Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nå drar jeg!! :D

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Nå drar jeg!! :D Empty
PosteTema: Nå drar jeg!! :D   Nå drar jeg!! :D EmptyTor Sep 10 2009, 18:00

Setter meg i bilen nå hvert sekund for å begynne turen til Stavanger. Smile
Er langt fra Skedsmokorset til Sandnes, så begynner nå og tar overnattinga hos mamma i Risør.
Vi skal stille på Trones skole på søndagen og kommer for å titte på NKK, lørdag!
Håper vi sees da. fokens. Smile
God helg, og lykke til! Very Happy
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 55
Bosted : Sandnes

Nå drar jeg!! :D Empty
PosteTema: Re: Nå drar jeg!! :D   Nå drar jeg!! :D EmptyTor Sep 10 2009, 19:28

Velkommen til våre trakter Nå drar jeg!! :D 131748 . Bor ca 700 m fra Trones skole - og skal og som observatør til Orre på lørdagen. Ser at det er en del DP og noen "vanlige" Pinschere påmeldt - skal bli kjekt å se om det er mulig å treffe folk fra forumet! Vet at Nina og Otto kommer, men andre som er her inne som skal hitover?
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

Nå drar jeg!! :D Empty
PosteTema: Re: Nå drar jeg!! :D   Nå drar jeg!! :D EmptyTor Sep 10 2009, 21:47

God tur!

Otto og jeg blir hentet kl 09:30 imorgen...eeeh, idag...tidlig, så da starter bobilturen med tre menneske (én mann og to damer), og tre hunder (én gutt og to jenter av rasene pinscher, irsk terrier og kerry blue terrier), hehe! biggrin Skulle egentlig kjøpe bilsyketabletter til turen, for når jeg blir dårlig blir jeg no så inni haaampen dårlig...men har jeg klart det da?! rolleyes3

Siden jeg ikke klarer å pakke og gjøre klar hunden til normal tid heller, så får jeg vel begynne med det nå da...Otto begynner nok å bli dritt lei av at jeg skal ha han opp av sengen og dusje han og klippe negler midt på natten rett som det er... 👅 Jonas skal til Telemark med pappan sin mens Otto og jeg er borte, så må pakke for han også, og det er jo et prosjekt i seg selv med hele det apoteket han må ha med seg, og som jeg må skrive overskikt over så samboeren klarer å få dryppet han 5 ganger om dagen med alle medisinene i riktig dose og i rette øyet osv, haha! Laughing


Jaja...ses på lørdag folkens... happy6
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Sponsored content





Nå drar jeg!! :D Empty
PosteTema: Re: Nå drar jeg!! :D   Nå drar jeg!! :D Empty

Til Toppen Go down
 
Nå drar jeg!! :D
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» når forer du hunden din om du drar på arbeid?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: