt tävlings nerver:-)
Leena Ekroth Fint at du setter pris på alle. Kjempeflinke folk som har Raya. Vi ønsker de alt godt og lykke til videre. Vi er jo lykklige eiere av en kjempehund fra deg, og man skal lete lenge for å finne en tispe som Emma. Pen,snill og et herlig gemytt. Hun er glad i alle , og det beste av alt er jo at hun også er veldig lydig og lettlært. Hilsen oss og Emma. | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 15:42 | |
| - AH skrev:
- xitamiz kennel skrev:
Leena Ekroth Fint at du setter pris på alle. Kjempeflinke folk som har Raya. Vi ønsker de alt godt og lykke til videre. Vi er jo lykklige eiere av en kjempehund fra deg, og man skal lete lenge for å finne en tispe som Emma. Pen,snill og et herlig gemytt. Hun er glad i alle , og det beste av alt er jo at hun også er veldig lydig og lettlært. Hilsen oss og Emma. Ja,og om dere noen gang skal ha nytt hjem til Emma så send henne med ekspressen hit,makan til deilig jente Forstår godt du er stolt Leena,Gratulerer | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 17:04 | |
| Ja DETTE er moro Leena, og jeg forstår kjempegodt at du er stolt, det har du all grunn til!!! Gratulerer så mye til både deg og de flinke eierne med masse supre resultater, og snart kommer nok Maiken og Trayan etter, for de har jo allerede begynt å gjøre det suuupert på AG-banen til tross for at de såvidt har begynt!!! (Og jeg stemmer i med Maiken, du må be dem om å filme Raya, så vi får se den vakre damen i aksjon!!! ) | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... Fre Mar 12 2010, 18:01 | |
| Virkelig moro med slike valpekjøpere som gjør "det lille ekstra" med hunden sin (og i dette tilfellet MYE ekstra! hehe!) Du har all grunn til å være glad og stolt Gratulerer så mye! | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: så stolt och glad jag blir.... | |
| |
|
| |
| så stolt och glad jag blir.... | |
|