| Skravletråd | |
|
+43Hege&Arco tintin CAMALIS Vinnie Anita.K Tine Anne&Denniz Gerd-Marit Marion G Kinkade NinaM Caroline Rune Monsen Cathrine&Jazzi Kaja Kennel Mirenzo Maiken Hilde-pin Camilla J Marte gøril Maria Ane Garp Lene jeanette ElinK Linn Eva Nina (Kennel Dijontoma) Julie Bente Benedicte Lex Ann-Helen Fixa Gry Elena Marita turid Hera Antamina Fanny -linda- 47 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 11:18 | |
| | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 11:21 | |
| | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 11:48 | |
| Godbitsøk i snøen fungerte ikke spesielt bra her Smulen gadd ikke å stikke hodet ned i snøen | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 11:50 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 11:57 | |
| - ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- Godbitsøk i snøen fungerte ikke spesielt bra her
Smulen gadd ikke å stikke hodet ned i snøen Du får finne frem noen skikkelige gode go'biter, som pølser eller annet som lukter godt Altså.... Lungemos er helt knall!!! Men hun gikk bare å sniffa oppå snøen, og venta på hjelp til å finne dem. Hjalp til med den første, men da hun ikke fikk mere hjelp gadd hun ikke mer. Plena er full av lungemos nå | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:00 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:04 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:11 | |
| Her stuper alle i snøen og borer hode for å se om det ligger noe under snøen, he he |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:20 | |
| Jeg er på jakt etter en ny fôrbøtte/tønne som kan stå fremme. Helst en som tar litt mer enn 3 kilo. Har ikke noe sted å oppbevare 15 kilos sekken med mat, og sekken er jo ikke så pen å se på. Så nå vil jeg har pen fôrbøtte til kjøkkenet | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:28 | |
| - ElinK skrev:
- Jeg er på jakt etter en ny fôrbøtte/tønne som kan stå fremme. Helst en som tar litt mer enn 3 kilo. Har ikke noe sted å oppbevare 15 kilos sekken med mat, og sekken er jo ikke så pen å se på. Så nå vil jeg har pen fôrbøtte til kjøkkenet
Disse "sink"bøttene (de lakkerte) de har på Ikea, kan de fungere??? Synes de er knallfine, i all sin enkelthet (er vel egentlig søppelbøtter, men de er kule ) Hvis du vet hva jeg mener nå... Vet ikke om de er tette nok... | |
|
| |
ElinK
| |
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:36 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:38 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:42 | |
| - ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Jeg er på jakt etter en ny fôrbøtte/tønne som kan stå fremme. Helst en som tar litt mer enn 3 kilo. Har ikke noe sted å oppbevare 15 kilos sekken med mat, og sekken er jo ikke så pen å se på. Så nå vil jeg har pen fôrbøtte til kjøkkenet
Disse "sink"bøttene (de lakkerte) de har på Ikea, kan de fungere??? Synes de er knallfine, i all sin enkelthet (er vel egentlig søppelbøtter, men de er kule ) Hvis du vet hva jeg mener nå... Vet ikke om de er tette nok... Disse du mener? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00095055
Spørs kanskje om de er tette nok, men kanskje man kan ha fôrsekken oppi? Nesten... Disse!!!!! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60045656 Ah! De var ganske kule da Må en tur på Ikea for å kjøpe ny kommode til soverommet uansett, så kanskje jeg skal ta med en slik. Må jo gå an å legge en søppelsekk oppi som man snurper igjen også, det burde jo bli tett nok Synes de er innmari fine Ønsker meg noen slike, til forskjellige formål... Men kommer meg jo søren aldri på IKEA!!!! Må vel bare ta meg sammen og stikke innom etter jobb en dag... siden jeg likevel kjører forbi... Snakker om tiltakslyst, hehehe | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:47 | |
| - Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
Disse "sink"bøttene (de lakkerte) de har på Ikea, kan de fungere??? Synes de er knallfine, i all sin enkelthet (er vel egentlig søppelbøtter, men de er kule ) Hvis du vet hva jeg mener nå... Vet ikke om de er tette nok... Disse du mener? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00095055
Spørs kanskje om de er tette nok, men kanskje man kan ha fôrsekken oppi? Nesten... Disse!!!!! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60045656 Ah! De var ganske kule da Må en tur på Ikea for å kjøpe ny kommode til soverommet uansett, så kanskje jeg skal ta med en slik. Må jo gå an å legge en søppelsekk oppi som man snurper igjen også, det burde jo bli tett nok Synes de er innmari fine Ønsker meg noen slike, til forskjellige formål... Men kommer meg jo søren aldri på IKEA!!!! Må vel bare ta meg sammen og stikke innom etter jobb en dag... siden jeg likevel kjører forbi... Snakker om tiltakslyst, hehehe Da blir det kommode, skinnfell, gulvteppe og dunk til foret. Skulle nok hatt større bil | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:55 | |
| - ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
Spørs kanskje om de er tette nok, men kanskje man kan ha fôrsekken oppi? Nesten... Disse!!!!! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60045656 Ah! De var ganske kule da Må en tur på Ikea for å kjøpe ny kommode til soverommet uansett, så kanskje jeg skal ta med en slik. Må jo gå an å legge en søppelsekk oppi som man snurper igjen også, det burde jo bli tett nok Synes de er innmari fine Ønsker meg noen slike, til forskjellige formål... Men kommer meg jo søren aldri på IKEA!!!! Må vel bare ta meg sammen og stikke innom etter jobb en dag... siden jeg likevel kjører forbi... Snakker om tiltakslyst, hehehe
Da blir det kommode, skinnfell, gulvteppe og dunk til foret. Skulle nok hatt større bil Bare vær glad du får plass til en kommode i bilen din du Bilen min er på størrelse med den 40 liters bøtta, så det er såvidt det er plass til folk inni den Kan bare drømme om å få inn en kommode, flatpakka eller ei | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 12:58 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 16:04 | |
| - Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
Spørs kanskje om de er tette nok, men kanskje man kan ha fôrsekken oppi? Nesten... Disse!!!!! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60045656 Ah! De var ganske kule da Må en tur på Ikea for å kjøpe ny kommode til soverommet uansett, så kanskje jeg skal ta med en slik. Må jo gå an å legge en søppelsekk oppi som man snurper igjen også, det burde jo bli tett nok Synes de er innmari fine Ønsker meg noen slike, til forskjellige formål... Men kommer meg jo søren aldri på IKEA!!!! Må vel bare ta meg sammen og stikke innom etter jobb en dag... siden jeg likevel kjører forbi... Snakker om tiltakslyst, hehehe Straks piggene er satt på bilen min (straks snøen smelter litt til...), kan vi to ta turen til Ikea, Fanny! |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 16:25 | |
| - Norwinstars skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- ElinK skrev:
Spørs kanskje om de er tette nok, men kanskje man kan ha fôrsekken oppi? Nesten... Disse!!!!! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60045656 Ah! De var ganske kule da Må en tur på Ikea for å kjøpe ny kommode til soverommet uansett, så kanskje jeg skal ta med en slik. Må jo gå an å legge en søppelsekk oppi som man snurper igjen også, det burde jo bli tett nok Synes de er innmari fine Ønsker meg noen slike, til forskjellige formål... Men kommer meg jo søren aldri på IKEA!!!! Må vel bare ta meg sammen og stikke innom etter jobb en dag... siden jeg likevel kjører forbi... Snakker om tiltakslyst, hehehe Straks piggene er satt på bilen min (straks snøen smelter litt til...), kan vi to ta turen til Ikea, Fanny! JA!!!!!! Mer enn gjerne (Kan sikkert kjøpe noen luktelys, servietter og sånne bøtter, for har store intensjoner om å spare litt Må vel spare siden jeg har funnet ut at "alle gode ting er tre" ) | |
|
| |
Antamina
Antall Innlegg : 412 Join date : 10.06.2009 Age : 37
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 16:34 | |
| Nå skal eg lage meg deilig biff middag, og bare slappe av resten av kvelden. AAahhh | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 16:36 | |
| - Antamina skrev:
- Nå skal eg lage meg deilig biff middag, og bare slappe av resten av kvelden. AAahhh
Hva skal du ha til den biffen?????? Også lyst på biff... | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 16:43 | |
| Taco, og brus. Litt fredagskos skal nytes før nattevakt.. Akkurat i dag kunne jeg tenkt meg å være hjemme... :| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 16:46 | |
| - Julie skrev:
- Taco, og brus. Litt fredagskos skal nytes før nattevakt..
Akkurat i dag kunne jeg tenkt meg å være hjemme... :| Skal også ha taco (men fikk mere lyst på biff ) Kjøpe vin og biff i morgen tenker jeg Kos deg, både med taco'en og på nattevakt God helg!!!! | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 16:48 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 12 2010, 18:58 | |
| Noen som har lyst til å sparkle og pusse de nye gipsveggene på soverommet vårt? | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|
| |
| Skravletråd | |
|