Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6

Go down 
+19
~Linda~
Nina (Kennel Dijontoma)
xitamiz kennel
Eva
Gry Elena
Maiken
jeanette
Lene
AH
Marion G
ylva
Bente
Fixa
Julie
Linn
Fanny
Simira
Caroline
Fly
23 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
Jannicke

Jannicke


Antall Innlegg : 123
Join date : 11.09.2009
Age : 42

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 10:45

"da noen tydeligvis har ment at Norwinstars har noe snusk på gang! "


Må dem ha ment det? Svaret er NEI ....sjalusi er mer en nok for å tipse mattilsynet å få dem til å dra ut på befaring.
Må si jeg blir meget provosert av å lese hva enkelte får seg til å skrive. SKAM SEG! What goes around comes around happy6

TIL MARION GRATTIS MED GULL STJERNE I BOKA excited excited excited excited excited excited excited excited excited happy5 happy5 happy5 happy5 happy5 happy5 happy5 happy5

Til dere som har for lite å drive tiden med puke3
Til Toppen Go down
http://www.kennelexeline.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 10:56

Jannicke skrev:
"da noen tydeligvis har ment at Norwinstars har noe snusk på gang! "


Må dem ha ment det? Svaret er NEI ....sjalusi er mer en nok for å tipse mattilsynet å få dem til å dra ut på befaring.
Må si jeg blir meget provosert av å lese hva enkelte får seg til å skrive. SKAM SEG! What goes around comes around happy6

TIL MARION GRATTIS MED GULL STJERNE I BOKA excited excited excited excited excited excited excited excited excited happy5 happy5 happy5 happy5 happy5 happy5 happy5 happy5

Til dere som har for lite å drive tiden med puke3

happy6
Pssst.... Hun heter Marian, med A... wink3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Jannicke

Jannicke


Antall Innlegg : 123
Join date : 11.09.2009
Age : 42

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 11:00

SORRY GIKK LITT FORT HER!!!! wub3

GRATTIS TIL MARIAN MED GULL STJERNE I BOKA wub4
Til Toppen Go down
http://www.kennelexeline.com
~Linda~

~Linda~


Antall Innlegg : 79
Join date : 15.06.2009
Bosted : Stockholm Tullinge

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 12:01

Sitat :
Linda, man får inte veta vem som anmält om de gjort det anonymt ( men sen är det ju så att info har en förmåga att sippra fram och för egen del vet jag om i 2 fall vem som ligger bakom och 1 ett fall är jag nästan 100% säker på vem, men har valt att ignorera detta och låtsas som jag inte vet för det tjänar inget till att vara bitter på folk som säkerligen mår väldigt dåligt själva)
Och varför bry sig i något som faktiskt jag själv tjänar på i längden:-)


Ja asså det är ju bra att det finns en sådan myndighet då det kan finns missförhållande i någon Kennel men men bara för att man mår lite dåligt själv så ska ju inte resten av världen behöver må dåligt Skäms på er mad1


Det är rätt Leena du tjänar nog mera på det än dom som andra happy6

//L




Til Toppen Go down
http://pinscher.cybersajt.se/
~Linda~

~Linda~


Antall Innlegg : 79
Join date : 15.06.2009
Bosted : Stockholm Tullinge

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 13:29

Sitat :
När man är framgångs rik som uppfödare eller har åsikter som vissa tycker känns hotfulla så får man ibland räkna med att få anmälningar till kennelkonsulenter eller kommunens kontrollanter. Det är ren avundsjuka och resulterar sällan i någonting över huvudtaget.

Herregud dom måste ju ha jobb 24/7.... wink3

Men det är ju rätt allvarligt när man måste ta till den metoden eller på så lösa grunder göra en anmälan bara för att någon uppfödare är framgångsrik eller har åsikter nää dom borde istället titta och lära sig för att själva komma dit en dag dom oxå.

//L



Til Toppen Go down
http://pinscher.cybersajt.se/
Magdalena

Magdalena


Antall Innlegg : 332
Join date : 11.06.2009

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 16:11

Här är en till som också har blivit anmäld! För många hundar (3 st har jag + vanvård) . Kennelkonsulenterna skrattade bara och jag fick också ett jättefint protokoll. Jag har haft ytterligare ett besök och blev då godkänd som kennelkonsulentelev och har gått kurser hos SKK. Det är jätteroligt att besöka uppfödare och alla deras goa hundar. wub4 Jag skulle gärna uppmana fler av er som är intresserade av hundar och juridik att bli kennelkonsulentelever (eller vad det nu heter i Norge...)

Grattis till dig Marian och alla ni andra som också har blivit felaktigt bedömda och kan stoltsera med ett fint intyg över er uppfödning och era hundar!!!! happy5
Til Toppen Go down
xitamiz kennel

xitamiz kennel


Antall Innlegg : 187
Join date : 15.06.2009
Age : 62
Bosted : Enköping, Sverige

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 17:12

Dogbytes skrev:
Här är en till som också har blivit anmäld! För många hundar (3 st har jag + vanvård) . Kennelkonsulenterna skrattade bara och jag fick också ett jättefint protokoll. Jag har haft ytterligare ett besök och blev då godkänd som kennelkonsulentelev och har gått kurser hos SKK. Det är jätteroligt att besöka uppfödare och alla deras goa hundar. wub4 Jag skulle gärna uppmana fler av er som är intresserade av hundar och juridik att bli kennelkonsulentelever (eller vad det nu heter i Norge...)

Grattis till dig Marian och alla ni andra som också har blivit felaktigt bedömda och kan stoltsera med ett fint intyg över er uppfödning och era hundar!!!! happy5

Ja det är säkert ganska många som blivit anmälda och det lustiga är att dessa anmälningar nästan till 100% kommer från " våra kollegor".
Men som jag tidigare nämt, vi får tacka för alla fina protokoll vi får ihop och även kennel konsulenterna inser ju att det förekommer okynnes anmälningar, tyvärr kan de inte göra mycket åt det som reglerna ser ut idag. Men man kan ju undra vad dessa anmälare tror sig uppnå?
eller relaterar de till sin egen hundhållning och tror att alla andra har det lika illa ( nu var jag sarkastisk:-)) .

Grattis till dig oxå Dogbytes för fint protokoll:-)

Leena Ekroth
Til Toppen Go down
http://www.pinscher.se  www.russkiy-toy.se
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 17:25

xitamiz kennel skrev:
Dogbytes skrev:
Här är en till som också har blivit anmäld! För många hundar (3 st har jag + vanvård) . Kennelkonsulenterna skrattade bara och jag fick också ett jättefint protokoll. Jag har haft ytterligare ett besök och blev då godkänd som kennelkonsulentelev och har gått kurser hos SKK. Det är jätteroligt att besöka uppfödare och alla deras goa hundar. wub4 Jag skulle gärna uppmana fler av er som är intresserade av hundar och juridik att bli kennelkonsulentelever (eller vad det nu heter i Norge...)

Grattis till dig Marian och alla ni andra som också har blivit felaktigt bedömda och kan stoltsera med ett fint intyg över er uppfödning och era hundar!!!! happy5

Ja det är säkert ganska många som blivit anmälda och det lustiga är att dessa anmälningar nästan till 100% kommer från " våra kollegor".
Men som jag tidigare nämt, vi får tacka för alla fina protokoll vi får ihop och även kennel konsulenterna inser ju att det förekommer okynnes anmälningar, tyvärr kan de inte göra mycket åt det som reglerna ser ut idag. Men man kan ju undra vad dessa anmälare tror sig uppnå?
eller relaterar de till sin egen hundhållning och tror att alla andra har det lika illa ( nu var jag sarkastisk:-)) .

Grattis till dig oxå Dogbytes för fint protokoll:-)

Leena Ekroth

what3 Blir sjokkert over å lese dette!!!!
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Gjest
Gjest




Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 20:10

Jannicke skrev:
"da noen tydeligvis har ment at Norwinstars har noe snusk på gang! "


Må dem ha ment det? Svaret er NEI ....sjalusi er mer en nok for å tipse mattilsynet å få dem til å dra ut på befaring.
Må si jeg blir meget provosert av å lese hva enkelte får seg til å skrive. SKAM SEG! What goes around comes around happy6

TIL MARION GRATTIS MED GULL STJERNE I BOKA excited excited excited excited excited excited excited excited excited happy5 happy5 happy5 happy5 happy5 happy5 happy5 happy5

Til dere som har for lite å drive tiden med puke3


Hallooooo??? Snakk om å klippe og lime som det passer en selv!! what3
Ærlig talt, det der tok du HELT ut av sammenhengen!

Her er alt: "Og jeg sier og at det finnes mange sider av en sak, må tåle å bli stilt spørsmålstegn til dette, da noen tydeligvis har ment at Norwinstars har noe snusk på gang!
Har de ikke det så er det helt topp!! happy5 "

Blir noe HELT annet!! Var jo faktisk BRA ment!!

