Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Pus til omplassering!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Pus til omplassering! Empty
PosteTema: Pus til omplassering!   Pus til omplassering! EmptyMan Jan 11 2010, 14:50

Lusi må omplasseres, hun er verdens herligste lille kattepusjente som er 1 år, hun er vant til hund og bor sammen med en SP idag. Hun er en liten vakker jente som elsker å kose, hun er en blanding av ja vet ikke helt men kan tenke meg skogkatt og noe annet, hun er hvit og svart og ikke sterilisert! Hun er innekatt og har fått vaksiner og markur som hun skal. Er det noen snille mennesker som har lyst på ei kosejente så ta kontakt med meg happy6

Pus til omplassering! 4500_103625432518_657472518_2801740_4045559_s

Pus til omplassering! 6773_129915112518_657472518_3275860_1692998_s

Pus til omplassering! 6773_129915097518_657472518_3275858_6840211_s
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Pus til omplassering! Empty
PosteTema: Re: Pus til omplassering!   Pus til omplassering! EmptyMan Jan 11 2010, 14:53

Gry Elena skrev:
Lusi må omplasseres, hun er verdens herligste lille kattepusjente som er 1 år, hun er vant til hund og bor sammen med en SP idag. Hun er en liten vakker jente som elsker å kose, hun er en blanding av ja vet ikke helt men kan tenke meg skogkatt og noe annet, hun er hvit og svart og ikke sterilisert! Hun er innekatt og har fått vaksiner og markur som hun skal. Er det noen snille mennesker som har lyst på ei kosejente så ta kontakt med meg happy6

Huff... Så var det meg og omplasseringsdyr... Håper hun får et godt hjem! Jeg kunne tenkt meg en katt til, men Vegard har satt ned foten happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Pus til omplassering! Empty
PosteTema: Re: Pus til omplassering!   Pus til omplassering! EmptyMan Jan 11 2010, 15:30

ElinK skrev:
Gry Elena skrev:
Lusi må omplasseres, hun er verdens herligste lille kattepusjente som er 1 år, hun er vant til hund og bor sammen med en SP idag. Hun er en liten vakker jente som elsker å kose, hun er en blanding av ja vet ikke helt men kan tenke meg skogkatt og noe annet, hun er hvit og svart og ikke sterilisert! Hun er innekatt og har fått vaksiner og markur som hun skal. Er det noen snille mennesker som har lyst på ei kosejente så ta kontakt med meg happy6

Huff... Så var det meg og omplasseringsdyr... Håper hun får et godt hjem! Jeg kunne tenkt meg en katt til, men Vegard har satt ned foten happy4

Hehe ja ikke lett med disse gubbene alltid nei happy4 Hun er i hvertfall ei gojente, var oppom for selskaps skyld og mating når datteren min lå på sykehuset og du verden for en kosegris, hun la seg på fanget mitt på ryggen og kom bort å slikket meg på nesa, har egentlig vært litt redd katter jeg men hun har i allefall kurert meg happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Pus til omplassering! Empty
PosteTema: Re: Pus til omplassering!   Pus til omplassering! EmptyMan Jan 11 2010, 15:49

Gry Elena skrev:
ElinK skrev:
Gry Elena skrev:
Lusi må omplasseres, hun er verdens herligste lille kattepusjente som er 1 år, hun er vant til hund og bor sammen med en SP idag. Hun er en liten vakker jente som elsker å kose, hun er en blanding av ja vet ikke helt men kan tenke meg skogkatt og noe annet, hun er hvit og svart og ikke sterilisert! Hun er innekatt og har fått vaksiner og markur som hun skal. Er det noen snille mennesker som har lyst på ei kosejente så ta kontakt med meg happy6

Huff... Så var det meg og omplasseringsdyr... Håper hun får et godt hjem! Jeg kunne tenkt meg en katt til, men Vegard har satt ned foten happy4

Hehe ja ikke lett med disse gubbene alltid nei happy4 Hun er i hvertfall ei gojente, var oppom for selskaps skyld og mating når datteren min lå på sykehuset og du verden for en kosegris, hun la seg på fanget mitt på ryggen og kom bort å slikket meg på nesa, har egentlig vært litt redd katter jeg men hun har i allefall kurert meg happy6

Jeg tror Sara hadde flyttet hjemmefra om det kom nok et dyr i hus. Tror ikke hun har tilgitt meg helt for Scot enda, og kommer det mer konkurranse om maten tror jeg min lille diva legger seg ned og dør happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





Pus til omplassering! Empty
PosteTema: Re: Pus til omplassering!   Pus til omplassering! Empty

Til Toppen Go down
 
Pus til omplassering!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» omplassering
» Dobermanntispe til omplassering
» omplassering dvergpinscher øsnker
» Omplassering av dvergpinscheren Oskar (3 år)
» Noen tanker om omplassering...

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: