Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

når forer du hunden din om du drar på arbeid?

Go down 
+17
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Linn
Marita
camillahoel
Gry Elena
Marion G
Fixa
Fanny
Kaja
Maiken
Takk for meg
ElinK
Garp
Lene
-linda-
Hilde-pin
21 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Magdalena

Magdalena

Antall Innlegg : 332

når forer du hunden din om du drar på arbeid? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: når forer du hunden din om du drar på arbeid?   når forer du hunden din om du drar på arbeid? - Page 2 EmptyOns Okt 27 2010, 22:20

Jag eller våra hundar har en sån tur att det är alltid i stort sett någon hemma. Mina tre är ordentligt morgontrötta och sover gärna länge. Inte mig emot..... happy3

De får mat två gånger per dag och första måltiden brukar bli mellan 9-12 och sedan på kvällen mellan 19-21.
Til Toppen Go down
jeanette

jeanette

Antall Innlegg : 478

når forer du hunden din om du drar på arbeid? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: når forer du hunden din om du drar på arbeid?   når forer du hunden din om du drar på arbeid? - Page 2 EmptyFre Okt 29 2010, 06:38

Her får alle mat på formiddagen og seint på kvelden. Når jeg forer for kvelden så må de som regel ut rett etter på, og da er det siste turen ut før natta.. jeg syns det er viktig at de skal ligge natta igjennom med mat i magen, da får de oxo nytte gjort seg den næringa som er i den. alt av vitainer osv blir oxo gitt i maten på kvelden.

Når jeg skal på trening så passer jeg alltid på at ingen av hundene har fått noe særlig med mat rett før, både med tanke på motivasjonen i forhold til det jeg bruker av mat, samt at de ikke skal løpe med for mye mat i magen i den tiden, jeg passer oxo på at de får mat minst 2-3 timer etter en hard treningsøkt med tanke på magedreining happy6 happy6
Til Toppen Go down

når forer du hunden din om du drar på arbeid?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Nå drar jeg!! :D
» Hva fórer dere hundene deres med?
» Hva er giftig for hunden?
» Hunder i arbeid - Garp har blitt filmet...
» Klubben søker filmer av hunder i arbeid!