Jammen ikke rart det blir bråk her inne! mad2

Til Toppen Go down
Jannicke

Jannicke


Antall Innlegg : 123
Join date : 11.09.2009
Age : 42

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 22:08

Har ikke noe inntrykk om at dette var bra ment etter å ha lest igjennom hva som står i hele tråden.
At det blir bråk her inne har jeg da ingen ting med å gjøre happy6 det klarer "dere" helt selv.Leser en igjennom alt ser en hvem som er ute etter "bråk" puke3
Til Toppen Go down
http://www.kennelexeline.com
Gjest
Gjest




Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 22:28

Ja, du er jammen godt til å svare for deg. Med spy-smiley og full pakke!
Tydelig at du leser og tolker som du vil!
Har aldri prøvd å lage noe bråk, men gidder ikke BARE å jatte med og smiske!
Sier høyt det jeg tenker, er kritisk og står for det jeg mener!
Men krysser ikke grensen mellom det og personlig ufin, slik som mange andre glatt gjør! dry
Så vil ha meg frabedt tolkninger av min personlighet!



Sist endret av Anette&Dior den Man Nov 08 2010, 03:04, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptySøn Nov 07 2010, 22:41

Vet dere…
Dette blir for dumt…

Om Marian ønsker å legge ut noe slik, for sikkert 2-3 gang i dette forumets historie, må hun regne med at hun kan få noen spørsmål, både om hvordan slike ting fungerer (hun må vel sitte på en del info om det, siden hun nå angivelig har blitt anmeldt for 2-3 gang) og også hvorfor dette offentliggjøres.

Å dra det så lang at dere mener ”vi” bråker, og også kommer med kommentarer om at vi skal være ildsjeler osv osv blir for tåpelig...

Jeg kan svare for både Anette og meg selv, når jeg sier at verken vi eller noen i vår omgangskrets er noen av disse ildsjelene som angivelig skal ha anmeldt Marian.
Så har vi det på det rene!

Jeg ville ikke vært det minste redd for å innrømme det heller, om det skulle vært meg.
Da hadde Marian fått beskjed av meg først, om jeg hadde noe slikt i tankene.

Dere kan spare dere for disse kvalme innleggene, og heller fortsette med den støttende tonen dere startet med.
Men i mine øyne ser det bare svært dumt ut, siden det er flere av de som har skrevet her som tidligere selv har snakket om at denne oppdretteren aldri skulle hatt hunder eller at man aldri skulle kjøpe hund av henne…

Hva med å starte med å være ærlige, og stå for det man sier? happy6
Til Toppen Go down
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyMan Nov 08 2010, 07:35

Vær så snille og ikke ødelegg enda ett emne a, syns det bare oser eder og galle fra enkelte om dagen uansett hva man skriver eller gjør.... what3
Jeg sys dette går over alle støvleskaft Lena og Anette, ødelegg heller deres egne tråder, eller sett dere ned og diskuter mentalitet og bildene dere har tatt fra helgens utstilling.....
Til Toppen Go down
Jannicke

Jannicke


Antall Innlegg : 123
Join date : 11.09.2009
Age : 42

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyMan Nov 08 2010, 08:23

De kvalme innleggenen står dere for selv. mad2

Å vet du... Dette blir for DUMT!!! mad1

Og til Anette sitt innlegg. Hva er det jeg skal svare for? full pakk???

Sitat :
vil ha meg frabedt tolkninger av min personlighet!"
Snakk om å lese og tolke ting som en vil. mad2 mad2 mad2
Til Toppen Go down
http://www.kennelexeline.com
Gjest
Gjest




Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyMan Nov 08 2010, 09:07

Du har tydeligvis ikke fått med deg hva jeg skrev! Det kommer klart frem!

Om du vil velge å fortsette eller ikke, er opp til deg! Men det var du som valgte å klippe og lime og dermed bare få med deg en liten del av en setning og sammenheng! Da må du regne med svar! Det var ikke jeg som begynte!
Helt greit å forsvare og backe opp noen, men trenger ikke kjøre over andre i samme prossess!

Som sagt: Fikk Norwinstars gullstjerne i boka: Flott!! happy5 Ingenting er bedre enn det!!

Ha en strålende uke alle mann! Kos dere med bikkjer, familie og gode venner! Det skal jeg! happy3

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyTor Nov 25 2010, 22:41

Ble mange "Gjest"-innlegg i tråden min, gitt. blink00

I dag kom brevet fra Mattilsynet. Nederst i brevet står det:

"KONKLUSJON:
Hundeholdet fremstår som et seriøst oppdrett med friske hunder i god kondisjon og en eier som har full styring på hundeholdet sitt."


Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 650389

Som sagt: Jeg ER stolt av mitt hundehold.
Mine hunder er barna mine, -livet mitt!
plain3
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyTor Nov 25 2010, 22:48

Norwinstars skrev:
Ble mange "Gjest"-innlegg i tråden min, gitt. blink00

I dag kom brevet fra Mattilsynet. Nederst i brevet står det:

"KONKLUSJON:
Hundeholdet fremstår som et seriøst oppdrett med friske hunder i god kondisjon og en eier som har full styring på hundeholdet sitt."


Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 650389

Som sagt: Jeg ER stolt av mitt hundehold.
Mine hunder er barna mine, -livet mitt!
plain3

Det visste vi vel happy6

sidehug
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyTor Nov 25 2010, 22:49

Hærlig happy5
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
ylva

ylva


Antall Innlegg : 177
Join date : 14.06.2009
Age : 53

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyFre Nov 26 2010, 00:18

De som kjenner deg viste jo det happy5
Til Toppen Go down
http://dober-pinscher.weebly.com/index.html
Gjest
Gjest




Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyFre Nov 26 2010, 00:24

Tusen takk, damer! sidehug

ylva skrev:
De som kjenner deg viste jo det happy5

Joda, Ylva, men det er mange der ute som danner seg et bilde av meg uten at de vet hvem jeg er. Med denne attesten på min hjemmeside så hjelper det ikke at det sitter noen og sprer min hjemmesidelink og fremstiller meg som "useriøs". Så nå får de finne på noen andre løgner, for med denne attesten ble de avslørt som kjeltringer. happy6
Til Toppen Go down
ylva

ylva


Antall Innlegg : 177
Join date : 14.06.2009
Age : 53

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyFre Nov 26 2010, 00:28

Norwinstars skrev:
Tusen takk, damer! sidehug

ylva skrev:
De som kjenner deg viste jo det happy5

Joda, Ylva, men det er mange der ute som danner seg et bilde av meg uten at de vet hvem jeg er. Med denne attesten på min hjemmeside så hjelper det ikke at det sitter noen og sprer min hjemmesidelink og fremstiller meg som "useriøs". Så nå får de finne på noen andre løgner, for med denne attesten ble de avslørt som kjeltringer. happy6

happy6
Til Toppen Go down
http://dober-pinscher.weebly.com/index.html
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyFre Nov 26 2010, 07:35

For en fin attest du fikk happy5
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Andeless

Andeless


Antall Innlegg : 133
Join date : 15.06.2009
Bosted : Kil, Sverige

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyFre Nov 26 2010, 08:48

Norwinstars skrev:
I går kveld fikk jeg besøk av 2 personer fra Dyrevernsnemnda. De var utsendt fra Mattilsynet etter en bekymringsmelding om at jeg drev masseoppdrett og solgte syke hunder. :scratch:
Resultat: En plettfri attest ville jeg få, noe jeg med stolthet kommer til vise frem.

Tilbakemeldingen jeg fikk da jeg ringte mattilsynet i dag var at jeg skulle være STOLT AV MITT HUNDEHOLD. happy6

Jättebra Marian! happy6

Fast med en Norwinstars Anastasia här hemma så visste vi ju det redan happy4
Til Toppen Go down
http://www.andeless.se
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyFre Nov 26 2010, 10:36

Norwinstars skrev:


"KONKLUSJON:
Hundeholdet fremstår som et seriøst oppdrett med friske hunder i god kondisjon og en eier som har full styring på hundeholdet sitt."



happy5
Det er jo en kjempefin attest å få med seg da. happy6
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Jannicke

Jannicke


Antall Innlegg : 123
Join date : 11.09.2009
Age : 42

Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 EmptyFre Nov 26 2010, 10:45

happy5 happy5 happy5
Til Toppen Go down
http://www.kennelexeline.com
Sponsored content





Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6   Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6 - Page 3 Empty

Til Toppen Go down
 
Ja, jeg ER stolt av mitt hundehold! ATTESTEN s.6
Til Toppen 
Side 3 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» så stolt och glad jag blir....
» Meg å mitt
» Trekløveret mitt!!
» *Vi 2* halsbånd - oppdatert side 23!
» "Tantebarnet" mitt <3

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Avl og oppdrett-
Gå Til: