Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-

Go down 
+39
Bente L
Ane
CAMALIS
Fanny
Antamina
Kennel Mirenzo
Julie
Maiken
Kaja
-Malin-
Simira
*Cathrina*
Timea
camillahoel
Kinkade
Camilla J
Tine
Lex
Ann-Helen
Maria
CamillaB
Eva
Fly
Bente
-linda-
Linn
Nina (Kennel Dijontoma)
Caroline
Susanne
Anne
Gry Elena
Hera
helle
Marte
Anita.K
Lene
Garp
ElinK
Fixa
43 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next
AvInnlegg
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptySøn Jan 31 2010, 20:44

Sååå moro, gratulerer såååå mye, hun var helt klart min favoritt også...! biggrin Gleder meg masse til å følge med på henne! happy5
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Anita.K

Anita.K

Antall Innlegg : 1449

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptySøn Jan 31 2010, 22:26

Gratulerer med valget , nydlig lita frøken.. biggrin
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptySøn Jan 31 2010, 22:36

Ja hun er nyyydelig! Å det mest søteste blikket jeg har sett på lenge wub3

Må le litt også, er utrolig morro at dere vil følge med henne, selv om hun ikke er en dp happy3 Utstillings året vårt er booket og første valpeshow blir i april, så det gleder jeg meg kjemmpe masse til biggrin
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
helle

helle

Antall Innlegg : 1466

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptySøn Jan 31 2010, 22:40

Gratulerer Smile Hun ser nydelig ut! wub4 Blir det utstillingshund eller? Skal dere prøve noen andre hundesporter med henne?

Min søs bor på hadeland, de driver med veddeløpshester.
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptySøn Jan 31 2010, 22:42

Fixa skrev:

Må le litt også, er utrolig morro at dere vil følge med henne, selv om hun ikke er en dp happy3 Utstillings året vårt er booket og første valpeshow blir i april, så det gleder jeg meg kjemmpe masse til biggrin

Da jeg skulle ha hund sto det til slutt mellom pinscher og basenji på meg også, da jeg ble tvunget til å gå ned i størrelse fra mitt ønske om stor hund, hehe, så jeg er fortsatt svak for dem, selv om det ikke var helt rette hunden for meg på det tidspunktet...hvem vet, kanskje i framtiden en gang... wink3
Til Toppen Go down
Susanne

Susanne

Antall Innlegg : 694

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptySøn Jan 31 2010, 22:57

Gratulerer med valget! Hun ser helt herlig ut. Røde basenjier er skikkelig vakre wub4
Håper på mange bilder laughs
Til Toppen Go down
http://sultenhund.wordpress.com
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptySøn Jan 31 2010, 23:02

Nina skrev:
Fixa skrev:

Da jeg skulle ha hund sto det til slutt mellom pinscher og basenji på meg også, da jeg ble tvunget til å gå ned i størrelse fra mitt ønske om stor hund, hehe, så jeg er fortsatt svak for dem, selv om det ikke var helt rette hunden for meg på det tidspunktet...hvem vet, kanskje i framtiden en gang... wink3

Næh? Gjordet det, det? Så gøy da, det viste jeg ikke! Ja da er det kanskje ikke rart at du er litt svak nei biggrin Vi fant også ut at en dverg var bedre, og muligheten for å treffe dp var jo stor her i trondheim, men basenji hadde vi aldri sett, og det var liksom ikke bare bare å rope ut et sted at vi ville møte en. Så DP vant, men jeg ble bare svakere å svakere med tiden, etter å ha en basenji, og da oppdrettern jeg ville ha en fremtidig hund fra plutselig skulle sette kull på tispen jeg hadde hatt et godt øye til lenge, så var det lett å sende mail gitt happy4 Å nå sitter jeg her biggrin biggrin

Helle: Det blir nok en utstillings hund med stor U, haha! Dette ga jeg beskjed om også til oppdretter, å dermed fikk jeg andre valg på tispe. For det var faktisk lite utstillings interreserte som meldte seg når noen haddde kull. Var mest familier, så hun ble sjeleglad, og gikk skikkelig inn for at jeg skulle få den beste tispa (forutenom den som skulle til en "venne" kennel i finland), er også derfor at vi har ventet så lenge med å finne ut hvem vi skulle ha, for oppdretter ville være sikker på at vi fikk den som egnet seg best til utstilling. Men kommer nok til å prøve en hundesport med henne. Nå er jo basenjier sære da (veldig sære) å hører egentlig bare når de selv vil, blir jo anbefalt overalt å holde basenji i bånd, selv i skogen. Så man må ha noe skikkelig interressant om hunden skal komme. Fins jo unntak, så her skal det jobbes kontakt kontakt kontakt biggrin De fungerer fint på det meste, men vil man konkurere på det høyere nivå er ikke basenji en hund til det. Lour Coursing (?) er derimot noe stort for denne rasen. Så tenkte å prøve det en gang faktisk! Så får se hvordan hun blir, og hva hun er flink til happy3
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptySøn Jan 31 2010, 23:37

Fixa skrev:
Nina skrev:
Fixa skrev:

Næh? Gjordet det, det? Så gøy da, det viste jeg ikke! Ja da er det kanskje ikke rart at du er litt svak nei biggrin

...

Hehe, nei, var til og med andre gangen vi var inne på rasen, for mamma og jeg så også på rasen da familien skulle ha hund igjen da jeg og søstrene mine var yngre, og vi bestemte oss da for at det skulle bli en basenji....men så vips skjedde det noen litt uplanlagte endringer i familien, og hundeplanene måtte legges på is for den gang... Mamma er også fortsatt svak for rasen, så skulle ikke forundre meg om det ble en basenji på henne når hun skal ha hund igjen, men foreløpig er det en dvergpinscher som skal være helt lik Jonas som er planen, haha! happy4
Til Toppen Go down
helle

helle

Antall Innlegg : 1466

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyMan Feb 01 2010, 00:17

Ja, de går vel innunder urhunder? Eller blir omtalt som i alle fall.. Var den biten som gjorde jeg slo meg fra dem og heller falt på DP (jeg har også virkelig vurdert basenji), ville ha en litt mer førerorientert rase. Men skal ikke se bort i fra at den vil egne seg den her heller da, kanskje en ide å leke mye med valpen og videreutvikle det, da har man jo en super belønning. Kamplek Smile Blir spennende å følge med dere altså! happy3
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyMan Feb 01 2010, 00:50

helle skrev:
Ja, de går vel innunder urhunder? Eller blir omtalt som i alle fall.. Var den biten som gjorde jeg slo meg fra dem og heller falt på DP (jeg har også virkelig vurdert basenji), ville ha en litt mer førerorientert rase. Men skal ikke se bort i fra at den vil egne seg den her heller da, kanskje en ide å leke mye med valpen og videreutvikle det, da har man jo en super belønning. Kamplek Smile Blir spennende å følge med dere altså! happy3

Var det som gjorde det for meg også ja, i og med at jeg ville drive med redningshundtrening, og i tillegg var avhengig av en hund som kunne gå løs på stallen uten tilsyn...i tillegg til at den egentlig er i minste laget for meg, og oppdretterne jeg snakket med bekreftet at de nok kan være litt for oppfinnsomme når de er alene i forhold til hva jeg ønsker meg, hehe... Men når jeg evnt blir enda dummere i kroppen etter hvert og kanskje er avhengig av hunder som ikke er så sterke, og når jeg ikke behøver hund til de samma bruksområdene når jeg blir eldre, så står den høyt opp på listen...i tillegg til at samboeren er ganske betatt av dem, hehe...! biggrin
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyMan Feb 01 2010, 05:47

Det samme gjaldt meg også, mye urhund, jakt innstinkt, og i tilegg så hadde jeg fått høre fra de fleste oppdrettere jeg sendte mail til at rasen hadde kjønnsaggresjon, og det var ingen "lydig" hund. Så valget ble ikke vanskelig sånn sett, for det var jo vår første egne hund, så ville ha en litt enklere hund, samt at jeg ville prøve agility og elsker å lære bort triks, så fant ut at jeg heller skulle vente med basenji til jeg hadde fått litt mer erfaring, så jeg kunne være forberedt på å jobbe litt ekstra om det skulle være nødvendig. Så for håpe jenta ikke byr på så mange utfordringer, men foreldrene og søskenene til Mille (mor) er supre i gemyttet, da jeg har truffet en del av dem, så var de lett lærte ifølge oppdretter, så fremtiden ser lys ut happy3 Å om det dukker opp kjønnsaggresjon (som var det mest negative for min del) så får det bare være, det er jo ikke det værste som kan skje akkurat wink3
Til Toppen Go down
Kinkade

Kinkade

Antall Innlegg : 2402

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyMan Feb 01 2010, 06:55

HURRA!
Heiet på jente nr 2 fra første stund happy5

Gratulerer så mye...vi gleder oss til å møte henne biggrin
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Hera

Hera

Antall Innlegg : 1526

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyMan Feb 01 2010, 16:59

Grattis med valget happy5
Kjempefin er hun Ingrid og vi gleder oss stort til å treffe henne, så dere MÅ komme til Molde en gang ja wub3
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyMan Feb 01 2010, 17:08

Hera skrev:
Grattis med valget happy5
Kjempefin er hun Ingrid og vi gleder oss stort til å treffe henne, så dere MÅ komme til Molde en gang ja wub3

Gjør nok det iløpet av året skal du se! Så kommer jo dere opp en tur også etter hvert vell?
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyMan Feb 01 2010, 17:45

Da må jeg skryte litt happy4

Hentet fra oppdretters side:
Congratulations, SUNNY (Aus Gr. Champion Afrikenji Hot SumaKnight)
for being nb. 1 Basenji in Australia 2009, as well as nb 6 hound in Victoria! This is quite an achievement, Australia being a BIG continent, inhabited by quite a lot of Basenjis! He has beaten over 2000 other hounds, and almost 500 Basenjis!! Sunny has won over 200 (!) BEST OF BREED wins in his carreer, as well as many GROUP and BIS wins/ placements! Sunny is the sire of our E-litter and our darling "Kee-Kee" (Doberguards Master Key To Kingwana), and the Grand-sire of our G-litter. We are so proud to include him in our Kingwana lines.

Bildet av Sunny!
Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 Sunnyroyal

Krona er kjemmpe stolt at sin bestefar, som har fått til dette happy5 Selvom de har dobbelt så mange utstillinger der i forhold til her, så er det virkelig godt gjordt *Ønsker oss flere utstillinger å stille på* happy3

Hele stamtavlen til Krona er unik i mine øyne, FLOTTE spennende linjer, blod fra bl.a australia, amerika, afrika m.m. Da jeg først kikket på stamtavlen til Mille (Kronas mor) Kunne jeg ikke tro det jeg så, alle er championer og over halvparten er multi ch, på hundenes egne sider var det kjemmpe lange meritt lister, og de ble alle beskrevet med godt gemytt, og alle var friske! Ikke minst så var hundene rå fine! Å jeg som ble iterressert i kombinasjon bare pga foreldrene! Så jeg fikk mye mer med på kjøpet enn jeg trodde. Ble utrolig glad da det poppet ut en jente til oss. Da det bare viste seg to valper på ultralyd! Heldigvis tok den feil og 6 nydelige skapninger så dagens lys! Nå gleder jeg meg til å se om Krona lever opp til familie ryktet happy3

Bildet av Kronas far, vakker plain3
Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 TommyPKC
Til Toppen Go down
Timea

Timea

Antall Innlegg : 79

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyMan Feb 01 2010, 18:29

AH! WHat a beautiful basenji! wub4
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn

Antall Innlegg : 3571

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyMan Feb 01 2010, 18:36

Gratulerer med valget happy5 Hun var også min favoritt wub3

Klart vi vil følge med på lillejenta di! wub4
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyMan Feb 01 2010, 22:13

Pappan til Krona er virkelig etter min smak, måtte inn og titte litt her om dagen også, og jeg liker ham kjempegodt! happy5
Til Toppen Go down
*Cathrina*

*Cathrina*

Antall Innlegg : 359

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyOns Feb 03 2010, 19:02

Nydelige hunder å ikke Minst Nydelig valp wub4
Gleder oss masse til å møte henne nå altså wub3 biggrin
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyTor Feb 04 2010, 07:51

Timea skrev:
AH! WHat a beautiful basenji! wub4

Thanx Timea! She realy is beautiful, whit a huge B in my opinion wub4
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyTor Feb 04 2010, 07:58

Linn: Høres toppers ut, blir enda mer gøy å oppdaterer da biggrin happy3

Nina: Han er virkelig flott! Sendte Arne Foss (er i slekt), noen bilder av begge jentene for å høre hans mening, han gikk inn å kikket på foreldrene og for å se enda flere bilder, og som han sa: Faren er RÅ fin! Så vi er ikke alene i den saken wink3 Å han likte også jente2 best.

Cathrina: Tusen takk, blir ikke lenge til hun dukker opp på trening Very Happy
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena

Antall Innlegg : 2849

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyTor Feb 04 2010, 09:42

Så morro at det ble min favoritt da hehe, hun er nyyyydelig, gratulerer sååå mye wub4 Pappan hennes var jo bare rålekker mmmmmm wub4

Lykke til med henne happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyFre Feb 05 2010, 01:18

I DAG HENTER VI KRONA
jump2

Klokka er over tolv, så må sove litt først da, om jeg får til, haha! Sitter nemlig å grubbler litt. Har jeg forberedt alt? Noe jeg har glemt? Hva skal jeg ta med? ja å sånn surrer det rundt i hodet da. Vi kjører kl.11.00 i dag, så håper noen får svart før vi drar.

Jeg har gjemt alle ledninger etter beste evne, alt valpen ikke får lov å holde på med er fjernet, vi har byttet ut gulvteppe på stua med et gammelt, tenkte å fjerne det helt, men det er ikke varme i gulvet her å da blir det drit kaldt til føttene! Er det da noe jeg ikke har tenkt på? Noe jeg bør ha gjort?

Så tenker jeg veldig på den første natten! Soverommet er i andre etasje. Vi har et gulvteppe som dekker nesten hele gulvet, det er også et stort soverom. Jeg tørr ikke ha henne i sengen, ifalll hun prøver å hoppe ned. Jeg vil ikke putte henne i et bur, da hun kan få panikk for at hun ikke kommer seg noe sted. Er det noen som har noen tips? Det jeg tenker på er at jeg kan sette ned buret hennes ved siden av sengen, så jeg rekker ned med en hånd. Legge teppe hennes med kjente lukter inne i buret, fjerne gitteret, legge ned masse tissetepper, å så prøve å sperre med noe bak og forann buret, samt sperre så hun ikke kommer seg under senga. Så hun får en liten firkant å bevege seg på. Da kan hun også velge om hun vil sove i buret eller ikke. Hørtes det greit ut? Noen som har andre forslag?
Til Toppen Go down
Marte

Marte

Antall Innlegg : 3032

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyFre Feb 05 2010, 06:39

Fixa skrev:
I DAG HENTER VI KRONA
jump2

Klokka er over tolv, så må sove litt først da, om jeg får til, haha! Sitter nemlig å grubbler litt. Har jeg forberedt alt? Noe jeg har glemt? Hva skal jeg ta med? ja å sånn surrer det rundt i hodet da. Vi kjører kl.11.00 i dag, så håper noen får svart før vi drar.

Jeg har gjemt alle ledninger etter beste evne, alt valpen ikke får lov å holde på med er fjernet, vi har byttet ut gulvteppe på stua med et gammelt, tenkte å fjerne det helt, men det er ikke varme i gulvet her å da blir det drit kaldt til føttene! Er det da noe jeg ikke har tenkt på? Noe jeg bør ha gjort?

Så tenker jeg veldig på den første natten! Soverommet er i andre etasje. Vi har et gulvteppe som dekker nesten hele gulvet, det er også et stort soverom. Jeg tørr ikke ha henne i sengen, ifalll hun prøver å hoppe ned. Jeg vil ikke putte henne i et bur, da hun kan få panikk for at hun ikke kommer seg noe sted. Er det noen som har noen tips? Det jeg tenker på er at jeg kan sette ned buret hennes ved siden av sengen, så jeg rekker ned med en hånd. Legge teppe hennes med kjente lukter inne i buret, fjerne gitteret, legge ned masse tissetepper, å så prøve å sperre med noe bak og forann buret, samt sperre så hun ikke kommer seg under senga. Så hun får en liten firkant å bevege seg på. Da kan hun også velge om hun vil sove i buret eller ikke. Hørtes det greit ut? Noen som har andre forslag?

Hehe, du er søt da Laughing Dette kommer til å gå utmerket Ingrid - det er jo ikke akkurat sånn at du ikke har hatt hund før Wink
Du kommer sikkert ikke til å slippe henne av syne de første dagene uansett, så tror nok ikke hun får gjort så mye ugang.

Når jeg har hentet valp, har jeg hatt dem i bur på nattbordet jeg, og lagt hånda inntil buret hvis de har pepet - men jeg har ikke hatt noen problemer med mine valper, det har stort sett gått strålende fra dag 1.
Så at hun ligger i bur om natten tror jeg kommer til å gå helt fint, så lenge du har det i nærheten av deg, så du kan stikke ned hånda happy3

Gleder meg til bildespam når dere har hentet henne happy6

Lykke til og god tur biggrin
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Maria

Maria

Antall Innlegg : 2693

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 EmptyFre Feb 05 2010, 07:28

Så spennende, Ingrid!!! Very Happy Very Happy

Jeg hadde Melba i bur om natten frem til hun var stueren, og hadde buret oppi senga de første nettene. Deretter satte jeg buret ned på gulvet og flyttet det litt og litt ut av soverommet for hver natt som gikk, helt til det var i stua hvor det sto i tiden etterpå. Hun hadde ett gigabur, så jeg la både dyne, tepper og en hule inni buret. Hun sov hele natten fra dag en, og et gikk som smurt! Men hun var vant å ligge i ett stort bur sammen med søsknene sine om natten fra tiden hos oppdretter, og buret jeg hadde var likt, bare litt mindre, så kan hende hun kjente det igjen. Hun var faktisk ikke opptatt av teppet med lukt av mor/søsken som jeg fikk med fra oppdretter, men var besatt av å ligge på ting som luktet av meg. Det merket jeg allerede dagen etter at jeg fikk henne, og sånn er hun faktisk enda. Særlig når jeg er borte og noen passer henne, så legger hun seg på noen av klærne mine (skraper opp mot jakkene mine som henger i gangen og skal ha dem ned dersom hun ikke finner en genser eller noe liggende en eller annen plass). Så når vi trente på å være alene-hjemme la jeg en T-skjorte eller noe som luktet av meg i buret, og da var hun såre fornøyd...

Ellers kan det være greit å ha med seg handklær og våtservietter når dere henter henne (om du ikke allerede har pakket det), samt tyggebein slik at hun har noe å tygge på og stresse ned med dersom hun er av typen som liker det. wink3

Masse lykke til!!! biggrin
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Sponsored content

PosteTema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-   Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- - Page 4 Empty

Til Toppen Go down

Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17-
Til Toppen 
Side 4 av 11Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» Bilder av gjengen min
» Bilder av gjengen våres
» Kennel Mu-Ti-La`s Dagbok.(Nye bilder s.4)
» Xina sin dagbok ... nye bilder på side 5
» Marte, Bali og Fia's Dagbok - oppdatert side 9 * NYE BILDER AV VALPENE *