| Et skikk-og-bruk spørsmål... | |
|
+14helle Christine Linn Maria Hera Tine Gabriella Marita Fixa Lene Benedicte Simira -linda- Fanny 18 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Et skikk-og-bruk spørsmål... Man Aug 23 2010, 12:57 | |
| | |
|
| |
CamillaF
Antall Innlegg : 74 Join date : 11.09.2009
| Tema: Re: Et skikk-og-bruk spørsmål... Tir Aug 24 2010, 08:31 | |
| Hm, jeg bruker den første og beste søppeldunken jeg ser. Jeg klatrer ikke inn på eiendommen til folk, men er det en tilgjengelig søppeldunk, så bruker jeg den, enten den står på gata eller "hører til" et hus. Har aldri fått noen kommentarer på det, men har tenkt ut et "genialt" svar ; "bedre at den bli kastet oppi her enn at den ligger foran huset ditt!" Men klart det, folk har rare meninger om så mangt. Og når vi først er inne på teamet, så håper jeg at flest mulig bruker nedbrytbare bæsjeposer!! Det er en selvmotsigende greie det der med å pakke inn hundebæsjen i plast: Vi vil helst at bæsjen skal forsvinne så fort som mulig, men i og med at vi pakker den godt inn i plast kommer de til å vare i gode 12-15 år til, ift. når den kan brytes ned naturlig. | |
|
| |
Gabriella
Antall Innlegg : 123 Join date : 16.07.2009 Age : 43
| |
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Et skikk-og-bruk spørsmål... Tir Aug 24 2010, 17:27 | |
| | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Et skikk-og-bruk spørsmål... Tir Aug 24 2010, 17:55 | |
| - Gabriella skrev:
Hvor kjøpes nedbrytbare bæsjeposer? mye dyrere enn de vanlige? De har dem på canis.no iallefall. Vel og bra med nedbrytbare poser, men jeg liker ikke at de er så tynne. Man kjenner liksom bajsen så godt De posene på canis er relativt små også. Går jo greit til en DP, men lite egnet til en GD tror jeg | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Et skikk-og-bruk spørsmål... Ons Aug 25 2010, 03:55 | |
| | |
|
| |
CamillaF
Antall Innlegg : 74 Join date : 11.09.2009
| Tema: Re: Et skikk-og-bruk spørsmål... Tor Aug 26 2010, 11:58 | |
| jeg kjøper bare på den "lokale" dyrebutikken. Virker som de har de de fleste plassene, og du får de i store størrelser også mener jeg Joda, de er riktignok tynnere, men de er vel en liten pris å betale, hvis man bidrar til miljøet? Det er sinnsykt mange hunder i bare lille Oslo, og tenk på hvor mye unødig plastavfall som oppstår pga bæsjeposene? Jeg er enig i at det er ufint å ha masse hundebæsj i gatene,så fjerne det må vi- men jeg tror det blir hundre ganger så ufint å vasse rundt i uhorvelige mengder bæsj innpakket i plast om noen tiår-som aldri forsvinner Bruk nedbrytbare poser, folkens-OG handlenett i butikken, så gjør vi en STOR forskjell! hehe Camilla for miljøpresident!! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Et skikk-og-bruk spørsmål... Tor Aug 26 2010, 13:01 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Et skikk-og-bruk spørsmål... | |
| |
|