Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Hvor mye sover deres hund?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Kira1

Antall Innlegg : 30

Hvor mye sover deres hund? Empty
PosteTema: Hvor mye sover deres hund?   Hvor mye sover deres hund? EmptyMan Mai 24 2010, 11:13

Hei. happy5

Lurer på hvor mye deres Pinscher cover om dagen.
Kira er nå 15 mnd. Og inne så sover hun omtrent hele dagen. Altså, nå er kl 13.11 og vi har vært ute å tisset. Men hun har lagt seg igjen. I det siste har det blitt litt mye synes jeg.., for før var det gjerne bare etter ettermiddags turen. Da sov hun gjerne fra 20:00 til neste morgen.
Vi er ganske aktive når vi er ute. Men det var mer fart i henne for noen mnd siden.

Hvor mye sover deres..., og sover Kira mye tro?

Mvh
Bjarne Smile
Til Toppen Go down
Maiken

Maiken

Antall Innlegg : 1150

PosteTema: Re: Hvor mye sover deres hund?   Hvor mye sover deres hund? EmptyMan Mai 24 2010, 11:22

Jeg er nok ganske sikker på at hun sover det hun trenger, noen hunder har jo behov for mer søvn enn andre også lazy Er jo supert at hun sover når hun er inne, det må da være deilig happy6 Gutta her får beskjed om å legge seg når vi er inne, får ikke tusle rundt - så når vi ikke er ute fra huset ligger de somregel stille inne, men blir er hviling enn soving..

De legger seg til å sove når jeg gjør det mellom 23-00 ett sted, tisser fort ute om morgnenen og sover fra jeg drar på skolen til jeg kommer hjem ett sted mellom 16-18, så de sover jo endel happy3 Er temelig håpløst når jeg skal på stevner tidlig om morgnenen for det er jo Trayan overhodet ikke vandt til og vil veldig mye heller ligge å sove enn å være med på noe som helst! happy4

Når man har aktive hunder, eller driver med mye aktiviteter er det helt vanlig at de sover myyyye wink3
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
MiraHedda

MiraHedda

Antall Innlegg : 232

PosteTema: Re: Hvor mye sover deres hund?   Hvor mye sover deres hund? EmptyMan Mai 24 2010, 11:34

Mira er drøye 7 måneder og sover gjerne fra ca. 22 (noen ganger 20, kommer ann på hvor sliten hun er etter eks. aktivisering) og til kl. 08 på morningen da hun er ute og tisser og sover igjen helt frem til klokka er 16. Og som Maiken sier; alle hunde trenger mer søvn en andre happy3
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Hvor mye sover deres hund?   Hvor mye sover deres hund? Empty

Til Toppen Go down

Hvor mye sover deres hund?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvor såver deres hund?
» Hvor mye trening/mosjon får deres Dvergpinscher?
» Hvor mye bruker dere på hundemat i mnd per hund?
» Fødselen - hvor mye blander man seg inn og hvor mye får tispen gjøre selv?
» Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg?