| Skravletråd | |
|
+43Hege&Arco tintin CAMALIS Vinnie Anita.K Tine Anne&Denniz Gerd-Marit Marion G Kinkade NinaM Caroline Rune Monsen Cathrine&Jazzi Kaja Kennel Mirenzo Maiken Hilde-pin Camilla J Marte gøril Maria Ane Garp Lene jeanette ElinK Linn Eva Nina (Kennel Dijontoma) Julie Bente Benedicte Lex Ann-Helen Fixa Gry Elena Marita turid Hera Antamina Fanny -linda- 47 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Ons Okt 20 2010, 07:52 | |
| | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Skravletråd Ons Okt 20 2010, 10:30 | |
| - jeanette skrev:
- Fixa skrev:
- Må være litt gærn om man skal være med på morroa De får streike så mye de vil for meg, så lenge de ikke streiker når WDS går av stabelen, for det er nemlig dit jeg skal
dit skal jeg oxo Fixa der skal det stilles både smått og stort Yeeey Er jo lenge til, men ved tidligere erfaringer med WDS så blir det fort fult! Ser for meg alt kaoset på metroen, uff :P Vi tar det som en ferie i tilegg vi da, skal være der en uke, jeg har bursdag den 9.juli, da stiller basenji, så synes krona kan gi meg en fin fin bursdags gave Så må vi vell innom disney land, blir aldri for "voksen" for et sånt sted! Har vært der en gang før, å gleder meg til å vise samboeren min for en fantastisk sted det er!! Skal selvfølgelig til eiffeltårnet på bursdagen min, og stå der 23.55, DET blir kos tenker jeg! Da ser det nemlig sånn ut, for de som ikke viste det, hele tårnet glittrer Syns du må slenge deg med jeg Kizz, er kjempe sosialt og koslig på sånne turer | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Ons Okt 20 2010, 10:51 | |
| - Fixa skrev:
- jeanette skrev:
- Fixa skrev:
- Må være litt gærn om man skal være med på morroa De får streike så mye de vil for meg, så lenge de ikke streiker når WDS går av stabelen, for det er nemlig dit jeg skal
dit skal jeg oxo Fixa der skal det stilles både smått og stort Yeeey Er jo lenge til, men ved tidligere erfaringer med WDS så blir det fort fult! Ser for meg alt kaoset på metroen, uff :P Vi tar det som en ferie i tilegg vi da, skal være der en uke, jeg har bursdag den 9.juli, da stiller basenji, så synes krona kan gi meg en fin fin bursdags gave Så må vi vell innom disney land, blir aldri for "voksen" for et sånt sted! Har vært der en gang før, å gleder meg til å vise samboeren min for en fantastisk sted det er!! Skal selvfølgelig til eiffeltårnet på bursdagen min, og stå der 23.55, DET blir kos tenker jeg!
Da ser det nemlig sånn ut, for de som ikke viste det, hele tårnet glittrer
Syns du må slenge deg med jeg Kizz, er kjempe sosialt og koslig på sånne turer Hmmm... Da får vel både jeg og smulen ta rabiesvaksine da Skal lufte det for darlingen min Vi har 10 års bryllupsdag i mars, så vi kunne jo feira det til sommeren (noen dager uten unger hadde jo vært nyyyyydelig, hehehe) | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Ons Okt 20 2010, 13:22 | |
| - -linda- skrev:
- Er bilde av en DP i det siste hundesport (bildet er på side 66), noen som kjenner igjen hunden sin??
Er ikke det Ani da? |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Ons Okt 20 2010, 15:29 | |
| | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| |
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Ons Okt 20 2010, 15:46 | |
| - Eva skrev:
- det høres bra ut!
