| Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? | |
|
+11Irene Mowgli Maiken Christine Lene Garp Linn Fanny Gry Simira Kira1 15 posters |
Av | Innlegg |
---|
Kira1
Antall Innlegg : 30 Join date : 19.11.2009
| Tema: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Søn Sep 19 2010, 14:24 | |
| Hei!
Kira ønsker ikke å ligge på ryggen sin.., hun gjør det av og til men svært sjeldent i sove/kose sammenhen. De fleste hunder jeg har vokst opp med ligger seg fort frivilig på rygg når en leker og koser med de.
Er det rasetypisk for en Pinscher og være "på vakt" og ikke legge seg på rygg. Er de eller da i dette tilfellet Kira utrygg i denne situasjonen?
Bjarne
Sist endret av Kira1 den Søn Sep 19 2010, 14:32, endret 1 gang | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Søn Sep 19 2010, 14:25 | |
| Det kan være begge deler. Nå har jeg ikke pinscher, men dsg er veldig lik på mange områder - også der. Odin legger seg så godt som aldri på rygg for kos. | |
|
| |
Gry
Antall Innlegg : 377 Join date : 22.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Søn Sep 19 2010, 16:27 | |
| Nadira sov ofte på ryggen da hun var liten valp, men ettersom hun vokste seg større har hun sluttet med det. Men hun vrir seg ofte over på ryggen under lek/kos, spesielt når hun ligger på fanget. Eeelsker kos på magen. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Søn Sep 19 2010, 17:32 | |
| Det er kanskje ikke det første Albin gjør, men han legger seg gjerne på ryggen for å bli klappet på magen hvis han er i kosemodus. |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Søn Sep 19 2010, 17:39 | |
| Kizz legger seg på rygg for å bli klødd på magen (spesielt tidlig på morgenen og sent på kveld). Hun ligger gjerne med labbene over øynene samtidig Hun er også veldig glad i å bli blåst på magen ("prompeblåsing" , noe vi oppdaga ganske tilfeldig... | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Søn Sep 19 2010, 19:47 | |
| Zorro ruller rundt på ryggen for å få kos og da ligger han virkelig og strekker seg ut Knøttet... not so much Han liker ikke å ligge på ryggen for å få kos, så da gjør han ikke det. Det hender, men det har begynt nå siste året (han blir 5 år i november) og det er ikke ofte. Han vil heller at vi koser på siden og brystet Det er jo HANS kosestund, så han får det selvfølgelig slik han vil | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Man Sep 20 2010, 10:44 | |
| Garp sover ofte på ryggen under dyna si på natten. Han ligger også ofte på ryggen når han leker med dptisper. Han elsker å ligge på ryggen når jeg står over han på alle fire og leker med han. Da biter jeg ofte i halsgropen hans (svakt) og han biter svakt tilbake. Det er en slags koseleking. Når han vil ha kos, legger han seg på ryggen og strekker seg ut. Også hvis jeg er veldig opptatt av andre ting en han legger han seg gjerne med ryggen ned på den tingen jeg driver med. han vet at jeg alltid koser med han. | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Man Sep 20 2010, 13:06 | |
| Azarel sov ofte på ryggen når han var liten, men det har han så godt som sluttet med etter at han ble større. Men han ligger gjerne på ryggen når vi leker. Supermorsomt å ligge på ryggen og klaske meg med forlabbene. Og når han vil kose kan han gjerne ligge på ryggen. Elsker å bli klødd på innsiden av lårene. | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Man Sep 20 2010, 13:07 | |
| Glemte å si at Garpen er en dp.. Og han elsker også å slå meg i ansiktet med labbene. rare dyra.. | |
|
| |
Christine
Antall Innlegg : 344 Join date : 24.12.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Man Sep 20 2010, 15:32 | |
| India er heller ikke noe særlig ivrig på å ligge på ryggen. Hun pleier stort sett å ville herje når hun legger seg på ryggen..sparker og åler seg rundt Spesielt ute i gresset. | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Man Sep 20 2010, 17:08 | |
| Trayan sover faktisk ganske ofte på rygg, med alle fire benene rett til værs! | |
|
| |
Mowgli
Antall Innlegg : 31 Join date : 19.09.2010 Age : 35 Bosted : Fræna
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Man Sep 20 2010, 19:39 | |
| Mowgli liker også å ligge på ryggen både når jeg eller samboeren leker eller koser med ham, eller når han leker selv. Han ligger gjerne på ryggen med beina til værs når han sover | |
|
| |
Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Man Sep 20 2010, 20:25 | |
| Jeg har eid flere pinschere i årenes løp, og kan si at de to hannene jeg hadde pleide å sove på ryggen sin når de var unge. Men tisper har aldri hatt slike tendenser, hverken som unge eller som gamle. | |
|
| |
tulalula
Antall Innlegg : 273 Join date : 16.08.2009 Age : 48 Bosted : Årnes
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Søn Sep 26 2010, 12:17 | |
| Dida sover på ryggen, hun leker på ryggen, og en sjelden gang ligger hun på ryggen på fanget å koser. (pincher) | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Søn Sep 26 2010, 12:20 | |
| Mine sover på ryggen og legger seg på rygg når de vil ha kos på magen |
|
| |
camillahoel
Antall Innlegg : 866 Join date : 11.06.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Søn Sep 26 2010, 12:31 | |
| Mine dverger gjøre det. De koser på rygg og sover på rygg | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Søn Sep 26 2010, 12:39 | |
| Melba (dp) sover ikke på rygg, men hun er kjapp å legge seg på rygg når hun vil ha kos. Kos på magen er den ultimate kosen for henne. | |
|
| |
Cuthalion
Antall Innlegg : 70 Join date : 03.06.2010 Bosted : Stockholm
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? Man Nov 01 2010, 22:10 | |
| När Totte sover djupt hamnar han på rygg men det är i princip enda gången han frivilligt ligger på rygg. Rebel lägger sig på rygg närhelst hon kan, speciellt om husse är i närheten och kan tänkas vilja leka, kela eller bara är intill | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? | |
| |
|
| |
| Ligger deres Pinscher seg frivelig på rygg? | |
|