Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Forvert/omplassering av dvergpinscher?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
MarielleV




Antall Innlegg : 1
Join date : 17.08.2012

Forvert/omplassering av dvergpinscher? Empty
PosteTema: Forvert/omplassering av dvergpinscher?   Forvert/omplassering av dvergpinscher? EmptyLør Aug 18 2012, 14:52

Heisann!
Jeg er 24 år og fra Bergen. Har hatt hund i familien i flere år. Han var min beste venn, nå er jeg klar for å finne meg en ny liten venn. Jeg har god tid til å ta meg av en hund. Jeg studerer journalistikk og bor kun to minutter fra skolen, så jeg vil kunne gå tur med han/henne så mye som ønskes. Er kjent med rasen og jeg har mye kjærlighet å gi.
To av vennen mine har tilsammen tre små dverpinschere. De bor like ved meg og vil bli gode lekekamerater for den kommende hunden.
Ikke nøl med å ta kontakt. Håper på positivt svar! plain3
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Forvert/omplassering av dvergpinscher? Empty
PosteTema: Re: Forvert/omplassering av dvergpinscher?   Forvert/omplassering av dvergpinscher? EmptyLør Aug 18 2012, 16:07

MarielleV skrev:
Heisann!
Jeg er 24 år og fra Bergen. Har hatt hund i familien i flere år. Han var min beste venn, nå er jeg klar for å finne meg en ny liten venn. Jeg har god tid til å ta meg av en hund. Jeg studerer journalistikk og bor kun to minutter fra skolen, så jeg vil kunne gå tur med han/henne så mye som ønskes. Er kjent med rasen og jeg har mye kjærlighet å gi.
To av vennen mine har tilsammen tre små dverpinschere. De bor like ved meg og vil bli gode lekekamerater for den kommende hunden.
Ikke nøl med å ta kontakt. Håper på positivt svar! plain3