Gjett om!!!! Jeg skippa middagen for å få plass til mere kake Og skal ha den til dessert når vi får venner på besøk neste helg... I LOVE IT | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 13:40 | |
| Hadde nettopp en narkoman kar innom butikken... Han skulle ha ilder, men det har jeg desverre ikke. Så dro han en laptop opp av sekken og lurte på om jeg kunne finne nr til finn.no, for de har sikkert ildere. Var dårlig med strøm på pc'en hans da, men jeg fant da nr. Så ville han låne tlf min (han hadde visstnok ikke penger på kontantkortet) for å ringe finn.no. Jeg forklarte ham at han heller bør gå inn på finn.no og så ringe direkte til dem som har lagt ut annonsene. Han hadde vært på fisketur, men det ble ikke noe fisk. Det var så kaldt, så han hadde ikke stått så lenge. Så skulle han ha dobermann, for han hadde nettopp hatt innbrudd hjemme. Jeg foreslo at han heller burde skaffe seg innbruddsalarm. Joda, han skulle ha det også, i tillegg til dobermann. Det var forøvrig noen i naboblokka som hadde stjålet fra ham, bl.a. pc, tv og kjøkkenutstyr. Visstnok en smågal jeng som tidligere er tatt for å knivstikke en student. Politiet fant bare noen cd'er hjemme hos dem, men det var visst de som sto bak innbruddet. Schäfer var den eneste rasen han egentlig likte da, men de var så jævla aggressive. Han hadde hatt en før, men den ble avlivet etter å ha bitt 3 politifolk. Han hadde allerede bur til ilderen, en hundebur han hadde fått fra en kompis som tidligere hadde rottweiler. Kanskje jeg hadde noen tips om hva han burde ha i buret så ilderen skulle trives... Da han endelig gikk igjen skulle han visstnok på fisketur på andre siden av fjorden... | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 13:46 | |
| - Lene skrev:
- Hadde nettopp en narkoman kar innom butikken... Han skulle ha ilder, men det har jeg desverre ikke. Så dro han en laptop opp av sekken og lurte på om jeg kunne finne nr til finn.no, for de har sikkert ildere. Var dårlig med strøm på pc'en hans da, men jeg fant da nr. Så ville han låne tlf min (han hadde visstnok ikke penger på kontantkortet) for å ringe finn.no. Jeg forklarte ham at han heller bør gå inn på finn.no og så ringe direkte til dem som har lagt ut annonsene.
Han hadde vært på fisketur, men det ble ikke noe fisk. Det var så kaldt, så han hadde ikke stått så lenge. Så skulle han ha dobermann, for han hadde nettopp hatt innbrudd hjemme. Jeg foreslo at han heller burde skaffe seg innbruddsalarm. Joda, han skulle ha det også, i tillegg til dobermann. Det var forøvrig noen i naboblokka som hadde stjålet fra ham, bl.a. pc, tv og kjøkkenutstyr. Visstnok en smågal jeng som tidligere er tatt for å knivstikke en student. Politiet fant bare noen cd'er hjemme hos dem, men det var visst de som sto bak innbruddet. Schäfer var den eneste rasen han egentlig likte da, men de var så jævla aggressive. Han hadde hatt en før, men den ble avlivet etter å ha bitt 3 politifolk. Han hadde allerede bur til ilderen, en hundebur han hadde fått fra en kompis som tidligere hadde rottweiler. Kanskje jeg hadde noen tips om hva han burde ha i buret så ilderen skulle trives... Da han endelig gikk igjen skulle han visstnok på fisketur på andre siden av fjorden...
Å herregud... Slike besøk gjorde altid meg sinnsykt nervøs når jeg sto i butikk.. Man vet liksom aldri.. Men en bra historie ble det da. Jeg skal til frisøren! Jipi! Og det trengs. Frisøren min ringte og sa jeg kunne komme en halvtime før avtalt siden det tok s lang tid med håret mitt alltid. FNis. HEr er det snakk om mye hårstrå som skal farges i mange nyanser..... elsker frisøren min. | |
|
| |
Fanny
| |
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 14:03 | |
| Kan bli litt smånervøs av sånne folk jeg også, men de fleste er jo harmløse da. Men må innrømme at jeg ble litt betenkt da han ville låne en saks. Han skulle bare klippe av fiskesnøret da, men var på vei til å ta med seg saksa etterpå... Men det kan bli ganske gode historier når de lokale narkisene og alkisene stikker innom. Var en av byens løse fugler som pleide å henge rundt der jeg jobbet før. Han var så glad i sjefen min, så et år når sjefen hadde bursdag så stod det en blomstebukett i en tom ølflaske på trappa, og foran trappa lå det et "persisk" teppe (antageligvis funnet i en container et sted). På kvelden dro han ut en vannslang for å vaske teppet, så det skulle være fint dagen etter også. Han pleide også å få låne noen kroner når han var pengelens, og så fort han fikk trygda så kom han og betalte tilbake. | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 14:14 | |
| ) - Lene skrev:
- Kan bli litt smånervøs av sånne folk jeg også, men de fleste er jo harmløse da.
Men må innrømme at jeg ble litt betenkt da han ville låne en saks. Han skulle bare klippe av fiskesnøret da, men var på vei til å ta med seg saksa etterpå... Men det kan bli ganske gode historier når de lokale narkisene og alkisene stikker innom.
Var en av byens løse fugler som pleide å henge rundt der jeg jobbet før. Han var så glad i sjefen min, så et år når sjefen hadde bursdag så stod det en blomstebukett i en tom ølflaske på trappa, og foran trappa lå det et "persisk" teppe (antageligvis funnet i en container et sted). På kvelden dro han ut en vannslang for å vaske teppet, så det skulle være fint dagen etter også. Han pleide også å få låne noen kroner når han var pengelens, og så fort han fikk trygda så kom han og betalte tilbake. Så herlig da Hvis man skraper av litt møkk, så finner man mennesker (Selv om noen av dem kan se litt nifse ut ) | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 14:16 | |
| - Lene skrev:
- Kan bli litt smånervøs av sånne folk jeg også, men de fleste er jo harmløse da.
Men må innrømme at jeg ble litt betenkt da han ville låne en saks. Han skulle bare klippe av fiskesnøret da, men var på vei til å ta med seg saksa etterpå... Men det kan bli ganske gode historier når de lokale narkisene og alkisene stikker innom.
Var en av byens løse fugler som pleide å henge rundt der jeg jobbet før. Han var så glad i sjefen min, så et år når sjefen hadde bursdag så stod det en blomstebukett i en tom ølflaske på trappa, og foran trappa lå det et "persisk" teppe (antageligvis funnet i en container et sted). På kvelden dro han ut en vannslang for å vaske teppet, så det skulle være fint dagen etter også. Han pleide også å få låne noen kroner når han var pengelens, og så fort han fikk trygda så kom han og betalte tilbake. De fleste er jo harmløse og bare veldig ensomme. Når jeg jobbet i en butikk i Karl Johan for maaange år siden kom samme fyr innom på besøk hver dag. Fikk bomme røyk, en kaffe og innimellom kjøpte jeg mat til han. Sa klart ifra at penger det fikk han ikke, men litt mat kunne jeg kjøpe. Så han i ny og ne før, men ikke sett han på noen år nå. Har et håp om at klarte å ordne opp i livet sitt, men tviler egentlig på det. Men fy søren det kan være ekkelt med noen av de. Jobber jo i Oslo spektrum, så fulle folk skal jeg alltids takle, men folk som er tydelig rusa er jeg skeptisk til altså. | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 14:23 | |
| Hva har skjedd med resten av skravletråden? | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 15:47 | |
| - -linda- skrev:
- Hva har skjedd med resten av skravletråden?
Resten??? Mangler det noe???? | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 16:08 | |
| - Kizz skrev:
- -linda- skrev:
- Hva har skjedd med resten av skravletråden?
Resten??? Mangler det noe???? Tror det mangler 50-60 sider. Har ikke vært innom denne tråden så ofte men sett den på 65, og nå står den på 8. Kanskje det er det hun refererer til? Uansett, spiser pølser til middag, i morgen er det fredag og vi skal på hytta Herlig | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 16:19 | |
| | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 16:43 | |
| Tusen takk | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 16:56 | |
| Må få takke Maria for tipset om å hekte kobbelet på "stroppen" på dekkenet!!!! Funker som bare det Lykkelig eier, og varm og god og lykkelig hund | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| |
| |
turid
Antall Innlegg : 72 Join date : 07.03.2010
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 18:15 | |
| Her er det kommet snø idag, og lile tulla mi ELSKER det Gikk helt bananas, er stor fornøyd med å ha ei bikkje som ikke står med stive ben når de ser det er helt hvitt ute | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 18:18 | |
| - turid skrev:
- Her er det kommet snø idag, og lile tulla mi ELSKER det Gikk helt bananas, er stor fornøyd med å ha ei bikkje som ikke står med stive ben når de ser det er helt hvitt ute
Så herlig Gleder meg enormt til å se smulen min i snøen Hittil har det bare vært sinnsykt kaldt her (10 minus i morges ) men ingen snø..... | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 18:22 | |
| | |
|
| |
turid
Antall Innlegg : 72 Join date : 07.03.2010
| Tema: Re: Skravletråd Tor Okt 21 2010, 18:34 | |
| | |